HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4950 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ingrid 27-05-2024

Wij hebben opnieuw voor Hello tv gekozen omdat wij 7 jaar geleden onze tv daar ook gekocht hebben (toen nog platte tv) we werden toen goed geholpen dus nu ze een filiaal in Tilburg hebben zijn we daar geweest .
Wederom goed geholpen , ze denken mee , hebben verstand van wat ze verkopen, en zijn vriendelijk , kortom wij zijn erg tevreden.

Jeroen 27-05-2024

Super blij met de service. Tijdens het aankoopproces werd de tijd genomen om de opties te bespreken en het ophangen van de TV is heel nauwkeurig gedaan.

F.H 27-05-2024

Ik ben zeer tevreden met de advies die ik gekregen heb en met mijn aankoop.
Ik heb al eerder een TV hier gekocht en ben daar nog steeds blij mee die gaat nu naar mijn slaapkamer.
Een echte aanrader om je TV hier te kopen.

Joost Nrdn. 27-05-2024

Vlotte antwoorden op mijn vragen.
Prima hulp bij aankoop.
Keurige - financiële- afhandeling.

Zoals altijd al, overigens, bij Hello TV.

Ruben 27-05-2024

Afgelopen zondag in de winkel in Groningen geweest. Hele fijne verkoper die ons goed geadviseerd heeft om de juiste keuze te maken. Gelijk ook een soundbar aangeschaft en de verkoper heeft er een leuke prijs van gemaakt. Erg prettig en duidelijk in communicatie. HelloTV is ons erg goed bevallen! Aanrader!

Robert 27-05-2024

Bij binnenkomst even wat rondgedwaald ( geen aanspraak). Op de bovenetage meteen contact. Goede voorlichting, prettige prijsafspraken. Prima

Peter 27-05-2024

Fijn geholpen in Den Bosch, duidelijk uitleg en advies. Top!
Hopelijk is de aftersales bij de levering idem

Tony 27-05-2024

Gebruikte tv gekocht bij hellotv Groningen.
Daar bleek een probleem mee te zijn.
Het bleek dat ze nog zo een zelfde hadden staan in Zoeterwoude en daar het toestel omgeruild.
Alles was keurig netjes opgelost.
👍👌

steenhuis 27-05-2024

altijd vriendelijk en deskundig personeel, je wordt fijn geholpen.
daarom hebben we weer gekozen voor hello tv.

H Tap 27-05-2024

Ik ben bijzonder netjes te woord gestaan en op een perfecte manier geholpen zeer goed voorgelicht kortom perfect

Maarten 27-05-2024

Ik ben heel goed geholpen/voorgelicht. Ze prijzen niet de duurste TV’s de lucht in en weten goed de verschillen tussen merken en types uit te leggen en wat wanneer handig/zichtbaar is en wanneer niet.

JHvL 27-05-2024

Op zaterdagochtend naar de shop in Naarden geweest.
Zeer vriendelijke medewerker heeft ons geholpen met de keuze voor een TV welke gebruikt word in een Chalet.
De medewerken heeft ons heel goed geholpen met o.a. een keuze te maken.

Loraine 27-05-2024

Goed advies en een duidelijke uitleg bij vergelijken van tv’s! Zo kwam ik met iets anders thuis, met betere beeldkwaliteit en vergelijkbare prijs!

Erick Dirven 27-05-2024

Bij binnenkomst werd ik verwelkomt door een medewerker van Hello-tv en hij vroeg mij of hij mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een smart tv op mijn slaapkamer. Hij begeleidde mij naar de tv’s voor mijn slaapkamer. Na een poosje heb ik besloten om een smart tv te laten bezorgen. Hij legde ook de verschillen van de tv’s uit.

Marion 27-05-2024

We werden super geholpen en van Team Groningen dacht goed met ons mee toen bleek dat een model eaar we in geïnteresseerd waren, niet op voorraad was.
Heel vriendelijk personeel en een fijne winkel, alle producten zijn goed te bezichtigen.

Bram 27-05-2024

Ik heb deze tv via marktplaats gevonden..laten reserveren voor de zondag..zeer goed product voor een hele goeie prijs..goed en snel geholpen in de shop en goede afwerking gehad van alles

Marinda 26-05-2024

Geeft goede uitleg over de tv en doet heel veel moeite op iets te zoeken
En geeft goed advies.

Cor Maijs 26-05-2024

Waarom eigenlijk geen 10 als je niets ten nadele zou kunnen zeggen. Misschien om dat een 10 minder geloofwaardig klinkt dan een 9. Maar de service was prima ook al omdat ik persé een toestel wilde hebben dat niet voorradig was in de winkel , maar toen bleek dat ik bereid was dat zelf op te halen in Doetinchem werd alles in het werk gesteld om dat mogelijk te maken. Dat scheelde toch weer een weekend zonder tv. Dus misschien toch maar een 10

Tevreden klant 26-05-2024

Ik ben gewoon super goed geholpen en eerst kreeg ik allemaal uitleg en tips waardoor ik me juiste keuze kon maken super bedankt

Wim 26-05-2024

Nog nooit zo fijn geholpen. Goeie uitleg alle tijd voor je dank je wel verkoper.

Rene de Wit 26-05-2024

Vriendelijke en geduldige medewerker.
Hij liet blijken dat hij verstand van zaken had. Mede hierdoor heb ik extra aankopen gedaan

Ruud 26-05-2024

Heel goed en klantvriendelijk geholpen!
Goede uitleg over verschillende soundbars.
Mooie aanbieding!
De soundbar hw q800c voldoet helemaal aan mijn verwachtingen!
Uitstekend geluid!

John 26-05-2024

Zeer vriendelijk het personeel.
en goed geholpen door verkoper.
koffie is ook goed, artikel is vandaag wel retour gegaan, mijn vrouw kon het niet bedienen.
dus maar retour gegaan is toch allemaal een hoop geld.

Rob 26-05-2024

Aardig personeel word goed geholpen en loopt mee om je aankoop in de auto te doen

Elzinga 26-05-2024

Prettige aankleding van de winkel.Zeer vriendelijke en deskundige bediening.