Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 512 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennis 31-07-2024

Super goeie uitleg over de aankoop van een full frame camera. Ik heb nu echt wat ik nodig had en ben super tevreden van de kwaliteit en service.

Robbert 31-07-2024

Ik heb een Sirui P-326 (KTV-M6) carbon monopod besteld bij Kamera Express. Zeer tevreden over de service en de snelle levering van het product.
facebook-8 01-08-2024

Heel veel plezier met deze monopod!

DeuxBleus fotografie 30-07-2024

Ik doe al jaren zaken met Kamera Express voor al mijn foto-apparatuur (ben professional). De service is altijd erg correct, het personeel is goed geschoold en kan alle vragen beantwoorden. Ze hebben vaak interessante cashback-acties, waar ik dikwijls grif gebruik van maak!
facebook-8 31-07-2024

Bedankt voor het vertrouwen in Kamera-Express, blij dat we je de service kunnen bieden die je verdiend!

ton Roosen 30-07-2024

Mooi camera gekocht en nog wat extra's. Ca. 10.000 uitgegeven. kamera Express schreeuwt van de daken dat jij bij sommige bestellingen van hen een giftbox krijgt van € 150.00. Die heb 2 gekregen. In de mail waarin de giftbox wordt gegeven, staat geen enkel voorbehoud, en er wordt niet gesproken over voorwaarden. Een van de waardebonnen die je krijgt bij Kamera Express is een bon van € 35,00 voor het maken van een fotoboek bij Profotnet (powered bij Kamera Express). Uit eigen ervaring weet ik dat Profotnet niet de goedkoopste is, maar wel kwaliteit levert. Afijn, een mooi premium boek gemaakt, 30x30, 100 pagina's, waarvan ik er 3 wil bestellen. Nu heeft Profotnet ook een zomeractie, waarbij je 20% korting krijgt. Mooie deal. Echter, na het invullen van de 20% kortingscode, kun je geen code's meer invoeren. Gebeld met profotnet en die leggen uit dat deze korting niet te combineren is met andere acties of vouchers. Staat inderdaad ook op de website. Dus maar even met Kamer Express gebeld, en die zeggen niet op de hoogte te zijn, dat er in de giftbox mailing geen voorwaarden genoemd worden. Wel weten ze dat het niet mogelijk is om 2 vouchers in te wisselen in 1 bestelling. De reden hiervoor is van technische aard. Dat lijkt mij niet mijn probleem, en dat heb ik ook verteld. Doodleuk zeggen ze dan, dat je wel meerdere bestellingen kunt doen, en steeds een andere voucher gebruiken. Een sterk staaltje volksverlakkerij. Mijn conclusie: de spullen die ze leveren zijn goed, de mensen in de winkel (Breda) uiterst deskundig en vriendelijk. Maar door mij nu niet de gestuurde vouchers te laten verrekenen, maken ze een grove fout.
facebook-8 31-07-2024

Bedankt voor je eerlijke en uitgebreide review, Ton.

Ik waardeer het ontzettend dat je hiervoor je tijd hebt genomen, en ik ben erg blij om te lezen dat je te spreken bent over onze services, zowel in de winkel als Breda, de lovende woorden over onze service Profotonet, en de apparatuur die je bij ons hebt aangeschaft. Daarin vind ik het ook extra vervelend om te moeten vernemen dat de vouchers een naar nasmaakje geven, wat ik ook ontzettend goed begrijp.

Daarom vraag ik je vriendelijk om hierover te mailen, naar reviews@kamera-express.nl, zodat we dit per mail verder kunnen afhandelen.

Mijn excuses voor de frustratie die je over je aankoop bij ons hebt ervaren.

IDP 30-07-2024

Ruim aanbod in de winkel en vriendelijke mensen met de nodige kennis om uitleg te geven. Zeer tevreden

Elly 30-07-2024

Ik ben naar de vestiging van Kamera-Express in Turnhout geweest, omdat daar de camera's die ik zocht op voorraad waren. Geholpen door een verkoper met luistervermogen en klantgericht. De verkoper woog mede mijn huidige ervaringen in de keuze mee.
Aangaande de camera, heb ik uiteindelijk de Canon EOS R10 gekocht, mede gebaseerd op de goede voorlichting. Daarnaast de 18-45 en 100-400 lens geselecteerd
De resultaten van de camera zijn beter dan die van mijn vorige camera en zowel de body als de lenzen voldoen aan mijn verwachtingen.
facebook-8 31-07-2024

