Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 586 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Fons 01-07-2024

Nog even het cijfer 8. Wat een overzichtelijke en handige web-site.
Even intoetsen waarvoor je komt eb krijgt meteen de nodige en nuttige informatie. In winkelwagen, even een account aangemaakt, besteld en betaald.
Ging allemaal reuze goed. Ook direct een bevestiging ontvangen met enige informatie.
De laatste ster komt er bij de volgende review bij als inderdaad binnen de afgesproken termijn wordt geleverd.

Remy Stipsen 01-07-2024

Kamera Express heeft altijd mijn voorkeur wanneer ik materiaal bestel met betrekking tot analoge fotografie, spullen van fabrikanten als Kodak en Cinestill hebben zij vrijwel altijd op voorraad en volgende dag thuisbezorgd!

Janice 01-07-2024

Ik kom al jaren bij Kamera-Express vanwege hun enorme assortiment, voorraad, kennis en service. Ook deze keer ben ik weer bij Kamera-Express geweest omdat ik de overstap van Canon naar Sony wilde maken en al mijn apparatuur in wilde ruilen. Daar hadden ze even wat werk mee, maar super relaxed geholpen door Dennis die daar echt de tijd voor heeft genomen en alles netjes afgehandeld heeft. Super blij met mijn nieuwe Sony A7 IV camera en lens!
facebook-8 01-07-2024

Wat een gave overstap heb je gemaakt zeg! Ik snap dat ze daar wel even mee bezig waren, fijn dat er goed de tijd genomen is om alles netjes na te kijken zodat jij de Sony A7 IV in gebruik kan nemen, ik wens je er veel plezier mee!

Kees Klerkx 30-06-2024

Elke keer weer als ik in de winkel kom om iets aan te schaffen dan wordt ik erg professioneel geholpen door het personeel.
Ik ga altijd met het juiste product naar huis.

Britt De graaf 30-06-2024

Super blij mee en super snelle verzending!
Overal was de camera uitverkocht ben blij dat ik hem nu eindelijk heb!
facebook-8 01-07-2024

Wat fijn dat we je zo goed konden helpen! Ik wens je veel plezier met de camera!

Jan W 28-06-2024

Net als altijd goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze nemen ook de tijd als je een vraag hebt over een (fotografie)product wat je niet bij hen hebt aangeschaft.

Roos 28-06-2024

Kamera express is een erg fijne winkel. Ik kreeg goed advies van een vriendelijke medewerker over welke camera bij mij zou passen. Ze hebben heel veel keuze, of je nu een compact camera wilt of een systeemcamera, het is er allemaal. Ook kreeg ik advies wat voor accessoires ik er bij kan kopen. Zo heb ik een tasje en een geheugenkaart gekocht. Ik heb veel plezier van mijn Canon eos R100 en ik raad Kamera express dan ook aan!
facebook-8 28-06-2024

Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij te lezen dat je tevreden bent . Het is fantastisch om te weten dat je veel plezier hebt van je Canon EOS R100 en de bijbehorende accessoires. We waarderen het enorm dat je ons aanbeveelt!

facebook-8 28-06-2024

Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij te lezen dat je tevreden bent. Het is fantastisch om te weten dat je veel plezier hebt van je Canon EOS R100 en de bijbehorende accessoires.
We waarderen het enorm dat je ons aanbeveelt!

Andrea 27-06-2024

Na even wachten in een rij prettig en efficient geholpen in de winkel. Telefonisch was de winkel eerder deze week en ook vanochtend niet bereikbaar. Een medewerker legde uit dat dat komt doordat er te weinig personeel staat om, als er meer dan drie klanten in de winkel staan, de telefoon op te nemen.
facebook-8 28-06-2024

We zijn blij te lezen dat je prettig en efficiënt bent geholpen in onze winkel na even wachten in de rij. Het spijt ons te vernemen dat je ons telefonisch niet hebt kunnen bereiken. Zoals onze medewerker uitlegde, kan het inderdaad voorkomen dat zij een hoge werk druk hebben in de winkel. We waarderen het enorm dat je ons aanbeveelt!

maurijn teunisse 24-06-2024

Een outlet Fujifilm X-S20 gekocht (model uit de winkel) met een tweedehands lens. Alles helemaal netjes in orde en zonder beschadigingen. Fijne en deskundige service en voor een goede prijs opgepikt vanwege outlet/occasion
facebook-8 25-06-2024

Ontzetten blij om te lezen dat je fijne ervaring hebt gehad! Dank je wel voor je positieve review en aanbeveling.

