Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Veenstra-Media 10-12-2020

het is voor mij de beste en leukste camerawinkel van Ned je kan er goede gesprekken voeren met de medewerkers je luister heel goed na je. ze zijn zeer vriendelijk gastvrij helemaal in deze rare tijd.

ik heb er vorige week body gekocht van Canon, ben der super blij mee ik geef daarom deze winkel 10.

Wachten op post nl 10-12-2020

Het product is prima de levering slecht vandaag besteld morgen in huis was er niet bij. Ik moest thuis zijn om de levering in ontvangst te nemen en dit koste mij 3 dagen. Gebeld met de klantenservice en daar werd mij gezegd ik laat niets thuis bezorgen rond Black Friday een vreemde reactie en als dit bekend is zet het dan ook niet op de site. Ik begrijp dat post nl hier fout is maar informatie had camera. nu wel moeten geven hier over dan had ik het pakket opgehaald bij een pick up point

Dennis 10-12-2020

Eerlijke prijzen, makkelijke website, snelle levering, goede informatie voorziening.

Greetje 10-12-2020

Ik had een ongelukje gehad met mijn sony camera en deze was dusdanig beschadigd dat herstel niet mogekijk was. Ik heb toen een nieuwe Sony Alpha 7-2 bij Camera.nu besteld en ontvangen. Echter bleek de koppeling van lens en body anders te zijn. Ik heb toen telefoonisch contact gehad met een van uw medewerksters. Zij heeft ons erg vriendelijk en deskundig de mogelijkheden aangegeven voor een oplossing van retour tot het gebruik van een adapter. Ik heb voor dat laatste gekozen en dat is een goede keuze geweest gezien de kwaliteit van de nieuwe camera. En eea werd ook nog eens erg snel geleverd, m vr gr Greetje

Mtschap Balk -Brinks 10-12-2020

Een topzaak waarbij de service en de kwaliteit hoog in het vaandel staat.
De produkten welke geleverd worden zijn van hoogstaande kwaliteit.
Ook de contacten met de klantenservice verdient een pluim, zowel op FB als via mail.

Johan 09-12-2020

Zeer gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en een goed prijsniveau
Helaas kwam de levering een week te laat ondanks dat er ruim op tijd was besteld

Ab 09-12-2020

Ik heb zondag iets besteld, het zou de volgende dag bezorgd worden staat overal. Het is nu woensdag en hebben nog niets ontvangen!! Waardeloos!
Officiele reactie van CameraNU.nl 10-12-2020

Goedenavond Ab,

Jammer dat u deze review op deze manier plaatst. Het is zeker niet de bedoeling om u op het verkeerde been te zetten, maar we willen toch graag even uitleggen hoe het is gegaan.
Er is namelijk op 6 december een bestelling geplaatst 2x Gepe Filmspoelen 120 meter. Na het bestellen is er direct een mail uitgegaan naar uw mail adres. Dit omdat niet de hele zending op voorraad was. ''Hartelijk dank voor je bestelling. Zoals je op de website misschien hebt gezien verwachten we je bestelling met 3 dag(en) te kunnen versturen. Mocht dat veranderen laten we je dat nog even weten. We sturen je een bericht zodra de bestelling compleet is en verzonden wordt.'' De order is woensdag 9 December verzonden en en om 20:13 uur bij u afgeleverd. Binnen de gestelde tijd die u bevestigd is per mail. Mocht u hierover vragen hebben vernemen wij het graag.

Met Vriendelijke groet team Cameranu.nl

Ronald 09-12-2020

Bij Cameranu een mini statief van Rollei besteld. Prachtige duidelijke website waar alle camera benodigdheden keurig gerangschikt staan. Levering volgens afspraak.

W.de Haas 09-12-2020

Perfecte afhandeling volgens afspraak op op tijd afgeleverd,

Vind alleen jammer dat er bij de camera die niet goedkoop is geen SD kaart is toegevoegd vandaar een puntje aftrek

Martijn 09-12-2020

Uitstekende service. Een van de dingen die ik gekocht had bleek na een tijdje toch niet geschikt voor de toepassing waar het wel voor geadverteerd was (onderwaterbehuizing). Na terugsturen via een RMA procedure heel snel mijn geld teruggekregen. Goed zo!

