HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Wouter en Irene 21-09-2020

de monteur is echt een topper . Naast de professionele installatie legt hij ook alles erg goed uit . Zeer klantgericht !!!!! Een plezierige ervaring waardoor we graag weer terugkomen bij plattetv.nl

LOUIS 21-09-2020

Uitstekend in Utrecht geholpen. Snelle bediening,goede voorlichting,hulp met inladen en goed bereikbaar. Kortom een zaak waar je moet kopen

Jarno 21-09-2020

Goeie aanbiedingen op de site.
Je tv is makkelijk in te ruilen voor een goeie deal
Prima hulp online zowel in de winkel
Snel geregeld

Tevreden klant

Ko Eerdhuijzen 21-09-2020

Keurige shop en tijdens afleveren/ophangen TV vriendelijk, vakkundig en bij uitleg geduldige installateur.

C.Mercuur 21-09-2020

Zijn op 16 aug. jl. naar Platte TV in Naarden geweest, hadden goede ervaring met de koop van 2 tv's aantal jaren geleden. We wilden een nieuwe tv, versterker, subwoofer en 2 achterboxen aanschaffen die we op de site hadden gezien. Aangezien we al 2 frontboxen van Magnat in bezit hadden, wilden we er een mooi surround systeem van maken. Met deze informatie ging onze verkoopster yyy aan de slag en heeft met ons een prachtige deal kunnen maken, we hebben onze oude lg tv en denon versterker ingeruild en een LG OLED55CX6LA TV, DENON AVC-X4700H Receiver, Klipsch R-100SW sub woofer en 2Klipsch RP- 600M Ebony boxen aangeschaft. De planning was goed verlopen en inmiddels alles geïnstalleerd. Topkwaliteit voor een Topprijs!!! een heerlijke bioscoopsound, zijn er erg blij mee. De site van platte tv heeft mij een heel eind kunnen helpen met het vinden van de juiste apparatuur.

Roger 21-09-2020

Prima, snel en to the point geholpen. Het kan altijd goedkoper, maar service is ook iets waard.

Rudy de Goede 21-09-2020

Zowel privé als zakelijk meerdere TV's al aangeschaft via deze shop. Altijd goed geholpen met advies en aanbiedingen. Het inbranden van onze OLED TV is ook snel verholpen doordat PlatteTV er heel snel voor gezorgd heeft dat het scherm werd vervangen.

Marianne 21-09-2020

Via internet deze winkel gevonden. Wat een heerlijke ervaring. Goede sfeer, geen hinderlijke muziek en bovenal heel goed geholpen. Al mijn vragen werden uitgebreid beantwoord en getoond op de tv. Kortom, een gespecialiseerde zaak waar de verkoper goed op de hoogte is van hetgeen hij verkoopt.

Wilfred 20-09-2020

Ik zocht een game TV en vond deze in Groningen.
We werden prima geholpen en en keerden met een mooie Samsung curved Demo tv huiswaarts. Prima winkel met vakkundig personeel.

T. Addens 20-09-2020

We zijn in de winkel in Naarden geweest. Vriendelijk personeel, nemen de tijd om goed advies te geven. Winkel ziet er mooi uit. Alles keurig op orde en we zijn naar tevredenheid geholpen. Zeker een aanrader!

Anton 20-09-2020

Vanmiddag aan het einde van de dag heb ik gevraagd of ik de Sonos Arc ook zou mogen beluisteren. De vriendelijke verkoper vond dit ondanks het tijdstip geen enkel probleem. Ook toen ik nog wat vragen had en voor een vergelijking een Sonos Playbar wilde beluisteren, werd dit zonder aarzeling gedaan. De man nam alle tijd en bleef erg correct. Zelf nadat ik al had afgerekend en nog wat vragen had over een tv, werd dit correct en vriendelijk beantwoord. Dit heb ik als erg prettig ervaren en zal dit ook zo doorgeven aan mijn familie en vrienden.

Rick Soeters 20-09-2020

Super mooie winkel als je voor een tv aan het zoeken bent er zijn mooie ruimtes ingericht waar je met aandacht wordt geholpen bij de beste keuze voor jou nieuwe tv

Wannes 20-09-2020

Ik contacteerde PlatteTV voor een mooie prijs en die kreeg ik ook. Een heel snelle service, ik had het product al de dag erna. Ik zou zeker aanraden op PlatteTV te overwegen wanneer je elektronica wil aankopen.

Frank en Sandra 20-09-2020

Vandaag een super klantvriendelijke ervaring gehad bij Plattetv in Nijmegen.

