Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Max 05-10-2021

Had een c stand besteld heb er extra bezorgkosten voor betaald zodat hij dezelfde dag nog binnen zou komen, vervolgens word hij niet dezelfde dag geleverd en moet ik cameranu mailen waar mijn pakketje blijft. Ik kreeg vanochtend een mail met:
'Excuses dat je pakket gisteren niet is binnengekomen.
De koerier van Trunkrs heeft helaas gisteren een klapband gekregen, waardoor je pakket niet verwerkt is.
Als het goed is, heeft mijn collega hier gisteren ook een mail over gestuurd.
Vandaag zal opnieuw je bestelling met de trunkrs koerier meegaan, zodat het vanavond bezorgt gaat worden.'
Heb die mail niet ontvangen. moet nu zelf contact opnemen met trunkrs om te vragen waar mijn pakket blijft zeggen ze: 'Er is waarschijnlijk iets mis gegaan met de IT cameranu weet hier van.'
Wat ik gek vind, want ik heb geen mail ontvangen van cameranu dat mijn pakket nog later bezorgd zou worden. Zou het prettig vinden als ik de volgende keer wel op de hoogte gehouden zou worden.
Officiele reactie van CameraNU.nl 12-10-2021

Beste Max,

Vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met de levering. De problemen die deze dagen zijn gebeurd zijn helaas buiten onze machten gebeurd, maar het is uiteraard zeker niet onze bedoeling geweest en we hebben deze klacht ook meegenomen naar de vervoerder.

Cameranu.nl

naamisnietnodig 05-10-2021

Misschien is het beter als cameranu.nl zelf even reageert op dit bericht. Ik hoef denk ik alleen maar te zeggen : bezorging ? Tip: stop met dat Trunkrs. En neem mensen aan die niet zwammen en niet alleen maar excuses kunnen aanbieden. En zet op de site, vandaag besteld, met een beetje geluk vanaf 1 week in huis, maar geen garantie! Wel onbetrouwbare info dus blijf er maar niet voor thuis.
Officiele reactie van CameraNU.nl 12-10-2021

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat de levering op zich heeft laten wachten. Het is uiteraard niet onze bedoeling geweest om de levering zo te laten uitlopen, dit is buiten onze macht om gebeurd. Wij hebben deze klacht uiteraard ook bij de vervoerder neergelegd, nogmaals excuses.

Cameranu.nl

Sjoerd 05-10-2021

Ik ben niet tevreden met de service afhandeling en communicatie van mijn 2,5 jaar oude printer die nu binnen een half jaar twee keer terug is geweest voor dezelfde reparatie. Daarom raad ik het bedrijf niet aan.
SjoerddV 15-10-2021

Inmiddels heeft cameraNu.nl n.a.v. mijn review contact opgenomen en we hebben de klacht en afhandeling besproken. Ik heb het gesprek als prettig ervaren en er is ook een oplossing gekomen. Voor een deel was het mijn eigen schuld, want ik had pas laat gereageerd dat het probleem nog steeds niet echt was opgelost.

De printer doet het weer prima na vervangen van een onderdeel, wat waarschijnlijk het probleem was. Ik herzie daarom mijn eerdere primaire reactie en zou het bedrijf ook zeker wel aanbevelen.

Antonius 05-10-2021

Vriendelijke verkopers. Snelle levering (ophalen in de winkel). Verkoper vergat te zeggen dat de batterij niet bij het apparaat was bijgevoegd waardoor ik nog even terug moest.

Willem 05-10-2021

Zoals altijd snelle service, levering echt de volgende dag. Dit is bij Camernu geen loze belofte.

Mooie overzichtelijke website.

Mocht er iets niet goed zijn gegaan, snelle bevredigende afwikkeling door deskundig en vriendelijk personeel

Arnoud 05-10-2021

Mooie duidelijke en overzichtelijke website
Dichtbij emmeloord dus snel geleverd.

derkjan 05-10-2021

Product was goed, snelle levering, duidelijke website, goed verpakt. Helemaal top. Ik had mijn huisnummer toevoeging niet goed ingevuld. Ik had ze gemaild en voor de zekerheid nog even gebeld, ze waren er van op de hoogte en het werd direct aangepast. Een goed georganiseerde winkel!

Sander Jeroen Grootendorst 05-10-2021

Compliment voor de kwaliteit van de producten en, minstens zo belangrijk: de service. Een door mij bestelde lens werd door een misverstand niet op tijd bezorgd, waaraan CameraNu zelf niets kon doen. Op mijn per e-mail gestelde vragen kwam steeds snel begripvol antwoord, zelfs na kantoortijd. Uiteindelijk is de bestelling toch in goede orde aangekomen.

Henk 05-10-2021

Inmiddels 2 verschillende statieven en een objectief gekocht bij CameraNU. Dit tot grote tevredenheid qua gebruik en levering!!!

