Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 507 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Els 28-08-2024

Zoomlens kapot en snel nieuwe nodig ivm opdracht. 1x huren via KameraExpress was al goed gegaan en op basis daarvan onderzoek gedaan met voorkeur voor de Sigma 70-200 f 2.8 die in Eindhoven op voorraad was. Reserveren ging snel. Mijn enige lichte twijfel besproken en advies was voor mijn keuze. Dus niet de duurste maar wat mij beste past! Dat ervaar ik vaker in dit filiaal en daarom een 9. Enige minpunt is de site die niet altijd correct weergeeft waar iets op voorraad is én het zou fijn zijn als ze in Noord Limburg een filiaal openen (Venlo, Roermond?)
facebook-8 29-08-2024

Bedankt voor je review, wat fijn dat we je konden helpen met een huurlens waardoor je opdracht door kon gaan. We doen ons best om de voorraad up to date te houden maar soms gaan de verkopen zo snel dat het even achter loopt. Een extra filiaal... tja wie weet.. ;)

Ricardo 28-08-2024

Gaat mij niet om de medewerking of andere services van Kamera express.
Maar meer om de garantie die je krijgt op een product.
Ik heb een drone via marktplaats overgenomen met de bijbehorende garantie.
Maar dat blijkt dus volgens hun persoonlijk te zijn.
Toch vind ik dat gek want het gaat immers om het product en niet dat ik persoonlijk garantie nodig heb ( dan stap ik wel naar de dokter )
Hopelijk wil Kamera express hier wederom naar kijken.
Want garantie hoort op het product te zitten en niet op de persoon zelf.
Jammer dat Kamera express dit zo geregeld heeft.
Ben hierbij best teleurgesteld in hun.

Kim Deelen 28-08-2024

In het weekend een televisie gekocht in de winkel Rotterdam centrum. Vriendelijk en eerlijk geholpen. Goede uitleg over de verschillende modellen en er is mee gedacht met wat de beste optie was voor mij. Er werden geen onnodige dingen aangesmeerd en de prijs was zeer goed. Aanrader!

Nick S. 27-08-2024

Mijn partner en ik zijn 2 keer naar de winkel in eindhoven geweest om advies in te winnen mbt het aanschaffen van een nieuwe camera. Beide keren zijn we heel goed geholpen en werd er ook echt de tijd genomen om ons de juiste informatie te geven.

Vervolgens hebben we online een camera aangeschaft bij Kameraexpress. Tijdens het bestellen ging er iets fout waarna ik contact heb opgenomen met de service-desk. Hierbij ook niet lang gewacht om iemand aan de lijn te krijgen en hier hielpen ze mij ook met de juiste dingen.
Na de bestelling afgerond te hebben bleek dat de camera niet meer op voorraad was. Na telefonisch weer contact te hebben opgenomen weer goed geholpen met wanneer we onze bestelling konden verwachten.

Inmiddels de nieuwe camera in bezit en zijn we dik tevreden over het product wat ons ook geadviseerd is.
Top medewerkers waarbij ze echt de tijd nemen om je te helpen en van de juiste informatie te voorzien.

Nuttig advies gekregen, tevreden met aankoop! 27-08-2024

Ik heb dit weekend mijn eerste camera gekocht bij Kamera Express. Als beginnend amateurfotograaf had ik best wel wat vragen. Ik ben hier goed mee geholpen in de winkel met nuttig advies! Ook de 5 jaar garantie is fijn. Ik ben tevreden!
facebook-8 27-08-2024

Fijn om te lezen dat we je goed op weg hebben kunnen helpen met je nieuwe hobby. Heel veel plezier met fotograferen en we zien je graag nog eens terug.

HannahHoek Photography 26-08-2024

Ik heb een occasion objectief besteld bij Kamera Express nadat ik op mijn vragen via de mail goed en snel antwoord heb gekregen.
Goede service en mooi product!

