HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Robin 29-03-2022

Vandaag in winkel Utrecht geholpen door (*). Vriendelijk geholpen en goede kennis van de producten. Ook blij met de aankoop.

Hanny van Dijk 28-03-2022

Wij werden ontzettend goed geholpen. Een zeer vriendelijke verkoper, luisterde goed naar onze wensen.
Liet ons heel veel zien en gaf een duidelijke uitleg. Was geenszins opdringerig .
Na de koop, liep hij met ons nog alle punten door.
Zo zouden ze alle maal moeten zijn.

Daniëlle 28-03-2022

Wij (mijn moeder & ik) zijn vandaag op een super vriendelijke en geduldige manier geholpen vanuit het filiaal van plattetv in Groningen uiteindelijk alletwee tevreden weggegaan met een super mooie iets voor mij te grote tv hihihi de mannen in huis hadden nog wel groter gewild dus wie weet maken we nog gebruik van de super omruil service ;-) namens mijn moeder en mij bedankt wij raden platte tv Groningen zeker aan !!

Marco Kerkhof 28-03-2022

Ik heb 9 á 10jaar geleden mijn 1e tv in Naarden gekocht, zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen.
Mijn 1e tv daar doet het nog steeds, inmiddels voor de kinderen en slaapkamer ook in Naarden gekocht.
Vandaag nog 1 voor een loterij.
Ik had mijn keuze al gemaakt maar had toch nog een vraag welke zeer goed is beantwoord.
Ga zo door.

Rene 28-03-2022

Keurig geholpen door rafael uit filiaal zoeterwoude en goede uitleg over de verschillende apparatuur die wij op het oog hadden.

Ben 28-03-2022

Ik ben erg vriendelijk geholpen en ook goed advies gekregen.
Echt op maat.
Ik kan iedereen het aanbevelen om hier te shoppen.

Laurens 28-03-2022

Via een vriend ben ik bij deze winkel terecht gekomen. Hij was al uiterst lovend over jullie en ik kan dit alleen maar beamen. Ik ben op een zeer prettige manier geholpen, vanaf de aankoop van mijn tv, tot en met de aflevering vandaag. Vriendelijke mensen met verstand van zaken, goede communicatie en heldere afspraken.

Kortom: een zeer tevreden klant!

Leo van de Ven 28-03-2022

Wij zijn op een zeer vriendelijke en professionele wijze geholpen en een goed advies gegeven na onze teleurstellende aankopen van de oled tv's van philips.

Ad 28-03-2022

Ik ben met mijn 86 jarige vader, die heel slecht ziet, maar toch een nieuwe TV wilde hebben, naar Platte TV gegaan. Mede door het goede advies, behulpzame , vriendelijke en niet opdringerige medewerker, heeft hij een televisie gevonden die hij nu heel redelijk kan zien. Mijn vader is daar ontzettend blij mee.
Waar vindt je dit nog in deze gehaaste wereld, natuurlijk bij platte tv.
Ook de thuis bezorging is prima en het gekochte product wordt vakkundig geïnstalleerd.
Mijn advies is koop bij platte tv.

Anne en Jannie 28-03-2022

Vriendelijke personeel, de installateur was erg kundig met hele goede uitleg. Snelle levering. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Sonny 28-03-2022

Door eerdere goede ervaringen bij Platte TV Breda wederom gekozen voor deze winkel.
Service en kundigheid van het personeel is hier uitstekend!
Ook deze keer weer uitstekend geholpen en een mooie deal kunnen maken voor een prachtige 77inch LG OLED.

Aanrader!

Ajk 28-03-2022

Uiterst vriendelijk en kundig geholpen door verkoper xxx (en door xxx )in Groningen.
Aangekocht een oled tv 55 inch Lg c16
Prima service en het uur rijden waard .

Patrick 28-03-2022

Fantastisch geholpen in de winkel in Breda. Vriendelijk, kundig, geven de tijd om na te denken.
Nadat we besloten hadden op zaterdag dat we de LG G1 in huis wilden, werd er geregeld dat hij op zondagmiddag al werd opgehangen in geïnstalleerd.

Top service!

Thijs Vochteloo 28-03-2022

Via de chat goed geholpen. Vanuit de chat werd voorgesteld om toch even langs de winkel te komen. Daar goed overleg gehad en uiteindelijk 2 nieuwe producten ontvangen die beter aansloten bij mijn behoefte. Veel dank voor de goede service!

Joyce 28-03-2022

Gisteren goed geholpen in de winkel in Utrecht door Dax. Legt goed uit en geeft je ook de ruimte om samen even te overleggen erg prettig.
Krijgt van mij een 10.

Wat ik wel heel jammer vind is dat een dag later de tv in de aanbieding is!!!!
dit aangeven en wederom netjes geholpen door de klantenservice dus wij zijn tevreden en raden platte tv zeker aan :)

E Verploegen 28-03-2022

Vriendelijk personeel, goed advies, meedenkend, en leuke korting gekregen!
Kortom een welverdiende 8

soundbar.. 28-03-2022

werd heel vriendelijk en netjes geholpen en wat ik wilde besteden..en een kopje koffie erbij en we gingen kijken .. super blij met mijn soundbar een top zaak !!

Jim 28-03-2022

Deze shop heeft hele vriendelijke en vakkundige medewerkers,prettige sfeer.

Bos 27-03-2022

Goed geholpen , duidelijke uitleg voor wat voor mij van belang was. Binnen deze criteria een geweldige tv uitgekozen.
Volgende dag de tv gehaald voor een zeer scherpe prijs.
Erg blij mee , kan ze iedereen aanraden.

Dariusz Sadowski 27-03-2022

Zeer tevreden!
Geholpen door team Doetinchem winkel.
Ik ga zeker terug bij plattetv winkel in Doetinchem!

Ger van Breda 27-03-2022

Heel netjes geholpen en goed advies, en alles goed uitgelegd en het meedenken 👍

Eva 27-03-2022

Alles is duidelijk verteld, goed advies en een scherpe prijs.
Vriendelijk geholpen.

Connie de Bot 27-03-2022

Fijn geholpen in de winkel. Snelle levering en plaatsing. Medewerker die de installatie heeft gedaan was heel vriendelijk en heeft de installatie prima gedaan. Goede uitleg en advies. Ik raad anderen zeker aan om bij PLATTETV een tv met toebehoren te kopen.

Roberto van den Heijkant 27-03-2022

Deze vestiging was dichtbij en na mijn goede ervaring met de vestiging in Zoeterwoude was de keus niet moeilijk om weer bij plattetv de aankopen te doen. website is ok, duidlelijk en goed toegankelijk.
Goed advies en er wordt de tijd genomen om de juiste keuze te maken.
Er werd echter alleen de grote soundbar getoond , aangezien ik toch thuis nog even wilde kijken wat de andere mogelijkheden waren , geen probleem er is ook zoveel keuze en ik was ook niet echt duidelijk. Zondag terug gekomen en door genomen wat m'n keuze was geworden en daarop goed advies gekregen.

Bertus de Groes 27-03-2022

Een mooie ruim opgezette winkel met keuze uit verschillende merken.
Goede informatie over de tv wat de mogelijkheden zijn en de verschillen van merken. Vriendelijke bediening en Goede koffie. Wij zijn geholpen door ......