Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

tijs jagers 27-01-2021

Zeer snelle levering!
Tegen de middag besteld de zelfde dag tegen 19.00 in de brievenbus!

Marc 27-01-2021

Deskundig (online) advies. Goede inruilprijs. Uitstekend assortiment. En ten slotte een snelle en correcte levering!

ja zeker 27-01-2021

veel keuze
snelle levering
top alles in orde het is een echte aanrader
dank u

Pirke37 27-01-2021

Contact gehad met medewerker en hij gaf mij een prima advies! Ben heel tevreden over de snelle en probleemloze levering en prima advies!

Nelleke 27-01-2021

De site is prima, ik heb kunnen vinden wat ik zocht en ben tevreden over mijn aankoop.

Jan Griffioen 27-01-2021

Deze webshop geeft een duidelijke inkijk in een breed aanbod van producten. Met korte bondige beschrijvingen erbij kan je goed vergelijken en een goede keuze bepalen. Jouw bestelling wordt accuraat afgehandeld en snel en veilig (aangetekend) bij jou thuis bezorgd. Mooi om mee te maken dat je als koper zo wordt gewaardeerd!

Hans Bos 26-01-2021

Echt te gek. Ik heb wel even gebeld of ze écht de volgende ochtend konden leveren - want het was belangrijk voor de opnames van die dag. En ja, het was er. Bijzonder goed werk, wij waren erg blij. Dank!

Case 26-01-2021

Juist nu moet je kunnen vertrouwen op de info op een website. En dat maakt cameranu volgens mij ook echt waar. En toen ik toch twijfelde aan mijn keuze, was daar de chat. Nog nooit gedaan, maar werkte prima

Ton Joustra 26-01-2021

Cameranu heeft de bestelling snel geleverd!
Keurig aan de levertijd gehouden en tot op de minuut klopte de tijd,dat het pakje aangeboden zou worden!
Dankjulliewel!

Leontine 26-01-2021

Vorige week kocht ik een klein tafelstatief bij CameraNU.nl. Bij het uitpakken bleek dit statief niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Na overleg met een medewerker kon het statief worden teruggestuurd, ook al was de verpakking al open. Al snel kreeg ik een bevestiging van de retourzending. In het eerdere contact had ik aangegeven een ander statief te willen aanschaffen. Dit werd heel snel afgehandeld. De volgende dag had ik het nieuwe statief al in huis.
Prima service! Dank je wel!

William Scheerlinck 26-01-2021

Top service, top producten, levering perfect, goede service na verkoop.
TOP.

Sabine 26-01-2021

Super tevreden over mijn bestelde Canon Selphy! Nog nooit zo makkelijk foto’s kunnen printen!
De snelle service van camera.nl ben ik heel blij mee. Ik koos voor een bezorging dezelfde dag... Prima voor elkaar, netjes verpakt!

Lex van Groningen 26-01-2021

Product besteld op di 19.01, kreeg (automatisch) bericht dat pakketje bij PostNL nog niet is aangemeld. Ik begrijp de extra drukte door Corona, dus rustig gewacht (heb begrip en geen haast). Vanochted 26.01 (1 week later) is status nog steeds 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen' dus mailtje gestuurd. Heb nu, 6 uur later, nog geen reactie. Valt me tegen van CameraNu. Ging tot dusver altijd goed. Ik zal nog even wachten, en anders mijn bestelling maar annuleren.

HCK 26-01-2021

Wild enthousiast over Cameranu, een aantal vragen vooraf gesteld via facebook en whatsapp en heel erg snel een helder en duidelijk antwoord. Daarna gelijk besteld en na ontvangst nog een vraagje gesteld en weer supersnel antwoord. Naast de camera nog wat accessoires besteld en alles keurig goed verpakt snel mogen ontvangen. Heel erg tevreden

nee 26-01-2021

De levering was niet in orde.
telefonisch contact opgenomen en het goede artikel zou opgestuurd worden........ weer het foute artikel