Wij komen al jaren bij Plattetv om televisie en audio te kopen, mijn vrouw en ik zijn geholpen door een medewerker die al 16 jaar bij Plattetv in dienst is, je kon echt merken dat ie zeer veel verstand heeft van audio en tv en dat ie up to dat is van alle nieuwe ontwikkelingen op audio en tv gebied .

We zijn zeer tevreden met onze Sonos Beam en Phillips 55OLED854.

Plattetv en medewerker bedankt, jullie verdienen een 10.

Pim 20-09-2020

Te beginnen met de communicatie, snelle reactietijd en een goed advies hebben ervoor gezorgd dat ik mijn tv’s heb gekocht bij plattetv.nl. De verkoop verliep vlekkeloos, evenal de levering was top!

Emre 20-09-2020

Mooie shop met mooie spullen. Vandaag een Samsung 75Q90T aangeschaft. Erg goed geholpen en eerlijk geadviseerd door ..... in filiaal Amsterdam.

Marcel van Maaren 20-09-2020

Ik vind het een erg mooie winkel en we zijn goed geholpen
Hij heeft ons goed advies gegeven

C Frank 20-09-2020

Een zeer ruim opgezette winkel met vriendelijk, echter geen opdringerig, personeel. Heel bereid mee te denken, advies te geven. Luisteren goed naar wat de wens is.
Werd geholpen in filiaal Nijmegen door meneer die er al 16 jaar werkt. Geeft vertrouwen. Hij wist waar hij over sprak, wist op alle vragen antwoord. heel geduldig en gaf ons de tijd om een beslissing te nemen. Toen we overgingen tot de aankoop had hij nog goede adviezen om de beeldkwaliteit optimaal te laten weergeven ( bijv speciale HDMI kabel) ook over installatie en onderhoud wist hij veel. We zijn tevreden, na aankoop, de deur uit gegaan. Hoop lang met deze TV te kunnen doen, maar zou zeker terug gaan ( bij problemen en aanschaf).

5-10-2020:
Monteur kwam onze Sony oled tv installeren. Hij was goed toegerust. Verder werkte hij heel netjes, snel en legde goed uit wat hij ging doen. En dit alles ná overleg hoe wij het wilden. Hij ruimde alles zelf op terwijl wij zeiden dat dit niet nodig was. Vervolgens kregen we uitgebreide uitleg van de tv, nadat hij deze geïnstalleerd had. Konden vragen stellen. Alle tijd!

Bert Poort 20-09-2020

Klantgericht, vriendelijke en snel. De whatsapp functie per locatie is erg handig

Ruud 20-09-2020

De winkel aan Rijneke Boulevard in Zoeterwoude heeft ons een uitstekende service verleend. Na de koop, met een goede deal, van een TV bleek dat deze niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed. Wij zijn terug gegaan naar de winkel en na ons verhaal te hebben aangehoord konden wij zonder problemen de TV omruilen voor ander model/merk. Deze TV voldoet nu helemaal aan onze verwachtingen. Naast de deskundige adviezen die je daar krijgt vinden wij dit echt een top service. Dank daarvoor.

Patricia 20-09-2020

Tv gekocht in winkel Breda, het is een nette overzichtelijke winkel. We zijn goed voorgelicht over de verschillende merken en modellen, en zijn zeer tevreden met onze aankoop. We hadden een budget voor ogen en daar heeft de verkoper zich netjes aan gehouden, ook stond hij in de winkel hoger geprijsd als op de webshop maar kregen de tv voor die prijs mee. Ook fijn dat hij op voorraad was aangezien onze huidige tv stuk was.

A. Strik 20-09-2020

Tot dusver goede ervaringen met Platte TV Breda. Recentelijk 2 tv's gekocht. Plezierig geholpen laatste keer door Stephan. Niet opdringerig of gehaast. Goed advies en goede prijs. Of het goede producten zijn, zal de tijd leren. Eerste indruk is positief.

G iwema 20-09-2020

Wij vinden dat we perfect zijn geholpen erg vriendelijk personnel en goed uitgelegd

Gerrit Holtslag 20-09-2020

Heer Burak is keurige nette man.Heeft verst and van zaken. Hij probeert je in ieder geval niets aan te smeren. Aanwinst voor de Platte tv groep.

Ronald 20-09-2020

In alle rust kon ik mijn vragen stellen en werden deze in begrijpelijke taal uitgelegd.

Ook heb ik ruim de tijd gekregen om mijn muziek te beluisteren en alle mogelijkheden door te nemen.

Eerlijk en prettig advies!

Scherpe prijzen!