HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Inge 19-09-2021

Eerlijke verkoper, staat er echt om jouw te helpen, hij heeft ons top geholpen.

Elvis S 18-09-2021

Bij het zoeken naar de juiste tv van 70 inch werd ik geholpen door medewerker Mikki en zij heeft me enorm goed geholpen. Door de juiste vragen te stellen kon ze me helpen de juiste tv voor ons te vinden. De medewerker Skip kwam onze TV brengen en ophangen. Hij had een half uur van tevoren gebeld om door te geven dat hij eraan kwam. Dit alleen al vond ik een goede eigenschap van Platte tv. Daarnaast knooptte de medewerker makkelijk een gesprek aan, was hij snel en professioneel in het ophangen van de tv en kon hij ook alle resterende vragen die we hadden beantwoorden. De tv hangt en wij hebben er meer plezier van dan we hadden gedacht. Platte tv is el en top winkel en zeker aan te raden.

kees 18-09-2021

super geholpen zowel via app chat en in de winkel, duidelijk uitleg over tv en eventueel extra garantie, werd netjes geholpen om 65inc tv in mijn nissan micra te krijgen. dikke 10 top

Jansen 18-09-2021

We hebben drie Sony tv's online via de chat met Robin gekocht, waarbij we uitstekende advies kregen over de verschillende mogelijkheden van de tv's.
Vervolgens konden we de tv's de zelfde dag nog ophalen bij het filiaal van platte tv in Groningen waar we weer uitstekend zijn geholpen door Lloyd zowel over de garantie mogelijkheden als ook de juiste bekabeling die we nodig zouden zijn om optimaal tv te kijken en te luisteren kregen we de juiste uitleg.
Vervolgens heeft hij ons ook nog netjes geholpen met het inladen van de tv"s.
We zijn zeer te spreken over de service die is verleend.

John 18-09-2021

Ontvangen door een zeer vriendelijke dame die ons gelijk na het uitvragen van de behoeften een kopje koffie aanbood. Daarna geholpen door zeer deskundige jonge man (Kevin) die ons van advies voorzag! De klant staat centraal en en zoals het hoor wordt echt geluisterd naar de klant behoefte.

M. Walters 18-09-2021

In het verleden ook al diverse Samsung televisies aangeschaft en altijd goed geholpen, fijne service en goede aanbiedingen.

herman 18-09-2021

mooie uitstraling. best vrij chique look in vergelijk met Mediamarkt, BCC en andere winkels. ik heb plezierige ervaring met de verkoper gehad. Voor ik uiteindelijk overging tot koop heb ik deskundige informatie gekregen en de verkoper nam er ruim de tijd voor. Aardige mensen en uitstraling van deskundigheid

Weber 18-09-2021

Goede info. Vriendelijk. Behulpzaam en denken met je mee. Zeker de moeite waard om daar te komen.

Frank 18-09-2021

Top service van vakbekwame mensen, bij binnenkomst netjes een kopje koffie en daarna hebben ze alle tijd voor je om een goede uitleg te geven over hun assortiment. Conclusie zeker een aanrader.

Richard 18-09-2021

Vandaag een Sony TV gekocht. Bij de keuze ben ik goed geïnformeerd door de verkoper. Deze verkoper heeft mij prima uitgelegd welke het beste bij mij past, aangezien ik via de ZiggoGo App de televisie wil gebruiken. Tevens goed het verschil uitgelegd tussen de verschillende type's, hierdoor kon ik een goede keuze maken. Kortom, een tevreden klant!!!

Celik70 18-09-2021

Dit model was bij andere winkels een stuk duurder. Dezelfde televisie voor een stuk minder geld. Top geregeld.