Lisette Kroesmeijer 26-08-2024

Ondanks dat ik twijfelde over de camera of ik nou deze zou kopen of een goedkopere ben ik voor deze camera gegaan op advies van de winkel.
Ik ben dik tevreden. De goedkopere had waarschijnlijk niet gekunt wat ik met deze wel kan. Ik heb nog lang niet alles ontdekt maar ik heb al wat handige dingen gebruikt.

Dennis 26-08-2024

Ik was op zoek naar een goede, stevige cameratas. Zelf wel al wat vooronderzoek gedaan maar toch graag advies.
Ik ben naar Kamera Expres Groningen geweest. Erg goed geholpen door Michiel, duidelijke uitleg en samen ook gekeken of de camera met de lens zouden passen in de rugtas. Ook eventuele andere opties nog bekeken maar uiteindelijk toch voor de Lowepro ProTactic BP 450 AW II (Black) Green Line gekozen.
Zeer tevreden en verwacht hier heel erg veel plezier van te hebben
facebook-8 27-08-2024

Dankjewel voor je review, Dennis. Je hebt gedaan wat we iedereen adviseren die op zoek is naar een goede cameratas: kom naar een winkel om te passen.

kamera express Turnhout Carina Wouters factuurnr INV46839 26-08-2024

vlotte professionele bediening en goede vriendelijke uitleg online besteld en mocht het snel komen halen als ik het wou na een uur al, al verschillende jaren klant bij kamera express nog geen probleem gehad

Kamera Express Breda 26-08-2024

Bij Kamera Express begrijpen hoe het werkt.

Vorige week een zeer prettige ervaring gehad bij hun vestiging in Breda waar je voor de deur kunt parkeren.

Eerst werd ik prima geholpen door de afdeling tweedehands die mijn keurig per e-mail een opgave deden van een minimaal en maximaal inruilbedrag voor mijn "oude apparatuur". In de winkel wordt die apparatuur later beoordeeld.

Uiteraard had ik me via internet vooraf georiënteerd over wat ik wilde aan wilde gaan schaffen.

Daarna een afspraak met Kamera Express Breda, waar ik telefonisch, vriendelijk te woord werd gestaan en alle door mij gewenste artikelen voor drie dagen werden gereserveerd. Ik ontvang netjes een mail toen alle gewenste spullen aanwezig waren.

Donderdag 22-08-2024 werd ik zeer vriendelijk ontvangen in Breda, waar ze alle tijd voor mij namen. Ik mocht alles, vrijblijvend, proberen, niets werd me opgedrongen. Verder werd ik uitstekend geadviseerd en werd alle moeite gedaan om de door mij gewenste accessoires te verzamelen. Sommige dingen werden direct voor mij gemonteerd.

Enkele door mij uitgezochte accessoires waren niet op voorraad, maar werden via een ander filiaal, de andere dag, keurig (gratis) bij mij thuisbezorgd.

Over de inruil werd niet moeilijk gedaan, alles werd uitvoerig bekeken en na een compliment over hoe keurig mijn huidige apertuur er nog uitzag werd het maximale  geboden inruilbedrag met het totale aanschafbedrag, direct, verrekend.

De verkoper liep netjes nog even met mij mee om de spullen voor mij in de auto te zetten.

Ik kan iedereen dit gezellige en niet zo gigantisch drukke filiaal in Breda aanbevelen.

Kamera Express Breda 26-08-2024

Bij Kamera Express begrijpen hoe het werkt.

Clara 25-08-2024

Ik ben prima geholpen bij Kamera-Express Amsterdam bij mijn aankoop van een rugzak voor mijn camera.
facebook-8 26-08-2024

Bedankt dat je langs gekomen bent gekomen, super fijn om te lezen dat je prima geholpen bent. Je kan nu je spullen veilig meenemen.
Ik wens je veel plezier met de tas.

fam van Dijk 25-08-2024

Wij zijn heel tevreden over de informatie en advies over aanschaf van een camera bij Kamera Express, in Capelle aan de Ijssel, we hebben daar eerder een camera gekocht ,omdat deze voor ons hele fijne camera gestolen is hebben we laatst de Kodak pixpro a z 528 gekocht waar we blij mee zijn, de levering van de camera was goed en we gaan hier ook weer mooie foto's mee maken.

