Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

anton 28-02-2022

goede serves en fijne bediening en uit leg van producten .
kan camera nu aanbevelen.

john 28-02-2022

Ik was opzoek naar een gebruikte groothoek lens. Correcte beschrijving en levering bij cameraNU

Ingrid Konings 28-02-2022

Naar de winkel voor aanschaf van een goede verrekijker. Goed advies, vriendelijk personeel en tevreden met de aankoop weer naar huis. Je wordt goed geholpen en er wordt niets aangedrongen.

Zeer zeker een bezoek waard.

Pierre 27-02-2022

De beschrijving klop 100% en een snelle levering
Oja en ze zijn goedkoper dan een ander

A.huybregts 27-02-2022

Wederom vind ik de service van Camera nu uitstekend . Betreft advies over aanschaf 360 camera In avond via whats app een eerlijk en goed advies en snelle levering met track en trace 1e medewerker kon niet echt details adviseren maar werd later door collega die wel alle details en mogelijkheden wist teruggebeld waardoor de bestelling direct werd gereserveerd zodat deze verzonden kon worden na aankoop

Sjak 27-02-2022

Hadden wel op voorraad wat ik zocht, en de volgende dag al in huis.
Bleek toch het verkeerde besteld te hebben, maar het retourneren en bestellen juiste artikel verliep erg soepel en snel, met weer een snelle levering.
Erg tevreden!

Nelson 27-02-2022

Ik kon op de website makkelijk precies vinden wat ik zocht, en het werd met goede communicatie snel verzonden. Het pakje kwam precies op tijd aan, kan niet beter.

Bert 27-02-2022

Overzichtelijke website, concurrerende prijzen, leuke acties en snelle levering.

Johan VL 27-02-2022

Snelle en correcte levering
Goed product en goed omschreven op de website
doe zo verder

Joop van Schie 26-02-2022

Prima en geduldige bediening. Aandacht vooral oplossend en niet gericht op aanschaf van spullen. Jonge kerel die me hielp en van wanten wist.

Willem 26-02-2022

Gewoon top, echt snelle reactie bij een vraag. Prima en snelle afhandeling van de bestelling. Verzending perfect verpakt. Prima afhandeling bij problemen met product. Persoonlijke benadering, echt geen nummer als klant. In een woord geweldig.

John Dolfing 26-02-2022

Ik kan niet anders zeggen dat ik een slechte ervaring rijker ben. Wat is er gebeurd? Ik heb een tweetal bestellingen gedaan die thuisbezorgd moesten worden. Aangezien ik niet thuis was verwachte ik het pakket te kunnen afhalen bij een post.nl punt. Helaas ging het anders de spullen waren door de chauffeur van post.nl voor de deur gedumpt in de regen. Toen ik thuis kwam bleek het duurste te ontbreken, gejat dus. Aangezien ik voor ontvangst zou moeten tekenen heb ik gelijk contact op genomen met camera.nu. ik had verwacht dat ik een nieuw artikel zou krijgen omdat het bedrijf verantwoordelijk is voor het goed bezorgen van de bestellingen. Helaas kreeg ik te horen dat ik eerst moest wachten op een reactie van post.nl. De omgekeerde wereld dus. Heb gezegd dat ik de bestelling annuleer omdat ik mij slecht behandeld vind. Nu moet ik dus wachten op mijn geld. Denk niet dat ik hier ooit nog wat koop. Het bedrijf is verantwoordelijk tot dat ik de spullen in ontvangst heb genomen Aangezien je moet tekenen voor ontvangst.
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-03-2022

Beste John,

Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat jouw order niet is bezorgd zoals dit had gemoeten.
Wij hebben dit ook direct neergelegd bij PostNL, en zij hebben hierover contact gehad met de bezorger.
Het klopt inderdaad dat er eerst een onderzoek opgestart moet worden bij PostNL, excuses dat dit extra tijd in beslag heeft genomen.
Ik zie dat dit inmiddels is afgerond, en dat wij jouw bestelling alsnog hebben bezorgd.
Wij hopen dat je toch veel plezier hebt van je bestelling.

Wilko 25-02-2022

Super bedankt cameranu.nl, en dan met namelijk ****
Voor de fantastische service die jullie vandaag hebben gedaan voor mij en mijn zoon.
Probleem met de drone die ik een dag eerder gekocht had, kunnen omruilen met een nieuwe.
Vanmiddag ondanks de wind toch nog ff kunnen uit proberen.

halloa30 25-02-2022

Wij zijn Liftparagliding. En we zijn heel blij met de service Cameranu.nl. We hebben een grote set aangeschaft, in 1 keer met veel verschillende items. Doordat we 1 rekening wilde met alle onderdelen was het een hele puzzel. De offerte is wel 10 keer aangepast, en medewerkers aan de telefoon bleven altijd vriendelijk. In de winkel bleek dat de camera tas echt te klein was. Ook dit werd gemakkelijk aangepast.
Een aantal dure onderdelen zoals Nikon Z lenzen kon cameranu niet leveren. Daar waren ze meteen eerlijk in. Andere leveranciers beloofde van alles maar kwamen hun afspraken niet na (ze zeggen dat ze items kunnen leveren maar in werkelijkheid lukt dat niet). Maar bij cameranu is afspraak is afspraak. Alles werd vlot geleverd en de winkelmedewerkers zijn echte liefhebbers en heel vakbekwaam. Ik had me geen betere service kunnen wensen. Cameranu team, dank voor het engelen geduld met ons.

Jeroen van Loon 25-02-2022

Betrouwbaar adres. Laatst was door de storm Eunice de levering verstoord. Dit stond al meteen duidelijk op de website en ik kreeg nog apart bericht over. Kortom: zorgvuldige communicatie. En verder gewoon een goed assortiment en een duidelijke webshop.

Pietro 25-02-2022

Snel gevonden wat ik zocht. Ruimte keuze. Duidelijk beschreven over de items. Goede prijs en goede service hoeft niet duur te zijn.

Jan 25-02-2022

Veel keuze met eem makkelijk concept voor zoeken naar wens. Snelle levering, en betaalbare prijzen.

Twintert 24-02-2022

Ben in Apeldoorn in de winkel geweest en op een heel prettige wijze geholpen
De verkoper had verstand van zaken en heeft mij veel geld bespaart met goeie adviezen

Zeer tevreden en kom zeker terug

H.A. Winter

Mark 24-02-2022

Het bestelde product snel ontvangen, De prijs was ook prime en het was goed verpakt.

Christ Losfeld 24-02-2022

Professionele begeleiding en support, vlotte levering. De artikelen waren verzorgd verpakt. De goederen kwamen precies overeen met wat werd vermeld op de site.

Jeroen 24-02-2022

Ruime keuze, overzichtelijke website. Snelle levering en alles zorgvuldig verpakt. Zeer tevreden.

Renée 23-02-2022

Snel antwoord, goede persoonlijke hulp en altijd op zoek naar oplossingen. Betrouwbaar en snelle levering.

Erik 23-02-2022

Mooie ruime shop in Apeldoorn, alleen de ingang was wat lastig te vinden. (ik was niet de enige overigens die hier "last" van had).
Mooie prijzen en ruime voorraad.
De camerarugzak was op voorraad en voeldoet prima.

Gerrit 23-02-2022

Goede website waarin je gemakkelijk je weg vindt. Goede communicatie over levering, alles klopt.

Jan 23-02-2022

uitgebreid assortiment en dit aangeboden in een heel gebruiksvriendelijke website