Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 891 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul (van de Velde) - Fotografie 11-11-2021

Een eerlijke prijs en advies. Een extra snelle levering voor slechts een klein extra. Super!
De verpakking netjes en stevig.

Info jaap 11-11-2021

Camera nu. NL maakt waar, wat ze zeggen, goede kwaliteit, hoge service en super klsntvriendrlijk

sem 11-11-2021

In eerste instantie hadden ze per ongeluk het verkeerde product toegestuurd maar na een chat gesprek meer dan keurig opgelost.

H. Roggeband 11-11-2021

een fijne winkel/ webshop snelle levering en Ik koos verschillende dingen voor mijn Nikon D 7200 camera. Ze konden snel geleverd. Mijn camera komt er ook vandaan en ik ben tevreden.
Zij zijn vriendelijk accuraat en begrijpen meteen wat ik wenste . Prima Camera Nu!!!

Martin 11-11-2021

Inruil werd zoals afgesproken afgehandeld. Deskundige verkoper. Goed advies over cashback procedure

Jur 11-11-2021

De vestiging in Apeldoorn vind ik een stuk klantvriendelijker en behulpzamer vergeleken met Urk! Ze nemen hier uitgebreid de tijd voor je, na alle keren in Urk er voor geweest te zijn vind ik het kwa service begrip en vriendelijkheid erg achteruit gegaan!

Mouton Danny 10-11-2021

De service die je hier verkrijgt is gewoon top.
Mailtje gestuurd met de vraag om wat info te verkrijgen over de filter die ik wilde aanschaffen, en binnen het half uur al een berichtje met uitleg gekregen. Ik heb direct met de info die ik verkregen had mijn bestelling geplaatst.
Al verscheidene malen iets aangekocht en altijd al fantastische service gekregen 👍👍

Jurjen de Lange 10-11-2021

Ik vind echt álles wat ik zoek en de bezorging, service en updates die ik krijg zijn serieus fijn. Geeft me een zeer vertrouwd gevoel.

Wimx2 10-11-2021

na aankoop prima inzicht in verloop order; alles aanwezig, geen backorder. Alle delen zijn binnen een paar dagen geleverd...geen schade.

Anita 10-11-2021

Heel fijn statief voor Macro fotografie, komt heel laag bij de grond. Makkelijk in gebruik en staat stevig.
Inclusief fijn opbergtasje met haak om aan je riem of rugzak te hangen.
Echt top, een echte aanrader

Cato 10-11-2021

Ik heb hier een complete set gekocht en een tweede handse objectief. Me camera kwam allemaal snel binnen en werdt duidelijk gecommuniceerd en toen er perongeluk een fout was met voorraad van het tweedehands objectief waardoor die niet op voorraad was werdt ik snel geïnformeerd en voorstel aangeboden heb hem toen ingeruild voor een andere en is allemaal netjes aangekomen.

Delano 10-11-2021

Cameranu.nl is naar mijn mening een vertrouwd, overzichtelijk en betrouwbaar webshop. Waarom? Ik was op zoek naar de lens RF 24-70 F2,8 L IS USM.
Bij verschil webshop geprobeerd, maar nergens te koop, allemaal tijdelijk uitverkocht.
Toch besloten te besteld bij Cameranu.nl, terwijl deze tijdelijk uitverkocht is. Tot mijn verbazing, toch binnen een week geleverd.
Kortom!! TOP!

sunshine-colours bv 10-11-2021

heb gekozen omwille van geen btw te betalen en op naam van mijn zaak maar moest toch btw betalen.

N Kramer 10-11-2021

Ik heb gekozen voor het ruime assortiment. Ook zijn er voldoende showmodellen om een goede keuze te kunnen maken.
Het personeel is kundig en kon me heel goed op weg helpen.
De site vind ik iets minder gebruiksvriendelijk, maar wel compleet. Alles wat ik nodig heb staat erop.

erik meijer 10-11-2021

snel telefonisch contact,
vriendelijke informatie en uitleg
en snel geleverd

VerzameldWerk 10-11-2021

Top service! Snelle levering en goed product. Waar dit product al op veel plekken maanden niet te krijgen is, kon ik hier terecht, erg blij mee

Marjolein 10-11-2021

Een aantal weken gelden in de winkel heb ik enorm staan twijfelen welke lens ik zou kiezen bij de nieuwe body. De initieel gekochte lens was uiteindelijk toch niet de juiste keuze. Contact opgenomen met de klantenservice en de lens retour gestuurd en de andere lens inls in bestelling gezet. Echt helemaal prima geregeld!

rudivd 10-11-2021

Heel fijne winkel (online). Bestelling werd heel snel verzonden, inclusief tracking code. om 17:30 besteld, volgende dag in huis. Netjes ingepakt. Een aantal vragen over de camera werden snel en adequaat door de telefoon opgelost, en direct voor een klein ding een praktische oplossing geboden (voor het updaten van de firmware van een van de objectieven ivm de Z series en FTZ adapter).
Verder bij navraag werd ook nog een kortings actie die een dag later in ging netjes en snel verrekend. Zeker aanbevolen !

ronny 10-11-2021

Ruim aanbod,personeel vriendelijk en op de hoogte van alles
zeer belangrijk....koffie aanwezig

Kees 10-11-2021

Wederom een prima ervaring. Cameranu is wel mijn vaste leverancier geworden. Stipt, goede prijs en steeds betrouwbaar! Ik heb steeds goede adviezen gekregen.altijd vriendelijk geholpen.

Tanja 09-11-2021

Duidelijke website, mooie producten en snelle levering.
Eigenlijk alles wat je wilt als je iets online bestelt.
Werd netjes gebeld een dag voor aflevering of de datum/tijd uit komt.
Prima!

Lucy 09-11-2021

Camera-nu geeft het goede voorbeeld voor andere online winkels. Ik bestelde een microfoon waarvan kort na het bestellen vermoed werd dat deze niet in het magazijn lag. Meteen werd ik daarover geïnformeerd en werd er al gehint naar een alternatieve oplossing. In de tussentijd zijn ze aan het werk gegaan, de microfoon werd toch gevonden en ik had deze heel snel in huis. Vooral de goede communicatie maakte dit een hele fijne ervaring.

Ellen 09-11-2021

Supersnelle levering, de cameratas s’avonds besteld, volgende dag al in huis en ook nog voor een mooie prijs. Zeker een aanrader!

Rina van Veen. 08-11-2021

Ik vind dat je plezierig en goed wordt geholpen. Ga er graag naar toe. Ik ga altijd in Eindhoven naar Camera nu.

Momo 08-11-2021

Service top!!
Snelle levering!
Producten op voorrad en assortiment is voldoende.
Persoonlijk contact via de mail, binnen 24uu antwoord!
Zeker een 9 !!