Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 892 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

van veldhuijzen j 02-12-2022

Toegankelijk. Druk (Black Friday)maar toch aandacht zij het wat gehaast. Zal verschillend zijn voor het geen je komt of hoeveel info je al hebt. Op zich prima geholpen.

Joukje Bollen 02-12-2022

Snel en fijn geholpen . Online besteld maar super fijn gegaan Mooi verpakt en nog een extra cadeau bon erbij in

Karel Gliderpilot 02-12-2022

Nah... Apeldoorn filiaal. Nerdies met vakkennis. Nemen de tijd voor je en ook als na de aankoop terug komt met vragen. Aardige gasten _ das leuk meegenomen _ De koffie, Ha, ook Prima. Je kan wel uitweiden over apparaten, die kan je overal kopen , maar een persoonlijke touch werkt beter en mag ietsie meer kosten dan bottem prijs. Zijn ook niet te beroerd om aan te geven als een items ' elders ' heel veel slimmer is om te kopen.
kortom Tevreden!!

Dirk&Ada 02-12-2022

De reden voor zo'n hoog cijfer kan ik wel verklaren. Als je komt voor het advies om een filter systeem te kopen en je krijgt een heel uitgebreide uitleg over alle opties qua filters, dan kan ik daar echt blij van worden. Uiteindelijk ging ik weg met een filtersysteem en een nieuwe Z camera. Het is op fotografie gebied helemaal mijn winkel. Ze nemen echt de tijd voor je en dat vindt ik echt super. Er is ook heel veel kennis aanwezig en dat winkeld heel prettig. CameraNU in Urk is the place to be.

Jackie 02-12-2022

Snel en goed geholpen. Er werd tijd voor ons genomen om alles uit te leggen en er werd geluisterd naar onze wensen. Ook het inruilen van apparatuur ging soepel en snel. Alles wat we nodig hadden was op voorraad en we verlieten met een goed gevoel de winkel.

Alie 02-12-2022

Ik was op zoek naar een passend statief plaatje. Bestelling werd gelijk opgenomen, en 2 dagen later had ik het thuis. Kon bestelling goed volgen, dus heel tevreden.

Miriam Groot 02-12-2022

Snelle levering, blij met mijn nieuwe camera! Ik heb lang naar een goede aanbieding voor de Sony A7RIII gezocht, maar hier heb ik 'm eindelijk kunnen vinden.

jan 02-12-2022

Cameranu had een verkeerde camera set geleverd, was zelfs een duurdere versie .Ik heb deze geretourneerd.
Ze hebben het netjes opgelost, goed contact en alles in orde nu. Ik heb zelf extra de Black Friday promo gekregen ,en terugbetaling van het protectie glas die ik er reeds opgestoken had
Aan te bevelen

Dick de Jong 02-12-2022

Goede en goed werkende site.
Beschikbaarheid van producten (in dit geval ook van een "oudere versie" , waardoor ook voor iemand die iets goeds wil, maar niet perse het nieuwste van het nieuwste er goed gewinkeld kan worden.
en vervolgens vlotte en accurate levering en snelle reactie van klantenservice op gestelde vraag.
Kortom een positieve uitzondering in online land.

Véronique 01-12-2022

Nu 2x iets besteld, beide keren super snel in huis. Vertrouwd gevoel dat je ook bij 2e hands producten garantie hebt. Ook fijn dat er een fysieke winkel is! Tot nu toe heel erg tevreden over camera.nu

David 01-12-2022

Heb afgelopen jaren behoorlijk wat gekocht bij de winkels en ben altijd goed geholpen. Daarnaast hebben ze me eerlijk behandeld, kortingen achteraf alsnog toegekend etc. Laatste aanschaf was een drone, hiervoor mocht ik ook aanwezig zijn bij een workshop. Daar leuke mensen ontmoet en een interessante dag gehad.

anoniem 01-12-2022

Goede backoffice als je vragen hebt en hulp zoekt
uitstekende medewerkers
gewoon een club die doet wat ze zeggen

RB 01-12-2022

Panasonic gh6 aangeschaft ivm cashback aktie. Moest besteld worden voor 30 november. Dan €400 cashback op body. 28 november besteld. Direct via Ideal betaald. Krijg direct een bevestiging dat m'n bestelling is ontvangen en verwerkt wordt. Levertijd 1-3 dagen. Geen probleem dacht ik want tijdig besteld ivm cashback aktie. Ik krijg echter geen factuur. Gemaild en gebeld! De factuurdatum komt op de datum van levering!???!! Dat is ergens rond 2 december. Het magazijn was er wel al mee bezig. Geen €400 cashback aktie! Ergens anders hadden ze 'm op 't moment van bestellen direct leverbaar! Dus kost me nu minimaal €200 ( nieuwe cashback aktie is €200 retour) Waardeloos en bezopen. Je besteld iets ruim op tijd. Zij dienen de factuur gewoon op de daadwerkelijke aanschafdatum te zetten! Werd gewoonweg weggehoond. Op zich een fijne zaak maar nu slaan ze de plank volledig mis. Heb een andere bestelling die ik reeds had ontvangen. Direct terug gestuurd. Met dit soort wanpraktijken wil ik niets te maken hebben. Voortaan maar weer naar foto Semeins of Coolblue of Ringfoto Meppel.. Het is ze een beetje naar de kop gestegen. Net zoals kamera Express (vroegere Foka) Ooit fijne bedrijven.. Nu waardeloze meuk!
Officiele reactie van CameraNU.nl 13-12-2022

