Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 507 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Shaula Lucas 19-08-2024

Wat een fijne aankoopmiddag was dit. Ik was al voorbereid naar de winkel in Almelo gekomen. Ik wilde een harnas hebben om mijn handen te ontlasten maar kreeg zulk nuttig advies dat ik niet alleen met een harnas de winkel verliet maar ook het idee om alles om te ruilen voor een lichtere systeemcamera. Daarna nog een keer geweest om een idee te hebben wat mijn oude spullen nog op zouden brengen. Vandaag de knoop doorgehakt en doordat ik goed geadviseerd werd niet onnodig zaken aangeschaft. Ook nog eens zeer plezierig contact met de verkoper. Al met al wederom een hele prettige ervaring.
facebook-8 20-08-2024

Heel erg bedankt voor je review. Altijd fijn om te lezen dat klanten in onze winkel goed advies gekregen hebben. Dit is een van de belangrijkste redenen dat we winkels door heel Nederland hebben.

Sjors en Sjimmie 19-08-2024

Ik wilde een compactcamera naast mijn EOS60, zodat ik weer wat eenvoudiger. Maar wel goede kwaliteit foto’s onderweg kan maken zonder de grote en zware EOS 60 mee te moeten nemen.
Met deze vraag ben ikk naar Kamera Express in Capelle aan den IJssel gegaan. Ik werd snel geholpen en de verkoper had snel in de gaten wat ik bedoelde.Ik mocht een foto maken van zijn voorstel zodat ik deze eerst thuis de specificaties op mijn gemakje kon bestuderen. 2 dagen later naar de winkel om het te kopen. Ik wilde nog wat accessoires bekijken en eventueel kopen. Ook hier werd tijd en aandacht aan gegeven.
Ik heb in tijden niet zo’n prettige ervaring in een winkel gehad bij een aankoop. Dit is geen geslijm of zo. Heerlijk gevoel over de aankoop en kan altijd terugkomen voor uitleg.
facebook-8 20-08-2024

Dankjewel voor je lovende woorden over onze winkel. Daar worden we erg blij van. Je blijft van harte welkom met al je vragen over fotografie; we helpen je graag verder.

B.Claessens 17-08-2024

Ik was op zoek naar een verrekijker en had daar wat advies bij nodig. Ik ben prima geholpen en heb daardoor een goede keus kunnen maken.
facebook-8 19-08-2024

Heel erg bedankt voor je mooie review wat fijn om te lezen dat je goed advies hebt gekregen, nu kan je met veel plezier je verrekijker gaan proberen.

Brordie Reukers 17-08-2024

Uitsteken geadviseerd en geholpen bij de aankoop van een nieuw fototoestel.
Had een idee wat ik wilde, maar door navraag van de verkoper kwam hij met het advies voor een ander toestel wat veel beter voor mij is.
Het was geen advies om iets anders of wat duurders te verkopen, want ik was na het advies zelfs goedkoper uit.

Sophie 17-08-2024

Goede service en goed geholpen bij de keuze voor een camera bij Kamera Express Groningen. Ze weten waar ze het over hebben en kunnen je goed helpen met de beslissing!
facebook-8 19-08-2024

Heel erg bedankt voor je mooie compliment!

Paulien 17-08-2024

Ik ben zeer tevreden over de klantgerichtheid bij Kamera express in Capelle aan den Ijssel. Ik ben een beginnend fotograaf en wilde informatie over een goed instapmodel. Er is alle tijd voor me genomen en ik heb uitgebreide informatie gehad. Ik heb daarom direct een occasion camera gekocht die prijs technisch erg goed is. Ik kom hier zeker weer terug.
facebook-8 19-08-2024

Heel erg bedankt dat je voor Kamera Express gekozen hebt! Wat fijn om te lezen dat je goed en uitgebreid advies hebt gekregen zodat je goed aan de gang kan gaan, ik wens je veel plezier met je camera!

Yvonne 17-08-2024

Onlangs bij Kamera Express Capelle a/d IJssel een nieuwe Olympus camera gekocht. Bij Kamera Express wordt je altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Er is altijd wel iemand die je met specifieke vragen over een bepaald merk kan helpen. De mensen die daar werken nemen ook alle tijd voor uitleg, ook al staat het vol in de winkel en dat geeft een fijn gevoel. Ook kun je als je thuis bent en je hebt nog vragen altijd bellen en samen kom je er dan uit. Voor mij is deze winkel een absolute aanrader, ook als je je alleen maar wilt orienteren.

