Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 630 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Joop. 10-11-2021

Goede voorlichting gekregen .
Goede prijs voor mijn oude camera gekregen.
Veel op voorraad , ging voor een andere maar heb een Panasonic Lumix gekocht.
Kamera Express 16-11-2021

Fijn om te lezen dat alles naar wens was Joop. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Marcel 10-11-2021

Mijn vorige camera ingeruild, dit is een zeer prettig proces en hierbij werd ik vriendelijk en vakkundig geholpen. Gelijk nieuwe camera meegenomen en ik verwacht deze de komende jaren met plezier te gebruiken. Een volgende aankoop zou ik ook hier doen vanwege het uitgebreide assortiment aan camera's maar net zo belangrijk alle onderdelen die je er kan vinden.
Kamera Express 16-11-2021

Slim om je oude camera in te ruilen Marcel. Veel fotoplezier met je nieuwe aanwinst. We zien je graag nog eens terug!

Pjotter 1947 10-11-2021

Goed advies door de verkoper, uitgebreid assortiment , goede garantie voorwaarden dus Prima.

Laura Kooijman 09-11-2021

Naar Rotterdam Centrum geweest voor deskundig advies over de aanschaf van een nieuwe spiegelreflex en objectief. De werknemer nam zeer veel tijd van mij en legde alles haarfijn uit. Veel deskundigheid en ben goed geholpen. Ook bij een eerdere aankoop (verrekijker) werd ik zeer deskundig geholpen. juist vanwege de service kom ik graag langs bij deze winkel.
Kamera Express 10-11-2021

Goed om te lezen dat je graag bij ons langskomt Laura. Daar zijn we blij mee. Graag tot een volgende keer.

Gerrit Vrugteveen 09-11-2021

Prima winkel met deskundig personeel vlot geholpen. Scherpe prijs en volgens afspraak geleverd.

Hans 09-11-2021

Mooie winkel en aardig personeel. Goed advies gekregen mbt een nieuwe televisie. Het is een Oled van LG geworden. En met 5 jaar garantie!
Kamera Express 10-11-2021

Gefeliciteerd met je nieuwe televisie Hans, veel kijkplezier. Vergeet je de garantie niet nog even aan te vragen?

Jodelie 09-11-2021

Klantenservice is onbereikbaar. Geen telefoonnummer, geen WhatsApp, geen FB en de site verwijst niet goed door. Paginaverwijzing naar klantenservice loopt dood.
Kamera Express 10-11-2021

Hoi Jodelie, vervelend om te lezen dat je ons niet kon bereiken. Onze contactgegevens vind je op: https://helpcenter.kamera-express.nl/hc/nl/articles/4404602175250-Hoe-kan-ik-contact-opnemen-

dirk 08-11-2021

Na defekt bij mijn Nikon D80 heb ik bij Kamera Express Wilrijk een Nikon D7500 body gekocht.Ik ben heel tevreden met deze aankoop. Beeldkwaliteit van deze Nikon D7500 is niet te vergelijken met de beeldkwaliteit van mijn oude D80 en ik kan er mijn DX lenzen verder op gebruiken.Ik ben ook tevreden met de technische uitleg van de verkoper.
Kamera Express 09-11-2021

Wauw, de megapixels van de D7500 zijn ongeveer het dubbele van de D80. Die beeldkwaliteit is inderdaad niet te vergelijken. Gelukkig blijven je lenzen nog bruikbaar, dat scheelt weer. Heel veel fotoplezier!

Hans Aschman 08-11-2021

Vandaag oude camera ingeruild en nieuwe camera aangeschaft, de Olympus OM-D-E-M1 Mark3 en ik ben dan ook erg blij met deze nieuwe aanwinst. In de winkel in Capelle a/d IJssel zeer fijn geholpen en de bereikbaarheid vond ik ook wel een hoog cijfer waard.
Makkelijk parkeren voor de deur, top!! Ik kom hier zeker nog eens terug.
Kamera Express 09-11-2021

Slim om je oude camera in te ruilen. Zo heb je toch een mooie korting! De winkel in Capelle zit inderdaad op een hele makkelijke plek met genoeg parkeergelegenheid.

