EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1817 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Florian 15-06-2024

Ik werd snel gebeld voor het maken van een afspraak. Montage werd netjes uitgevoerd. 2 personen hebben de vaatwasser naar de eerste etage gebracht en vakkundig geïnstalleerd. De vaatwasser werkt uitstekend! Erg mooie touch interface!

Jan van de Grift 15-06-2024

Beter kan het niet. Had acuut een andere DECT-telefoon nodig. De Panasonic kwam op vergelijkende sites als populair en bij EP als goedkoopste uit de bus. s’Middags besteld, volgende dag in huis. Mooie telefoon, goede handleiding op website, direct operationeel, blij mee!

Paul Scholten 15-06-2024

Daar kan ik heel kort over zijn, NOOIT NOOIT weer kopp ik iets bij de EP. Ben een week verder, alles op voorraad volgens de site maar nog steeds is mijn TV nog niet binnen. 3 dingen besteld op 1 order, 3 verschillende leveranciers. Ligt aan DHL, volgens EP. Prima, dat kan, alleen ik bestel en betaal bij EP, maar DE oplossing volgens EP is dat ik een extra TV moet kopen en vooruit betalen, en dat ze dan wel 1 TV gaan crediteren als de TV terug gevonden is bij DHL. Niet echt klantvriendelijk te noemen...

Joke Hegman 15-06-2024

Heb in IJmuiden bij EP Rene een wasmachine gekocht en wil vermelden dat de service top was. Binnen 1 dag stond mijn nieuwe machine er aangesloten en wel. De oude hebben ze keurig meegenomen zonder extra kosten. Niks anders dan lof.

Heykens 15-06-2024

Vorige week online een koelkast besteld.
Daarna niets meer vernomen. Geen bevestiging nog factuur. Klantenservice gebeld, Deze stuurde mij een schermafbeelding. Nog een keer gebeld wanneer het apparaat geleverd zou worden.
Uiteindelijk wel geleverd. Daarna heb ik weer moeten bellen voor de factuur/ garantie.
Klantenservice vroeg ep Zijlstra mij een factuur te sturen..hoe moeilijk is het.
Nu krijg ik verzoek een revieuw te schrijven.
Bij deze..

I.m.de kleine 15-06-2024

Heb 8-6 wederom een artikel gekocht bij de firma beerepoot.
Ik ervaar hele fijne service heel correct en netjes.wat ik nog nooit heb meegemaakt ze bellen je op dat ze nog :bijvoorbeeld. 5 min onderweg zijn ik vind dat heel fijn.

Pia 14-06-2024

Heel fijn personeel en werd netjes gebeld dat het niet de dag er na kon was geen probleem en werd ook op de afgesproken datum en tijd geleverd dus vandaar dikke 10 en de koel vries combinatie is ook nog eens heel mooi van buiten en heel handig van binnen dus echt een aanrader en daarbij de prijs was goed

Jos Driessen 14-06-2024

Geweldig beeld.
Geluid ook top maar via een Bose box nog beter.
Via Bluetooth koptelefoon aangesloten voor mijn slechthorende vrouw maar dan gaan de boxen uit. Dus maar een eenvoudige bleutooth transmitter in de koptelefoon uitgang gestopt. Dan werkt het wel.

Darwin 14-06-2024

Jullie zijn de beste electrowinkel van Nederland.
Ik raad aan iedereen om hier je spullen te kopen

Peter 14-06-2024

Snel, correct en een goede prijs. Keurig geleverd en helder wanneer de levering verwacht mag worden

F. van Halem 14-06-2024

Vriendelijke behandeling, goede uitleg en daarna goede service bij het plaatsen van de apparatuur.

C.J. Karsten 14-06-2024

Ik kwam voor een koekenpan.
Ik trof een zeer ruim assortiment en werd vrijwel meteen geholpen door een zeer vriendelijke medewerker die ook nog verstand had van koken. Mijn keuze was snel gemaakt. Gewapend met pan en verrijkt met kennis verliet ik de winkel...

M 13-06-2024

Alles verliep goed, prijzen zijn zeer concurrerend tegen andere Electronica winkels, erg tevreden met de tv

Marga 13-06-2024

gekozen voor deze shop in Broek op Langedijk, goed advies en vriendelijke medewerk(st)ers. en natuurlijk gewoon shoppen in je eigen dorp!

Haijtema 13-06-2024

Ruime en overzichtelijke Winkel, leuk personeel die gastvriendelijk zijn en hulpvaardig. Wij kiezen al jaren voor deze winkel.

Joop 13-06-2024

De blue ray speler heb ik via de webwinkel gekocht.zeer snelle levering en goed ontvangen.
Omdat ik graag na ontvangst van het product betaal was dit bij EP geen bezwaar.ook dit is goed geregeld.
Over de speler , mooie kleine vormgeving gemakkelijk in gebruik.
Kwaliteit van beeld en geluid zijn uitmuntend, dit voor deze prijs.
Geluid is helder en duidelijk instrumenten zijn afzonderlijk goed waar te nemen.
Het beeld is duidelijk verbeterd nav mijn oudere apparatuur kleuren komen beter tot zijn recht en het waas van oudere films worden weggefilterd.
Dit is echt genieten van deze Panasonic DVD speler.

Hèlen 13-06-2024

Ik shop online bij EP Beerepoot. Dit kan prima omdat de foto's en informatie duidelijk zijn. Recent een wasmachine aangeschaft. Een uur! na plaatsing van d'r bestelling werd ik al gebeld voor een bezorgafspraak. Eerder ook zo besteld voor mijn vader, contact via mij en bezorging in een andere woonplaats ging ook heel eenvoudig en vakkundig.

Ronald 13-06-2024

Zeer klantvriendelijk en servicegericht. Mooi en ruim aanbod. Fijne en overzichtelijke winkel.

Laura 13-06-2024

Fijne website, goede en snelle levering en vriendelijk personeel. Super tevreden!

Nieuwe TV LG Oled48C35LA 13-06-2024

Prima winkel, heel overzichtelijk. Prima service, snel en efficiënt geholpen. Aflevering en installatie perfect, adequate oplossing voor een klein probleem.

SK 12-06-2024

Vlotte levering en een heel goede service. Deze winkel kan ik iedereen aanraden.

Justin 12-06-2024

Erg tevreden. Bezorging en service erg goed. Had een probleempje met het product (niet de schuld van EP) en ze hebben me erg goed geholpen. Vriendelijk en top mensen!

Thania 12-06-2024

Fijne winkelervaring. Optimale dienstverlening, goede communicatie over de levering en vriendelijk personeel. Mijn eerste aankoop bij EP , maar zou dat zeker weer herhalen.

Francina 12-06-2024

Ik heb mijn bestelling in goede staat binnen 2 dagen ontvangen. De verzend info was duidelijk. Ben zeer tevreden.

Slaats 12-06-2024

Snel op internet besteld. Ging vrij simpel.
Alleen wordt het niet beloofd wat er geschreven staat. Zoals ik al eens eerder gemailt heb.
Dik voor 20u besteld en zou volgende dag geleverd worden. Maar wat denk je, helaas wordt na een dag pas gebeld voor het maken van een afspraak, die dan ook nog eens na het weekend wordt. Terwijl we op dinsdag besteld hebben, krijgen we hem pas op maandag. Dus had beter naar de winkel kunnen gaan en daar bestellen, Had ik hem wel de dag erna gehad. Want het was gewoon op voorraad.