HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mike 12-04-2024

De hulp in de winkel in Duiven was uitstekend met uitstekende uitleg en service .
Ook hebben wij gebruik gemaakt van de installatie service . En deze werd uitgevoerd door XXX.
Een top gozer met uitstekende kennis goede uitleg en top service.
Bij aanschaf van iets nieuws gaan wij onze voorkeur uitspreken voor XXX om het te komen installeren

Ferry Verhoef 11-04-2024

Nadat ik via de chat contact had gehad omtrent typeverschillen werd het voor mij een stuk duidelijker
en heb ik de aankoop ook zo afgehandeld. Afgehaald in winkel Utrecht waar ik door Max D vriendelijk werd ontvangen en geholpen. Hele duidelijke uitleg over de extra garantiemogelijkheden en er werd niets opgedrongen. Na betaling werd de TV netjes in de auto geplaatst. Kan niet anders zeggen dat het een zeer prettige ervaring was. Zou er zeker weer kopen en zeker aanbevelen aan anderen.

Willem Jansen 11-04-2024

Vriendelijk personeel in de winkel in duiven.
Zij hebben mij goed geholpen en goed advies gegeven.

Remco 11-04-2024

Vandaag voor het eerst in een HelloTV winkel geweest in Den Bosch. Schitterende winkel met veel keus. Netjes geholpen en goed advies gekregen van Collin.

H.Bemer 75jr. 11-04-2024

Aankoop van onze Philips 55oled809 ambilight tv in de Hellotv winkel in Amsterdam was prettig en we kregen goede uitleg door Sanne.
Ook de aflevering en installatie bij ons thuis is prima verlopen
Monteur werkte netjes en was vakbekwaam bij het installeren.
De uitleg van de diverse functies en bediening van de tv was duidelijk en voor ons goed te begrijpen.
Een aanrader dus.

Annemarie 10-04-2024

Via Google bij Hello Tv terecht gekomen, we hadden nog nooit van deze winkel gehoord. Wij komen uit Zwolle en hier kennen wij deze winkel niet. Super vriendelijk geholpen door verkoper , onder het genot van een heerlijke cappucino. Heel veel kennis van zaken en we hebben een prachtige tv uitgezocht. We zijn superblij met deze aanschaf en hopen heel lang van deze tv te kunnen genieten. Bedankt voor de fijne service!

Dhr. Middelveld 10-04-2024

Wij zijn op een heel prettige wijze geholpen door XXX in deze Hello Tv winkel in Nijmegen.
Prima deskundige informatie over de aanschaf van onze Philips oled 808 tv.
Wij zullen deze winkel zeker aanbevelen bij anderen.

Hennie 10-04-2024

We waren opzoek naar een "Smart t.v." Na aanhoren van onze wens om "kabelloos"
t.v. te gaan kijken, werden wij daarin uitvoerig en goed over geïnformeerd. Kwamen tot een goede keuze en kijken nu dagelijks met veel plezier naar onze nieuwe t.v..

Bvh 10-04-2024

In het filiaal in Duiven een soundbar gekocht. Goede uitleg gehad en ik heb mijn oude homecinema set tegen een reële prijs kunnen inruilen.

Johan026 10-04-2024

Na een fijne, transparante en eerlijke email voor de aankoop van een nieuwe Samsung Neo Ledtv heb ik de deal gesloten. Omdat Hellotv voor mij een bedrijf is waarin ik geloof in heb en goede ervaringen, ontving ik wederom een geweldige deal!
Voor mij is dit niet de eerste keer dat ik de aankoop bij Hellotv sluit. Hiervoor had ik al in 2012 een nieuwe Samsung tv gekocht en in 2022 Sonos geluidset met de Move 2x, soundbar en subwoofer. Dus ik ervaar dat het zeker de moeite waard is, een persoonlijke prijsopgave te vragen per chat of email, want er is ruimte voor onderhandeling.

Yvonne 10-04-2024

Let op bij Hello TV wordt gemeld dat je nog €100, terug ontvangt via de Samsung site. Duurt ongeveer 7 weken. Dit is niet waar! Nu bijna 2 maanden later contact opgenomen en Hello TV geeft aan niet verantwoordelijk te zijn wanneer Samsung niets terugstort. Kortom verkooppraatje met gebakken lucht!

Annemarie 10-04-2024

Via Google bij Hello Tv terecht gekomen, we hadden nog nooit van deze winkel gehoord. Wij komen uit Zwolle en hier kennen wij deze winkel niet. Super vriendelijk geholpen door verkoper N, onder het genot van een heerlijke cappucino. Heel veel kennis van zaken en we hebben een prachtige tv uitgezocht. We zijn superblij met deze aanschaf en hopen heel lang van deze tv te kunnen genieten. Bedankt voor de fijne service!

zaied 10-04-2024

Wat een geweldige vriendelijke behulpzame collega ,

Is niet beroerd om dat extra ding te doen , klasse hoor

Reza 10-04-2024

Vriendelijke medewerkers en erg behulpzaam. Monteren ging ook vlekkeloos. Wij kregen korting zonder dat wij er om gevraagd hadden.