Malgorzata Maciejewska 07-11-2021

I am very happy with my purchase from Kamera Express Groningen. Everyone was very kind and answered all my questions, even when I was asking and asking again. Customer service is excellent! I bought Sony A7 III which delivers superb images in a wide range of conditions. I also got Tamron 28-75mm lens and I am over the moon. If you need any help or you are hesitating - people from Kamera Express are experts who show you the best options. I will definitely go back there for more photo accessories, as my opinion about the store is really high. Thank you again and see you in the future!
Kamera Express 09-11-2021

Don't bother about asking many questions, we absolutely don't mind. It's a big purchase, so you're definitely allowed to! Such a great combination that you bought. Have fun photographing and we'll see you again.

M vd Boom 07-11-2021

Goed advies gekregen en vriendelijk geholpen in de winkel in Breda. Daarna via de webshop de gewenste camera laten reserveren en opgehaald. Wederom tip service en heel blij met mijn camera.
Geen 10 omdat de website zelf niet heel duidelijk is mbt inplannen van adviesafspraak.
Kamera Express 08-11-2021

Je hoeft op het moment geen afspraak te maken om langs te komen voor advies. Sorry dat de site daarin niet duidelijk was. We zijn blij dat je alsnog goed advies hebt gekregen in Breda!

Studio Pook 06-11-2021

Of ik nu kom voor een accu, een statief of een Sony camera, de medewerkers hebben altijd aandacht en geduld en weten me juist te informeren.

e.leijnse 06-11-2021

prima geholpen, specialist nam alle tijd om informatie te verschaffen zodat ik met goede onderbouwing mijn keuze voor een flitser kon maken.
Kamera Express 08-11-2021

We helpen je graag met jouw keuze. Veel plezier met je nieuwe flitser!

Berry 05-11-2021

Professioneel en zeer vriendelijk, uitgebreide uitleg en advies.
Zeker aan te raden voor een ieder die een camera wil aanschaffen.
Kamera Express 08-11-2021

Dat lezen we graag Berry. Graag tot een volgende keer.

Kamera-Express, Capelle aan den IJssel 05-11-2021

Aangezien ik al jaren goede ervaringen heb met Kamera-Express, heb ik hier, bij deze aanschaf, weer voor gekozen. Met het idee om, na het nodige speurwerk, een Sony Alpha 7 m3 body te kopen, ging ik met een goed gevoel 2 uur later, met een body en 3 lenzen (standaard/macro/tele) de deur weer uit. De verkoper had deze camera zelf ook en kon dus heel goed de pro's en con's aangeven. Natuurlijk gelijk aan de slag gegaan en al de nodige mooie herfstplaatjes geschoten met de verschillende lenzen. Ik ben dus vooralsnog heel tevreden over deze aankopen.
Kamera Express 08-11-2021

Fijn dat je na al die jaren nog zo tevreden over ons bent en ook voor deze aankoop weer bent teruggekomen. En wat voor een aankoop?!? Heel veel fotoplezier met deze geweldige apparatuur. Stuur je eens een foto in voor 1 van onze fotowedstrijden?

Henk Ronhaar 05-11-2021

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en expertise van de verkoper. Hij nam alle tijd om bij de camera keuze (RX10IV) te adviseren en tevens een gedegen uitleg te geven, top.

Scheffers 05-11-2021

Wat een service, eerst advies gehad in de winkel over een nieuwe Sony ZV-E10 systeemcamera, direct aangegeven dat we nog niks wilden kopen maar dat was geen enkel probleem. Thuis toch nog een kleine twijfel en dus nog een keer gebeld omdat we toch een andere lens wilden dan de standaard kit lens. De dame aan de telefoon nam echt zeer lang de tijd voor ons en de volgende dag alles besteld en gelijk de camera wezen ophalen in Capelle. Een dag later waren we vergeten hoe je de camera kon registeren voor de extra garantie dus nog in keer gebeld om 2130 en we weer werden we zeer netjes te woord gestaan aan de telefoon. Kan niet anders zeggen wat een service! volgende keer ga ik weer blind naar Kamera Express!
Kamera Express 05-11-2021

Wauw, bedankt voor jouw positieve ervaring! Je kunt inderdaad altijd terecht voor advies, ongeacht je iets wilt kopen. Bij Kamera Express zijn we namelijk dol op alles wat met foto en video te maken heeft. Tot een volgende keer!

