EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1807 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rolf 09-07-2024

Duidelijke website die ook werkt.
Bij het bezorgen en inbouwen van keukenapparatuur is het niet duidelijk dat de selecteerbare bezorgdatum de datum van bezorging bij de lokale EP betreft. Waarna zei je moeten opbellen voor een afspraak om deze te komen inbouwen.

Ik moest de lokale EP zelf bellen om de afspraak te maken.
Het maken van de afspraak en het inbouwen was verder goed geregeld.
Bij het inbouwen moest nog wat geknutseld worden, maar dit was geen probleem voor de vakman.

Al met al tevreden.

Elfri 09-07-2024

Prima product, levering precies zoals afgesproken en heel vriendelijke chauffeur. In een woord: SUPER

Nick 09-07-2024

Super overzichtelijke winkel. Bij binnenkomst gelijk aangesproken door een verkoper en bij aangeven dat ik een nieuwe tv zocht. Vriendelijk, geduldig en vakkundig geholpen en met een mooie tv voor een prima naar huis. Inmiddels alweer 1 maand kijkplezier.
Kom er zeker terug

Marcel Leijenaar 09-07-2024

Prima service.
Communicatie verloopt prima.
Snelle levering door iemand van het bedrijf zelf , die precies kon zeggen wanneer hij langs zou komen.

Martin 09-07-2024

Alles is gewoon gegaan zoals het hoort te gaan.! Alleen nu nog het goede weer zodat ik hem kan testen

JGSJ 09-07-2024

De bestelling van de Inventum-wasmachine was eenvoudig uit te voeren op site! De levering werd eerst per mail aangekondigd, waarna daags voor levering netjes werd gebeld! Op de dag van levering werd ook na afspraak keurig tevoren gebeld en stond de transporteur strak op tijd voor de deur! Het pakket werd keurig onbeschadigd overgedragen...na plaatsing (zelf gedaan) was alles perfect! Ze maken alles waar wat men belooft! Perfect!

Rob Schotema 09-07-2024

Onderdelen op voorraad. Moest eerst via website van leverancier bestellen maar kan nu ook via EP in de winkel.
een stuk makkelijker. Personeel weet waar ze het over hebben.

Sabine 09-07-2024

Nieuwe tv gekocht vlugge levering .vriendelijk personeel goede service, snelle levering

Mirjam 09-07-2024

Zeer duidelijke site, alle artikelen zijn snel te vinden en gemakkelijk te vergelijken met elkaar. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle levering. Alle goederen werden binnen een aantal dagen geleverd. Zeer tevreden over deze winkel. Ook voor de service kun je hier altijd terecht. Wij kopen al onze apparaten al jaren hier.

Vincent 08-07-2024

TV geplaatst en afgesteld volgens afspraak. Prettige uitleg. Goede service.

Ser 08-07-2024

Fijne en duidelijke site, service was goed. Mail waren duidelijk. Bezorgen was netjes optijd zoals aangegeven in de mail. Bezorger was aardig en hielp

Daan 08-07-2024

Prima geleverde service! Alles geïnstalleerd en goede uitleg gekregen het werkt.

Ingrid 08-07-2024

Snel besteld, goede communicdtie over levering, snelle levering conform afspraak.

Marleen 08-07-2024

Super winkel klantvriendelijk goede webshop alles goed beschreven
Ze bellen als product later wordt gebracht dan eerste instantie wordt verwacht

J Hendriksen 08-07-2024

dicht bij huis en een hele goeie service en heel klantvriendelijk personeel

Kim 08-07-2024

Netjes optijd bezorgd, goeie uitleg mooie koel/vriescombinatie. Voldoet aan de eisen

petra 08-07-2024

prima hulp en levering. Helaas de oude machine werd niet mee genomen maar is na contact toch opgehaald

Janny Lapré 08-07-2024

Fijne winkel, heel aardig personeel en deskundig! Je kunt er heerlijk rustig rondkijken. Veel voorraad!

Mieke 08-07-2024

Ik kom hier al jaren voor TV, koelkast, wasmachine, droger.
De service is super, bij storing komt men dezelfde dag langs.
Na kapotte TV, binnen 24 uur staat er een nieuwe, ingesteld en wel.

Senior 08-07-2024

Al kost het wat werd alles netjes aangesloten en uitgelegd op een rustige verstaanbare manier. Komplimenten .

Melanie 08-07-2024

Super, en snel geleverd! Waar ik bij een andere witgoed winkel lang moest wachten had ik mijn wasmachine de volgende dag al in huis! Super vriendelijk personeel. Al met al heel blij met de service van EP!

Marianne van Iersel 08-07-2024

Heb betaald om de wasmachine te laten installeren. Het transport bedrijf dat ‘m afleverde voeren echter geen installeren uit. Gebeld naar EP Beerepoot: het zou opgelost worden. Twee dagen verder maar niets meer vernomen.

Mored 08-07-2024

Zeer tevreden over de klantenservice en bovendien een zeer vriendelijke bezorgservice. Ik koos voor Ep.nl vanwege de goede recensies en fatsoenlijke prijzen. De website is qua design & CSS gedeelte iets kleiner dan hij zou moeten zijn, maar wel gebruiksvriendelijk. Bovendien werd mijn bestelling zeer snel geleverd. Ep.nl = een echte aanrader! Erg blij met mijn aankoop :)

Raymond 08-07-2024

uiterst vriendelijke en behulpzame verkoper.
betaalbare prijzen en keurige levering

Salvi 08-07-2024

Leuke winkel vriendelijke medewerkers goede service snel geleverd geef ze een 10