Kijk eens aan, een prachtige aankoop! Wat fijn dat we je van deze camera hebben mogen voorzien op een vriendelijke en klantgerichte wijze. Heel veel fotografieplezier!

achiel 29-07-2024

vriendelijk en behulpzaam, goede professionele uitleg
prijs : kwaliteit prima

Luuk 29-07-2024

Afgelopen 16 april kocht mijn vriendin een nieuwe Z8 body in combinatie met een Nikkor Z 600mm F/6.3 VR S objectief. Een prachtige combinatie. Het 600mm Z objectief is heel licht in gewicht, prima om uit de hand te fotograferen. Super blij waren we ermee. De weken na de aankoop natuurlijk veel gefotografeerd en genoten van de hoge kwaliteit van de 600mm. Na ongeveer 5 weken verscheen er opeens een error melding op het scherm van de Z8. Tja, wat doe je dan? Camera aan/uit, resetten naar fabrieksstand enz. Alles leek daarna weer okee. Toch na een paar dagen kwam er weer een error melding. Helaas werd dit erger en erger. Er verschenen ook vreemde kleuren (strepen) op het scherm van de Z8. Nu was het voor ons ALARM! en we zijn direct naar Kamera Express te Almelo gegaan (daar is alles gekocht). KE heeft toen de firmware van het 600 mm objectief geupdate. Dit bleek niet de oplossing te zijn. Omdat we de Z8 body al langer dan een maand in ons bezit hadden kregen we geen nieuwe. De Z8 body moest naar Nikon reparatie opgestuurd worden. KE heeft dit voor ons gedaan. Tijdens onze vakantie kregen we opeens een reactie van Nikon (via KE). Er was valschade geconstateerd door Nikon. Intern was er flinke schade in de Z8 body. Er was een printplaat incl. connectoren verschoven. Hierdoor heeft het IBIS VR systeem in de body een connector langzaam kunnen beschadigen. Dit verklaart waarom de Z8 het de eerste weken na aankoop wel gewoon deed. We schrokken ons rot!!! M'n vriendin gaat uiterst voorzichtig met haar spullen om. Ze heeft de body niet laten vallen! (of wat dan ook). Onze conclusie kon alleen maar zijn dat KE een ernstig beschadigde Z8 body aan ons heeft verkocht. Nikon heeft ook zeer kleine beschadigingen aan de behuizing gevonden en hier foto's van gemaakt als zijnde het bewijs van vallen of stoten. Helaas, helaas hebben wij bij aankoop de behuizing niet minutieus bekeken. Als we dat wel hadden gedaan hadden we dit wel gezien en hadden we Z8 body niet gekocht. KE Almelo stelde zich keihard en zeer klantonvriendelijk op. Mijn vriendin zou de body hebben laten vallen (dat kon niet anders volgens KE). De reparatiekosten van 1755 euro was voor onze rekening. Ik vond het redelijk om de kosten te delen, immers de body kon ook in de winkel zijn gevallen voordat wij hem kochten. KE wilde ook hier tot onze grote frustratie niet in meegaan. Uiteindelijk hebben we de Z8 laten reparen door Nikon en m'n vriendin heeft de 1755 euro betaald. Vandaag hebben we Z8 body in Almelo opgehaald. M'n vriendin heeft even gehuild in de winkel. Ik had zelf al besloten nooit meer in stap in de KE winkel te doen dus ik stond buiten te wachten. Vananond hebben we gerepareerde Z8 getest en geprobeerd. Alles werkt nu perfect, helaas zijn we naast de totale aankoop (Z8 en 600mm) van bijna 10.000,- ook nog eens een extra 1755,- kwijt. En daarnaast een shockerende ervaring bij KE Almelo. Een tip voor iedereen: kijk een nieuwe aankoop in de winkel heel!! goed na. Nikon verzegelt zijn dozen niet dus verkopers kunnen camera's uit de doos halen om aan klanten te laten zien. Ik zet zelf nooit meer 1 voet in een KE winkel. In het bijzonder KE te Almelo.

Hi Luuk,

Bedankt voor het delen van deze ervaring. Ik begrijp ontzettend goed dat dit een uitzonderlijk vervelende situatie is, wat oorspronkelijk natuurlijk een feestje had moeten zijn. Omdat dit zo'n vervelende en complexe situatie is gaan we binnenkort contact met je opnemen per e-mail, om deze situatie verder af te kunnen handelen.

Je zult spoedig van ons horen.

