Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 891 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

havdw 25-11-2022

Na internet bezocht te hebben ben ik toch naar de winkel gegaan om de lens direct mee te kunnen nemen en omdat ze deze ook in voorraad hadden liggen.

Janneke 24-11-2022

Alles wat ik op gebied van fotografie denk nodig te hebben kan ik hier vinden. Goede kwaliteit en ruilen tegen een aantrekkelijke prijs. Ik ben steeds deskundig geholpen en ze nemen de tijd voor je.

Pierre 24-11-2022

Goede service met deskundige productadvisering. Na aankoop van verrekijkers bleek dat deze kijkers een probleem te hebben met het scherpstellen. Na contact met de klantenservice hierover heb ik meteen een retourticket ontvangen. Na de retourontvangst van de kijkers door cameranu.nl werd ik op een prima manier geïnformeerd over de controle en reparatiestatus van de kijkers. Vragen worden door de klantenservice vlot en prettig beantwoord. Nadat de kijkers gecontroleerd en opnieuw afgesteld waren werd ik wederom hier keurig over geïnformeerd. Toen ik ter sprake bracht of het mogelijk was om met bijbetaling te upgraden naar een kwalitatief nog beter presterende kijker van hetzelfde merk werd na overleg door cameralui.nl hier positief op gereageerd. Via de klantenservice werd de bijbetaling soepel afgehandeld en zelfs over de dag waarop de kijkers dan geleverd werden, kon met de medewerker van de klantenservice afgestemd worden. Hoewel ik met meerdere medewerkers van de klantenservice overleg en contact heb gehad waren alle medewerkers goed op de hoogte van de status en afhandeling van mijn bestelling. Ik was al een tevreden klant van cameralui.nl maar na de ervaring en afhandeling van de bestelde kijkers ben ik bevestigd in mijn ervaring met camaranu.nl dat dit bedrijf begrijpt wat een klant vraagt. Medewerkers van cameralui.nl hebben ook echt aandacht voor de kleine details van een aankoop - van bestelling tot levering - en komen afspraken die gemaakt worden keurig na. Hier kan ik alleen maar als afsluiting bij opmerken: TOP-bedrijf, met TOP-service en TOP-medewerkers die ervoor zorgen dat je je als klant van cameralui.nl ook echt klant voelt. Kortom met twee woord samengevat: GEWOON TOP!!

Bobb 24-11-2022

Al een aantal malen wat gekocht bij CameraNu en tot vandaag behoorlijk tevreden. Nu heb ik voor het eerst gebruik moeten maken van hun service-afdeling en die ervaring is op z'n zachtst gezegd beroerd.
Inmiddels ongeveer 8 maanden gelden een GoPro Hero 10 gekocht. Zes maanden na aanschaf ontstaat er een barst in het scherm bij het wisselen van de opzetlens. In mijn ogen onder normale gebruikscondities en dus garantie. Uiteraard moeilijke casus, want wanneer is het een gebruikersfout en wanneer een fabricagefout? Dus neem ik contact op; ik moest maar langs komen in de winkel. Oordeel winkelier: "Hmm lastig verhaal... Dat moeten we opsturen ter beoordeling; als het geen garantie is dan bieden we wel een coulance regeling" (N.b. kosten van het opsturen waren voor mijn rekening, maar dat vind ik wel logisch)

Oordeel reparateur: Geen garantie, niet te repareren. (N.b. een simpele barst in het beeldscherm betekend dus een total loss! Dat hadden ze me in de winkel wel even mogen vertellen) Eindresultaat: Ik kan €42 onderzoekkosten + €25 handelingskosten betalen om de camera terug te krijgen. Na veel getouwtrek vervalt de €25, maar de €42 blijft staan.

Vervolgens wend ik mij tot de fabrikant (GoPro) direct. Resultaat, we ruilen hem zonder kosten om! (N.b. kosten voor het opsturen voor rekening GoPro) Er blijft bij nu het gevoel hangen dat CameraNu gewoon nog wat extra omzet wil halen uit het afhandelen van garantieclaims.