Fijn bedrijf en gekwalificeerde medewerkers 16-08-2024

De professionele manier van werken door balie medewerkers .... in de vestiging Cappelle geeft mij als trouwe klant veel vertrouwen. Compliment! Na het schoonmaken van de sensor van mijn vorige body Z6II heeft dit er mede toegeleid dat ik na korte tijd van overwegen een nieuwe body Z6III heb aangeschaft. Prima behandeling en prima aankoop!
facebook-8 16-08-2024

Bedankt voor de complimenten, heel veel plezier met je nieuwe, prachtige camera!

Ton 16-08-2024

Wat een heerlijke deskundige zaak, zoveel beter als die rode reus ( even aan mn collega vragen, niet mijn afdeling, en dan heb je er dus eindelijk een gevonden)
Ging voor een verrekijker, werden er probleemloos drie opengemaakt kon ik uitgebreid proberen. Geen drang geen gezeur gewoon eerlijk advies. Kan iedereen aanraden daar te gaan winkelen

CvL1704 15-08-2024

Ik koop graag bij Kamera Express omdat er personeel staat die er verstand van hebben.

Ze willen je niet het duurste aansmeren maar luisteren goed wat de klant wil en komen dan met opties.

Prijs is erg goed, dit soort artikelen koop ik liever fysiek dan kan je het product zien en voelen.

Onze verkoper vandaag was echter pas behulpzaam als we er om vroegen.

Dan deed hij het wel, maar ik heb liever dat het vanuit de verkoper komt.

wel onder het genot van een lekker bakkie koffie

Ook de uitleg was minimaal helaas, dus thuis maar even opgezocht.
facebook-8 16-08-2024

Wat fijn dat je ervaring in de winkel naar wens is geweest, heel veel plezier met je aankoop!

Erwin 14-08-2024

Vriendelijk ontvangen door de bedrijfsleider in de vestiging Breda. Goed advies en duidelijke uitleg gekregen omtrent het aangekochte product. Verder ook, uit eigen initiatief van de bedrijfsleider, gekeken wat de eventuele kosten zijn voor reparatie en/of vervangen onderdeel. Uiteindelijk besloten om een nieuwe printer aan te schaffen. Goede service, duidelijke uitleg en meedenken met de klant. Zeer tevreden !!!
facebook-8 15-08-2024

Wat fijn om te lezen dat zo goed geholpen bent in onze winkel. Zeker goed om te weten of het rendabel is om een artikel te laten repareren of niet. Heel erg bedankt voor je review!

O P Huisman 14-08-2024

Eerlijk en goed advies gekregen . Ik ben geen fotograaf of hobbyist. Simpel vakantie filmpje of foto. Hier kunnen hele grote spelers op deze markt een voorbeeld aannemen

Revieuw-actie Kamera Express 13-08-2024

Ik zocht voor mijn vrouw's verjaardag een verrekijker. Zij mag graag dieren spotten. De verkoper was zeer deskundig. Hij wist al mijn vragen voor mij als leek duidelijk te beantwoorden. Voelde goed aan waarvoor wij de verrekijker wilden gebruiken en hield met ons budget rekening. Door de veelheid aan mogelijkheden werd dit door hem vereenvoudigd tot enkele modellen die wij uitgebreid konden testen.
facebook-8 15-08-2024

wat een mooi cadeau! Hier zal ze vast veel plezier van gaan hebben, bedankt dat je voor Kamera Express gekozen hebt!

Cecil 13-08-2024

Eerlijk en duidelijk advies!

Vandaag bij Kamera-express geweest in Breda. Werd vriendelijk benaderd en er werd goed met mij meegedacht. Ik ben bezig met fotografie en dan vooral met portretten. Degene die mij vandaag hielp heeft mij goed uitgelegd wat de verschillen waren tussen de verschillende lenzen. Ik had de lens 24-105 in gedachten maar gezien wat ik er mee wil doen is de 85 mm toch beter passend. De werknemer bood ook gelijk aan om het even te testen in de winkel zodat ik een goed beeld had wat ik zou kopen. Uiteindelijk dus naast een camera tas en een statief (Carbon) een sigma art 85 mm lens 1.4 gekocht. Net al wat mooie foto’s gemaakt en ben er heel erg content mee! Ook de verzekering genomen nadat ik ook daar goed over ben geïnformeerd, scheelt weer wat stress 😅. Ook omdat ik buiten shoots wil ga doen. Ongelukje zit in een klein hoekje!

Jhay 13-08-2024

Mijn collega gaat hier vaak langs, hij raadde mij aan om mij Kamera-expres mijn spullen te gaan kopen en dat voelt als een goede beslissing! Ik kijk uit naar veel film plezier.
facebook-8 13-08-2024

Bedankt voor je aanbeveling. Heel fijn om te lezen dat we je in de winkel goed hebben kunnen helpen. Hiervoor hebben we winkels; zodat je een persoonlijk advies kunt krijgen.