AVDJ 29-07-2024

Vlotte en vriendelijke bediening.
Er werd tijd gemaakt voor een uitleg over het product.

Charlotte Aretz 29-07-2024

Fijn site voor camera’s, in de winkel helpen ze je super goed. Alleen jammer als ik zeg online dat ik hem dinsdag pas wil hebben ze hem wel op de post doen en dan het pakket maandag krijg , als ik niet thuis ben.
facebook-8 31-07-2024

Bedankt voor je eerlijke review, Charlotte. Excuses dat we het pakket te vroeg hebben bezorgd, dat was natuurlijk niet onze bedoeling. Fijn dat we je goed in de winkel kunnen helpen!

Edwin 29-07-2024

Bijna alle artikelen op voorraad mooie ingerichte winkel en personeel wat te tijd voor je neemt. Nette uitleg over garantie en acties en giftbox.
facebook-8 29-07-2024

Fijn dat je zo goed bent geholpen in de winkel, Edwin! Veel plezier met je aankopen.

Sonja Luijsterburg 28-07-2024

Goede winkel, duidelijke uitleg gekregen,
vriendelijk personeel, goede service.
Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik graag persoonlijk advies wilde.
Ze hebben ook een duidelijke site. De levering was dik in orde, ik kreeg netjes een mail dat de camera binnen was.
Ik beveel deze winkel zeker aan.

Cristel 27-07-2024

Ik ging weer opnieuw beginnen met fotografie en wilde een camera kopen. Na wat voorwerk stapte ik Kamera-express binnen waar ik aangesproken werd door een mevrouw die mij een hele andere kant opstuurde v.w.b. mijn keuze. Ze gaf me wat huiswerk en nodigde me uit om terug te komen met vragen. Dit voelde allemaal erg fijn en professioneel aan dus voor mij was het zeker dat ik hier terug kwam voor mijn aanschaf. Helaas was deze mevrouw bezig in de winkel toen ik eenmaal een keuze had gemaakt en werd ik geholpen door iemand met wie ik die klik van eerder niet had dus werd het kopen niets meer dan een transactie. Zo zie je maar hoe belangrijk het contact met een adviseur/verkoper is. Gelukkig is in mijn geval de hulp in de goede volgorde geboden. ;)
facebook-8 29-07-2024

Welkom terug in deze geweldige hobby! Wat fijn dat mijn eerste collega je heeft geholpen doormiddel van je huiswerk te geven! Heel veel plezier met je aankoop!

Marieke 26-07-2024

De medewerker heeft mij super vriendelijk en goed geholpen! Hij hielp me heel goed en eerlijk camera's vergelijken zodat ik het best passende kocht, en gaf allerlei tips voor het gebruik en editen.

Janice Lutgens 26-07-2024

We zijn heel fijn geholpen door de medewerkers van Kamera Express.
Ze hebben goed naar onze wensen geluisterd en passend advies gegeven.
Voorheen al eerder camera’s gekocht bij Kamera Express en altijd tevreden geweest over hun service.
Ook nu weer gekozen voor Kamera Express, wegens de goede service en vele voordelen zoals 5 jaar garantie ipv 2 jaar en Premium voordelen.
Tevens zijn wij ook tevreden over de inruilservice. Ze hebben ons een eerlijke prijs aangeboden en gaan zorgvuldig met je oude apparatuur om.
Kortom ik zou het iedereen aanbevelen.
facebook-8 29-07-2024

Bedankt dat je wederom weer voor ons hebt gekozen, Janice! Fijn dat je te spreken bent over onze service. Veel plezier met je aankoop!

H. De Cock 26-07-2024

Ik kocht een nieuw fotoapparaat op 20/07/2024 omdat ik hoorde over de goede dienstverlening en bereidheid van het personeel om alle nodige informatie en nuttige raadgeving te verlenen bij aankoop en nadien bij gebruik van de camera. Bij de aankoop zelf bleek dat inderdaad het geval. De bediende suggereerde zelfs dat de aankoop misschien niet nodig was en informeerde naar het fototoestel dat ik al had. Van de dienstverlening na verkoop heb ik nog geen ondervinding maar het huis straalt vertrouwen uit.