Beste RB,

Bedankt voor je bericht. Je hebt contact met ons opgenomen naar aanleiding van de cashback waar jij recht op hebt en met betrekking tot de datum die niet zou kloppen. Dit licht jij ook toe in de review. Wij hebben naar aanleiding van de situatie gekeken hoe we dit het beste konden oplossen. Hierover hebben wij jou ook geïnformeerd per mail. Excuses dat er wat verwarring was ontstaan.
We zien terug dat we de actie eenmalig mogen matchen en jij om die reden de order door laat gaan. De cashback wordt in dit geval direct verrekend. Je ontvangt nog verdere actie vanuit ons en wensen jou alvast veel plezier met de aankoop !

Team CameraNU

Frans 01-12-2022

Mooie black Friday deal bij CameraNu.nl. De powerbank was 20% goedkoper dan bij de concurrenten en kon 1 dag later al
worden opgehaald in de winkel vlakbij. Zo blijft winkelen betaalbaar, ook in dure tijden.

Anneke B-M 01-12-2022

Ik ben zeer tevreden over het product macro sigma 105-2.8.
De levering was zeer vlot ik had het de volgende dag al in huis en het was prima ingepakt.
Mijn ervaringen met CameraNu zijn perfect! Ik raad iedereen aan om hier eens een kijkje te nemen!

Doekle Bruinsma 01-12-2022

Goede service. Nemen de tijd voor je en kijken met je mee waar je intresse ligt . Geven je tips en zijn eerlijk wat je wel en niet moet doen.

Adrian Gawron 01-12-2022

alles klopt en super verzending!!! Ik raad aan om in deze winkel te winkelen, je zult zeker tevreden zijn!

Amanda 01-12-2022

Ik wilde mijn vriend graag verassen met een onderdeel voor zijn camera, maar heb er zelf geen verstand van. Ik heb via een whatsapp bericht om hulp gevraagd en ben erg vriendelijk en snel geholpen. Deze leek was daar echt heel blij mee. Bestelling geplaatst en snel in huis! Top winkel :)

Pavan Telluri 30-11-2022

1. Very good and fair value for the used camera gear to trade-in.
2. The selection in-store is wide and it’s easier to just pick up your gear in store
3. Staff are very helpful in questions not just in Dutch but also in English
4. The website is easy to use and it is also easy to get a quote for your old gear

Laila 30-11-2022

Fantastische winkel met geweldige klantenservice. Ik heb hier een camera en lens gekocht. Dag hierna heb ik geheugenkaartjes gekocht (deze was ik vergeten). Er bleek iets mis te zijn met mijn bestelling en dit is gelijk netjes opgelost, én ze konden zelfs de bestellingen combineren zodat het samen werd verzonden.

C. Barské 30-11-2022

Uitstekend telefonisch advies gekregen, correct geholpen en alles volgens afspraak snel geleverd.
De installatie is zeer vlot en gemakkelijk verlopen.
De printer werkt goed en maakt uitstekende afdrukken in zowel zwart als kleur.
Mijn printkosten zijn door de aanschaf van deze printer sterk gedaald.
Kan iedereen deze printer aanraden.

Loes 30-11-2022

Altijd fijn en goed persoonlijk advies met tijd en aandacht voor de klant.
Goede kennis van de producten die in de winkel te koop zijn.

Ingrid 30-11-2022

Onlangs ben ik bij CameraNu in Rotterdam geweest. Voor vogelfotografie was ik op zoek naar een goed statief. Door de grote keuze, wist ik niet waar te beginnen. De medewerker nam alle tijd, vroeg goed door waar ik het statief voor wil gebruiken, hoeveel ik er voor uit wilde geven en wat mijn verdere wensen waren. Hij heeft ruim de tijd genomen om statieven te laten zien. Hij heeft ze allemaal uitgeklapt. Zocht soms nog in de winkel of op de computer naar modellen die nog beter aansloten bij mijn wensen. Zo ben ik naar huis gegaan met een statief dat zeer naar wens en tevredenheid is.

Domas 30-11-2022

here everyone will find the best bang for the buck 😄, myself started photograpy couple months ago, where looking second hand profesional gear ,but everywhere it was to expensive, until i found this shop ,litteraly price with garantie ,was only 2/3of what everyone else was asking ,description was worst than the camera itself,i would recomend this to my friends ,and definetly buying more gear,in the future

R.vanDijk 30-11-2022

Fijne winkel, uitgebreide webshop met veel informatie, besteld makkelijk. De levertijd was voorbij dus even geinformeerd wanneer we het product konden verwachten en het was een super vriendelijke klantenservice welke er meteen achteraan ging en het oplostte, 2 dgn later was het binnen!