HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4950 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henk 06-02-2022

Zeer goede voorlichting. Vertelde goed de verschillen tussen de verschillende tv’s en liet mij deze verschillen ook goed zien. Nam veel tijd voor mij, zonder opdringerig te zijn. Uiteindelijk werd er ook nog een zeer scherpe prijs aangeboden

co 06-02-2022

netjes en goed geholpen eerst via de site en via de chat hulp de keuze gemaakt waar sabrina me alle uitleg heeft gegeven en we een mooie prijs konden afspreken
daanra na de winkel in utrecht gegaan waar danny me verder heeft geholpen en netjes de gekochte dingen heeft helpen inladen

Johan 06-02-2022

Mijn belangstelling werd gewekt vanwege aangeboden korting en inruilmogelijkheid. Gaandeweg werd ik verrast door de vriendelijke chat-medewerkers en uiteindelijk was de afwikkeling in de aantrekkelijke winkel in Eindhoven perfect.

Mark 06-02-2022

In de winkel in Utrecht geweest en daar vriendelijk en deskundig door Naveen geholpen. Duidelijk de verschillen in de modellen toegelicht,uiteraard rekening houdende met mijn wensen en voorkeuren. Sony XR65-a84j

Van leeuwen 05-02-2022

Makkelijk parkeren en goede ervaring van de vorige T V levering ofwel tweede koop

Martin Kamp 05-02-2022

De avond voor de koop heb ik gemaild voor een korting. De aangeboden korting was van dusdanig niveau en concurrerend dat ik besloot van de deal gebruik te maken bij de vestiging in Naarden. De verkoper Stefano wou zeker weten of ik de juiste TV had gekozen en stelde mij toch nog even enkele controle vragen. Daarna kreeg ik nog een uitgebreide uitleg en goed advies omtrent de bekabeling en de extra garantie en omruil mogelijkheden. Ik werd zelfs nog geholpen met het inladen in de auto. De Philips OLED is echt een plaatje. Ik kom voor de zomer terug voor een QLED voor in mijn overkapping, dat advies heb ik ook alvast gekregen. De Top Service van Platte TV begon voor mij de heldere website en vervolgens met de vlotte mail van Tim en de fijne service van Stefano. Een 10 waard.

Terburg 05-02-2022

Ondanks dat de tv pas 2 weken na aankoop bezorgd kon worden ben ik tevreden over de prijs/kwaliteit van de producten en duidelijke informatie op de website.

Dennis 05-02-2022

Vriendelijke mensen, snelle reacties, fijne installateur. Een mooie deal kunnen maken.

Ellen 05-02-2022

Vriendelijke personeel en goede service. Omdat we op een zaterdag kwamen waren ze wel erg druk. Jammer dat de winkel zo donker is, daardoor konden we de kleuren van de Frame niet zo goed zien.

Nick 05-02-2022

Vriendelijk geholpen. Duidelijk in uitleg. Veel opties laten zien. Mee gedacht aan de situatie. Al met al super fijne service!

J.Vlieger 05-02-2022

Op zoek naar een niet te prijzig toestel voor mijn moeder(85). Op vrijdagochtend 4-2-22 de winkel ingegaan en gevraagd naar een scherm tussen de 55 en 65 inch.
Hartstikke leuk geholpen met een meedenkende medewerker. Uitgekomen bij een 60inch scherm en deze aangeschaft. Zou de week erop worden geleverd. Op dezelfde dag een app gekregen dat er voor zaterdag 5-2-22 tijd was om de tv te leveren. Keurig contact gehad met de chauffeur op zaterdag en het resultaat is dat moeders al kan genieten van haar nieuwe tv. Lijkt mij dat het niet veel beter kan. TOP!

E. Manders 05-02-2022

Keurig geholpen in de vestiging Nijmegen. Gemaakte afspraken nagekomen door PlatteTV,
Aanrader dus.

Hans 05-02-2022

Ik heb mijn aankoop bij PlatteTV volledig online verricht en dat ging prima. Via de chatbox van PlatteTV heb ik onderhandeld over de door mij in te ruilen televisie en de aankoop van de door mij gewenste nieuwe televisie. Dit verliep geheel naar tevredenheid en aldus de aankoop verricht. Na een aantal dagen werd mijn nieuwe televisie al geleverd door een nette bezorger.