Frits Verbeeten 18-09-2021

Zeer netjes geholpen en antwoord op de technische vragen gekregen verder mee geholpen tv in te laden 🙏

Jan van der Borden 18-09-2021

Het enthousiasme van de medewerker van PlatteTV was hartverwarmend. Had iedereen maar zo'n plezier in zijn werk! Alle tijd voor uitleg in de ruim 2 uur dat hij bezig was onze Frame op te hangen, af te regelen en te installeren. Aanbevelenswaardig ud!

r.lam 18-09-2021

Omdat ik in het verleden zeer naar tevredenheid werd geholpen licht de keuze van een volgende aankoop daarom weer op Platte TV. Functionele winkel met prima voorlichting en klantbenadering.

Hoek 18-09-2021

Wij zijn vriendelijk en vakkundig door de medewerkers van PlatteTV in Rotterdam geholpen en hebben de prachtige receiver gekocht.

B.T 18-09-2021

Keurig ter woord gestaan. Ik heb de juiste info gekregen en zelfs voor een ander (goedkoper) product gekozen op aanraden van de medewerker.
In de toekomst kijk ik zeker eerst hier weer.

Arie 17-09-2021

Groot aanbod en scherpe prijzen. Via mail en in de winkel super goed geholpen en voor een mooie prijs een hele mooie PLATTE 65 inch philips tv aangeschaft :)

Murat 17-09-2021

Wij hebben recent een geweldige tv gekocht bij plattetv. Prachtige winkel met veel ervaren medewerkers die de tijd hebben genomen om een juiste keuze te maken. Wij vinden service en klantvriendelijkheid erg belangrijk en dat was helemaal top hier. Wij zijn erg tevreden en fantastisch geholpen door de medewerker. Super ervaren kracht!

Hans 17-09-2021

We zijn in Utrecht geweest bij PlatteTv naar aanleiding van de online chat die PlatteTv heeft. Werd op de chat snel en kundig geholpen.
We werden in Utrecht ontvangen met een kop koffie door een vriendelijke verkoper. We konden eerst rustig door de winkel lopen om te kijken wat er hangt aan tv's (en dat is best veel). Daarna werden we geholpen door de verkoper. Hij vroeg wat onze wensen waren en op basis daarvan hebben we een keuze gemaakt. Je wordt in ieder geval niet opgedrongen naar een bepaalde TV.
De tv is de volgende dag al thuis afgeleverd. En de oude tv konden we inruilen en hebben ook afspraak gemaakt voor het ophalen.
Tot nu toe zeer tevreden en een goede service.

Moniek 17-09-2021

Ruime keuze in de winkel. We zijn heel prettig en deskundig geholpen. De verkoper was heel vriendelijk en heel duidelijk in zijn uitleg.

J.M.Wijnker 17-09-2021

Prima winkel.
Goeie service , we kregen gelijk een kopje koffie .en Max D had ons geholpen ,kwam zeer vriendelijk over en gaf uitstekende service en informatie.

Mariette 17-09-2021

Wordt steeds vriendelijk en zeer zeker goed geholpen...ook snelle levering en bij achteraf nog eventuele vragen geven ze nog steeds de goede service...Het is dan ook inmiddels mijn 3de tv die ik hier kocht...👍dikke duim voor Max en het andere personeel van PlatteTV

Peter 17-09-2021

Vlotte service, nette prijs en duidelijke voorlichting. Ik wist al wat ik wilde kopen maar de winkel zelf ziet er om uit te zoeken ook mooi uit.

Jan B 17-09-2021

Prima geholpen door deskundig personeel. Prima prijs kwaliteit verhouding. Chat functie werkt prima en het volgen van de orderstatus ook goed.

B de Jong 17-09-2021

Goede uitleg en klantgericht er wordt god geluisterd wat jij als klant wil.
wij zijn dan ook al best lang klant van platte tv
Zij zijnj goed in after service. Kortom komen toch steeds weer uit bij platte tv als we audio apparatuur kopen.
Of been nieuwe tv nodig heen.

Prima winkel.

met vriendelijke groet xxxxx