Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 953 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A. Wolda 08-05-2024

Ik vind cameranu een topzaak met personeel met oog voor de klant. of je er nou een duur toestel koopt of alleen vragen hebt maakt hier niet uit. Men neemt alle tijd voor een goede uitleg. Ik zeg zeer aan te raden. Zeer veel keuze mogelijkheden.

Rob 08-05-2024

Niet de eerste bestelling hier. Nu een lensdop en eerder camera’s besteld. Altijd snelle levering. Ook telefonische ondersteuning gehad eerder en prettig en goed geholpen zonder verkoop-druk.

Frits 08-05-2024

Goede, snelle bezorging (binnen een halve dag). Wel groot verpakt, want de productverpakking had door de brievenbus gepast en moest nu overhandigd worden.
Prijs is concurrerend en product voldoet aan de verwachtingen en omschrijving.

Rowin 07-05-2024

Tweedehands lens gekocht, nette prijs en prima staat. Enkel de verzending duurde 3 dagen maar dat staat er netjes bij. Ligt meer aan mij , heb weinig geduld. Maar zeer tevreden over mijn aankoop!

Rom Mannien 07-05-2024

Wij zijn bijzonder vriendelijk te woord gestaan. Op geen enkele wijze een gehaast gevoel gehad: er was ruim voldoende tijd voor advies.
We werden geattendeerd op mogelijke alternatieven voor dat wij wilden kopen. Hierdoor was onze keuze nog beter onderbouwd en staan we meer dan 100% achter onze keuze en verlieten we met een goed gevoel de winkel.

BAT 06-05-2024

Drone DJI mini 2 SE makkelijk besteld en keurig ontvangen.
Aanrader voor andere bedrijven en particulieren.

F010 06-05-2024

Al eerder producten bij jullie aangeschaft, en altijd zoals telefonisch en via de mail geweldig geholpen. Keurig op tijd je pakket(jes) thuisbezorgd, en dit allemaal voor een zeer scherpe prijs.

Jaap Velthuis 06-05-2024

Mooie overzichtelijke klantvriendelijke website. Waardoor het item dat ik zocht zo gevonden was.

Ewan 05-05-2024

Choosing this shop to buy my 35mm film has been the best decision! From price to convenience to speed at which my packages arrive at make me choose this shop over any other when it comes to my camera and film purchases! Couldn’t recommend enough to anyone who likes photography or works with cameras and film!

Harrie 04-05-2024

Canonprinter besteld en alle handelingen van deze winkel waren zeer correct. De prijs was gunstiger dan bij de concurrenten. Jammer was dat ze gebruik maakten van Post.nl die, na de aangegeven tijden van levering, de bestelling een dag later pas leverden.

Marcel 03-05-2024

DJI Osmo Action 4 plus sd kaart besteld en snel geleverd, goede service en eerlijke prijs. Aanrader voor iedereen!

JC 03-05-2024

Excellent service, delivery was supposed to be done after a holiday weekend. Instead Camerunu arranged for delivery on the Sunday. Most welcome, thank you!

Jan ruiter 03-05-2024

Fijn bedrijf goed advies je wordt erg goed geholpen en eerlijke mensen wil je wat kopen bieden zo ook gelijk aan of je open staat voor gebruikte producten als dat er is kun je zelf bepalen of je dit wilt erg prettig

Jelle 03-05-2024

goed advies en geen verkoop praatjes. Klant tevredenheid hoog in het vaandel.
Bovendien lekkere koffie en ontspannen sfeer in de winkel.

Carla 02-05-2024

Product was niet op voorraad, maar ondanks dat, toch wel heel snel aangevuld, waardoor ik mijn product binnen 3/4 dagen kreeg :)

Jurgen Jansen 02-05-2024

Ik bestel vaker 2e hands artikelen omdat ik recent ben gestart ben met fotograferen. Was al in het bezit van de NIKON D3200 body en nu een jonger model aangeschaft NIKON D3500 kit.
Er wordt netjes aangegeven wat de status is van de camera en dat overeen met wat geleverd wordt. Er zat zelf nog een "oud" garantie bewijs bij.
De status van de levertijd kwam ook netjes overeen. Ik zal zeker vaker bij Cameranu bestellen want ze hebben mij wederom niet in de steek gelaten.

