Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 507 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pierre Wynen 24-09-2024

aankoop gedaan in de winkel in Turnhout.
personeel was vriendelijk en behulpzaam en goede uitleg gegeven

Nicolas 23-09-2024

Ondertussen ben ik al een tijdje vaste klant bij Kamera Express in Turnhout. Als professioneel fotograaf van interieur en architectuur is het belangrijk om de juiste materialen te hebben. Klanten verwachten immers de beste kwaliteit. Dankzij de brede expertise binnen het team van Kamera Express, geniet ik nu van een setup die mijn verwachtingen volledig inlossen. De hoge betrokkenheid zorgt ervoor dat ik telkens met een goed gevoel buiten ga, en dat mijn skills blijven evolueren.
facebook-8 24-09-2024

Leuk om te lezen dat we een bijdrage kunnen leveren aan jouw ontwikkeling als (interieur)fotograaf!

Simone 23-09-2024

Gisteren een macrolens aangeschaft bij kamera express Capelle! Vriendelijk en behulpzaam, duidelijke uitleg gekregen over de lens. Zou dit anderen zeker aanbevelen!.

Niels 23-09-2024

Bij aanschaf eerste systeemcamera ben ik goed gehopen, de verkoper nam de tijd om mij uitleg te geven. Het achteraf nog aanpassen naar een andere set was ook geen probleem en zorgvuldig administratief verwerkt zodat ik de gewijzigde set zonder probleem in kon schrijven voor de actie van Canon.

Hilly Veenendaal 23-09-2024

Een occasion objectief durf ik alleen bij KameraExpress te kopen.
Heel tevreden over de staat van de lens en alles was netjes verpakt.

Tilly Fotografeert 23-09-2024

"Wat een top ervaring! De 24-70mm Canon 2.8 LII USM gehuurd en wauw, wat een beest van een lens! Het bestellen was een fluitje van een cent, de prijs viel reuze mee, en ik kon 'm supersnel ophalen en terugbrengen. Dankzij deze krachtpatser heb ik op een bruiloft de allermooiste foto’s kunnen schieten. Absoluut voor herhaling vatbaar!"
facebook-8 23-09-2024

Ik snap wel dat je helemaal verliefd bent geworden op deze lens, het is echt een topper! We zijn vooral benieuwd naar de beelden, zodra je iets kan en mag delen gebruik dan onze hashtag! #yourstorieourmission.

Fijne en goede winkel 22-09-2024

Wij gingen voor een spiegelreflexcamera en hadden ons een beetje georiënteerd voor een beginners camera.
De verkoper gaf meteen aan dat de spiegelreflexcamera's oud zijn en dat daarvoor in de plaats nu systeemcamera's zijn. Hij heeft ons de Canon Eos r100 geadviseerd en goede advies hierover gegeven. Na een weekje in bezit te hebben heeft de verkoper ons een goede camera geadviseerd. Nu kunnen we mooie foto's maken tijdens onze rondreis in Thailand

Esther Kruythof 22-09-2024

Kamera Express Capelle aan de Ijssel
Keurig nette winkel, zeer vlot en deskundig geholpen door de zeer vriendelijke en behulpzame medewerker.
Hij wist ons super goed uit te leggen welke camera lens voor ons geschikt was en hoe we nog betere foto s konden maken.
Er werd echt de tijd voor ons genomen, waardoor wij super tevreden zijn met onze aankoop
We bevelen de winkel aan bij ervaren en niet ervaren (hobby)fotograven, top winkel met super personeel!

Esther Kruythof 22-09-2024

Kamera Express Capelle aan de Ijssel
facebook-8 23-09-2024

Heel erg bedankt voor je mooie review Esther!

KD 22-09-2024

Het product wat ik wilde kopen stond op voorraad in de winkel in Utrecht, ben meteen langsgegaan. Eerste keer dat ik bij Kamera Express kom trouwens. Bij binnenkomst vriendelijk begroet en werd meteen geholpen. Ik had een aantal vragen over pasfoto's, inruil van een camera en het aanschaffen van een nieuwe camera en kreeg daar heb al mijn antwoorden op gekregen, erg behulpzaam. Vriendelijk personeel, kan een leuk praatje mee maken. Het kopen van de nieuwe camera ging vlot, geen poespas. Winkel en personeel zagen er netjes uit, kom zeker weer terug!

Mark 22-09-2024

Ik ben inmiddels al vaker bij de Kamera express in Eindhoven geweest. Het fijne aan deze winkel is dat het personeel altijd zeer behulpzaam is. Ze laten zien dat ze veel weten over de producten die ze verkopen en denken met je mee. Ook gisteren werd dit opnieuw bevestigd. Ik blijf dus zeker terug komen

Nadia 21-09-2024

Bij kameraexpress Maastricht staan altijd vriendelijke en vakkundig personeel klaar om je van goed advies te voorzien.
Een goede fysieke winkel is helaas niet veel meer te vinden in deze online wereld.
Daarom helemaal happy dat zulk soort winkels nog bestaan.
facebook-8 23-09-2024

Wat leuk om te lezen dat je met de winkel in Maastricht helemaal happy bent! Zijn wij ook en we helpen je ook erg graag, bedankt voor je leuke review Nadia.

