EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Negrijn 26-06-2024

Via internet besteld en een dag later al geleverd onze Miele.

Nu een week verder en zooooo blij mee. Jongens leveren serieus vakwerk af. Daar kunnen sommige bedrijven iets met MM nog wat van leren. Top service.

Mart 26-06-2024

Gewoon hele fijne winkel.
Eerlijk advies, vriendelijk, behulpzaam en kwaliteit.

Xeno 26-06-2024

Duidelijke webshop, met eerlijke prijzen. De informatie is duidelijk en de betaalopties zijn zeer flexibel. Bestellingen worden netjes op tijd geleverd, en bij grote voorwerpen wordt vooraf contact opgenomen om een afspraak te maken. Contact is altijd duidelijk en vriendelijk.

Danae Boon 26-06-2024

De bestelling was makkelijk gedaan, ook kreeg ik goed en fijn inzicht in de verschillende opties van het product wat ik graag wilde hebben. Het product werd snel geleverd en de bezorging ging ook vlekkeloos. Ik zou EP dus aan iedereen aanraden.

Evelien 25-06-2024

voldoet zoals beschreven staat,een goede bezorgservice,die je heel goed op de hoogte houd qua bezorgtijd.En een snelle levering👍👍👍

E wienjus 25-06-2024

Na bestellen word je snel gebeld dat het verwerkt word en ze geven duidelijk info qua transport enz Kortom 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

Boots 25-06-2024

Op zich altijd wel fijne winkel en wordt je goed geholpen, alleen dit keer viel het wat tegen, 2 camera’s en homebase besteld, bij ophalen in de winkel besloten om ook een bluesound subwoofer te kopen, doos was al open bij afrekenen, toen nog gevraagd waarom dat zo was gaf de medewerker aan om naar de kleur te kijken. Vond het op dat moment al wat vreemd, maar goed op goed vertrouwen toch meegenomen, thuis kwamen we erachter dat het al een gebruikte was met flinke beschadiging! Winkel opgebeld en kon weer terug komen, uiteindelijk is er een nieuwe besteld en mogen we tot die tijd de gebruikte lenen, dat is dan wel weer fijn!

Later kwamen we ook erachter dat bij 1 doos van de camera de plastic seal al van de doos af was, weer een gebruikte?! We hebben het maar zo gelaten omdat de camera al aan de muur hing en pas dat we de 2e doos gingen openen zagen dat de doos geseald hoort te zijn. Hopelijk gaan ze er beter op letten!

Toch een 8 qua beoordeling omdat we daarvoor wel goede ervaringen hebben gehad met de winkel. En hopelijk is de volgende ervaring weer beter.

Hans 25-06-2024

Wist niet waar ik m’n diepvriezer bestelde….maar wat een topservice, werd ‘s avonds al netjes gebeld, om alvast een tijd door te geven, toen netjes een mail van wanneer ongeveer de vriezer werd afgeleverd. Toen een kwartier van tevoren gebeld en de vriezer werd netjes afgeleverd door een keurige beleefde bezorger, dus kortom… TOP!

Geert 25-06-2024

winkel met goede service in eigen dorp. vaatwasser werd snel geleverd en geïnstalleerd

F olthof 25-06-2024

Ik heb een nieuwe Samsung TV 2024 gekocht. De voorlichting was zeer goed. Voldoende uitleg en voldoende tijd zodat ik het gevoel had dat ik mijn eigen keuze kon maken. Afspraak gemaakt en hoorde dat de soundbar nog niet aanwezig was. Werd gebeld en samen een nieuwe afspraak gemaakt. Vriendelijke mensen bij de bezorging en installatie. Kortom vriendelijk en behulpzame personeel. Ook mijn volgend product koop ik bij EP Baas in Assen.

Familie Veerman 25-06-2024

Heel goed en duidelijk alles uitgelegd. Wisten gelijk welke tv we nodig hadden.
De ochtend erna werd de tv al geleverd.

Assia Nouah 24-06-2024

Levering was perfect. Er werd van te voren gebeld om een bezorgafspraak te maken. En dag zelf van bezorging werd er van te voren gebeld dat de levering bijna op bestemming was. Erg fijn!

Marjo Eling 24-06-2024

Makkelijk te bestellen via de site. De dag na de bestelling een telefoontje over de levering. Aardige en vriendelijke medewerker aan de telefoon die mij informeerde dat ik een dag van te voren via e-mail bericht kreeg wanneer de levering zou plaatsvinden.
Ook de levering verliep volgens de afgesproken tijd. Top service.

Michel 24-06-2024

Online besteld en de wasmachine werd netjes op de afgesproken tijd geleverd, naar boven gebracht en geïnstalleerd door professionele mensen. Ik zou deze winkel aanbevelen.

Dennis 23-06-2024

Mijn Beko koel/vries werd netjes geleverd en ik werd ook erg vriendelijk behandeld.
EP meppel is een aanrader

Franciska 23-06-2024

Geweldige service, verkoper kon ons exact de verschillen tussen diverse wasmachines uitleggen. Voor een kleine bijdrage werd de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe geïnstalleerd. Koop lokaal

Werner 23-06-2024

Makkelijk besteld en werd keurig gebeld voor de aflevering. De bezorger heeft het keurig binnen gezet en de oude tv meegenomen.

Jasper 23-06-2024

Na m’n bestelling werd ik binnen een half uurtje gebeld door de winkel met de mededeling dat het iets langer ging duren omdat de producten niet op voorraad waren, top service!

Betsy 22-06-2024

Het product ( een koffiezetapparaat) heb ik bij meerdere online winkels gezien ik heb gekozen voor een Hollands bedrijf. Daar hou ik van. Het was ook duidelijk hoe te bestellen. Daar hou ik ook van. Geen gedoe. 17 juni heb ik hem besteld. En het bezorgen is ook prima verlopen. Keurig. Dank. Ik ben er heel blij mee.

Hogervorst 22-06-2024

prima service, duidelijke website, voldoet aan de verwachtingen, zeer snel in huis

Monique 22-06-2024

Online bestelling, maar toch persoonlijk. Ideaal om hier te bestellen. De snelheid van een online bestelling en het contact kan gewoon persoonlijk met een medewerker of zelfs in de winkel aan de balie. Fijne combi 👍

Hennie 22-06-2024

Fijne winkel, ruim opgezet en vriendelijk personeel. Goed advies gekregen en producten zijn vakkundig geïnstalleerd.

Coco 22-06-2024

Ik ben zeer tevreden over deze winkel, ik heb via de overzichtelijke site een Samsung steelstofzuiger aangeschaft en deze wordt in nog geen 24 uur geleverd, goede service aan huis en nemen persoonlijk contact met je op over de bezorging.
Ruime keuze en goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik raad deze winkel vol vertrouwen aan.

Bart Michels 21-06-2024

Uiteindelijk voor EP gegaan omdat de prijs goed was en er een sevicewinkel in de buurt zit.
Zelfde avond werd ik nog gebeld over de levering en daags erna was de chauffeur er netjes op tijd.

Scheffer 21-06-2024

Ik ben zeer goed geholpen door 1 van de medewerkers van EP Mensonides in Harlingen. Ze hadden net al hun huidige tv's sterk afgeprijsd natuurlijk ivm de EK en komst nieuwe voorraad.
Er werd ruim de tijd voor mij genomen en de verschillen goed uitgelegd tussen diverse tv's. Uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt en kon de tv uiteraard geen showmodel maar een nieuwe in de doos dezelfde middag nog bezorgd worden bij mij in de woonkamer.