HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

lili 06-12-2021

In de winkel Utrecht een televisie gekocht voor op de slaapkamer. Xxx heeft ons een goede en duidelijke uitleg gegeven. We gingen voor de samsung maar het is de LG geworden en deze was ook nog goedkoper.

M.Vlietstra 06-12-2021

Goede bediening. Snel geholpen. Morgen hopelijk product in huis. Beoordeling verkoper is positief. Wachten is nu op de aankoop. Verder tevreden over dit bedrijf.

Melanie 06-12-2021

Ik heb een Samsung The Frame gekocht bij Platte TV in Naarden. Goed geholpen door xxx in de winkel om tot de juiste keuze te komen en later ook door yyy online met wat additionele vragen. Prijzen zijn scherp en aanbod helemaal goed! Als ik voor de extra soundbar ga in de toekomst, ga ik zeker terug!

Maarten 06-12-2021

Gisteren via de chat een tv besteld, de LG55NANO886PB. Hier werd de belofte gedaan dat de tv de volgende dag, vandaag, geleverd zou worden. Hierop vrij genomen en af gaan wachten op de komst van de Tv.
Omdat ik geen mail of verzend bewijs had gekregen, heb ik toch voor de zekerheid contact gezocht. Ik kreeg te horen dat de tv vandaag pas binnen zou komen bij Platte TV en deze onmogelijk vandaag bij mij geleverd kon worden. Er werd zelfs gesteld dat de tv nog later zou kunnen arriveren dan morgen.
Inmiddels had ik mijn oude tv al verkocht en inmiddels geen tv tot mijn beschikking.
De compensatie vanuit Platte TV was een 4K kabel, echter heb ik deze al, en dat gaf ik aan. Iets anders was er onmogelijk. Toen werd er in de strekking gezegd DAT IK DE ORDER DAN MAAR MOEST ANNULEREN ALS IK ZO ONTEVREDEN WAS. Wat is dit voor reactie naar een klant?!
Naar de compensatie moest ik zelf vragen. Niet dat ik daarop uit ben, maar ik vind dat ik nu de dupe ben als klant van een belofte vanuit het bedrijf. En nu zit ik met 2 kinderen zonder tv voor de komende paar dagen wellicht! En Platte TV vind het maar de normaalste zaak blijkbaar….

Dani 06-12-2021

Professioneel & vriendelijk geholpen door Marc in Utrecht! Prima winkel, goed advies en blij met de aankoop.

PlatteTV (Zoeterwoude) 06-12-2021

We zijn bij PlatteTV (Zoeterwoude) op een zeer kundige en vriendelijke manier geholpen en kan je vanaf een sofa op een zeer relaxte manier een tv uitzoeken. Ik heb dit bij de concurent nog niet eerder gezien. Wat een geweldige formule van PlatteTV, raad het iedereen aan daar een tv uit te zoeken.

KeesvdS 06-12-2021

Goed geholpen, eerst via de chat functie contact gezocht. Daar hebben ze gekeken of er voorraad was in de winkel. Daarna zijn we naar de winkel gegaan. Even wachten maar de koffie staat al voor je klaar en we zijn goed en snel daarna geholpen.

Platte tv in Zoeterwoude 05-12-2021

Makkelijk bereikbaar. Vriendelijk en deskundig geholpen door Jelle P, heel duidelijke uitleg waardoor wij een juiste keuze konden maken. Dus een cijfer 10.

Snijders 05-12-2021

We gingen kijken naar een tv en wilde eigenlijk de verschillen weten van tv's tussen 50 en 100 hertz die jongen liet het ons gelijk zien de verschillen .
en daarop zei hij dat hij nog een tv in de aanbieding had in onze prijs klasse super geholpen en behulpzaam , netjes echte aanrader. vergeleken met andere zaken NIET opdringerig maar netjes

Henk 05-12-2021

Ik ben geholpen door een zeer vriendelijke, maar vooral een deskundige verkoper. Hij nam alle tijd, was zeer behulpzaam en adviseerde op een prettige, niet op dwingerige wijze.

Rico 05-12-2021

Mooie winkel, aardig personeel, goed geholpen, en een mooie korting kunnen krijgen.