Martijn 20-09-2024

Ik wist nog niets over camera’s. Na eerst rondkijken op het internet ben ik bij Kamera Express Utrecht binnengestapt. Daar kreeg ik uitgebreid uitleg over de camera die ik online had uitgezocht en alvast gereserveerd had. Ze lieten alle functies zien en vertelden hoe de camera werkte. Op al mijn vragen konden ze antwoord geven. Na het advies in de winkel was ik nog meer overtuigd dat de camera die ik had uitgezocht bij mij paste. Als je op zoek bent naar een camera en je hebt nog niet veel kennis hierover raad ik je Kamera Express zeker aan.

Ik kan iedereen aanbevelen aan deze zaak daar werken mensen die verstand van zaken hebben. 19-09-2024

Wij hebben een LG TV van OLED gekocht door het advies van de verkoper hij heeft ons deze geadviseerd en ja hoor de dag erna is hij bij ons geleverd en wat een mooie tv mooi beeld en geluid niets te veel gezegd alles wat de verkoper heeft gezegd is waar.
Ik kan deze zaak in Maastricht aanbevelen goede uitleg en advies.

Qs 19-09-2024

Had iets in juni besteld, vandaag bezorgd (17 september) lekker optijd
facebook-8 23-09-2024

Bedankt voor je review, je geduld is op de proef gesteld lees ik al. Sorry om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten. Ik heb je order erbij gepakt en zie dat het een artikel op bestelling is. Wij hebben hem vrijwel direct besteld voor je maar de leverancier had het artikel in backorder staan. Nu is hij eindelijk in huis en hoop ik dat je er veel plezier van zult hebben!

Silke Fierens 18-09-2024

De service van Kamera Express is echt geweldig.
Ik was op zoek naar een compact camera die qua prijs nog in redelijke normen zat. Maar met nog genoeg kwaliteit.

Ging met vragen naar hen en werd tot tweemaal toe perfect geholpen.

Ik kocht op aanraden van de vriendelijke verkopers de Sony a 6100. Wat echt een handig toestel is. Compact, vlot en haarscherp! Maar belangrijkste is, ruimte voor nog uitbreiding en accessoires. Het is een degelijk toestel met nog groeimogelijkheden.

Ideaal voor starters die oog hebben voor kwaliteit.
facebook-8 18-09-2024

Silke, bedankt voor je verhaal. Heel fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen met je keuze. Veel plezier met je nieuwe Sony!

Bert 17-09-2024

Locatie Almelo een "kit" van de Canon eos 90D gekocht. Volgens de omschrijving van de doos zit er naast de camera ook een 18- 135 mm lens in de doos.
De factuur wordt na aankoop gemaild.
Thuis aangekomen, blijkt de lens niet in de doos te zitten. Terug naar Almelo. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat Kamera Express de lenzen uit de dozen haalt om de prijs interessanter te maken. Mijn reactie dat dan ook de tekst op de doos aangepast moet worden. En hey is toch vreemd dat iemand met een camera maar zonder lens het filiaal uit gaat. Daarnaast vind ik dat in ieder geval de verkoper mij had moeten vertellen dat de lens die op de doos wel wordt aangegeven, niet in de doos zit. De medewerker blijft keurig in haar reactie maar laat weten niets aan mijn situatie te kunnen doen. De mededeling dat het wel op de bon staat, is ook niet passend; die werd nl gemaild zonder dat ik die had ingezien.
Contact opgenomen met het hoofdkantoor van Kamera Express. Zij sluit zich aan bij het verhaal van de medewerkster, wijst naar de bon ( die gemaild was) en geeft mij de ruimte om alles retour te brengen. Die vind ik te makkelijk. Aan de hand van deze reactie contact met mijn rechtsbijstandverzekering opgenomen. Wordt vervolgd.
facebook-8 18-09-2024

Heel vervelend om te lezen dat je niet geholpen bent zoals je verwachtte. We willen graag kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen, maar daar hebben we wat meer informatie voor nodig. Kun je alsjeblieft ene berichtje sturen naar reviews@kamera-express.nl? Dank je!

B 16-09-2024

De Kamera Express (in Breda) is echt een top winkel. De service is er altijd goed, er werken kundige mensen die je echt verder helpen en van goed advies voorzien, en....ze proberen nooit om je van alles te verkopen waar je niks aan hebt! Gewoon een kundige en eerlijke winkel. Altijd fijn om daar naar toe te gaan. Ik rij er graag even voor om!
facebook-8 17-09-2024

Namens de collega's in Breda, bedankt voor de vriendelijke woorden. Daar zijn ze vast blij mee. We zien je graag terug!

MBA 16-09-2024

Super service in de winkel en online! Goede hulp en informatie verstrekking bij winkelbezoek (ook online, maar ik vind de winkel prettiger! Huur er ook af en toe apparatuur voor fotoshoots...super geregeld allemaal!
TOP WINKEL, vandaag maar een GODOX AD600Pro en opbergcase gekocht.