Jeany 23-06-2024

Nieuwe lens met toebehoren in winkel gekocht. De medewerker was vriendelijk, behulpzaam en dacht mee.
Een product was niet op voorraad maar werd de dag erna thuis per post afgeleverd, uiteraard zonder portokosten.
Ik wilde oudere lens inruilen, wat ik ervoor terug kreeg viel tegen, maar werd me wel duidelijk uitgelegd waardoor dit komt. Keuze aan mij of ik dat wilde of niet.
facebook-8 25-06-2024

Bedankt voor je positieve review! Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent met de service in onze winkel en dat je nieuwe lens en toebehoren naar wens zijn. Ook goed om te lezen dat het ontbrekende product snel en zonder extra kosten bij je thuis is afgeleverd.

Het spijt ons dat de inruilwaarde van je oudere lens tegenviel, maar we zijn blij dat we dit duidelijk hebben kunnen uitleggen. We waarderen je begrip en de keuze die je hebt gemaakt.

Geert 20-06-2024

Snelle, vakkundig, goed opgeleid personeel in de winkel in Almelo. Ga er zeker weer naar toe indien ik iets in dit assortiment nodig heb
facebook-8 21-06-2024

Dat klinkt als een geweldige ervaring! Bedankt voor het delen van je positieve review, en het is goed om te lezen dat je in de toekomst weer naar deze winkel gaat.

Carel Schutte 20-06-2024

Snelle levering en ophalen bij Kameraexpres
Waarbij ik geholpen wordt door vriendelijke mensen die laten zien dat ze van àlles verstand hebben.
facebook-8 21-06-2024

Dat is fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

MHS 17-06-2024

Voor de aanschaf van onze eerste camera zochten wij de juiste winkel. Na online zoeken, kwamen wij al snel terecht op de website van Kamera-Express.nl. De keuze was zo enorm dat wij door de bomen het bos niet meer zagen. We wouden een camera waarmee op termijn zeer professionele resultaten zijn te behalen, maar ook relatief eenvoudig (door een leek) mooie foto's mee gemaakt kunnen worden. We besloten om de winkel in arnhem te bezoeken, omdat die relatief dichtbij was en we zeker wat gedegen advies nodig hadden.
In de winkel zijn we uitstekend geholpen en kregen wij advies over de juiste camera en lenzen die wij nodig hadden. Hierbij werden we duidelijk geholpen niet de duurste camera en lenzen te kopen, maar juist de producten die als beginners handig voor ons waren en budgetair een verstandige keuze. Uiteindelijk is dit een Sony A7 IV geworden. We zijn er super blij mee en Kamera express is voor ons een dikke aanrader!
facebook-8 18-06-2024

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Kamera Express! We zijn blij om te lezen dat je eerste bezoek aan onze winkel in Arnhem zo goed is bevallen en dat je uitstekend advies hebt gekregen bij het kiezen van je eerste camera, de Sony A7 IV, samen met de juiste lenzen.

Het doet ons goed te lezen dat je tevreden bent met de service en het advies dat je hebt gekregen.

We wensen je veel plezier met je nieuwe camera en hopen je in de toekomst nogmaals te verwelkomen!

Miranda 15-06-2024

Vriendelijke medewerkers (met humor), goede duidelijke uitleg/advies, goede prijs kwaliteitsverhouding, groot aanbod.

