HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4950 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Engelien 15-01-2022

Bijzonder prettig geholpen met het kiezen van een surround system. Alles werd duidelijk uitgelegd en we verheugen ons dat het geplaatst gaat worden.

M de Kleijn 15-01-2022

We zijn echt fantastisch geholpen bij Platte TV in Nijmegen. De verkoper met bril wist veel te vertellen over de televisies waarin wij waren geïnteresseerd.
Een eerlijk en goed advies met de voor en nadelen. Want als je een aankoop doet voor een aanzienlijk bedrag, wat bij je past, dan wil je met een goed gevoel naar huis.
En dat is uitstekend gelukt kan ik u vertellen.

Jacqueline 15-01-2022

wij zijn geholpen door Jim. Hij was rustig, nam de tijd en deskundig. Plezierige manier van verkopen en goede adviezen voor de service

Noël 15-01-2022

Bij binnenkomst was het redelijk druk, maar desondanks snel aan de beurt. Omdat ik wist wat ik wilde hebben, was de deal snel gedaan, en hadden verkoper en ik een goed gevoel over de prijs.

Ik ben naar de winkel in Naarden toe gegaan, omdat ik vind dat je in deze tijd de lokale ondernemer moet steunen. Hoe makkelijk is het om van achter je bureau en televisie te kopen. Hiermee heb ik de lokale ondernemer weer gesteund en zijn we alle twee blij. Zij met hun verkoop ik met mijn aankoop.

Jeroen 15-01-2022

De winkel gevonden via internet. Goed geholpen door Henk-Jan in het filiaal in Groningen. Kennis van zaken en hij heeft ons goed geïnformeerd, geadviseerd en geholpen bij het inladen van de tv.

Kees 15-01-2022

Fijne winkel in Utrecht en heel goed geholpen door Dax. Duidelijk, vriendelijk, beleefd, kennis van zaken

Mauro 15-01-2022

Samen met Menno een tv, muurbeugel en soundbar uitgezocht. Menno is behulpzaam, legt duidelijk uit en denkt graag met de klant mee!

J.W. Vonk 15-01-2022

Goed geholpen door Thoren bij het afhalen van de TV. Ook het telefonisch contact voordat de bestelling werd geplaatst was goed. Wat een mooie TV is the frame. Nu alleen nog een keer terug voor een soundbar en dan is de thuisbioscoop compleet.

Roel Camps 15-01-2022

Overzichtelijke winkel, verkoper was een aardige vent met een fijne babbel. Een aanrader!

Waltraut 15-01-2022

Bedankt **** voor je goede advies. Ben heel goed een vriendelijk geholpen echt een aanrader om een nieuwe TV te kopen bij Platte TV.

Hans Dirksen 15-01-2022

Na een deskundig chatgesprek gekozen voor een Samsung soundbar. We moesten er even op wachten, maar werden keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Bij het afhalen werd ik als ' klant is koning ' door *** ontvangen..... met de soundbar onder mijn arm en met een goed gevoel de winkel verlaten. Een uurtje later zat ik thuis op de bank te genieten van een prachtig surround geluid.

Gijs van de Geest 15-01-2022

Aardige mensen, goed advies, korte levertijd dus kortom gewoon netjes geholpen zoals je dat verwachten mag ..

JW 15-01-2022

Nette en duidelijk uitleg na de installatie van de TV en keurige prijs kwaliteit verhouding

Leon 15-01-2022

Iedere keer weer service op maat. Scherpe prijzen, kundig personeel, en een geweldig mooi en groots assortiment! Dit alles tezamen maakt het gewoon verslavend om bij jullie te kopen! Ik stuur dan ook graag kennissen en collega's richting jullie!

Dennis 15-01-2022

Was al een poosje opzoek naar een Oled tv en kwam al snel uit bij Plattetv omdat ze een scherpe prijs hanteren. Na gebruik van de online chat was de deal snel gemaakt met daarbovenop nog eens extra korting kunnen krijgen al met al een top winkel

Luuk 14-01-2022

Vandaag is onze nieuwe televisie geplaatst en geïnstalleerd door D.Y. We zijn professioneel geholpen door hem. Alle vragen die we hadden zijn beantwoord. Prima service!

Panc 14-01-2022

Via een gezellige chat met Jim heb de Sonos beam met een leuke korting kunnen kopen.
De volgende dag werd die al bezorgd. Ik ben zeer te spreken over de service.
En ook heel blij met mijn aankoop.

HS_Amersfoort 14-01-2022

PlatteTV: Goede service en ze denken met de klant mee. Wij hadden grote problemen met stabiliteit van de wifi-verbindingen van een prijzig geluidssysteem. Zelfs na 8 maanden uitproberen en alles aan de WiFi-kant te hebben vervangen en nodige software updates, deed PlatteTV niet moeilijk over retourneren en omruilen voor een ander systeem. Naast meedenken over oplossingen ook heel coulant met omruilen. Daarnaast hebben ze echt verstand van de producten die ze verkopen. Top!

Tom de Boer 14-01-2022

Uitstekende shop.
Beste deal is ook de beste deal.

En razendsnel verzonden!

Alte 14-01-2022

Vandaag bij PlatteTV via de website een mooie Samsung tv aangeschaft.
Via de website ben ik naar mijn tevredenheid heel goed en snel geholpen door Quint.
Heb de tv in Utrecht opgehaald en werd hierdoor prettig geholpen door Dax.
Toch nog een extra verzekering op de tv genomen plus nog een goede Coax kabel aangeschaft. Op alles een keurige korting gekregen.
* Opmerking: reden waarom ik de tv bij PlatteTV heb aangeschaft is omdat ik al eerder diverse keren TV’s ed had aangeschaft en altijd een prettig contact en goede service heb gehad. Zodoende raad ik ook als het zich voordoet anderen aan om bij PlatteTV eens langs tegaan

Fam Clements 14-01-2022

Ik vindt de medewerkers behulpzaam en oprecht over de goederen die daar gekocht zijn
Ze waren helemaal niet dwingend naar de klant toe
Dat is bij andere winkels wel anders

JWK 14-01-2022

Mondeling 2 tv's besteld en kreeg hierbij duidelijke uitleg van beide toestellen (Samsung Neo Qled 50 en 65 inch). Wist niet dat ik op mijn bestaande tv een hoge inruilprijs kreeg. Bovendien waren de tv's een stuk goedkoper dan bij de andere grote webshops.

C. 14-01-2022

Vandaag is mijn tv bezorgd. Medewerker was vriendelijk, duidelijk en gaf een snelle service.

Fred 14-01-2022

Zeer fijne winkel met personeelsleden die zeer kundig, beleefd en correct zijn. Het personeel is eerlijk en transparant en dat geeft je een goed gevoel. Ik ben geholpen door "de grote beer" die alle tijd voor mij genomen heeft en zijn uitleg was perfect. Deze man was zo kundig en wist precies waar ik het over had en heeft alles naar tevredenheid beantwoord. Mijn volgende aankoop is zeker bij Plattetv . Het is een zaak waar je gewaardeerd wordt als klant. Dit bedrijf is een voorbeeld voor andere winkels.
Officiële reactie van HelloTV 14-01-2022

Beste Fred,

Bedankt voor de 10 en de mooie woorden! Een review waar wij natuurlijk heel erg blij van worden. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en heel graag tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Pierre 14-01-2022

serious, fast and top service!
I ordered my tv last Sunday evening, and I received it Thursday morning.
The installer was very competent and explained me the use to me