Aleksandra 16-09-2024

Most of my camera equipment was bought at Kamera Express. Great service, fast delivery and sharp prices.
I am super happy with the extended 5 year warranty. Kamera Express also has great promotions, that are really well thought and with client in mind. Thank you for a free sensor clean @ Kamera Express Amsterdam!

Dia de Boer 15-09-2024

In juni van dit jaar ging ik met mijn pas-gekochte Panasonic Lumix DC-FZ 1000 II op een spannende 3-weekse Safari-reis
van Namibië naar de Victoria Watervallen. Ik had enorm veel zin om de spectaculaire rode duinen en kletterende waterpartijen op allerlei verschillende standen vast te leggen, ik ben geen beginner, dus het ging fantastisch en vooral op de "portret modi" heb ik prachtige Bushmen en Himba's kunnen reproduceren! Helaas ging het de voorlaatste dag mis: wij (de Djosertruck met 20 mensen aan boord) maakten met grote Landrovers een snelle zand-safari; bij het uitstappen had ik de camera al om mijn nek - op "manual". Uitstappen, dop eraf - zandvlaag erin!
Tja, toen zat de zoomlens meteen vast, niet meer aangeraakt. Thuisgekomen meteen naar mijn winkel Kamera Express in
Amsterdam voor het vaststellen van de schade, het zag er niet best uit en ik kon een rapport laten maken. Uiteraard waren daar wat kosten aan verbonden maar die kreeg ik weer terug als de camera zou worden gerepareerd. De mensen in de winkel vonden het heel vervelend voor mij, maar van garantie was uiteraard geen sprake. Ik kreeg na een paar weken een zeer nauwkeurig schaderapport van de officiële reparatieafdeling van Panasonic met hele duidelijke foto's. De lens en omgeving zagen er zeer beroerd uit met overal kleine gemene korreltjes: een hele nieuwe lens met ring unit was de enige optie, de kosten waren ruim 400 € en binnen 2 weken zou ik mijn camera weer terug hebben. Maar hoe kon ik er nog vertrouwen in hebben?
Met een paar snelle en correcte e-mails werd geschreven dat de reparatie uitvoerig zou worden getest door een speciaal door Panasonic daarvoor ingerichte werkplaats en......er zat ook 3 maanden garantie op. En zo haalde ik vandaag, 14 september, mijn camera weer op, hij zat keurig verpakt in bubbeltjespapier, in een stevige doos. Ik wilde hem in de winkel eerst even uitproberen voor ik betaalde en dat was geen enkel probleem! Alles ging heel vriendelijk en snel, ik hoefde niet lang te wachten en buiten gekomen kon ik weer heerlijk de bootjes in de stad fotograferen. Met de service en klantvriendelijkheid van Kamera Express Amsterdam zit het wel goed!
facebook-8 16-09-2024

Wat leuk om te lezen dat je deze camera gekocht heb voor de safari. wat ontzettend balen zal het dan ook geweest zijn dat de camera vol zand kwam te zitten. Zo te lezen is het uiteindelijk goed gekomen. Maar waar we natuurlijk heel erg benieuwd naar zijn, zijn de foto's van de safari! Hopelijk heb je prachtige beelden kunnen maken!

Clarence Bourdeaux 14-09-2024

I’ve always wanted to buy a camera, but I rarely had expert advice in the field to help me choose my future device.

Until the day I stopped going to the competition and visited one of the Kamera Express stores in Brussels.
The staff immediately advised and helped me find the perfect camera for my needs without trying to over-sell me, which the competition had attempted to do.

After reflecting back at home, I gave in and placed an order on their website, opting for a Fujifilm X-S20 with an 18-55mm lens.
I received my package just 3 days after placing the order.

Since then, I’ve had the chance to take it on vacation and test it in my everyday life under various conditions—daytime, nighttime, with and without the flash.
I also got to adjust the filters on my camera, and I love being able to configure it and achieve different results through the device. I’m so thrilled with this choice.

A big thank you again to the team at Kamera Express!

Ine Snijkers 14-09-2024

Ik wilde mijn toestel en lenzen inruilen en kon via een invulformulier een offerte krijgen, heel gemakkelijk én ik kreeg ook super snel reactie. In de winkel werd ik vrijwel meteen geholpen en kreeg ik naar mijn mening een eerlijk advies in mensentaal. Fijne winkelervaring!

Jorieke 14-09-2024

Zelf vind ik het altijd fijn om in een ‘echte’ winkel mijn camera spullen te kopen. Ben bij de locatie Almelo geweest. De medewerkers hebben mij goed geholpen en het juiste advies gegeven. Ben blij met deze aankoop.

dave 14-09-2024

Als vaste klant van kameraexpress heb ik al vele aankopen gedaan in filiaal breda. Word altijd perfect geholpen, met goede uitleg en eerlijk advies.
Nu Canon EF 50mm F/1.4 lens aangeschaft, en hiermee ook mijn vrouw aangestoken, zij gaat starten met geboortefotografie. Prachtige lens met mooie resultaten, ik ben er 100% op vooruit gegaan.
facebook-8 16-09-2024

Wat een mooie keuze!! Veel plezier van deze lens!