Mandy 24-11-2022

Erg fijne ervaring met cameranu. Mijn camera en objectief in laten ruilen als occasion. Erg snelle service en fijn contact over de mail. Ik had mijn IBAN rekening niet juist ingevuld en werd direct gebeld en dit werd aangepast. Nog geen paar dagen later werd het geld op mijn rekening gestort. Daarnaast nog een SD kaartje gekocht en deze werd de volgende dag al geleverd. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Joseph Conaert 23-11-2022

Zeer tevreden over de hele lijn, ook de klantendienst kan je feilloos op rekenen ook de bestelling was zeer snel geleverd, 👌👍

Jacques 23-11-2022

Voor de scanner die ik wilde hebben hadden jullie de goedkoopste aanbieding..
Dat was prima want alles liep keurig en vlot. Dus wat wens je meer?

Jeanne 23-11-2022

Snelle levering, ging perfect en het artikel ziet er heel mooi uit! Dus ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan!

Benno Wonink 23-11-2022

Had on-line een lens gekocht bij CameraNu. Maar er was iets mis met de verpakking bij levering. Dit via mail gemeld.
Binnen no-time reactie van Susan. Na een keer heen-en-weer te mailen met Bianca een passende oplossing gevonden.
Alles netjes en correct afgehandeld door CameraNu.

Tessa 22-11-2022

Ontzettend blij met de service. Op dinsdag de camera en 50mm lens besteld. Op woensdag in huis.
Ondanks dat het een tweedehands camera was zonder originele verpakking, was het toch keurig netjes en veilig ingepakt.

André 21-11-2022

Ik was opzoek naar een nieuwe Action camera voor op mijn motor. Dan is het aanbod erg groot, maar deze webshop bood 5 jaar garantie. De prijs was precies wat ik in gedachten had. Ik heb een GoPro 9 gekocht. Prima camera voor mijn Motorreizen. De communicatie met de medewerkers was goed, vragen werden direct en persoonlijk afgehandeld en ik had de camera de volgende dag in huis. Wat wil je nog meer?!

Guido 21-11-2022

CameraNu biedt een goed gesorteerde webwinkel met ook nog eens occasions er tussendoor. Ik zocht een zoom-objectief voor mijn Nikon D5000 en vond iets heel aantrekkelijks bij CameraNu. Dit 24-120mm objectief heb ik nu al enkele dagen kunnen testen. Ik ben er helemaal blij mee! Alles werkt zoals het hoort. CameraNu heeft dit artikel netjes beschreven zoals het is: met gebruikssporen aan het rubber, maar die vallen erg mee en doen helemaal niets af aan de kwaliteit van het objectief. CameraNu is mijn eerste adres voor wat er ook als volgende aankoop zal volgen, zodra ik weer op zoek ben.

Stan 21-11-2022

Ik heb pas geleden een bestelling gedaan bij Cameranu. Het ging om een camera met aantal benodigdheden en een statief. Deze bestelling verliep vlekkeloos en kwam netjes op tijd binnen. Ik kwam er zelf achter dat het statief wat ik besteld had toch te klein was. Deze wilde ik terug sturen. Nu kan je gelijk aangeven bij Cameranu dat je ook een product kan omruilen. Aangezien ik toch een statief nodig had en die wilde bestellen kwam deze optie goed uit.

Ik had het retour gemeld en paar dagen later op de post gedaan. Toen kreeg ik even een aantal dagen niks te horen terwijl ik kon zien dat statief weer aangekomen was bij Cameranu. Ik was benieuwd of er iets fout gegaan was dus nam ik contact op.
Ik kreeg al heel snel antwoord wat ik erg fijn vond! Daarbij was het een duidelijk en eerlijk antwoord dat het druk was en ze op dat moment iets achter liepen met de verwerking. Vervolgens werd het direct opgepakt en was het binnen 2 dagen geregeld.

Er kan altijd iets gebeuren met een verzending of ontvangst ben ik van mening. Dan is het de vraag hoe je daar mee om gaat als bedrijf zijnde. In dit geval werd het netjes opgepakt en direct geregeld. Dat vind ik het belangrijkste.

