Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 629 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Sandra 02-06-2021

Ik heb bewust de camera in de winkel van Kamera Express gekocht omdat ik goed advies wilde hebben. Het winkelpersoneel neemt alle tijd voor en heeft echt kennis van zaken.

Albert 02-06-2021

Deze shop is goedkoop,en kreeg er nog verschillende dingen extra bij.Alleen als ik vragen had over het product via email
moest ik 2 tot 3 dagen wachten,dat is te lang.
Kamera Express 10-06-2021

Beste Albert, wat vervelend dat het een aantal dagen heeft geduurd voordat je vraag beantwoord werd. Het is momenteel erg druk op onze klantenservice en wij proberen iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Onze excuses dat ons dit in jouw geval niet is gelukt.

Bob van den Berg 02-06-2021

Vorige week had ik een lens aangeschaft waar ik uiteindelijk spijt van had. Deze viel in dezelfde range en waardoor ik liever meer bereik wilde. Gelukkig kan je deze binnen 14 dagen bij Kamera Express ruilen waardoor ik nu de juiste heb aangeschaft. Goede service en blij met mijn aankoop!
Kamera Express 10-06-2021

Goed om te horen dat je met je omruiling wel tevreden bent Bob! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop.

Margo 01-06-2021

Ik ben erg fijn. Geholpen bij de overstap van een compact camera naar een systeem camera. Rustige duidelijke uitleg. En goed advies gekregen. Ook en online cursus om de camera nog beter te leren gebruiken. Vriendelijk personeel
Kamera Express 10-06-2021

Beste Margo, wat leuk om te lezen dat je wat hebt kunnen bijleren met onze online cursus. Daar maken we deze uiteraard voor!

Alexander 01-06-2021

Personeel luisterde wat ik wil doen met de camera en kwam met een heel ander advies dan ik had uitgezocht, maar was het wel helemaal eens met de verkoper

tevreden klant 01-06-2021

Ik ben tevreden omdat ik de camera online gereserveerd had in verband met de actieprijs, en omdat ik door omstandigheden nog geen tijd had om hem op te halen heeft kamera express na een mail van mij het product nog 24 uur langer gereserveerd.
Zodat ik de camera een dag later toch nog op kon halen in de winkel, ik ben goed geholpen en men nam uitgebreid de tijd voor mij, dat vind ik belangrijk voor een toch wel duurdere aankoop.

Rob 31-05-2021

Prima uitleg en vriendelijk personeel met verstand van zaken.
heb er de Prima lens FE 135mm F1.8 GM gekocht de lens is wel wat zwaar maar dat vergeet je al snel als je het de foto's ziet

Karel F 31-05-2021

Altijd al goede ervaringen gehad in het verleden. Dit keer was er een voorraadprobleem en een zeer lange levertijd. De klantenservice heeft wr werkelijk alles aan gedaan om een oplossing te vinden, soms lukt dat niet en voel je je als klant toch top behandeld. Alle lof en ik kom graag weer terug.
Karel
Kamera Express 10-06-2021

Wat vervelend dat je problemen hebt ervaren met onze voorraad. Wij doen dag in dag uit ons best onze voorraden aan te vullen of een passend alternatief voor onze klanten te vinden, zodat ze toch door kunnen met hun werk of hobby. Tot snel Karel!

edro 31-05-2021

Onkyo receiver R N855 gekocht. Per mail antwoord gekregen op mijn vragen. Product geïnstalleerd en laaiend enthousiast. Snelle levering zoals op site beloofd.

Jolanda 31-05-2021

Onlangs ee Canon EOS M50 systeemcamera gekocht bij Kamera Express in Zwolle. Goede uitleg gekregen over de verschillende mogelijkheden en gekozen voor de Canon EOS M50. Vriendelijk personeel en er werd echt de tijd voor je genomen. Daarnaast ook super blij met de camera, precies wat ik zocht!

L.J.Pieters 31-05-2021

Prettige winkel, goede voorlichting. Er wordt niets opgedrongen en je krijgt alle tijd om een bewuste keuze te maken.

Harry uit Nijmegen 30-05-2021

Ik vond het heel leuk dat ik met een smalle beurs (minder dan 200 euro) hier bij jullie toch een mooie occasion kon kopen van een geweldig niveau wat ik me nieuw nooit zou kunnen veroorloven. Heel snel geleverd ook nog!
Kamera Express 10-06-2021

Beste Harry, wat maakt het ons blij dit te lezen! Wij willen natuurlijk voor elk budget iets moois en kwalitatiefs kunnen aanbieden en zijn uitermate blij om te zien dat ook onze occasionafdeling zo wordt gewaardeerd.

Marcel_Ark 30-05-2021

Prima Service en klant-vriendelijkheid. Ik was op zoek naar de Canon EF 75-300mm. Deze was niet voorhanden in de Eindhoven vestiging. Ik kon hem (vrijblijvend) reserveren (op zaterdag) en op dinsdag had ik een email dat de lens was gearriveerd. Ik heb de lens goed kunnen bekijken op mijn camera en aangeschaft.

De eerste (natuur-) foto's zijn er al mee gemaakt en de lens bevalt prima!

Tommy 30-05-2021

Canon EOS M50 aangeschaft na deskundig en persoonlijk advies bij Kamera Express in Utrecht. Duidelijke uitleg over verschillen in kwaliteit en mogelijkheden tussen camera's en bijhorende lenzen. Leuke extra's als tegoedbon voor foto's afdrukken en gratis basiscursus fotografie gekregen. Zeker een aanrader!