FransB 15-06-2024

Ik wist wat ik precies wilde kopen (een drone) en ben in alle opzichten prima geholpen

Aad Hofman 10-06-2024

Ik ga altijd graag naar deze winkel; ik word altijd vriendelijk behandeld en er wordt vooral met je meegedacht. De medewerkers waar ik mee te maken heb gehad weten absoluut waar ze over praten, zijn niet opdringerig en ik heb altijd het gevoel dat er naar me wordt geluisterd. Ik ga er ook altijd weer met een goed gevoel weg.
facebook-8 11-06-2024

Leuk dat jij je tijd hebt genomen om en review achter te laten. We doen ons best om iedereen een geweldig ervaring te laten beleven en we zijn blij dat wij je de advies hebben kunnen geven, zodat je verder kan gaan met een goed gevoel.

Henk 09-06-2024

De medewerkers van Kamera Express Arnhem beginnen zo langzamerhand vrienden te worden. Koop er al jaren al mijn fotospullen voor scherpe prijzen maar krijg daarbij ook voor inruil steeds een goede reële prijs.
Ook advies vooraf en na de aankoop is steeds van een professioneel karakter.
Kortom ik rij graag even naar Arnhem Zuid.

Anton 08-06-2024

Prima advies van de verkoper die de tijd nam voor ons als klant. Verkoper gaf ook prima advies voor de aanschaf van een andere lens dan ik in gedachten had. Blij met Nikon z6ii met 18-70 mm lens

Geertje 07-06-2024

Ik heb online een statief gekocht bij kamera express. Telefonisch had ik nog wat vragen deze zijn uitstekend beantwoord zodat ik de juiste keuze kon maken. Het statief had ik de volgende dag al in huis. Dus petje af voor de snelle service.
facebook-8 11-06-2024

Geweldig te lezen dat wij je zo goed via de telefoon konden helpen en ook je zo snel je statief naar je konden leveren. Ik wens je heel veel plezier met je aankoop.

m**********@h********** 06-06-2024

Super goeie service en super producten.
Kon geen keuze maken maar na bellen met de winkel ben ik prima geholpen en heb gelijk besteld.
Ben niks anders van ze gewend
facebook-8 06-06-2024

Wat goed om te lezen dat we je konden helpen bij het maken van deze keuze! Ik wens je veel plezier met de camera!

m**********@h********** 06-06-2024

Super service en goede producten.
Ik twijfelde over 2 producten maar na even met de winkel te bellen toch de knoop door kunnen hakken. Al vaker bij kamera-express besteld en ze hebben me nognooit teleurgesteld.

Zal hier zeker nog veel bestellen, een echte aanrader

Michael 06-06-2024

Zoals altijd alleen de beste spullen en de beste levering, ben niks anders van Kamera express gewend.
Ik kon geen keuze maken maar na even bellen met de winkel hebben ze me goed geholpen een keuze te maken.

Hans 05-06-2024

Prima geholpen, iedere keer weer.
Mensen met verstand van zaken en een goede klantenservice.
Laatst een poosje in de wachtrij gestaan bij de klantenservice maar na een terugbelverzoek zeer snel terug gebeld door een vriendelijke dame.
----------------------------------------------

Sandré 05-06-2024

Niet alleen met een mooie pasfoto maar ook met een fijn gevoel heb ik de winkel van Kamera Express in Capelle a/d IJssel verlaten;
Mijn Canon 70 D had de laatste tijd wat kuren met de scherpstelling, De adviseur zei: "oh dat is geen probleem, ik zal u laten zien hoe u ook zelf kunt calibreren" . In 2 minuten was het euvel verholpen en ik weet nu hoe ik zelf mijn camera kan calibreren.
Toen ik vroeg wat ik hiervoor moest betalen kreeg ik als antwoord "service van de zaak !".
Kijk daar wordt een mens nou blij van.....
facebook-8 06-06-2024

Wat leuk om te lezen dat je zo goed geholpen bent in de winkel.

Tweety 05-06-2024

De toegevoegde waarde van het adviseren van een product door een persoon vind ik nog steeds groot. Ik had op internet zitten struinen, maar vind hier naar mijn mening weinig tot geen advies om een juiste keuze te maken. In de winkel heb ik binnen 5 minuten na de juiste vragen te stellen en een kort verhaal van de adviseur een compact camera van Sony aangeschaft. (mijn vorige Alpha camera was een spiegelreflex waarmee ik 15 jaar veel plezier van heb gehad). Nu was het tijd voor een compactere versie.