Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 629 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ruben 02-09-2020

Erg fijne winkel & webshop waar je altijd duidelijk en helder advies krijgt. Alle medewerkers zijn echte kenners van het vak!

J. Bregman 02-09-2020

Duidelijke site, veel keuze, scherpe prijzen. Zeer snelle verzending met duidelijke email met Track & Trace. Top!

Irma 02-09-2020

Niet online besteld maar naar de winkel geweest in Amsterdam. Super service!!!!!

Rvooster 02-09-2020

De site geeft een ruime keuze. De prijszetting lijkt me correct. De aankoop werd vlot uitgevoerd. De verlengde garantieperiode is een pluspunt. Vragen worden professioneel behandeld.

Tino547 02-09-2020

Voor een juiste keuze bepaling van een camera zijn we naar de shop in Capelle a/d IJssel gereden.
Hier werden we keurig te woord gestaan met de diverse keuzen die te maken zijn. uiteindelijk bleven er twee opties open een Sony of de Fuij, uiteindelijk voor de Sony gekozen omdat ook mijn vrouw er mee wil kunnen fotograferen en die zag al die extra knopjes op de camera als een belemmering. We hebben hem in de vakantie goed kunnen gebruiken en naar volle tevredenheid. zeker nu we de resultaten op het beeldscherm zien, top voor advieswerk!

Nico van Os 01-09-2020

Nette overzichtelijke zaak en prima geholpen. Alleen jammer dat het niet mogelijk is om alle beschikbare modellen in de zaak daadwerkelijk te testen.

A. Bartels 01-09-2020

Na het besluit om iets te gaan doen met fotografie en zonder enige kennis van camera’s naar Kamera Express in Breda gegaan om een fotocamera aan te schaffen. In deze winkel heb ik deskundig en uitgebreid advies gekregen en heb hierdoor de keuze gemaakt om een Canon systeemcamera aan te schaffen. Personeel was heel vriendelijk. Ondertussen de camera uitgeprobeerd op de automatische stand en binnenkort ga ik een cursus volgen om zo wat meer te leren over de verschillende instellingen van mijn camera.

Henk 01-09-2020

Voor aankoop van een Sony compact camera voor Kamera Express omdat deze dezelfde (laagste) prijs hanteert als alle andere aanbieden én 5 jaar garantie geeft op gekochte camera (overige aanbieders geven slechts de wettelijk garantie van 2 jaar). Uit voorgaande bestellingen wist ik dat ze binnen 24 uur leveren en dat was bij deze bestelling ook weer het geval. Kortom: Alles klopt wat ze beloven en je bent er zeker van dat je de juiste camera tegen de laagste prijs de volgende dag in huis hebt.

Wim v.d. Bilt 01-09-2020

Na lang wikken en wegen overgestapt naar een full-frame camera.
Mijn oude camera en lenzen eerst bij een drietal winkels ter inruil aangeboden. Via hun website kon je een opgave doen waarna je bij alle winkels snel een reactie terug kreeg met een indicatie van de inruilwaarde.
Verreweg de hoogste waarde indicatie kreeg ik bij Kamera Express. Na een vakkundige controle door xxxx in winkel Arnhem kreeg ik een voor mij reële prijs - gelijk aan de opgegeven indicatie.
Ik kan deze winkel aanbevelen, staat een ervaren groep verkopers achter de toonbank die de tijd nemen voor je.
Met een goed gevoel en een nieuwe camera de zaak weer verlaten in de wetenschap dat ik daar zeker mijn vervolgaankopen ga doen.
Kamera Express 04-09-2020

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat we je in de toekomst nog mogen verwelkomen!

R. Gast 01-09-2020

Fijne speciaalzaak , deskundige personeel. Na lang speuren op internet onze definitieve keus gemaakt. Medewerker was professioneel en beschikte over veel kennis over het betreffende toestel.

Boris 01-09-2020

Perfecte service. Had een probleem met een defect statief, werd eerst onder garantie gerepareerd, maar bleek achteraf gewoon geen goed product te zijn, en de winkel in Dilbeek heeft het gewoon teruggenomen en de aankopprijs afgetrokken van een nieuw statief. Gewoon zoals het hoort, maar deze keer zonder te moeten "onderhandelen".
Kamera Express 04-09-2020

Fijn dat we je hebben kunnen helpen Boris. Veel plezier met het nieuwe statief.