ik werd als leek geholpen in een nieuwe wereld 24-07-2024

Het zal ongeveer bijna een jaar zijn dat ik aan het kijken was voor de aanschaf van een fototoestel om vooral meeuwen te fotograferen. Ik zocht wat info op het net en de belsissing was genomen, het ging het toestel sony A7 mark IV zijn met de zoom lens van sony FE 200-600 ( F5.6 -6.3 ). Voor wat betreft de winkel was er keuze tussen verschillende fotozaken maar uiteindelijk koos ik voor de winkel Kamera Express te GENT op basis van eigenlijk hun website, duidelijke uitleg op de site. In de winkel werd ik geholpen door XXX waarbij ik mijn verhaal deed wat de bedoeling was. XXX hielp mij ter plaatse met ht bevestigen van de lens, het juiste SD kaartje kiezen, het bevestigen van een schouderriemp die ik daar nog kocht dus eigenlijk was niets te veel om mij te helpen. Ik kreeg ook duidelijk uitleg over hoe je precies de Casback moet innen van sony dus op zich was niets te veel om mij te helpen . Ik kan alleen maar zeggen dat vooral de hulp van zo'n kleine zaken als leek wel belangrijk en een enorme meerwaarde was. Waarvoor dank.
facebook-8 29-07-2024

Wauw, wat een mooie aankoop! Daar ga je hele goede foto's mee kunnen schieten. Wat fijn dat mijn collega's in Gent je zo goed hebben begeleid. Heel veel plezier met je aankoop!

George 24-07-2024

Ondanks de drukte op deze zaterdag, zijn wij snel en goed geholpen. Men heeft ook de tijd genomen om een aantal items uitvoerig uit te leggen. Goed advies en prima prijs-kwaliteit.

Dirray 23-07-2024

Uitstekende uitleg gekregen over de producten. Verschillende opties werden voorgesteld en met mekaar vergeleken. Niets was teveel. Mooi ook dat je de producten kan bekijken en testen voor aankoop. Prijzen zijn marktconform.
Top!
facebook-8 29-07-2024

Bedankt voor de mooie woorden, Dirray! Veel plezier met je aankopen!

Lensbrand 22-07-2024

Ik had telefonisch een product (lens) laten klaarleggen in de winkel om te testen, hiervan werd ik mooi op de hoogte gebracht en het product was binnen de 3 dagen aanwezig. Daarnaast had ik nog 2 andere producten aan de kant laten leggen ter reservatie, ook dit was keurig gebeurd.

Tijdens de aankoop nog wat extra advies gekregen en een kleine combi deal korting erbovenop.

Heel fijn om zo even binnen te kunnen springen en de dingen die je nodig had vriendelijk en vlot te kunnen afrekenen.

Rob Menting 22-07-2024

Ik heb voor Kamera Express gekozen vanwege goede ervaringen in het verleden. Ook nu werd ik weer vriendelijk en deskundig te woord gestaan en kreeg ik advies waaraan ik iets had.
facebook-8 29-07-2024

Wat goed om te lezen, Rob! Bedankt voor het delen van je ervaring!

Kelly 22-07-2024

Ik ben heel tevreden over het filiaal in Maastricht, goede hulp en snelle service

GW Koenen 22-07-2024

Op zoek naar een actioncam online al het eea uitgezocht, maar de medewerker van Kamera-express heeft me absoluut verder geholpen. Kennis van zaken en benoemen van andere opties. Nam ook ruim de tijd. Goede service dus!

Angelique Rademakers 22-07-2024

Goed advies of de camera die ik heb aangeschaft. De Sony a7 Mark iv.

Ik ben fan van kamera express, al jaren haal ik hier mijn fotocamera artikelen. Van lenzen tot sd cart, ze hebben alles!

N, beginnende fotograaf 21-07-2024

We starten binnenkort met een opleiding fotografie en waren op zoek naar een goed basistoestel om de opleiding aan te vatten. Omdat er in onze buurt niet veel gespecialiseerde winkels te vinden zijn, kwamen we uit bij Kamera Express in Turnhout. Deze winkel bood ons een uitzonderlijke winkelervaring die elke klant weet te waarderen. De service is uitstekend, met medewerkers die eerlijke en duidelijke uitleg geven over de producten. Je wordt vriendelijk geholpen en de deskundigheid en vakkennis van het personeel zijn duidelijk merkbaar, wat zorgt voor vertrouwen in de adviezen die worden gegeven. Bovendien is de reactie op e-mailverkeer snel en efficiënt, wat een extra pluspunt is. Al let al een topwinkel voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardige camera-apparatuur en bijhorende accessoires.
facebook-8 22-07-2024

Wauw, wat fijn dat je deze ervaring bij ons hebt gehad en deze met ons wilt delen. Heel veel plezier met de opleiding en je nieuwe camera!