EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1807 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Betsy 22-06-2024

Het product ( een koffiezetapparaat) heb ik bij meerdere online winkels gezien ik heb gekozen voor een Hollands bedrijf. Daar hou ik van. Het was ook duidelijk hoe te bestellen. Daar hou ik ook van. Geen gedoe. 17 juni heb ik hem besteld. En het bezorgen is ook prima verlopen. Keurig. Dank. Ik ben er heel blij mee.

Hogervorst 22-06-2024

prima service, duidelijke website, voldoet aan de verwachtingen, zeer snel in huis

Monique 22-06-2024

Online bestelling, maar toch persoonlijk. Ideaal om hier te bestellen. De snelheid van een online bestelling en het contact kan gewoon persoonlijk met een medewerker of zelfs in de winkel aan de balie. Fijne combi 👍

Hennie 22-06-2024

Fijne winkel, ruim opgezet en vriendelijk personeel. Goed advies gekregen en producten zijn vakkundig geïnstalleerd.

Coco 22-06-2024

Ik ben zeer tevreden over deze winkel, ik heb via de overzichtelijke site een Samsung steelstofzuiger aangeschaft en deze wordt in nog geen 24 uur geleverd, goede service aan huis en nemen persoonlijk contact met je op over de bezorging.
Ruime keuze en goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik raad deze winkel vol vertrouwen aan.

Bart Michels 21-06-2024

Uiteindelijk voor EP gegaan omdat de prijs goed was en er een sevicewinkel in de buurt zit.
Zelfde avond werd ik nog gebeld over de levering en daags erna was de chauffeur er netjes op tijd.

Scheffer 21-06-2024

Ik ben zeer goed geholpen door 1 van de medewerkers van EP Mensonides in Harlingen. Ze hadden net al hun huidige tv's sterk afgeprijsd natuurlijk ivm de EK en komst nieuwe voorraad.
Er werd ruim de tijd voor mij genomen en de verschillen goed uitgelegd tussen diverse tv's. Uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt en kon de tv uiteraard geen showmodel maar een nieuwe in de doos dezelfde middag nog bezorgd worden bij mij in de woonkamer.

Xeno 21-06-2024

Duidelijke webshop met eerlijke prijzen. De mogelijkheden voor de betaling is erg flexibel. Wij hebben hier al enkele producten gekocht, en de communicatie is altijd vriendelijk. Bij grote leveringen wordt je netjes van te voren gebeld voor het maken van een afspraak.

Leek/Tolbert 21-06-2024

Goed en kundig advies, snelle levering en prima service. Apparaat keurig geplaatst.

Justyna Sobeczko 21-06-2024

Een zeer positieve ervaring met de service in de winkel, vanaf het moment van aankoop tot het moment van levering werd snel afgehandeld en de koerier was erg vriendelijk.

Diana 21-06-2024

Fijne website met tools om apparaten te vergelijken. Korte levertijden. Persoonlijk contact over aflevering. Hulp bij plaatsen droger en duidelijke uitleg over werking. Top!

Niels 21-06-2024

Lekker duidelijke site met mogelijkheid tot vergelijken, ik zag op andere sites door de bomen het bos niet meer. Levering was super snel en door vriendelijke bezorger die de nieuwe wasmachine en droger keurig heeft neergezet op de plek naar keuze. Heeft zelfs nog wat uitleg voor het uitpakken gegeven. Top!

Lodewijk Brinkerhof 21-06-2024

Wasmachine besteld van Bosch.
Keurige en vakkundige uitleg gekregen en uitstekende service! Zou dit een ieder willen aanraden. Dit bedrijf is dus de reden waarom je liever lokaal koopt! Chapeau

Fam 20-06-2024

Helaas.."voor 20.00 besteld, de volgende dag in huis" en "u word gebeld over het tijdstip van bezorgen" "bleek niet te kloppen. Volgende dag belde ik rond 14.00 zelf op om te vragen wanneer de koelvriescombi die zelfde dag zou worden bezorgd...dat werd 4 dagen later....
Wel heel tevreden over het product !

