EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1816 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel 22-08-2024

De online bestelling bij EP van onze vrieskast verliep uitstekend. Nog geen uur na de bestelling werd ik gebeld door een EP vestiging voor een afspraak van bezorging.
Ook de bezorging verliep naar wens dus dik tevreden!

Nel 21-08-2024

Mooie duidelijke website..Mooi product.Vriendelijk personeel.
Zeer duidelijke informatie op de website.Snelle levering en keurig thuis bezorgd en aangesloten.

Jacky van gerwen 21-08-2024

Werd vriendelijk te woord gestaan.
En ook een zeer goede begleiding bij het uitzoeken wat voor mij de beste keus voor mijn koel/vroes conbinatie zou zijn.
Daarbij werd het door mij gekozen produck ook nog snel en o plaats afgeleverd.
De chauffeur was zeer behulpzaam en heeft het produck netjes geplaatst en al het verpakkinngs materiaal mee terug genomen.
Aldus voor mij een perfecte service.

Fred 21-08-2024

Goede service en er wordt meegedacht met de klant.
Afspraken worden nagekomen en overleg met winkelpersoneel is vriendelijk.
Kennis van zaken.

John Broos 20-08-2024

Voor deze shop gekozen omdat ze op korte termijn zouden kunnen leveren, helaas niet gelukt. Zelf moeten bellen ipv dat er (zoals beschreven stond) contact werd gezocht om een afspraak te maken, maar nadien toch nog netjes te woord gestaan, en vriendelijk en professioneel geholpen.

Vakantiehuis in Heeg 20-08-2024

Goed advies in de winkel, vriendelijke en kundige installateurs/monteurs, fijne communicatie, komen de afspraken na. Goed adres!!

Marc 20-08-2024

Wederom weer keurig geholpen.
Al tientallen jaren trouwe klant…
Heerlijk zo een buurtwinkel dat als je binnenloopt ze je bij je voornaam noemen en altijd voor je klaar staan.

W.A.G. Faaij 20-08-2024

In 2022 hebben we bij EP: Windhost Boskoop een Dennon radio gekocht het omgaan met ons en de inlichtingen die we toen kregen heeft ons toen besluiten weer voor EP: Windhorst te kiezen.
Heden augustus 2024 hebben we een inductie kookplaat gekocht, met daarvoor de bij behorende Zilling pannen, met ook nu weer, uitstekende uitleg en sevices.
We gingen dan ook met een goed gevoel en blij de deur uit

Ben Gaiilard 19-08-2024

Fijne winkel met vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen. We kregen het gekochte product niet direct aan de gang dus werd er aangeboden dat er iemand langs zou komen om ons daarmee te helpen. Was gelukkig achteraf niet nodig.

Robert De Rooij 19-08-2024

Onze vaatwasser had het begeven , na telefonisch goed geholpen te zijn , hebben wij een nieuwe vaatwasser online besteld bij ep Hoorn , deze is netjes in de keuken afgeleverd en ik hoef niet meer af te wassen thuis :) top service

Fons 19-08-2024

Gewoon goede ervaring. Service prima. Persoonlijke benadering. Een zaak die je kunt vertrouwen.
Bovendien heel netjes en overzichtelijk ingericht. Erg plezierig. En meestal niet duurder dan Mediamarkt.

Niels 19-08-2024

Online een wasmachine (Beko WUV75420W) gekocht bij EP:Schalkwijk. Alle informatie om mijn keuze op te baseren stond duidelijk in de omschrijving.
Snelle levertijd. Heldere en realistische bandbreedte van bezorgingstijd
Keurige en nette klantenservice en een zeer vriendelijke medewerker die de wasmachine keurig over de drempel van mijn appartement bracht.
Al met al, erg blij met de machine én de geleverde service

Bakker 19-08-2024

Niet zo zeer de winkel bezocht, maar aan de hand van een servicemonteur op locatie in contact gekomen met de vestiging EP klaver Obdam. Duidelijk advies over de reparatie mogelijkheden en de kans van slagen. Uiteindelijk besloten een nieuwe vaatwasser te kopen en advies over model, uitvoering en geluid gehad. Vakkundige inbouw en oog voor het afstellen van het deurtje en kastje daarnaast zodat we na de plaatsing niet de keukenleverancier hoefde te laten komen voor het afstellen van deurtje en kastje.

Wiebe 18-08-2024

Via de Consumentenbond een nieuwe koelkast besteld (de oude was al 24 - zegge: vierentwintig - jaar oud en het vriesgedeelte had de geest gegeven. Prima, dat via iDeal/in3 kon worden betaald. En inderdaad: het verschil tussen oud en nieuw is meteen merkbaar: de koelkast is natuurlijk véél moderner, maar ok de koel- en vriesprestaties zijn excellent. De bezorging vond enkele dagen eerder plaats dan was afgesproken en ik was er daarom nog niet op voorbereid, maar dat bleek geen probleem. De oude koelkast ging mee retour. Ietsje minder was dat ik de nieuwe koelkast zelf moest uitpakken en afgezien van de verpakking die ik nu zelf moet afvoeren was dat geen groot probleem, alleen wat werk...

Eva Hendriksen 18-08-2024

Snelle levering, af te stemmen met bezorger, heel fijn en persoonlijk.
Je wordt gebeld over de bezorging, erg prettig!

P.Norden 18-08-2024

Vriendelijk personeel . Ben goed geïnformeerd. Blij met de Nilfisk steelstofzuiger . Deze winkel zal ik aanbevelen bij mijn kennissen.

Erich 18-08-2024

Goede site. Product heel gemakkelijk kunnen vinden. Levering conform afspraak. Productomschrijving erg goed. Betrouwbare winkel.

Bianca Pepler 18-08-2024

The shopping on the website was very user friendly. The delivery was on time, and communication was perfect 👌

Sharona 17-08-2024

Contact met klantenservice verliep goed, werdt snel en duidelijk geholpen.
Mijn product was snel geleverd!

Rob 17-08-2024

Duidelijke communicatie over levertijd.
Levering en plaatsing vlot en volgens afspraak.

Teunis 17-08-2024

Product voldoet volledig aan mijn verwachtingen zoals de geluidskwaliteit en aansluit mogelijkheden op tv en dvd.
De levering verliep precies zoals beloofd.

Saskia Paulus 17-08-2024

Wij hebben een hele goede ervaring. Goede communicatie en snelle levering. Ook bij de levering vrolijke mannen en goede service. Een aanrader dus!

Francien 16-08-2024

Heel tevreden over alles had hier nog nooit besteld de bezorging ging heel goed en snel geleverd dus ik zou dit aanbevelen

EP Schalkwijk IJsselstein 16-08-2024

Keurige winkel met vakbekwame medewerkers en zeer vriendelijk en een goede uitleg van het apparaat.
Wij zijn ook zeer tevreden over de service.

Max 15-08-2024

Heldere omschrijving op de website, fijne manier van filteren en vergelijken. Product (wasmachine) nu een paar keer gebruikt en bevalt erg goed!