Ivaylo Kalinkov. 12-08-2024

The store is conveniently located. The operators are competent and attentive. The goods are of excellent quality and price.

JN 10-08-2024

De site is vlot doorzoekbaar. Uitgebreide beschrijving van elk product (en dit zijn er heel wat). Bestellingen op de site kunnen ook afgehaald worden in een winkel naar keuze. Betaalbare en aantrekkelijke prijzen. In de wekelijkse nieuwsbrief staan lopende promoties en interessante tips in verband met fotografie. Personeel in de winkel (Gent) is heel klantvriendelijk, behulpzaam, luisterbereid en professioneel. Tevens is de winkel op een goede plaats gelegen (rand Gent) waar voldoende parkeerplaats is en ge u niet blauw betaald aan parkeerkosten. Reeds meerdere keren fotomateriaal gekocht in deze winkel en steeds heel tevreden. Ook bij het verkopen van ongebruikt fotomateriaal (objectieven) verliep alles correct. Grote stock in winkel. Extra diensten, zoals sensorcleaning en digitalisering van analoge film, maken het geheel nog interessanter. Kortom, een echte aanrader.
facebook-8 12-08-2024

Wat een ontzettend mooie review om terug te lezen, wat fijn om te vernemen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze winkel. ik wens u veel plezier met de aankopen.

Tom 10-08-2024

Net mijn eerste camera aangeschaft.
Na online research te hebben gedaan bleef ik toch wat twijfel over welke bundel van de R50 ik aan zou schaffen.
Toch naar de fysieke winkel (Zwolle) geweest. Hier kundig advies gekregen en wat modellen vastgehouden en dingen uitgeprobeerd. Hierdoor een mooie bundel aan kunnen schaffen en erg tevreden met advies en aanschaf van mijn eerste camera.

Joost de Boer 10-08-2024

Vanwege de overstap naar een systeemcamera, ben ik terecht gekomen bij Kamera Express. Mijn oude apparatuur kon ik prima inruilen en ik ben heel vriendelijk geholpen om mijn nieuwe producten aan te schaffen. De winkel is professioneel en zeer compleet. Een aanrader voor foto- en filmapparatuur en accessoires!
facebook-8 12-08-2024

Bedankt voor je keuze voor Kamera Express! Wat goed om te lezen dat je goed geholpen bent bij ons in de winkel, je kan weer aan de slag met een nieuwe camera! Veel plezier ermee!

Marcel 09-08-2024

Afgelopen zaterdag langsgegaan om een verrekijker te kopen. Zelf wat online onderzoek gedaan om een beetje beslagen ten ijs te komen. We zijn echt geweldig geholpen door Edwin. Hij vroeg waarvoor ik de verrekijker wilde gebruiken en onder welke omstandigheden. Hij liet me vervolgens zonder enkele druk allerhande type verrekijkers testen welke binnen mijn gestelde budget vielen. Uiteindelijk gekozen voor een variant die alle eisen had die ik wilde voor een hele mooie aanbiedingsprijs. Echt super blij met mijn aankoop en nogmaals hulde voor de aandacht voor de klant!

Kyran De Graaf 07-08-2024

Mijn statief die ik had gekocht bij Kamera Express werd erg snel verzonden en ik had hem heel snel in huis. De doos waarin hij werd bezorgd was een beetje onnodig groot maar het statief was goed beschermd. Goeie service.
facebook-8 08-08-2024

Het is soms lastig zoeken naar een bijpassende doos voor dit artikel, fijn om te lezen dat het netjes bezorgd is, ik wens je er veel plezier mee en bedankt voor de review!

Ingrid 07-08-2024

De verkoper hielp me kundig en nam rustig de tijd. Hij was geduldig (ik liet hem twee keer naar dezelfde vitrine lopen), hij bleef vriendelijk en had ook nog humor. Hij had duidelijk plezier in zijn werk. Het was een fijne winkelervaring en je weet weer even waarom in een winkel kopen leuker kan zijn dan online ;-)

P.Kempers 07-08-2024

Vriendelijke verkopers, gaven veel advies en deskundig antwoord op mijn vragen bij aanschaf van een Canon 90D.
Prima service.

Ludwig 06-08-2024

Ruime keuze , nette winkel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Heb voldoende uitleg gekregen bij de keuze uit drie soorten lenzen over de verschillen.
facebook-8 08-08-2024

Wat een mooie review heb je voor ons achter gelaten, hier zijn we heel blij mee! Super om te lezen dat we je goed op weg konden helpen!

Ludwig 06-08-2024

Ruime keuze , net en vriendelijk en behulpzaam personeel.
Voldoende uitleg over mijn keuze.