Babs van Deutekom 10-04-2024

Mijn ervaring met Hellotv was helemaal top.
Mijn tv is omgeruild. Aangezien ik de tv cadeau heb gekregen, heb ik geen ervaring in de winkel. De monteur V, die mijn nieuwe tv bracht was top. Vriendelijk en zeer beleefd.

Erik 10-04-2024

Winkel 3 x bezocht voor ik tot aanschaf over ben gegaan. Het lijkt alsof adviseurs niet gemotiveerd zijn, hebben in ieder geval weinig aandacht voor de klant en dat is jammer. Installatie daarin tegen was uiterst professioneel en vriendelijk. Keurig netjes opgeleverd

Mooie winkel 10-04-2024

Mooi verzorgde winkel met ‘n groot assortiment. Het personeel is vriendelijk en vakkundig. In de vestiging Zoeterwoude heeft medewerker xxxx ons netjes te woord gestaan en ons geholpen om de juiste keuze te maken.

Jan Peter 10-04-2024

Allereerst een snel en effectieve chat-uitwisseling met medewerker xxxx, uitmondend in een bestelling.
Die lag direct klaar, dus binnen een uur had ik mijn Sonos Beam. Prima ontvangen bij HelloTV in Naarden door medewerker yyyy, gaf nog even een demo, koffie er bij , nog de nodige praktische tips en klaar !

Oscar 10-04-2024

Uitstekend geholpen door medewerker xxxx mooie LG oled 65 inch 2024 model gekocht, mooie inruil gehad voor mijn oude LG OLED top zaak

Sonja 09-04-2024

Ik koop hier graag mijn audio en tv.
Het personeel is vriendelijk en heeft kennis van apparatuur.
Voor niet een te hoge prijs koop je hier gebruikte producten.

Greg Tyrelle 09-04-2024

We had a very nice experience having xxx from HelloTV install our LG OLED 55G3 TV on a Vogel TVM3665 wall mount. His service was nothing short of excellent, he was not only friendly but also very precise in his approach to the installation. What stood out to us was xxx attention to detail, ensuring that the mounting job was done neatly and cleanly without any mess. xxx also gave us advice on the optimal viewing height, we highly recommend xxx for anyone looking to have their TV professionally installed.

Anoniem 09-04-2024

Na online contact te hebben gehad vandaag filiaal Duiven bezocht en zeer vriendelijk door xxx geholpen. Die weet waar hij het over heeft en dat maak je tegenwoordig niet overal meer mee. Onze twijfel tussen de 2 soorten mooi zien hangen en kunnen beoordelen. Na een “kruisverhoor” van ons onze nieuwe tv aankoop gedaan, nu al blij mee. Op onze vraag ook vriendelijk meegeholpen met het krijgen in de auto. Van het weekend nog even ophangen maar ook dat komt vast wel goed.
Een tevreden klant rijker!
HelloTV 10-04-2024

Bedankt voor de 10! Het is altijd ons doel om ervoor te zorgen dat je met een glimlach onze winkel verlaat. Fijn dat je zo goed geholpen bent in onze winkel in Duiven. Geniet van je nieuwe tv en als er nog vragen zijn bij het ophangen, laat het ons gerust weten. We helpen je graag!

Jelske - HelloTV

Ledrick Dendoe 09-04-2024

Ik ben heel tevreden over hoe ik door alle HelloTV medewerkers ben geholpen. Ik kwam binnen om “gewoon een tv te kopen”, maar heb nu niet alleen een model dat qua formaat heel goed op mijn kamer past, ik heb ook goed onderbouwd advies gekregen waardoor ik een keuze heb gemaakt waar ik voor de volle 100% achter kan staan.

Bedankt allemaal, en in het bijzonder (*)!

Tonny Bakkers 09-04-2024

Ik heb gekozen voor Hello tv, op aanbeveling door familie en kennissen. Ze wezen mij op de goede uitleg en service. Een prachtige winkel en duidelijke website, heel vriendelijk en deskundig geholpen bij het kiezen van een nieuwe t.v.
Ook de installatie werd door de monteur gedaan, gaf goede aanwijzingen om de t.v. op te hangen op de juiste plek.
Kortom, ik ben zeer te spreken over Hello t.v. en beveel deze winkel zeker aan.

Joep 08-04-2024

Tv online gekocht, duurt vrij lang voordat je bevestiging per mail ontvangt en daarna functie order status website buiten bedrijf. Vragen op chat wel heel snel beantwoord.

Medewerker winkel bij ophalen was erg nadrukkelijk bezig extra verzekering en doekjes te verkopen. Nee = nee….