Erg fijn bedrijf dus met tot nu toe goede ervaringen!

J. de Vries 21-11-2022

Aankoop van een verrekijker.

Met een verrekijker top 3 lijstje bij mij maakte ik de rit naar CameraNu op Urk.
Ik had na veel lezen en het raadplegen van ervaren gebruikers besloten dat er alleen nog een goede kijker moest worden aangekocht.

De medewerker van CameraNu was kundig en duidelijk in zijn uitleg en gaf nog een paar aanwijzingen waar op te letten.
Met het antwoord op de vraag wat je zou willen besteden maakt hij een keuze die het dichtst bij jou wensen zouden kunnen komen.

Door verschillende verrekijkers ter plekke te voelen en te testen krijg je een indruk van de vele verschillen die er zijn.
De medewerker van CameraNu zei: De aanschaf van een goede kijker is in principe voor de rest van je leven!
Hij nam en had alle tijd en gaf je de rust om tot een beslissing te komen.

De Vortex Viper 10x50, was de nummer 1 op mijn lijstje en is uiteindelijke ook de keus geworden.

Ik heb hem nu ruim 3 maanden in bezit en het is een geweldige kijker die niet zwaar is en die mij al veel moois heeft laten zien op afstand. Ik ben er zeer content mee.

Mede door de geweldige service die ze hebben bij CameraNu, de gastvrijheid, de kennis en de vriendelijkheid van de medewerkers, maakt dat je terug komt daar waar het goed is!

Website, duidelijk en overzichtelijk en makkelijk iets opzoeken op merk.

Assortiment, de keuze is overweldigend en uitgebreid met zeer scherpe prijzen.

Aanbeveling, gastvrij, vriendelijk en zeer kundige medewerkers die de tijd nog voor je hebben zonder opdringerig te zijn.

Ik spreek uit ervaring want ik heb er reeds 2x een DSLR camera gekocht.

Ik was en ben een zeer tevreden klant en kan deze winkel/onderneming zeker aanbevelen.

Astrid Bregman 21-11-2022

Duidelijke site, gemakkelijk om een bestelling te plaatsten en je wordt goed op de hoogte gehouden door Cameranu wanneer je bestelling is verzonden.
Alles goed verpakt, zeer tevreden

Mariska 20-11-2022

Super goede service! Er was een probleem met de bezorging, maar werd enorm snel opgelost. Aankoop is ook top, zeer goede camera rugzak.

Wilhelmine 19-11-2022

Wegens een vlek op de lens, deze laten schoonmaken. Gratis en ik kon er zelfs op wachten.

Ollie 18-11-2022

Fijn dat ik hier voor een scherpe prijs mijn 120mm film kan kopen! Snel verzonden, prima service en duidelijke webshop.

Paul 18-11-2022

Prima winkel. Ook 2e hands;bestelde objectief is zo als nieuw bij een redelijke prijs, daar ben ik blij mee.

Mia Stawinski 17-11-2022

The customer experience at CameraNu was absolutely amazing and the shop has pretty much anything you're looking for. I got some great advice regarding what memory cards and battery pack to buy - very helpful. Highly recommend this shop, I will be back very soon!

Luna 17-11-2022

Cameranu.nl heeft een uitgebreid aanbod. De website is gebruiksvriendelijk, de informatie is duidelijk terug te vinden en overzichtelijk.
De bestelling verliep snel, zo ook de verzending. De communicatie was duidelijk.

Niels 17-11-2022

Werd goed telefonisch geholpen met keuze maken door medewerker. Camera snel geleverd. Erg tevreden.

Bram van den Berg 17-11-2022

Goede communicatie , snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke shop met goede info. Fijne winkel. Zeer tevreden.

Ernst Schorfhaar 17-11-2022

Doen wat ze beloven en makkelijk bestelproces. Mooie kwaliteitstas voor een prima prijs.

Léon Visser 17-11-2022

Super service, duidelijke en heldere informatie en vriendelijke mensen die je aan de balie helpen of aan de telefoon te woord staan.