EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1817 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marianne en Adriaan 17-06-2024

Wij hebben bijzonder prettige ervaringen bij de aankoop van onze nieuwe vaatwasser en wasdroger.
Onze teleurstelling was evenwel groot toen de medewerker, die de vaatwasser zou komen inmeten, niet de wasdroger mocht meebrengen. Dat vonden wij bepaald niet klantvriendelijk. Jammer, een gemiste kans voor onze topper EP Beerepoot uit Hoorn.

A H.D 17-06-2024

Duidelijk , deskundig en uitgebreid advies gekregen over aankoop van een vriezer. Ook was het mogelijk de aankoop ‘s middags al te komen halen.

Marcel Dielissen 17-06-2024

Duidelijke webshop dus makkelijk bestellen
Bestelling netjes bezorgd door eigen chauffeur en op afgesproken tijd
Gewoon zeer goed

Ed Kasteleijn 17-06-2024

Makkelijke overzichtelijke site op product niveau en om de bestelling te plaatsen en af te ronden.
Vlotte levering heldere vriendelijke communicatie over de email.

Rob Moers 17-06-2024

Ep IJsselstein, we hebben een home cinema set van sonos gekocht de verkoper nam goed de tijd voor ons en heeft ons een goede en duidelijke uitleg gegeven en een goed advies.
Wij zijn zeer tevreden en hebben ook onze Demeyere pannen set bij hun gekocht.
Kortom aardig en kundig personeel wij zijn zeer tevreden.

Frank Sombroek 17-06-2024

Goede informatie voorziening door het vriendelijke personeel, en bij aankoop een goede service mocht er wat blijken met een aangekocht product.
Kopen al jaren hier alle elektrische producten, prijzen zijn hetzelfde als bij Mediamarkt bijvoorbeeld, en anders krijg de korting ook.

Jacqueline 17-06-2024

Juiste kennis van de producten.
Heerlijk bakje koffie tijdens de verkoop.
Ruime keuze en veel is op voorraad.

Paul 17-06-2024

Ecnt een top Service! De medewerkers hebben echt verstand van zaken en geven een duidelijk advies.

Ron 17-06-2024

Ik heb in deze winkel mijn laptop gekocht omdat ik hier altijd keurig en netjes geholpen wordt

Sude 17-06-2024

Onlangs heb ik een wasmachine aangeschaft en ben zeer tevreden. De wasmachine biedt veel handige opties, is energiezuinig, stil tijdens gebruik en eenvoudig te bedienen. Het proces verliep soepel dankzij de vriendelijke en professionele service. Ik beveel deze winkel dan ook zeker aan vanwege de uitstekende prestaties en goede service.

B.A. Wind 17-06-2024

Geen agressieve verkoop. Zelf rustig kunnen uitzoeken. Goede en gedegen onderbouwing en kennis van het product.

Brummelman 17-06-2024

Was goed en snel en heel netjes voor zo'n groot bedrijf zij zetten de auto ook niet raar midden op de weg

Charleston 17-06-2024

Altijd vriendelijke, deskundige en meedenkende mensen bij eprene in ijmuiden.

Samantha 17-06-2024

Via Google was ik ook zoek naar een eufy deurbel en kwam er als goedkoopste naar voren. Makkelijke website en snelle verzending doos goed ingepakt en geen grotere doos dan nodig is helemaal top .
dinsdag besteld en donderdag in huis

Linda 16-06-2024

Netjes gebeld dat de aankoop binnen een bepaalde tijd gebracht werd en tot nu superblij met de nieuwe vaatwasser

Christine 16-06-2024

Voordat ik de aankoop van een koelvriescombinatie deed eerst met EP gebeld voor meer informatie. Gesprek was correct en ze gaven eerlijke informatie.
Vervolgens bij EP Schalkwijk in IJsselstein de koelvriescombinatie gekocht.
Uitstekende dienstverlening door EP Schalkwijk in IJsselstein. Het apparaat werd volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd. Aangezien ik twijfelde over de plek waar de koelvriescombinatie stond, mede doordat ik de koelvriescombinatie zelf iets had verplaatst, nogmaals met EP Schalkwijk gebeld. De medewerker was zeer klantvriendelijk. EP Schalkwijk heeft de volgende dag nogmaals 2 monteurs laten komen. Zij hebben de koelvriescombinatie naar de juiste plek geschoven en mijn twijfels weggenomen.

Mw van der struif 16-06-2024

Snelle levering, goed verpakt.
Top duidelijk site voor het bestellen.
Geniet volop van mij nieuwe Jura koffie machine

Ineke Kempenaar 16-06-2024

Via mijn familie kende ik deze winkel. Voor hun ook goede ervaringen. Ik kreeg ook nette service in de winkel en geen moeite was teveel. Mijn spullen werden netjes gebracht en wederom werd er wat geregeld wat nodig was. Ook met een nabestelling ging het keurig. Kom hier zeker terug. En in de winkel zag ik goede en mooie spullen voor de keuken. Mijn interesse is er. Nu de tijd nog.

Peter 15-06-2024

Eerste telefoongesprek was prima, tweede gesprek was kortaf. Meenemen oude koelkast ging niet van harte. Enthousiasme was ver te zoeken…

Felomina 15-06-2024

Super snelle levering en vriendelijk personeel. Mijn gekozen product was niet meteen leverbaar voor de volgende dag, werd netje gebeld en geïnformeerd. Samen gekeken naar een andere passend oplossing waardoor het alsnog de volgende dag geleverd kon worden.

Hennie 15-06-2024

Eerste keer besteld en erg tevreden tot nu toe snelle levering
Zal zeker als ik wat nodig heb en deze site heeft weer bestellen

Malwina 15-06-2024

Perfecte service, zeer goed contact. Bestelling ruim op tijd geleverd. Allees is goed.

Malwina 15-06-2024

Christina 15-06-2024

Ik had een beco vaatwasser gekocht maar die was niet zo snel leverbaar dus kwamen ze met een alternatief l, een whirlpool die ook nog eens eerder geleverd kon worden. En tot nu toe nog tevrede

N Hanssen 15-06-2024

Wauw wat een topservice !!!
Niks is ze te veel zeer persoonlijk en klantvriendelijk!!!
Enorm meegedacht en gelijk een oplossing aangeboden, hier kom ik zeker weer!!!!

Na jaren slechte ervaringen was dit een verademing wat je in de huidige tijd maar zelden tegenkomt 😊