Wil 05-12-2021

Ik ben zeer goed geholpen/geadviseerd bij mijn aanschaf van een nieuwe TV.
TV voldoet meer dan dat ik verwacht had, super
Ik ben en blijf daarom een vaste klant van Platte TV en kan een ieder aanraden om bij Platte TV eens binnen te lopen.

Top team.

Jan 05-12-2021

Fijn advies bij de keuze van mijn speakers. verkoper heeft kennis van zaken en probeert goed mee te denken.

Cees 05-12-2021

Als je al research hebt gedaan dan zal PlatteTV niet moeilijk doen en gelijk business doen. Fijn personeel en goed geholpen.

H 05-12-2021

Na wat onderzoek op internet bij jullie uitgekomen. Na een mooie aanbiedingen via de mail in de winkel uitgekomen bij verkoper. Fijne uitleg gekregen en super geholpen. Wij kunnen niet wachten tot onze nieuwe aanwinsten bezorgd gaan worden

Ukkepuk2021 05-12-2021

Wij vinden het een hele fijne winkel. We hadden van te voren op de website gekeken en wilde het even bekijken in het echt. We zijn in de winkel geslaagd.
Heel fijn personeel, helpt goed en heeft vooral goed advies. Kort om, heel tevreden

peter 05-12-2021

De winkel is zeer goed alleen hij is een beetje verstop achter op de parkeer plaats
en het personeel was goed met mij in gesprek over de tv

Rob kienhuis 05-12-2021

Wij zijn goed en vakkundig geholpen .
Goede en helder uitleg.
Mooie open winkel met diverse opstellingen om te luisteren en te kijken.

Jc van Meel 05-12-2021

Top service vriendelijke medewerkers behulpzaam raad iedereen deze winkels aan

Chelsea 05-12-2021

Erg fijn en vriendelijk geholpen in Zoeterwoude door verkoper, blij met mijn aankopen.

Harry Bolt 05-12-2021

De Philips "grote" tv Philips 65PUS8535 is een "must have" en heeft voor iedereen wat wils in iedere ruimte waarvan in optima forma genoten kan worden van kijk & luister plezier.
Een toestel dat alle toeters en bellen een meerwaarde geeft met kraakhelder beeld, symphonisch geluid, praktische afstandbediening en kunstzinnig design.
Een ontkoombaar bewijs dat de geringe investering geenzins opweegt tegen de kijk & luister vloerdelen van de Philips 65PUS8535.
Vervolgens een 10 met griffel voor de gebruiksvriendelijke website en fysieke winkels met name in Naarden en de professionele know how van de medewerkers/sters tijdens het uitleggen van een en ander over de vele varianten.
"Par Excellence"!
Speciale schouderklopjes voor Thoren in Naarden die alles "hands on" tot in de puntjes verzorgde (Dinsdags bestellen en Woensdags leveren) en de chauffeur van PlatteTV in Doetichem die onze tv veilig en wel afleverde.
Hoogachtend,
....

Jelmer 05-12-2021

De koop was snel besloten. Via de website had ik al een persoonlijke black friday aanbieding gehad, mijn vriendin wilde het formaat alleen even in het echt bekijken (lees: keuren). Binnen 3 minuten stonden we bij de kassa. Ondertussen was er al een medewerker naar ons toegekomen. Bij de kassa nam hij zeker nog 10 minuten de tijd om rustig de garantie uit te leggen, optie die te verlengen, voor- en nadelen OLED, wat leuke features van de aangekochte LG C1 en gewoon voor een gezellig praatje. Een prettige winkelervaring, die ik op voorhand niet had verwacht!

saskia 05-12-2021

Diegene die mij hielp nam alle tijd voor mij en legde alles goed uit. Ik heb geen verstand van techniek dus vond de medewerker erg geduldig. Daar heb ik hem ook voor bedankt :-)

Dennis 05-12-2021

Geholpen door sanne uit Amsterdam, verliep allemaal zeer prettig! Advies was fijn en de afhandeling snel, dank je wel!

Sem 05-12-2021

Zeer kundig geholpen.
Goed advies.
Rustig de tijd om na te denken
Koffie
Goede bijverkoop.