EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1817 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Caroline 11-07-2024

Goede service, altijd behulpzaam en vriendelijk.
Mooie koelkast van Inventum, kleur zwart is super mooi! Energieklasse C dus top.
Stil en veel inhoud , wat wil je nog meer..

Marianne 11-07-2024

Bij de aankoop van een vaatwasser heel fijn geholpen door meerdere mensen, erg vriendelijk en meedenkend. Zeer servicegericht en professioneel. Dank!

Edwin 11-07-2024

Deskundig advies, keurige monteurs,alle afspraken nagekomen .,..............

De jager 11-07-2024

We zijn goed geadviseerd en geholpen! En zeer tevreden met de bezorging van een goed product

Esther 11-07-2024

Mooie prijs kwaliteit verhouding. Prachtige stille wasmachine zuinig en stoom functie!

Danny 11-07-2024

Zodra je iets besteld via de EP.nl website zoekt hij naar de dichtbijzijnde EP shop en die belde mij de volgende dag al op om de aflevering te bespreken echt een goede service . Wij hadden maandag aangegeven op de website en maandag middag ook geleverd en kregen een instructie erover van de monteur .

Mischa 10-07-2024

Fijne webshop, snelle levering en alles keurig geleverd zoals omschreven. Via de mail netjes op de hoogte gehouden over de status van de bestelling en factuur ontvangen.

A.Patty 10-07-2024

Vakkundig personeel, vriendelijk. Goeie uitleg bij het kopen van een product

Schier 10-07-2024

Duidelijke website, bestellen en leveren zonder poespas.
Niet voor niets bij jullie besteld

Michel 10-07-2024

Artikel Snel besteld, Snel geleverd: alles volgens afspraak.
Geïnstalleerd opgelost!

Zeer tevreden 10-07-2024

Koelkast besteld en deze werd super snel geleverd door een zeer behulpzame meneer (eigenaar?)
Prijs/kwaliteit van de koelkast erg goed en wat je tegenwoordig bijna nooit meer meemaakt: wij belden naar de zaak en kregen meteen een aardige dame aan de lijn.

Isahak 10-07-2024

Goede uitleg door medewerkers wat voor product het is en waar ik allemaal rekening mee moet houden. verder ook goed geholpen bij de bezorging! stond op de factuur tot aan de deur, maar de bezorger kwam netjes tot de plek en zette het daar neer. Echt een aanrader kwa service! Verder is de product nieuw en werkt het zeer goed, ben er zeer tevreden mee!

Karin Mak 10-07-2024

Ik bestelde een mobiele airco via de site
Kreeg volgende dag telefoontje dat deze door fout in de voorraad op de site er toch niet was maar hij hem meteen zou bestellen
In eerste instantie teleurgesteld want er stond voor 20.00 besteld morgen in huis maar door persoonlijk contact en uitleg en snelle oplossing te regelen toch tevreden

Johan Tol 09-07-2024

Bij contact gelijk een luisterend oor,Bestelling online gedaan en er wordt gelijk contact met jouw gemaakt over de bestelling en wanneer het bezorgd kan worden.Vriendelijke en netjes bezorgd op afgesproken datum ,Helemaal top en bedankt voor goede service.winkel waar men op kan vertrouwen.

Aan te bevelen 09-07-2024

Eerst telefonisch contact gehad en mij werd verzekerd dat het gewenste artikel op voorraad was. Binnen twee dagen had ik het in huis! Vriendelijke mensen en goede service. Aanrader!

Rolf 09-07-2024

Duidelijke website die ook werkt.
Bij het bezorgen en inbouwen van keukenapparatuur is het niet duidelijk dat de selecteerbare bezorgdatum de datum van bezorging bij de lokale EP betreft. Waarna zei je moeten opbellen voor een afspraak om deze te komen inbouwen.

Ik moest de lokale EP zelf bellen om de afspraak te maken.
Het maken van de afspraak en het inbouwen was verder goed geregeld.
Bij het inbouwen moest nog wat geknutseld worden, maar dit was geen probleem voor de vakman.

Al met al tevreden.

Elfri 09-07-2024

Prima product, levering precies zoals afgesproken en heel vriendelijke chauffeur. In een woord: SUPER

Nick 09-07-2024

Super overzichtelijke winkel. Bij binnenkomst gelijk aangesproken door een verkoper en bij aangeven dat ik een nieuwe tv zocht. Vriendelijk, geduldig en vakkundig geholpen en met een mooie tv voor een prima naar huis. Inmiddels alweer 1 maand kijkplezier.
Kom er zeker terug

Marcel Leijenaar 09-07-2024

Prima service.
Communicatie verloopt prima.
Snelle levering door iemand van het bedrijf zelf , die precies kon zeggen wanneer hij langs zou komen.

Martin 09-07-2024

Alles is gewoon gegaan zoals het hoort te gaan.! Alleen nu nog het goede weer zodat ik hem kan testen

JGSJ 09-07-2024

De bestelling van de Inventum-wasmachine was eenvoudig uit te voeren op site! De levering werd eerst per mail aangekondigd, waarna daags voor levering netjes werd gebeld! Op de dag van levering werd ook na afspraak keurig tevoren gebeld en stond de transporteur strak op tijd voor de deur! Het pakket werd keurig onbeschadigd overgedragen...na plaatsing (zelf gedaan) was alles perfect! Ze maken alles waar wat men belooft! Perfect!

Rob Schotema 09-07-2024

Onderdelen op voorraad. Moest eerst via website van leverancier bestellen maar kan nu ook via EP in de winkel.
een stuk makkelijker. Personeel weet waar ze het over hebben.

Sabine 09-07-2024

Nieuwe tv gekocht vlugge levering .vriendelijk personeel goede service, snelle levering

Mirjam 09-07-2024

Zeer duidelijke site, alle artikelen zijn snel te vinden en gemakkelijk te vergelijken met elkaar. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle levering. Alle goederen werden binnen een aantal dagen geleverd. Zeer tevreden over deze winkel. Ook voor de service kun je hier altijd terecht. Wij kopen al onze apparaten al jaren hier.

Vincent 08-07-2024

TV geplaatst en afgesteld volgens afspraak. Prettige uitleg. Goede service.