Trudy en Huub Hermans 05-02-2022

Wij, met geen verstand van smart tv's, zijn vandaag ontzettend goed geholpen door ***. Vriendelijke jongeman die uitgebreid de tijd nam om ons wegwijs te maken in smart tv land. Duidelijke uitleg. Dus prima tevreden met tv weer naar buiten gelopen .

René 05-02-2022

Gisteren tv gekocht zou vandaag geleverd worden nu ineens bericht dinsdag dat zijn geen afspraken en dan zeggen dat ligt aan post NL ik zeg dat is afschuiven naar een ander neem je verantwoordelijkheid

Helemaal TOP 05-02-2022

Fantastisch geholpen met alles, gisteren is onze mooie tv en soundbar geëinstaleerd en opgehangen, echt super geregeld allemaal.
Wat een TOP service, Zelfs na het boren werd alles keurig gestofzogen. Uitgebreid uitleg gekregen over hoe alles werkt.
Echt alles werd uitgepakt en verzorgd. Vriendelijke zeer behulpzame mensen en zeer kundig.
In 1 woord TOP.
Bedankt X en Y, jullie hebben ons fantastisch geholpen.

J.Brust 04-02-2022

Keurige begeleiding en deskundige advisering.
Meedenkend en zeer klantvriendelijk

Jan 04-02-2022

De verkoper, Marco, nam alle tijd om uitleg te geven over de verschillende systemen. Uitleg over kleur en helderheid en daarbij de eigenschappen van de verschillende systemen geduid met eenzelfde beeld, filmpje. Dit was bijzonder verhelderend waardoor eigenlijk als vanzelf een keus gemaakt kon worden. Wij zijn zeer tevreden over de hulp en uitleg! En prijstechnisch is het bedrijf zeer concurrerend!

Rens Wiersma 04-02-2022

Makkelijk shoppen voor de beste prijs. Mooie receiver gevonden, vrijwel nergens op voorraad maar bij deze winkel wel. Nergens goedkoper gevonden, er kon ook nog een goeie deal worden gemaakt waardoor de prijs alleen maar beter werd. Snelle en heldere communicatie. Dik tevreden over de winkel Naarden en zijn medewerkers.

Gerrit 04-02-2022

Prima advies. Voor- en nadelen belicht van diverse opties. Ook meteen duidelijk dat niet alles aanwezig was, maar wel dat het redelijk snel geleverd kon worden. Uiteindelijk gekozen product (Samsung Cinematic Q series Soundbar HW-Q800A) een dag later thuis bezorgd.

Richard 04-02-2022

Vandaag een 65inch tv gekocht en een soundbar in rotterdam
Goed geholpen door de verkoper masin amir
En nog een leuke korting gehad
Mooik mooi opgestelde tv,s en aparte ruimte voor de soundbar
Een aan rader

Ooh 04-02-2022

TV eind november 2021 besteld en betaald. Begin februari 2022 nog niet geleverd. En tussentijds geen statusupdates; moet je zelf voor chatten/bellen. Chat regelmatig niet beschikbaar en wachttijd aan de telefoon meer dan 2,5 uur!! Cashback actie inmiddels verlopen, maar gaan ze oplossen. Ik hoop het. Koop hier nooit meer…wees gewaarschuwd!

Patrice en Annemieke 04-02-2022

Op onze zoektocht naar een betaalbare soundbar zijn wij bij PlatteTV te Utrecht geweest. Dax gaf ons daar een goede en gedegen uitleg. Ook fijn om het geluid te kunnen beluisteren in een, in de showroom, gecreëerde huiskameropstelling. Een absolute aanbeveling voor een advies met een persoonlijke touch en een scherpe prijs met extra garantie.

Jeff 04-02-2022

Tweede keer een tv gekocht en eerder al een compleet Sonos systeem. Krijg altijd goed advies en de installatie en montage service is echt top. Professioneel, waterpas en strak langs de muur gemonteerd. Helemaal top!

Hans 04-02-2022

Prima geholpen bij de aanschaf.Inmiddels de 3e keer dat ik hier iets kocht. Vorige keren zelf meegenomen. Nu laten bezorgen. Bezorging niet helemaal zo als was afgesproken, maar dat kwam door de storm CORRY. Nieuwe afspraak en net niet binnen binnen de afgesproken aflevertijd, Overmacht en file. Dat is eigenlijk het enige wat zorgt dat het geen 10 is. De gekochte TV's doen het zoals beloofd. Absoluut verder deskundig, betrouwbaar en vriendelijk personeel. Geldt ook voor de klantenservice!