HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4954 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Looy 05-10-2020

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik kon mijn oude tv inruilen op een nieuwe oled tv en kreeg ook een goede prijs er voor mijn oude toestel terug ! Echt super, echt een aanrader !!!!!!!!

Marina 05-10-2020

Mooie winkel en zeer vriendelijk personeel.
Ben heel goed geholpen vandaag en kan niet wachten om morgen mijn Playseat te ontvangen!

Arjan 05-10-2020

Platte Tv is een goede winkel. Niet te grote winkel, persoonlijke aandacht en je krijgt veel uitgelegd. Wij hebben een LG tv gekocht en bij thuiskomst bleek deze bij andere aanbieders goedkoper. geen probleem bij Platte TV, we kregen het verschil gewoon snel teruggestort. Een volgende TV zou ik weer bij Platte TV kopen. Wij hebben nu een LG 49inch nanocell 866 en dat toestel heeft een geweldig beeld, goed contrast en natuurgetrouwe kleuren ook zeer geschikt voor gamen. Erg blij mee.

p.j.van duijne 05-10-2020

ik werd bij binnenkomst in de shop keurig te woord gestaan en op al mijn vragen kreeg ik een duidelijk antwoord over mijn aankoop kreeg ik enkele duidelijke aanwijzingen voor wat betreft het gebruik ik werd geholpen met het inladen in mijn auto.

Bernardus van Huis 05-10-2020

Bijzonder leuk en snel geholpen en leuke aanbiedingen .Denkt ook aan het budget wat je hebt.

micaela 05-10-2020

Ik heb hier een racestoel gekocht. Wauw wat een service
De andere dag al in huis en alles zo ontzettend mooi
Ik had nog een vraag en kreeg daar via mail heel snel antwoord op en later nog een mail om te vragen of alles zo was opgelost. Echt top
Jullie verdienen een dikke 10

Jan 05-10-2020

Op een aardige en prettige manier geholpen door een jonge man die ook nog eens deskundig was.

Joop 05-10-2020

Snelle communicatie, alles volgens afspraak gegaan, prijs goed bespreekbaar.

Joeri 05-10-2020

Op advies van een kennis naar platteTv Zoeterwoude verwezen.
En hij had gelijk.
We zijn zeer aangenaam geholpen door M. Hij gaf ons een heel eerlijk advies.
Het enige minpunt is dat de prijs in de winkel tov de website prijs verschillend was en deed net over laten komen dat hij de laagste prijsgarantie zou geven tov andere winkels maar uiteindelijk was de verkoopprijs hetzelfde (dus geen voordeel). Los van het ‘kortings’ verhaal een aangename aankoop.
We zijn uiteindelijk met een hele andere tv de deur uit gegaan waarvoor we binnenkwamen. Wat zeker positief is.
Mijn volgende tv zal zeer waarschijnlijk ook bij PlatteTV gekocht worden.

Arvid 04-10-2020

Denon soundbar gekocht bij platte tv te Utrecht, vakkundig geholpen door het aanwezige personeel, zeker een aanrader

Doornbos 04-10-2020

Uitstekende klantenservice, snelle respons op vragen, denken met de klant mee en prijstechnisch zeer scherp!

Rob 04-10-2020

Goede prijs ivm andere leveranciers. Na 2 dagen geleverd zoals aangegeven op de site. Webshop is gebruikersvriendelijk .

Henny de Munnik 04-10-2020

Op één dag twee keer dezelfde tv gekocht, ook nu weer goed en deskundig advies.

h.schuil 04-10-2020

Ben door dhr ........ op een vriendelijke en met aandacht voor de klant op een zeer goede wijze geholpen bij de aanschaf van een nieuwe tv en soundbar

Odilio Van Heesch 04-10-2020

De winkel zag er heel erg netjes uit. Werden zeer snel geholpen ondanks dat het druk was in de winkel. Personeel was vriendelijk en hielpen ons erg goed.

hans 04-10-2020

prima geholpen in het filiaal in amsterdam. verkoper met verstand van zaken die duidelijk info geeft waar je als leek wat aan hebt. we zijn gekomen voor een LG 55 inch, en daar ook mee de deur uitgegaan. er word je niets duurder aangepraat. top

Dave van Vegchel 04-10-2020

Ben vandaag geholpen door ..... van Platte TV Eindhoven. Hier een prima voorstel voor een LG OLED 65C gekregen. Ook de nieuwe HDMI kabels dienen nodig had heeft hij voor een zeer goede prijs aangeboden. Tevens hebben we op zijn advies de 3 jaar garantie ( ook op pixels) aangeschaft. Kortom prima advies en zeer goede prijs. ..... ( Platte TV Eindhoven ) dankjewel voor de goede Service 👍🏻

Albert 04-10-2020

Super goed advies gehad van ..... bij de winkel in Groningen. Erg blij met de Philips OLED tv

Rob Mulder 04-10-2020

Ben naar PlatteTV in Utrecht geweest en ben ontzettend goed geholpen kreeg een kop koffie bij binnenkomst, goede service en uitleg. En de nieuwe trotse eigenaar van een Oled Tv met 5 jaar garantie. Top!

ronal 04-10-2020

je krijgt ze snel in beeld als je op internet naar een tv zoekt.
achter de website zitten ook mensen die je snel kan benaderen voor extra informatie.
de prijs is heel scherp.
de winkel bezocht en dat is ook uitstekend. geen dozenschuiver, maar gewoon een zaak waar je ook tv's kan vergelijken. en ook dáár deskundig personeel.
de gekochte TV is top, dus nog geen ondersteuning nodig gehad, maar volgens reviews op internet hoef ik mij daar ook geen zorgen over te maken.

christ Smulders 04-10-2020

Het was voor mij de eerste maal dat ik bij platte.tv iets gekocht heb en was voorheen niet bekend met PTV. Heb via de webshop besteld en de tv in Breda afgehaald. Na goed geholpen te zijn bleek bij het uitpakken thuis dat de tv behoorlijk beschadigd was. Met de servicelijn gebeld en na het versturen van bewijzen heeft men een nieuwe order aangemaakt en konden we de volgende dag de tv omruilen. Dus zowel het helpen in de winkel als de service is prima.

Dan 04-10-2020

Mooie en overzichtelijke winkel met een ruime keuze uit allerlei prijsklasse.

Zocht een kleine smart tv voor op de slaapkamer. Zelfs hier kon een klein beetje korting vanaf.

Mijn volgende tv in de woonkamer ga ik hier ook aanschaffen.

Patrick meter 04-10-2020

Ik ben zeer goed geholpen. Zeer klantvriendelijk en de verkoper nam de tijd voor ons. Ik zou iedereen aanraden om bij platte tv te gaan kopen. Voor herhaling vatbaar.

Discotrain 04-10-2020

Prima geholpen in Doetinchem.

Goede uitleg gehad over onze aanschaf

En heel goed met de prijs kunnen overleggen
Want het is de adviesprijs wat je ziet

Zeker eens kijken mocht je een tv /audio willen aanschaffen.

Ook nieuwe 4k HDMI kabel
Met hoge korting mogen ontvangen .

Dit is mn 3e tv die we daar hebben gekocht
Zeker aanbevolen.

Govert 04-10-2020

Heb hier de LG 49UN7400 gekocht een prima TV voor die prijs en kwaliteit van dit toestel ben er zeer tevreden over ben ook prima geholpen door de medewerker van de winkel over het uitzoeken wat het beste bij mij past 👍