EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1807 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jannie 03-07-2024

Ik ben 78jaar en voor mij een hele makkelijke site snel gevonden en snel besteld en het is heel snel en netjes bezorgd

Bram 03-07-2024

Onlinr besteld, maar wilde het toch zelf halen in de middag. Was helemaal geen probleem. Keurig netjes behandeld, zowel over de telefoon als in de winkel.

henk vt ende 03-07-2024

goede service zelfs de laptop thuis geleverd ga zo door ook een gede garantie service

Guido 03-07-2024

Duidelijke site. Gemakkelijk te zoeken en alles is snel en moeiteloos te bestellen. Tevens is de levering snel en goed verlopen.

Gerry 03-07-2024

Nadat we eerst op EP website hebben gekeken naar het aanbod, zijn we naar de winkel gegaan om een goede uitleg te krijgen in verschillende apparaten. We hebben daar een machine besteld, inclusief leveren en installeren, wat door de bezorgdienst uitermate goed is gedaan.

De droger draait vanaf installatie overuren, en doet dat goed, zoals verteld, stil, en zuining.

Ten opzichte van onze oude droger duurt het programma wat langer, wat ook verteld was, maar de energie besparing maakt dat weer goed.
En als de droger een tijd geeft, klopt dat ook.

Kortom een aanrader om na het juiste advies te kopen.

Mono 03-07-2024

Ideaal, bestellen met de snelheid van een online shop. En contact zoals een fysieke winkel betaamt! Je kunt ze echt even bellen of zelfs langsgaan. Hele fijn combinatie 👍🏻

alco 03-07-2024

Goede prijsstelling. Veel keuze, duidelijke uitleg, eenvoudig spullen te bestellen, snelle levering en spullen goed en degelijk verpakt.

Helemaal TOP 03-07-2024

alles toppie , precies wat de omschrijving zei , en snel geleverd , echt een aanrader , graag tot een volenede keer ,Groetjes

Nicole Buntinx 03-07-2024

Mijn wasmachine was stuk, vrijdag een nieuwe besteld voor een scherpe prijs en maandag ochtend al geleverd

Henk Stuivenwold 03-07-2024

Goed overleg, goede service en een prima bezorging.
Na overleg een andere afleverdatum geregeld.

Cardinaals 02-07-2024

Daar onze vaatwasser het begeven had waren we op zoek naar een nieuwe en kwamen uit bij EP Tummers , wij vonden het fijn dat je het in termijnen kon betalen daar we niet hadden gerekend dat de vaatwasser stuk ging .
Super winkel klantvriendelijk goede bezorging netjes verpakt nette en vriendelijke bezorger het enige wat we kunnen vertellen super winkel wij zullen meerdere mensen vertellen over EP Tummers waar je vriendelijk te woord staat en goede beschrijving over het apparaat TOP 👍👍

Samira Elhamidi 02-07-2024

Ben zeer tevreden over.
Besteling op tijd binnen gekomen.
Ik kon makkelijk mijn zending volgen

Sven 02-07-2024

Doordat onze wasmachine kapot is gegaan. Waren wij opzoek naar een nieuwe wasmachine. Door de ruime keuze en ook de hoge korting hebben wij voor EP gekozen. Ook is het erg prettig doordat je de leverdatum geheel zelf kunt invullen

Herman Warris 02-07-2024

Online koel/vries combinatie besteld. Na installatie bleek de water dispenser niet te werken. Mailtje gestuurd naar EP Sneek, werd snel op gereageerd en monteur langs gestuurd. Super service, euvel nog niet verholpen door fabricagefout, maar gelet op de voorgaande acties van de vestiging heb ik er vertrouwen in dat het goed komt!

Gea 02-07-2024

Vertrouwd, al vaker wat besteld en iedere keer naar goede tevredenheid. Kijk ,als ik wat nodig heb, eerst op de website van EP.

Brummelman 01-07-2024

Wasmachine bij jullie gekocht. Zeer snelle service, werd netjes gebeld voor aflevering. Bezorger ook zeer correct! Top

Oude mevrouw 01-07-2024

De koelkast is vandaag pas bezorgd en moet op het moment van schrijven nog ingeschakeld worden, dus daarover kan ik nog niet veel zeggen, maar over de bezorging en installatie door PostNL Extra@Home ben ik zeker NIET tevreden. Met de nodige tegenzin en na aandringen namen de heren de oude koelkast en het verpakkingsmateriaal van de nieuwe mee terug, terwijl dit toch normaal moet zijn voor drie tientjes extra. De koelkast werd scheef en onverzorgd neergezet met het elektriciteitssnoer nog opgerold en ingebonden achter onderin het apparaat, zodat deze later weer opnieuw van zijn plaats gehaald moest worden. Ook is het transportmateriaal (tape en karton) niet uit de koelkast verwijderd, zodat deze zeker NIET (zoals beloofd was) gebruiksklaar en werkend achtergelaten is. Dit moest ik dus ook zelf later nog doen.
klantenservice-66 03-07-2024

Geachte mevrouw,
Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat de levering via Extra@home niet naar wens is verlopen.
Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er precies niet helemaal goed is gegaan.

EP:Klantenservice

Ed 01-07-2024

Zeer overzichtelijke site en makkelijk toegankelijk. Levering op afgesproken dag en tijdstip.

Mardijan 01-07-2024

Prima webshop met goede aanbiedingen. Een AEG vriezer gekocht die aan alle verwachtingen voldoet.
Zeer tevreden koper.

Nicole 01-07-2024

Snelle levering, duidelijke communicatie. Er was een heel goede aanbieding, waardoor ik voor deze winkel koos

Carolina 01-07-2024

fijne dienstverlening,Ik heb mijn wasmachine bij ep boelaar besteld en hij was dezelfde week binnen

Anneke 01-07-2024

Ik koop het liefst bij plaatselijke winkels.
Prijs was ook nog eens gunstig, dus hoefde echt niet verder te zoeken.

AJS 01-07-2024

Ik ben groot voorstander van het kopen bij de plaatselijke middenstand. Ik ben uitstekend geholpen. Men nam alle tijd. Ook bij de levering en plaatsing heeft men alle tijd genomen en werd ik goed geadviseerd. Oké, daar hangt een prijskaartje aan en wellicht zou ik mijn TV via de digitale snelweg stukken voordeliger kunnen aanschaffen, maar ik kies voor service en die wordt door EP Swaak ruim geleverd.

Zwaan 01-07-2024

Goed advies, snelle levering, prettige installatie met toelichting/tips....

Andre 01-07-2024

I am new in Netherlands and still setting up my place , I have bought multiple items from EP Beerepoort and have only received the best pricing and the best service possible. Delivery is also on time and very quick. I am a very happy customer and will buy amy next few items from them again.