Oscar 01-09-2020

Medewerkers met passie voor fotografie. Klant- en servicegericht. Direct naast de parkeergarage Paardenveld.

Lansink 01-09-2020

Goede service, goed advies en prettig contact met de medewerkers in de winkel Almelo.

Dirk Postma 01-09-2020

Mooie winkel met vriendelijk en vakbekwaam personeel en grote keuze aan div. soorten en maten tv’s. Gratis voor de deur parkeren

Robert 01-09-2020

Wordt telkens weer super geholpen door de medewerkers in Groningen en eerlijkheid als iets niet kan of gerepareerd kan worden. Heb vele camera’s gekocht en de bediening verteld me wanneer de update zijn voor me camera’s , dus super trots

Danny 01-09-2020

Overzichtelijke site.
Vriendelijk en behulpzame verkopers die de tijd namen om een leek als ikzelf de nodige uitleg te verstrekken.

Leurs 31-08-2020

Supergoed geholpen in Almelo.
Goede prijs gekregen voor de inruil camera.
Nemen echt de tijd voor je en weten waar ze het over hebben

Dirk 31-08-2020

Reeds talrijke bestellingen geplaatst bij KameraExpress en altijd correct afgehandeld. Ditmaal een Epson printer besteld weleswaar tijdelijk uit verkocht maar tegen een scherpe prijs. Het eventjes wachten waard. En naast de webwinkel ook de superstore winkels met uitstekende service.

J.J. Schipper 31-08-2020

Onlangs heb ik via internet bij Camera Express een Sony Cybershot DSC-HX99 compactcamera gereserveerd voor de volgende dag. Daar aangekomen lag de camera al klaar. De meeste informatie had ik al op de site bekeken. De verkoper heeft nog wat vragen over het toestel beantwoord. Vervolgens maar overgegaan tot koop. Wat mij over de streep heeft getrokken is de gratis extra batterij en de 5 jaar garantie.
Na wat stoeien met de camera kom ik tot de conclusie dat dit toestel een waardige opvolger is van m'n oude Cybershot. Het kantelbare scherm is voor mij ideaal tijdens het fotograferen laag bij de grond. De zoom is geweldig en daarbij ook de beeldstabilisatie om toch nog een scherp resultaat te krijgen.
Er zijn zoveel mogelijkheden om nog te ontdekken.

Al met al een prima camera en ik vind het fijn dat Camera Express een fysieke winkel heeft (o.a. in Groningen). Zeker een aanrader om je camera hier te kopen.
Kamera Express 04-09-2020

Bedankt voor de mooie woorden en heel veel plezier met de nieuwe camera.

Vergeet de 5 jaar garantie niet nog even aan te vragen op onze website.

Gert-Jan 31-08-2020

Uitstekend geholpen. Was er op zondagmorgen en er werd alle tijd genomen voor de aankoop van een scope met statief. Producten werden om te kunnen vergelijken voor mij in elkaar gezet waarna ik deze kon uitproberen. Goede uitleg, goede en vriendelijke hulp.

Els 31-08-2020

Heb een SAMSUNG QE49Q60R Tv gekocht .De ene dag besteld en de andere dag in huis ,goede site en je wordt via de email op de hoogte gehouden .Zeer mooie tv tegen een mooie prijs .ik ga hier zeker nog wel eens meer kopen .

M. vd Einden 31-08-2020

Na de online bestelling zeer snelle bevestiging, goede communicatie met betrekking tot het verloop van de bestel en leverprocedure. Supersnelle levering. TOP!!

Corinne 31-08-2020

Een topservice en advies mogen ontvangen bij de aanschaf van een 100-400mm lens voor mijn Canon.
Meerdere opties mogen uitproberen en testen en duidelijk het verschil (of niet) uitgelegd en toegelicht.
Zeer tevreden over mijn aankoop en het geduld van het personeel in de winken in Capelle a/d IJssel!
Kamera Express 04-09-2020

Mooie aankoop Corinne, veel plezier ermee!

M vd H 31-08-2020

Vriendelijk personeel. tv was niet op voorraad maar werd meteen besteld en was de volgende dag al in huis, super!

Ben 31-08-2020

ze hebben me hier prima geholpen, een aanrader dus!
ik kwam hier voor een nieuwe flitsbuis en zal hier zeker nog terugkomen