Bo 09-12-2020

Een zo-goed-als-nieuwe battery-grip gevonden voor een prijs die 30-100% goedkoper was dan hetzelfde tweedehands model bij andere online aanbieders. Heel blij mee.

Guido De Wolf 09-12-2020

Correcte afhandeling zoals medegedeeld werd op de site. Levering perfect. Wij kenden cameraNU.nl niet maar we gaan van hun diensten gebruik maken.

Daniel H 09-12-2020

alles prima ontvangen, , alles voldoet aan mijn wensen, website klantvriendelijk toppie

Yvette 09-12-2020

Ik heb onlangs de Sony A7r IV aangeschaft. Ik heb mijn vorige camera elders gekocht en kwam voor het eerst bij camera.nu. In 1e instantie ben ik voor informatie gegaan en daarna besloot ik de camera daar te kopen. Het personeel neemt alle tijd, zeer behulpzaam en ook voorvragen na de aanschaf kan je terecht. ik ben erg tevreden en blij met mijn aankoop.

Frank 09-12-2020

Goede reactie op mijn vragen via mail, super snel geleverd (ondanks alle drukte rond Sint) voor een goede prijs

Lindsay Halewijn 09-12-2020

Het is een fijne overzichtelijke winkel met gekwalificeerd personeel! Ze weten op elke vraag een goed onderbouwend antwoord te geven en zijn altijd eerlijk met de producten. Het is een echt uitje om er naar toe te gaan!

Danuta 08-12-2020

Super snelle en correcte levering! Zeer tevreden van deze service, kunnen er nog veel van leren!

Peter 08-12-2020

Duidelijk site en keurige en tijdige verzending. Het pakket ziet er goed uit en de camera werkt uitstekend.

Dixy 08-12-2020

Mijn keuze was random. Maar my goodness het was to the point en snel. Ze dien wat ze beloven. Mijn bestelling was binnen in 24 uur!! Besankt!

TeunB 08-12-2020

Dit is tot nu toe de (web-)winkel met de allerbeste service die ik ben tegengekomen. Bovendien hebben ze een enorm aanbod. Eventueel niet op voorraad zijnde artikelen (dat heb ik pas één keer meegemaakt) worden zeer snel nageleverd. Bij eventuele vragen zijn ze zeer makkelijk op alle mogelijke manieren bereikbaar. De levering van de producten is heel netjes en razendsnel. Meestal al de volgende dag. Ik vind dit echt een topwinkel. Had eventueel ook een 10 kunnen geven, maar dat staat zo overdreven.

Henk B 08-12-2020

Keurige website,makkelijk navigeren en vlot bestellen.Betalingsproces simpel en snel.Levering snel en voldoende communicatie tijdens het bestel-proces.Top webshop !!

Romeo 08-12-2020

The articles are good but the promised delivery times are unrealistic. Ordered on Sunday, website promised Monday deliverey.. Instead items were delivered on Tuesday and Wednesday...
Officiele reactie van CameraNU.nl 08-12-2020

Good afternoon Romeo, Thanks for your review. It is certainly not the intention to misinform you and we sincerely apologize for the late delivery. I just think that you have chosen Postnl during the ordering process. They don't leave until Monday and are usually delivered the following evening. For any subsequent order you can keep the shipping option Trunkrs. This carrier will pick up the parcels on Monday morning and will be delivered the same evening between 17:00 - 22:00. sent

best regards team cameranu.nl

Don 07-12-2020

Duidelijk, helder, eerlijk. Goede prijs en uitstekende service. Kortom, zo zouden er meer moeten zijn

Marijn de Jong 07-12-2020

Mijn bestelling was niet op voorraad. Toch kreeg ik de spullen zo snel als mogelijk goed verpakt thuisgestuurd. Ik werd steeds goed op de hoogte gehouden met informatie over mijn bestelling. In de doos vond ook een reclame voor scheermessen en reclame een visrestaurant.

Jeroen 07-12-2020

Op mijn verzoek per email om een camera opzij te leggen voor twee dagen kreeg ik zeer snel antwoord en de camera lag inderdaad voor mij gereserveerd 'achter' . Top service en vriendelijke afhandeling in de winkel bij het ophalen (na bekijken).