Annemarie 24-08-2024

Dit is een heel klantvriendelijke ondernemer. Veel kennis en geduld, met oog voor de klant. Goede adviezen en vriendelijk! Gewoon off-line; oog in oog.

Wouter 24-08-2024

In de winkel bij Capelle a/d IJssel mijn aankoop gedaan. Ondanks de drukte toch snel geholpen.
Er waren 13 balies open.
Goed vriendelijk en deskundig geholpen, wat niet in de winkel voorradig was,werd binnen een half uur in de winkel bezorgd.
facebook-8 26-08-2024

Super fijn om te lezen, ik wens je veel plezier met je aankopen en bedankt voor de review!

Kyra de Putter 24-08-2024

Goede service en betrokkenheid in de winkel van Zwolle van Kamera Express. Ik kom daar regelmatig met soms lastige vragen of om nieuwe producten aan te schaffen. Nu ook weer een prachtige aankoop kunnen doen van een nieuwe systeemcamera. Erg blij en tevreden naar huis! Dankjewel!

J. de Haan 22-08-2024

Afgelopen tijd op zoek geweest naar een goede degelijke en betaalbare verrekijker. Daarvoor diverse winkels bezocht maar gevoelsmatig nooit een goed, eerlijk en overtuigend onderbouwd advies ontvangen.
Vanmiddag de vestiging van Kamera express in Almelo bezocht.
Daar uitstekend geholpen door deskundige medewerker die luisterde naar mijn wensen. Zonder enige druk maar puur op dit deskundige advies binnen 10 ninuten een geweldige verrekijker gekocht.

Ton 22-08-2024

Bij Kamera express is de service zeer goed. Vriendelijk personeel en met verstand van zaken. Als de medewerker er zelf even niet alles over weet te vertellen dan komt er een andere bij om verdere informatie te geven. Hier was ik altijd al zeer tevreden over. Maar ze hebben het ook met de service achteraf prima voor elkaar. Ik had een vaag probleem met een occasion lens die ik bij hun had aangeschaft. Geen duidelijke storing maar een af en toe storing maar als je er geen erg in had zeer vervelend. Zij hebben dit zeer goed opgepakt en fantastisch voor mij op kunnen lossen. Een dikke tien voor het geduld en doortastendheid van de medewerker. Dus ook voor gebruikte foto spullen kan je met een gerust hart naar Kamera Express
facebook-8 26-08-2024

Wat een mooi compliment, heel erg bedankt hiervoor! We helpen je graag maar we kunnen helaas niet alle weten. Gelukkig hebben we veel collega's met andere kennis zodat we je alsnog konden helpen. Fijn om te lezen dat het probleem met de lens ook snel opgelost was!

Ton pothof 22-08-2024

Ik kom alweer wat jaartjes bij kamera Express en het bevalt me prima Goede uitleg word vriendelijk geholpen
En ik zou Kamera Express gewoon aanbevelen prima winkel En Prettige winkel bediening nemen Goed de tijd voor klant en ik vind een 9 mooi cijfer een tien is overdreven dan leg het er zo dik op dat je wil winnen maar de hooftzaak is toch de winkel en zijn bediening