Gideon 05-10-2021

Doordat ik plotseling een babyshoot moest doen heb ik snel nog in de avond een flitser gekocht bij CAMERANU. Deze kon ik reserveren in winkel om de volgende dag op te halen en ik kreeg netjes rond een uur of 9 een mailtje dat hij klaar lag om opgehaald te worden. Super snelle service en bij de winkel kon ik de flitser gelijk meenemen. Ik heb nog geen 5 min in de winkel gestaan.
Dus top service!

Wendy 04-10-2021

Vorige week 2 setjes filters besteld bij CameraNu.nl 1 voor mijn eigen Sonyamera en 1 voor de Canon van mijn zoon. Ik werd duidelijk op de hoogte gebracht over de levering en ontving het de volgende dag al. Ook mijn camera komt van deze winkel, deze heb ik een jaar geleden gekocht in hun winkel in Urk waar ik ook zeer goed geholpen ben. Wij zijn zeer tevreden klanten!!

Ro 04-10-2021

Aanvullende informatie; cameranu geeft aan dat de vervoerder een klapband had en dat zij aan hadden gegeven mij een mailtje te hebben gestuurd. Ik ben er zeker van dat de vervoerder geen email heeft gestuurd (ook niet in spam). Cameranu denkt actief mee hoe verder. Vreemd verhaal maar Positief dat cameranu meteen contact opneemt.

Review 4-10 18:36
Bij de door mij bestelde camera adverteert cameranu dat het item op voorraad is, de volgende dag gratis bezorgd zal worden en zij tot 22.00uur beschikbaar zijn voor vragen. In de mail kreeg ik bericht dat de camera was verzonden. Goed je raadt het al. Mijn bestelling is vandaag niet aangekomen, de bezorger geeft aan dat zij geen pakket hebben ontvangen. Het antwoordapparaat van de klantenservice geeft aan dat zij vanavond niet bereikbaar zijn (het is nu 18.30). Kortom, loze beloften om je over de streep te trekken? terwijl ik daarvoor thuisblijf en in onzekerheid zit voor een voor mij heel grote aanschaf . Echt niet netjes (om het zelf maar netjes te zeggen)

Richard 04-10-2021

Mooie winkel , ruime keuze en klantvriendelijk personeel.
Het is er altijd gezond druk maar er word echt de tijd genomen voor advies en uiteraard de juiste aankoop.

Harry 04-10-2021

Duidelijke informatie, snelle levering en via nieuwsbrieven aandacht voor fotografie.

Jonatas CD 04-10-2021

I was waiting to buy with them for a while and when I did, I bought already 3 film boxes and I'm totally satisfied. Communication, price, shipping: all good.

Paul 04-10-2021

Website laad snel en is makkelijk te doorzoeken. Verzenden gaat helemaal snel, laatst om 22.30 wat besteld en de volgende ochtend om 08.30 al binnen! Bestel al een paar jaar alles bij CameraNu.nl, ben zeer te spreken over de service en prijzen.

IanusWeb 04-10-2021

Prima zaak, prima service. Prijzen zijn netjes, verzending is tiptop in orde en snel. De collectie is groot, met goede beschrijvingen en foto's. Gewoon zoals je een winkel graag ziet.

Fien 04-10-2021

Zeer goede deal gevonden voor een Ona camera bag die al een tijd op mijn verlanglijst stond. Super korting, super beleefde klantenservice en absurd snel geleverd.
Mijn favoriete online camerawinkel!

Joke 04-10-2021

Ik had een zonneklep besteld, maar per abuis twee keer. Een telefoontje was genoeg om de fout recht te zetten: de ene klep kwam de volgende dag, het geld van de tweede was er ook vrij snel.

Bob 04-10-2021

Goede service. Heb lens ingeruild en kreeg hier een goede prijs voor terug. Ook in de winkel super goed geholpen.

BdV 04-10-2021

Snelle goede service en producten voor een scherpe prijs. Contact met de klantenservice was efficient en vriendelijk. Topwinkel!

Hans 04-10-2021

Ik ben bij cameranu prima geholpen en het product dat ze niet op voorraad hadden, werd kosteloos per post de volgende dag na geleverd.

Thijs 04-10-2021

Snelle duidelijke afhandeling, prijs kwaliteit van de producten is erg goed! Mijn nieuwe camera body werd snel en netjes aangetekend geleverd!

Nikon macro lens 04-10-2021

Wat een topswrvice leveren ze bij cameranu.nl. 2 dagen voor mijn vakantie nog een lens besteld. Helaas was postnl iets trager dan gehoopt . Na contact met cameranu.nl via whattsapp werd mijn bestelling netjes "terug gehaald" en na mijn vakantie weer verstuurd. Na wat testen bleek toch dat ik de lens wilde omwisselen voor een ander exemplaar. Omdat er hier nog maar 1 van op voorraad was had ik die snel besteld. Snel kreeg ik een retourformulier. Zodra mijn retour ontvangen was kreeg ik een bevestiging van ontvangst. Binnen een dag was de retour goedgekeurd en stond mijn teveel betaalde geld al weer op mijn rekening. Kortom: super goede en snelle service.

Huub Kints 03-10-2021

Groot assortiment, scherp geprijsd en snelle levering, wat wil je nog meer?