Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 891 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marianne 07-02-2022

Zowel in de fysieke winkel als online wordt je goed en prettig geholpen. Snelle reactie op mail.

Marja Riedstra 07-02-2022

Het was echt een snelle levering, de lens was goed verpakt. Ik koop graag bij cameranu.nl. Altijd een goed en eerlijk advies. Tot nu toe heel transparant.

Jos Rovers 07-02-2022

Tweedehands prijzen zijn goed en geven een reële korting . De website is verzorgd en toegankelijk . levering gebeurt netjes .

Frank 07-02-2022

Goede verrekijker gekocht tegen gunstige prijs, alles vlotjes verlopen, snelle levering.
Aan te bevelen webshop :-)

Ad Boudewijns 07-02-2022

Ik kwam om voor mijn dochter een camera te kopen voor haar verjaardag. Zij had wat in haar hoofd maar de verkoper ... wist haar na enkele vragen te overtuigen dat ze beter een Canon EOS M50 Mark II kon kopen dan wat ze eerst wilde. Professioneel met wat doorvragen wit hij haar beter van dienst te zijn dan haar eigen ideeën. Ook de hele sfeer in de winkel heeft er aan meegeholpen om tot de genomen beslissing te komen

Roland Tel 07-02-2022

Ik woon in Turkije en kom jaarlijks meermaals naar Nederland. Tot voor kort kwam ik bij ... maar na wat teleurstelling, oa ivm teleurstellende service ben ik een 'deurtje verder' gaan kijken. Had ik dat maar veel eerder gedaan.
Bij CameraNU.nl krijg je een eerlijke behandeling waarbij Nee als antwoord niet geschuwd wordt. En naast de kwalitatieve hoogstaande producten die ze leveren was het ook gewoon gezellig. Ik kom hier zeker weer.

Yvon 07-02-2022

Goede prijs en snelle verzending! Product was eerst niet op voorraad, maar kreeg al gauw een mail hierover. Fijn dat je je kan inschrijven om zo een notificatie te ontvangen.
Product was goed verpakt en werkt naar behoren. Superfijn!

A. Klein 07-02-2022

30 januari een Zeiss Terra verrekijker gekocht. Goed en vriendelijk geholpen door een dame die ons goed adviseerde en de tijd voor ons nam. Ook erg vriendelijk dat ons koffie/thee aangeboden werd. Zeker een aanrader en kom zeer zeker hier weer terug.

Ari 07-02-2022

Ik heb de winkel bezocht om te begrijpen hoe ik apparatuur kan huren voor mijn volgende reis. De service die ik kreeg was uitstekend. Zeer informatief, uitgebreide informatie delen en mij heel duidelijk de mogelijkheden geven. Het deed me nadenken over het huren en ik besloot na een paar dagen nadenken te kopen. Ik ging terug naar de winkel en had weer een zeer goede service bij het kopen van wat ik wilde. Geweldig team. Sterk aanbevolen.

alaiin 07-02-2022

ik bestelde een draagriem voor mijn verrekijker. Alhoewel min verrekijker geen swarovski is past deze draagriem van het merk swarovski perfect.

René 06-02-2022

Super snelle levering, prima prijs/kwaliteit verhouding. Goede website! Plus na levering krijg je een aantal tips om meer uit je aanschaf te halen!

Lily 06-02-2022

Duidelijke site, ik zocht en vond precies wat ik nodig had. Snelle en goed verpakte toezending. Goed op de hoogte gehouden van verzendproces.

Jan Kerkhofs 06-02-2022

Bij de aankoop van mijn camera zeer goed advies gehad. Het gewenste objectief bleek tweedehands beschikbaar te zijn tegen een redelijke prijs. Ook werd aangeboden om mijn objectieven te callibreren. Ik ben afgelopen vrijdag terug gegaan om mijn lenzen te callibreren. Dit liep niet echt soepel. Jammer. Dat had beter gekund.

Daisy 06-02-2022

Ik vind de webshop een hele fijn en goed overzichtelijk je vindt makkelijk wat je zoekt.

Zeker een aanrader en kom hier zeker nog een keer terug!

A 06-02-2022

Snelle levering, maar de doos was al geopend en er ontbrak iets essentieels. Hierop deed de winkel niet moeilijk en kreeg ik alsnog het product dat ik had besteld (compleet), maar dit voorval schaadt wel mijn vertrouwen in deze winkel en weet ik niet of de producten die ik heb ontvangen echt nieuw zijn.

jvdw 06-02-2022

Ik ben zeer tevreden over de levering van 2 lensdoppen voor mijn kijker (Eden 10x42) kreeg deze gratis toegestuurd. Dat is service die je niet overal tegen komt. De levering van de canon lensdop heb ik uiteraard wel betaald en was in een goede prijs/kwaliteit verhouding. De levering was snel en correct. Met dank hiervoor.

Paul 05-02-2022

Bestelling geplaatst via de site van cameranu.nl. binnen een uur het afhaalbericht via de mail. Fijn dat de winkel in Rotterdam zit dus zo opgehaald. Fijn personeel, vriendelijk en behulpzaam.

JM 05-02-2022

Ik ben goed geholpen door een zeer deskundige medewerker (aanschaf camera). Hij gaf eerlijk advies. Hij wilde mij niet perse iets verkopen. Het advies geven en het helpen stond meer centraal.

Kelly 05-02-2022

Wederom prima ervaring met Camera Nu. Ontzettend veel keus, bijna altijd alles op voorraad en de bezorging zoals afgesproken. Top service!

MerieRijkse 05-02-2022

Via de webshopeen artikel besteld om op te halen bij Camera Nu in Apeldoorn. Alles makkelijk, snel en goed geregeld.

Joke 05-02-2022

Telefonisch contact gehad met een medewerker omdat ik een Wacom tekentablet wilde kopen. De medewerker had verstand van zaken en stelde de juiste vragen waardoor ik het geschikte tablet kon kopen. Die werd de volgende dag al geleverd.

Roel Vissers 04-02-2022

Voor de eerste keer in mijn leven bij een winkel van CameraNU.nl geweest (in Amsterdam). Fotografeer al 60 jaar en kom uit Breda. Wat mij bij de aankoop van mijn nieuwe camera opviel was de deskundige en klantvriendelijke manier waarmee ik werd geholpen. Dit naast een ruime keuze aan fotocamera's.
Verder ben ik zeer te spreken over de website van CameraNU.nl

Richard Lindsen 04-02-2022

Duidelijke overzichtelijke webshop.
Super assortiment.
Snelle en betrouwbaars levering.

Delicatessen 04-02-2022

aanbod aan producten, prijs van het artikel is zeer gunstig, overzichtelijk en gemakkelijke webschop, de thuislevering was otimaal tot mijn verbazing zeer vlug, Belgie. Aanrader, ben klant geworden

Ronnie Caspers 04-02-2022

Duidelijke info. Binnen 24 uur netjes en goed verpakt geleverd. Prijs was ook nog scherp!