Met vriendelijke groet

Superfijn en goed geholpen 22-08-2024

Superfijn geholpen en alle moeite gedaan om mij als klant tevreden naar buiten te laten gaan. Ik had online een gebruikte lens besteld en deze opgehaald bij Kamera Express in Maastricht. Ik had ook een lens die ik graag wilde inruilen maar er niet bij stil gestaan dat je dan ook in de winkel de bestelling moest plaatsen voor hetgeen ik had uitgezocht. De medewerkers in de winkel hebben dit toch voor mij opgelost. Mijn oude lens ingenomen en hetgeen besteld was overhandigd. Uiteindelijk bleek deze lens toch niet geschikt te zijn voor mijn camera en hebben zij alle moeite gedaan om wél een passende en functionerende lens te zoeken en deze te bestellen. Ook de verzekering en filter, die niet meer op de nieuwe lens ging passen, werd aangepast. Voor mij staat vast dat ik voor een nieuwe aankoop en/of advies 100% zeker terug ga
facebook-8 22-08-2024

Bedankt voor je positieve review, het doet ons echt goed om te lezen dat je zo goed bent geholpen, en dat je van de juiste lens bent voorzien.

Hopelijk mogen we je weer snel in de winkel ontvangen, we staan voor je klaar in ieder geval!

Ilse 22-08-2024

Vriendelijk personeel; heel behulpzaam. Kenners. Ordelijke winkel
Winkel met eigen parking.

Marcel van de Vin 21-08-2024

Altijd goeie actie's, nu een kado erbij...
5 jaar garantie op product.
snelle levering.
facebook-8 22-08-2024

Bedankt voor de aanbeveling, Marcel!

Cor Niemantsverdriet 21-08-2024

Ik wilde heel graag omdat ik een Canon R5 bezit de lens Canon RF 10-20/4,0 L IS STM kopen.

Maar!

Wat doe ik dan met mijn Canon EF 11-24mm F4 L USM?

Dus maar op Markplaats gezet, echter zonder resultaat.
Ik dacht zou ik hem ook kunnen inruilen?
Inderdaad Kamera Express gaf me een goede prijs, dus geen gezeik via markplaats.
S'morgens gemaild en meteen na de middag naar Maastricht gereden met mijn oude lens en mijn bank limiet verhoogd.
Helaas niet op voorraad in Maastricht maar natuurlijk de volgend morgen in huis

Nu over de lens.
Ik laat niet graag iets opsturen zeker niet als het wat geld kost.
Maar ik moet zeggen, goed verpakt en zeer goed ontvangen met de post in de ochtend.

Hij is niet zo lomp als de EF 11-24mm en ook niet zo zwaar, mooi klein zelfs en niet zo opvallend.

Meteen die middag naar de heide in Brunssum gereden omdat dit vlakbij is.
Een paar honderd opnamen gemaakt met deze Canon RF 10-20/4,0 L IS STM

Prachtige opnamen gemaakt, mooi scherp en contrastrijk, lekkere groothoek.
De eerste resultaten van de natuur en landschap opnamen waren super wat ik als amateurtje kan beoordelen.

Echt een aanrader.

Cor
facebook-8 22-08-2024

Ontzettend bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review achter te laten, Cor! Wat geweldig om te mogen lezen dat je zo'n prettige ervaring in onze winkel in Maastricht had, en dat de lens die je uiteindelijk hebt besteld in goede orde is aangekomen - en natuurlijk goed bevalt.

Heel veel plezier met je aankoop!

Wil 20-08-2024

De website geeft in fraaie overzichten weer waar je naar op zoek bent.
Je kan zo snel in mijn geval een tweede hands camera en ook nog een flitser vinden.
Levertijd stond op 2-5 werkdagen, maar ik had alles de volgende dag al netjes binnen.
Had ook nog een vraag over extra batterij waar ik telefonisch contact over heb gehad. Ook daar ben ik netjes en snel geholpen

Louis 20-08-2024

Kamera express is een prettige zaak waar ik advies krijg op basis van mijn fotografie wensen.
Vandaag een mooie 2e hands zoomlens gekocht welke ik een maand uit kan proberen.
facebook-8 22-08-2024

Gefeliciteerd met je aankoop, erg fijn dat je ervaring in de winkel zo prettig was!