Jos 01-05-2024

Prima service, product was netjes en deugdelijk verpakt met een persoonlijk tintje. Alles op tijd en soepel verlopen.

Renske 01-05-2024

Ik kreeg deze shop aangeraden van een kennis die professioneel plaatjes schiet. Toen ik opbracht zelf een camera te willen kopen, is hij een hele middag bezig geweest met helpen uitzoeken welke en ben ik dankzij hem terechtgekomen op cameranu.nl. Wat een fijne site! De lay-out is overzichtelijk en je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. Ook is de informatie bij de producten erg volledig geschreven en kan je hier alles uithalen wat je nodig hebt. De site werkt goed, van het beginnen met zoeken tot aan de aanschaf van de nieuwe camera, 10+!

Marald 01-05-2024

Zojuist weer wat spullen aangeschaft via Cameranu. Een luxe fototas en backup camera. Fijn geholpen via de mail en chat en een mooie aanbieding voor de camera door gebruik te maken van het kopen van een demo model. Een kleine accessoire miste hierdoor helaas nog, maar een email later is dat opgelost en krijg ik dit nog nagestuurd. Prima service. Afgelopen jaren bij Cameranu voor ongeveer 8k zakelijk aan spullen aangeschaft. Niet altijd de laagste prijs maar wel altijd goed, snel en vriendelijk geholpen, wat wel eens anders geweest is bij een bekende zaak uit Capelle.

Eren Alkis 30-04-2024

I bought the product online and received it from the Eindhoven store. Everything was pretty simple. My credit card was not approved on the website. I used the option to pay in store.

Strandloper 47 30-04-2024

Zeer deskundig personeel. Men neemt uitgebreid tijd voor voorlichting. Daardoor wel langere wachttijd in drukke uren.
Prettige winkel, waar men tijdens wachten fijn kunt rondkijken of gratis kopje koffie/thee drinken. Ook stoelen en leestafel aanwezig.

Rachel 29-04-2024

Supervriendelijke mensen die verstand hebben van wat ze doen en die met je meedenken. Ze zijn heel coulant als het gaat om retouneren en ik heb een paar dagen een tweedehands flitser mogen huren voor heel weinig geld.

Erg fijn

Handelsonderneming Gerard postma 21-04-2024

Een zeer goede website overzichtelijk en duidelijk supersnel geleverd en camera nu heeft de leuk kaartje handgeschreven bij gedaan wordt zeer gewaardeerd. ben ook op Urk in de winkel geweest Het ziet er allemaal zeer goed uit heel klantvriendelijk. voor het hele team een dikke pluim

RF de Rooij 19-04-2024

Mooie winkel (vestiging Amsterdam).
Ze zijn verhuisd van Van Woustraat naar Amstelveenseweg. Daardoor heeft de winkel uit kunnen breiden. Het is veel groter.
Je wordt er redelijk snel geholpen. De service is goed, ze nemen de tijd voor je.

CompactCamera tasje en camerariem 18-04-2024

Voor mijn compact camera kwam ik naar de winkel op Urk voor een camera tasje. Prima geholpen en geslaagd.
Ik vroeg ook naar een camera riem voor om de hals. En kreeg te horen dat voor compact camera's alleen een polskoord wordt meegeleverd en dat er verder riemen zijn van nylon (zoals de polsriem die was meegeleverd).
Mijn man gaat zoeken op internet en vindt van HAMA een schouder/nek riem van neopreen die net als de spiegelreflex en systeemcamera's aan de camera bevestigd kan worden. Ik blij!