Thuis Wim Van Ginkel 20-06-2024

Ik kom hier al meer dan 25 jaar,goeie service .
Al van het begin in de eerste winkel in IJsselstein.

Yvonne Molenaarsgraaf 20-06-2024

Hele duidelijke webshop en een makkelijke bestelprocedure.
Levering de volgende dag en nog voor de EK voetbal begon een prachtige, grote televisie in huis!

Cats 20-06-2024

Geweldige service, vakkundige personeel, ruime assortiment. Altijd goed geholpen, en ook de service later, als er iets is, is altijd goed.

Te Boome 20-06-2024

Wij zijn uitstekend geadviseerd over een beugel om de TV op te hangen aan de muur. Toen de monteur kwam gaf hij aan dat de muur niet stevig genoeg was om de beugel op te bevestigen en heeft een andere beugel geadviseerd en keurig opgehangen en bevestigd.

Meenhorst Ger 20-06-2024

de mensen hebben kennis van zaken, zijn zeer vriendelijk en nemen de tijd om iet uit te leggen. daarnaast is de service van super kwaliteit

Hille 20-06-2024

Dorrestijn is top !
Want Dorrestijn komt zijn afspraken na.
En Dorrestijn levert kwaliteit !
Daarom dit hoge cijfer.

Eric Roukens 19-06-2024

Wij hebben onlangs online een wasmachine besteld en dit ging via witgoedhuis EP Beesd.
Top Service kwamen de machine vrijdagavond nog afleveren met duidelijke instructies zodat we een week was achterstand weg konden werken.

Sariah 19-06-2024

EP staat bekend om de goede service. Toen ik een nieuwe vaatwasser nodig had heb ik daarom ook gekozen voor EP. Keurig gebeld om een afspraak in te plannen voor de bezorging. Ondanks dat ik had aangegeven dat ik geen aansluitservice nodig had nam EP toch de moeite om dit zeker te stellen. En dat is erg fijn, zeker omdat het toch kan voorkomen dat je een fout maakt bij het bestellen. Na een aantal vragen de afspraak ingepland en ook keurig op de dag zelf gebeld over de geschatte tijd van bezorging. Bezorger vraagt netjes waar het pakket neergelegd mag worden. Klantenservice is erg goed bij EP en ook om die reden zou ik voor toekomstige aankopen ook weer kiezen voor EP.

Harry 19-06-2024

Ik had nog één dag de tijd om te besluiten of ik een Siemens wasmachine zou nemen, of niet, voordat de cashback-actie zou verlopen. Echter had ik nog niet helemaal het benodigde bedrag bij elkaar. Gelukkig kon ik gebruik maken van Klarna achterafbetalen en heb ik de wasmachine expres twee weken later laten bezorgen. Mocht er onverhoopt toch wat verkeerd zijn gegaan en ik niet op tijd het bedrag bij elkaar zou hebben gekregen, zou ik nog voldoende tijd hebben gehad de order te annuleren. Dit bleek gelukkig niet nodig te zijn geweest en op de afgesproken dag is de wasmachine netjes op tijd geleverd, naar boven gesjouwd en geïnstalleerd, door twee alleraardigste jongeheren. Bij telefonische vragen laat E.P. Mulder zich goed communiceren, men is vriendelijk en behulpzaam. Mijn dank is groot.

S. Schal 19-06-2024

Een jaar geleden een vaatwasser aangeschaft bij dit bedrijf. Een tijdje geleden had de vaatwasser een storing, ik ben toen ontzettend goed geholpen. Nu was mijn stofzuiger kapot en heb ik deze natuurlijk ook hier besteld. Ook nu weer super tevreden!

Cherryl Blanker 19-06-2024

Vriendelijke planner, makkelijk met bestellen. En een aardige bezorger die de tv helemaal naar binnen bracht. Top service. En wij zijn zeer tevreden over de tv. Niets te klagen.

Ga zo door
Groetjes Cherryl