Tonny en Annemieke 30-05-2021

We zijn ontzettend goed geholpen bij kamera express in den bosch.
We hebben hier onze eertse kamera gekocht en zijn dus zo groen als gras.
Met alle geduld zijn we geholpen en alles is goed uitgelegd.
Bij het ophalen van de camera zijn we ook perfect geholpen, even de app op onze telefoons zetten niks wat te veel en ze nemen voldoende tijd voor je.
We raden de winkel zeer aan
Kamera Express 10-06-2021

We delen onze camerakennis graag, zodat we voor iedereen de perfecte match kunnen vinden binnen de vele camera's die we hebben. Heel veel plezier met de aankoop en graag tot ziens!

Elisa 29-05-2021

Ik kwam mijn beginners camera omruilen voor een gevorderden camera. ik had wat onderzoek gedaan en de geschikte camera gevonden voor mijn budget. In de winkel kreeg ik eerlijk en professioneel advies. Uiteindelijk ging ik met een veel betere camera naar huis en voor een lagere prijs dan mijn budget. Tsjakka. Heel erg bedankt KAMERA EXPRESS Almelo.!!! Ik ben er heel blij mee :)
Kamera Express 10-06-2021

Eerlijkheid duurt altijd het langs ;). Mijn collega's proberen altijd de beste camera te vinden voor de eisen of verwachtingen die je als klant hebt. Wat super dat het hen wederom is gelukt!

Bert 29-05-2021

Ik heb opnieuw gekozen voor Kamera-express omdat ik gewoon heel tevreden ben over de vorig aankoop daar. De webwinkel is overzichtelijk en er wordt duidelijke informatie verstrekt. Een snelle afhandeling en snel geleverd. Dinsdagavond besteld en woensdagochtend in huis.

Tim 28-05-2021

Bij Kamera Express hebben wij de Philips 55PUS7805/12 - Ambilight (2020) gekocht. Wij hebben hiervoor contact gehad met de klantenservice. Wij werden goed en vriendelijk te woord gestaan. De TV was snel geleverd en werkt (nog steeds) ook naar behoren.

Annemarie 28-05-2021

Vandaag ontzettend goed geholpen door de vriendelijke /geduldige meneer K. in Utrecht.
Wij zijn enorm blij met onze camera de Olympus OM-D-E-M10 mark IV!
Dit is onze eerste camera die wij aan hebben geschaft. Als je nog niet zo veel weet over camera's adviseren wij zeker om je te laten informeren bij Kamera Express. Geen agressieve verkoop maar iemand die luistert naar je wensen en goed advies hierin geeft.
Ook een scherpe prijs en een leuk presentje bij de aankoop.. (een tegoedbon van 100,- om een mooie foto op posterformaat af te laten drukken).

Mijn verjaardag kan in ieder geval niet meer stuk!
Kamera Express 10-06-2021

Hi Annemarie, wat een mooi compliment over onze collega in Utrecht. Ik zal hen dit berichtje zeker doorsturen! Mocht je ergens tegenaanlopen tijdens het gebruik van je nieuwe en eerste camera dan helpen we je daar natuurlijk graag bij. Heel veel plezier met het ontdekken van deze topcamera.

Heijmans 28-05-2021

Duidelijke site , ik ben bij kamera expres terecht gekomen via de radio reclame.
Afspraak gemaakt. En daags later mijn canon EOS M50 opgehaald. Goede uitleg en een leuke prijs👌👌👌👌

RK 28-05-2021

Overzichtelijk en klantvriendelijk. Top service! Wat chagrijnig door het regenachtige weer kwam ik binnen. Nadat ik was geholpen door de klantvriendelijke en humoristische verkoper, ging ik naar buiten met een glimlach van oor tot oor en ook nog eens de trotse bezitter van een Canon 90D!!!

Erica 28-05-2021

Vanochtend mijn ‘eerste’ camera aangeschaft bij Kamera Express. Een heel uitgebreid advies gekregen, met veel enthousiasme en passie verteld. Ontzettend tevreden met mijn aankoop! En gewoon een fijn, gezellig uitje in de winkel gehad :-) aanrader!!
Kamera Express 10-06-2021

Hi Erica, wat leuk om dit te lezen! Onze passie voor fotografie en film kan inderdaad aanstekelijk werken ;). Heel veel plezier met je nieuwe camera!

Jacob Ekkes 28-05-2021

Helderre folder, zeer goede hulpverlening, goede deskundige en geduldige verkopers in de winkel en een geweldige uitgebreide assortiment. Kortom: geweldig

Wouter 27-05-2021

Ik was al enkele dagen aan via internet aan het oriënteren voor een nieuwe spiegelreflex camera (zakelijk gebruik) én compact camera (voor privé gebruik)
Vervolgens de winkel van Kamera Express in Eindhoven bezocht. Hier werd ik vriendelijk ontvangen en nam men uitgebreid de tijd om me te helpen in mijn keuze. Uiteindelijk met 6D Mark II en een Panasonic camera de deur uitgelopen.
Kamera Express 10-06-2021

Hi Wouter, fijn te lezen dat je uiteindelijk, met een beetje hulp van ons, geslaagd bent ik onze winkel. Veel fotoplezier!

Frida 27-05-2021

Fijne winkel. Heb goed advies gekregen en men nam de tijd.
Ben je op zoek naar een nieuwe camera is deze zaak aan te bevelen.