Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 892 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Georges 09-02-2021

Er valt niet negatiefs te vermelden,voldoende en juiste informatie levertijd.Chat gehad met over het artikel en ook daarom gerustgesteld in de aankoop.
Het product voldoet aan de eisen die ik gedacht had.
En een eerlijke prijs voor tweedehands artikel.
En bovenop nog een redelijke garantie.

Geej 09-02-2021

Regelmatig bestel ik hier fotospullen. Iedere keer bevalt het weer goed. De service, onlangs had ik die nodig, is ook erg goed, men heeft kennis van zaken. De verzending gaat supersnel. Deze winkel is een aanrader.

Shorty 09-02-2021

de onlineshop camerunu.nl is zeer overzichtelijk, met een ruime keus en redelijke tarieven

Rianne 09-02-2021

Ondanks het grote aanbod is Cameranu.nl een overzichtelijke website, met goede informatie over het product. Super snelle levering in keurige staat.
Ik raad deze site aan!

R ten Napel 09-02-2021

Goede voorlichting en uitleg op mijn vragen. Artikel besteld, wat ik kende.

Bart 09-02-2021

Ik krijg via de nieuwsbrief al regelmatig goede tips voor verbeteren van m'n fotografie. Ik was op zoek naar een nieuw statief en had er zelf 3 gevonden. De klantenservice hielp me hier een keuze van te maken en daar ben ik dik tevreden mee. Bestellen en bezorgen was binnen 24 uur, top !

Wouter Kiela 08-02-2021

Duidelijke overzichtelijke webshop. Goede, relevante informatie over de artikelen. Het tweedehands artikel dat ik kocht was scherp geprijsd.
De aankoop werd de volgende gratis bezorgd en was prima verpakt en precies zoals op de website beschreven.

Ger 08-02-2021

Het assortiment is uitgebreid. De prijzen zijn concurrerend. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van de gemaakte bestelling. De aflevering is volledig veilig en goed beschermd en je weet wanneer en waar het bestelde wordt afgeleverd.

Brigitta 08-02-2021

Duidelijke website en ruime keuze (en vergelijkingsmogelijkheden). Nu ik meer om en vanuit huis fotografeer zocht ik nieuwe uitdagingen. De mooie Caruba lensball biedt weer nieuwe creativiteit, een mooie hoes eromheen en een microvezel beschermzakje, pakketje compleet. Snel verstuurd en in huis.
De eerste foto's zijn gemaakt!

Mies Engelsman 08-02-2021

De webshop heeft een zeer ruim assortiment en klantvriendelijk personeel die je een deskundig advies kunnen geven. Ook in Coronatijd is de webshop goed te bereiken via chat, mail en telefoon en krijg je zeer snel antwoord. Hun oplossing om veilig bestelde spullen af te kunnen halen is goed over nagedacht.

AdE 08-02-2021

Een paar maanden geleden heb ik in de winkel in Urk informatie ingewonnen over de de aanschaf van een nieuwe systeem camera. ik ben uitstekend voorgelicht over de verschillende mogelijkheden, voor- en nadelen, en de objectieven. Ik heb op basis van die informatie gekozen voor een nieuw systeem, nl de fullframe camera van Nikon 6II, met pakket objectief 24-200.
De bediening en instelling moet nog goed geleerd worden. De kwaliteit van de eerste foto"s en de scherpte zijn verbluffend. Ik veracht veel plezier van deze nieuwe aanwinst te gaan beleven.

Ina 07-02-2021

Makkelijke webshop om iets te zoeken. Duidelijk omschreven artikelen.
Prima prijs kwaliteit verhouding.

Peter 06-02-2021

Vorige week via de chat een camera en toebehoren gekocht. Goed advies en er werd meegedacht en overlegd voor accessoires. Goed en zeer vriendelijk geholpen.

Ineke 06-02-2021

Grote keuze en razendsnel geleverd! 1 februari besteld, 2 februari al in huis. Top!

VEL 06-02-2021

TOP site.!!! Al een paar keer iets besteld bij camera NU.nl terwijl andere sites het niet in voorraad hebben. Vandaag bestellen en morgen bij je thuis. Steeds het pakketje perfect verpakt. Verzendingskosten ( Belgie hier) is zeker niet teveel. Aanrader !!!

jeanet 05-02-2021

De verrekijker was voor mij te zwaar, dus moest hij retour. Hij was keurig verpakt, en de retour ging heel makkelijk, duidelijke aanwijzingen op de site. Per mail goed geïnformeerd dat het pakket aangekomen was en de terug betaling verliep vlot .Heel prettig . Ook de levering was super vlot.

Henk 05-02-2021

Prima shop. Ik heb de printer afgelopen vrijdagavond besteld en had deze daags daarna in huis. Verder kon ik nergens de printer vinden die ik zocht tegen een lagere prijs dan de prijs die CameraNU.nl daarvoor vroeg.

bram 05-02-2021

Goede prijs kwaliteit en snel geleverd. Daarna telefonisch nog wat uitleg gevraagd. Alles werd snel en vakkundig uitgelegd

Frank van Schijndel 05-02-2021

Ik heb al in eerder stadium de ervaring en deskundigheid van de medewerkers van Cameranu mogen ervaren. Nog voor de lockdown. Daarom vond ik het een normale keus nu tijdens de huidige lockdown toch te gaan voor Cameranu ondanks het gemis van het directe contact. Alleen maar lof.

Matthijs_Dinkla_Photography 05-02-2021

Camaranu.nl heeft een prachtige website met duidelijke productfotos en een gemakkelijke zoekfunctie waardoor producten probleemloos vindbaar zijn. De productomschrijvingen zijn helder en eerlijk. Er wordt snel geleverd en keurig verpakt. Wel mis ik soms nog wat merken in hun portfolio maar aangezien cameranu nog steeds haar assortiment uitbreid ben ik er van overtuigd dat ik straks alleen nog maar via deze website bestel.

Vincent 05-02-2021

ivm Corona helaas niet mogelijk om naar de winkel zelf te gaan om me over een lens, die ik wil aanschaffen, te laten informeren. Telefonisch ging het net zo prettig en goed als ik al in de winkel gewend was. Duidelijke informatie. En ook vragen als waar ik de lens voor ga gebruiken, zodat je ook zeker weet dat je de juiste lens aanschaft voor het doel dat je voor ogen hebt. Ook extra uitleg wat de lens doet op mijn crop camera. De lens heeft weer een ander effect op een full frame. Informatie die niet altijd in online reviews naar voren komt. Ik ben daarom erg blij met alle informatie die is gegeven. En de lens doet precies waar ik hem voor aangeschaft heb

Sjors 05-02-2021

Ik kon snel en gemakkelijk mijn product vinden op de website en het is super snel geleverd.

Susanne 04-02-2021

Overzichtelijke site, goede service en snelle levering. Ook prijs kwaliteit is prima!

M. Rijpert 04-02-2021

Ik vind het een overzichtelijke en duidelijke site. Bestellen gaat eenvoudig. Mijn product zat netjes en veilig verpakt. Dit is met dit soort artikelen natuurlijk heel belangrijk.

K2 04-02-2021

Zoals altijd weer een correcte afhandeling van de bestelling. Helaas iets later dan gehoopt maar het bestelde item was niet direct leverbaar. Prima geïnformeerd hierover dus prima afgehandeld. Op naar een volgende bestelling.