Kim 04-11-2021

Ik ben vriendelijk te woord gestaan in de winkel. Het was fijn om het product in de winkel op te kunnen halen en enige uitleg te kunnen krijgen. Ik heb een camera gekocht en de winkelmedewerker wees mij op het programma het Perfecte Plaatje 2021, die toevallig vanaf die week op tv zou komen.

Sandra 04-11-2021

Bij kamers-express een Panasonic lumix gekocht.
Inmiddels een aantal keren gebruikt en echt een goede camera.
Goede website en erg overzichtelijk.
De klantenservice is ook goed.
Ik zou deze (web)winkel zeker aanraden bij anderen.
Kamera Express 05-11-2021

Bedankt dat je ons aanraadt Sandra, daar doen we ons best voor!

D. Steenbrugge 04-11-2021

Ik kom al jaren bij Kamera Express(Foka), goede service en veel kennis. Ze hebben een mooie showroom waarin de belangrijke producten overzichtelijk te bekijken zijn.

Martijn 04-11-2021

Ik heb uitstekende ervaringen met Kamera-express, zowel in de winkel in Capelle a/d IJssel als in Zwolle. Omdat ik fotografie steeds leuker begon te vinden, maakte ik de overstap van de compact camera Sony RX10 iv naar de tweedehands Sony A7r ii bij deze winkel voor een scherpe prijs. Een hele mooie camera (fantastische beeldkwaliteit met de full frame sensor en 42 megapixels).. maar ik merkte dat het wegschrijven van de data naar de SD-kaart steeds net te lang duurde en daarom ging ik opnieuw naar de winkel. Ze hebben heel goed met me meegedacht en zo kwam ik toch uit bij de A7r iiia: ook full frame en 42 MP maar een stuk sneller en voorzien van een veel betere viewfinder en LCD scherm. Ik mocht de tweedehands camera gewoon weer inruilen en kon gebruik maken van een paar hele mooie acties gekoppeld aan de nieuwe camera: cashback via Sony, een jaar gratis Adobe Lightroom voor fotobewerking en ook nog eens een Wacom Intuos Pro tablet erbij (wat heel handig blijkt te zijn i.c.m. Lightroom). Kortom: positieve ervaringen met deze winkel!
Kamera Express 05-11-2021

Fijn om te lezen hoe tevreden je bent Martijn. Uiteraard kun je jouw oude apparatuur altijd proberen in te ruilen bij een nieuwe aankoop. We zullen ons best doen je een zo goed mogelijke prijs te bieden. Het zijn wel mooie acties waar je nu nog gebruik van kon maken. Heel veel plezier met je nieuwe Sony!

Julien 04-11-2021

Wederom top service, goede prijs en afhandelingen van vragen, de camera bevalt ook super.
Tot snel Kamera express
Gr

Tot snel Julien!

Johannes 03-11-2021

In het algemeen is de website heel duidelijk. Dit heeft mij getriggerd om naar de winkel te gaan. Ik koop het liefst in een winkel. De aankoop ter plaatse was vlug geregeld, de verkoper was heel vriendelijk, nam de tijd en was vooral deskundig

Marianne 03-11-2021

Bij Kamera Express de Panasonic TZ 200 aangeschaft. Een populaire camera die elders vaak uitverkocht was en hier op voorraad. Snelle en adequate levering. Het produkt zelf bevalt goed. het ligt fijn de hand, prima zoeker en mooie kwaliteit foto's. De camera leren kennen vergt wel een tijdsinvestering als je alle mogelijkheden willen leren kennen en zelf de instellingen wilt bepalen.
Mooie camera naast de spiegelreflex

Arie de Jong 03-11-2021

Perfecte service in de winkel (Admiraliteitsstraat, Rotterdam) bij de aanschaf van mijn Panasonic Lumix DC-TZ200. Door de chiptekorten was de camera niet in deze winkel op voorraad, maar wel elders in een filiaal van Kamera Express in Nederland. Reeds de volgende ochtend werd de camera bij mij thuis afgeleverd met tasje en SDHC kaart. Dat bracht extra enthousiasme bij mij teweeg. Na 2 weken uitproberen van de functies is dat terecht gebleken: indrukwekkende prestaties.
Kamera Express 04-11-2021

Super om te zien dat je zo tevreden met ons bent! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Vergeet je de 5 jaar garantie niet aan te vragen ;)