EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1817 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mantas 28-07-2024

Fantastische service en een super koelkast. Gespreid betalen is mogelijk heel fijn!! Na het bestellen direct netjes opgebeld en besproken hoe het product geleverd gaat worden en of ik het ook aangesloten wil hebben. En ook nog om te horen dat de oude koelkast meegenomen kan worden!! Nogmaals super fijne service. De Amerikaanse koelkast is energie zuinig en ziet er strak/ modern uit. Wat ik nog meer fantastisch vind er zit een waterreservoir in voor koud water en ijsblokjes, en dat allemaal zonder een water aansluiting!!

Super bedankt EP

Sjerp Tolsma 27-07-2024

Werkwijze, digitaal bestellen en lokale leverancier uitkiezen is een hele goede keuze gebleken, vlot geleverd zonder gedoe.

Tioos 26-07-2024

Erg tevreden. Personeel was vriendelijk en leverden op tijd. Nette prijzen en goede aanbiedingen.

J rinkel 26-07-2024

Machine helemaal goed aflevering optijd alleen voor 40 euro instaleren verwacht je dat wasmachine stabiel staat schommelde alle kanten op niet naar gekeken door installateurs van PostNL eigenlijk een 3

Dick J 26-07-2024

Online een koelkast besteld. Per telefoon werd de bestelling bevestigd en nog even navraag gedaan of de inbouwruimte was opgemeten.
Koelkast is door een externe vervoerder geleverd, prima op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.

Trees Bruin 25-07-2024

Een geweldige survis. In de winkel van Hoorn erg vriendelijk en fijn geholpen. Ze nemen de tijd met goede uitleg.apperaat zeer snel geregeld. Een zeer goede monteur Daan die het vakkundig heeft aan gesloten heeft. Heel vriendelijk met goede uitleg. Wij waren zeer zeer tevreden.

Wim 25-07-2024

Wasmachine gekocht, keurig afgeleverd. Snoer was te kort voor de plaats van het bestaande stopcontact. "Geen probleem, maken we even een verleng snoertje". Super!

Jack 24-07-2024

Ik ken zijlstraar
Al jaren
Ben Zef van Heerlen heidenen
Af gezien de cervice is goed
En klant vriendelijke

Ron Kersten 24-07-2024

Prachtige overzichtelijke zaak met terzake kundige en vriendelijke adviseurs/verkopers. Nemen echt de tijd voor je en komen er samen uit voor de beste keuze.

Robin Harmsen 23-07-2024

twee laptops gekocht die via tweakers het goedkoopste bleken te zijn.
deze waren snel geleverd en voldoen aan onze verwachtingen.

Everd 23-07-2024

Supersnelle levering en product goed verpakt verstuurd zodat het ongeschonden is geleverd. Top!

Hans 22-07-2024

Zoals gebruikelijk voor nieuwe elektronische apparatuur weer naar EP:Boelaars. Vakkundig advies en snelle service

Ook deze keer , een nieuwe televisie i.v.m. EK voetbal , weer snel bezorgd en geïnstalleerd.
De finale niet gehaald , maar ik voel me wel de winnaar.... top service

Tolsma 22-07-2024

Prettige site, bestelling goed opgevolgd door Tersptra EP winkel uit Dokkum. Volgens afspraak geleverd en oude toestel mee genomen.

Marco van Tongeren 22-07-2024

Geweldige Service en Snelle Levering!

Ik heb onlangs een nieuwe stofzuiger gekocht bij EP en ik kan niet anders dan mijn lof uitspreken over hun uitstekende service. Vanaf het moment van bestelling tot aan de levering was alles perfect geregeld.

De website was gebruiksvriendelijk en het bestelproces verliep soepel. Binnen enkele minuten had ik mijn bestelling geplaatst en kreeg ik direct een bevestiging per e-mail. Wat me echt positief verraste, was de snelheid van de levering. Binnen een dag stond mijn nieuwe stofzuiger al in mijn huis!

De bezorgers van EP verdienen ook een pluim. Ze waren stipt op tijd, vriendelijk en professioneel..

De stofzuiger zelf werkt perfect en ik ben ontzettend blij met mijn aankoop. Dankzij de deskundige hulp en service van EP weet ik zeker dat ik voor toekomstige elektronica-aankopen weer bij hen zal aankloppen.

Kortom, als je op zoek bent naar een betrouwbare leverancier met uitstekende service en snelle levering, dan kan ik EP van harte aanbevelen. Een dikke 10 voor EP!

Durk Dam 22-07-2024

Vlot en deskundig geholpen, en verstand van zaken bleek ons.
Product werkt uitstekend op de camping ( magnetron)

Laurens Beijen 21-07-2024

EP is een webwinkel, maar toen ik daar iets bestelde werd er gedaan alsof ik iets gekocht had bij de plaatselijke EP-winkel. Verwarrend.
De bezorging was onduidelijk. Ineens werd het pakje afgeleverd zonder dat het tevoren was aangekondigd.

Bart Wesseling 21-07-2024

Altijd een super ervaring met Beerepoot, altijd goede service en proberen je altijd te helpen als je problemen heb.
Zeer goede adviseurs in de winkels daar kunnen de rode en de blauwe nog wat van leren heb nu een koelkast gekocht en die kwam weer keurig op tijd wanneer we afgesproken hadden en ze namen de oude weer mee.

Douwe Draaisma 21-07-2024

Omdat wij in Bolsward wonen, is het voor ons gemakkelijk om naar deze winkel te gaan. De mensen die er werken zijn vriendelijk en behulpzaam en hebben kennis van zaken. De monteur heeft na de installatie goede uitleg gegeven. Wij zijn heel tevreden klanten.

Özge 21-07-2024

Van aankoop tot bezorging zeer behulpzaam en vriendelijk. Samen een passend model uitgekozen waar ik onwijs tevreden mee ben, ondanks dat de woning moeilijk bereikbaar was hebben de bezorgers hun uiterste best gedaan om de koelkast op plek te krijgen. Ik heb niks negatiefs aan te merken. Ik ben echt heel blij dat ik voor EP heb gekozen. Ben ze eeuwig dankbaar

Erwin 21-07-2024

Supper erg net bedrijf absoluut een aanrader.Na bestelling kwam ik erachter dat de winkel hier maar 3 km vanaf gevestigd is.

Ernest 20-07-2024

Veel keus in de webshop, nette prijzen.
Gebeld door transporteur, kon de volgende dag al geleverd worden.
Aardige chauffeur, keurig bezorgd.
Top !

Jvdm 20-07-2024

Ik heb via de webshop een wasdroger gekocht. Scherpe prijs, snelle levering.

Bert D 20-07-2024

Echt top geholpen, zowel ter plekke als van tevoren, telefonisch. Ze denken erg met je mee. Zeer kundige en betrouwbare medewerkers. Ouderwets goed!

e warnas 20-07-2024

shop is online goed bereikbaar ook telefonisch snel geholpen heb een miele stofzuiger gekocht erg handig met achteraf betalen

Wytze 20-07-2024

Onlangs ben ik EP tegengekomen, ik heb een airfryer besteld wat heel gemakkelijk ging. Levering was heel snel en het werkt geweldig.