Matthijs 26-01-2021

Als beginner binnen de wereld van fotografie kan het aanbod nogal overwelmend zijn. Ik had mijn oog laten vallen op de Fujifilm X-S10 en de X-T4. Niet bepaald van hetzelfde kaliber, maar beide zeer interessant voor mij. Dan rest de vraag natuurlijk, welke past mij beter? Na goed telefonisch contact met Henri toch besloten om voor de X-T4 te gaan. De afhandeling van de bestelling is zéér snel verlopen. Ik kon de camera de volgende dag al ophalen en bij aankomst stond alles al klaar. Jammer dat we in de huidige situatie niet in de winkel mogen/kunnen komen, ik had daar graag even rond gelopen. Achteraf waarschijnlijk wel beter voor mijn portemonnee ;)

Een dag later via de website een SD kaart gekocht aangezien mijn 4GB kaartje niet zo'n fan was van RAW bestanden. s'avonds laat besteld, de volgende dag netjes in huis. Heerlijk!

Bedankt voor de goede service en het grote aanbod, ik kom zeker bij jullie terug!

Valerie 25-01-2021

Fijne en zeer snelle webshop. Zelf een optie om voor 12:30 uur te bestellen zodat je het savonds al in huis hebt!
Daarnaast is de webshop ook overzichtelijk. Hier kun je dagen blijven rondneuzen!

Normaalgesproken ook altijd leuk om de Professional Imaging beurs te bezoeken.

Dennis 25-01-2021

Wij zijn een filmmaatschappij. Een week geleden een grote bestelling gedaan van meerdere (gopro) camera's met verschillende accessoires. Deze zou deze week geleverd worden. Tot op vandaag niks vernomen. Dus zelf maar even bellen met de klantenservice. Krijg ik te horen van de dame aan de lijn dat de camera's van het weekend zijn uitverkocht. Dit terwijl ik voor het weekend de aankoop al gedaan heb. (tevens betaald). Ik reageer verrast en geef aan dat ik de bestelling ook al betaald heb en hier zelfs nog speciaal met een medewerker contact over gehad heb ivm de levering voor een aankomend project. Als respons op mijn verontwaarding krijg ik te horen dat zij ook niet weet hoe dit kan, maar dat ze het niet kan oplossen en dat ik maar geduld moet hebben totdat de camera's weer binnen zijn. (zou nog wel een tijdje kunnen duren volgens haar) Heb de aankoop weten te ontbinden, maar wel werd er nog even aangegeven dat de terugbetaling van het bedrag 7 werkdagen op zich kan laten wachten. Een fout kan gebeuren, maar de manier waarop er mee omgegaan wordt is volgens mij niet helemaal de juiste! Wij komen hier in ieder geval niet meer terug.

LCC 25-01-2021

Goede service:
1. vandaag besteld morgenavond in huis
2. aflevering conform bestelling

Koen 25-01-2021

Snelle levering zoals afgesproken, en een bon erbij om mijn camera schoon te laten maken. Betere service kan niet.

nancy van der Krabben 25-01-2021

Normaal ben ik niet zo van het reviews schrijven maar deze goede ervaring met Camera.nu wil ik zeker delen.
Mijn man had me verrast met een nieuwe Camera.
Hij had alleen een body besteld wat dacht dat de Canon statieven ook op een Nikon zouden passen😂.
Contact gezocht met CameraNU en zouden het statief nasturen zonder extra kosten, als de volledige kitprijs.
Er was iets fout gegaan tijdens het invoeren van de nalevering. Ik had contact met CameraNU. Ze kwamen niet gelijk met 100 smoesjes maar gaven de fout toe. En het statief kwam de volgende dag.
Al de communicatie verliep via Whatsapp. Kreeg alle keren binnen 10 minuten een reactie.
En wat ook fijn is is dat je een account hebt en als je inlogt kun je snel zien wat bij jou camera past.
Je betaalt misschien iets meer, maar de service is het het zeker waard.

Dora 24-01-2021

Ik heb een Hama USB 2.0 Card Reader 35 in 1 gekozen. Makkelijk in gebruik. Bestelling bij Cameranu.nl en bezorging is snel gegaan.

Guido 24-01-2021

Zoals steeds werd mijn bestelling keurig op tijd geleverd.
Bestelde een Zhiyun ZW-CTIA-002 Panasonic Kabel voor Crane 2.
Dezee kabel doet perfect zijn werk.
Nu kan ik mijn camera bedienen vanop de gimbal.

Mark 24-01-2021

Een shop waar mensen werken met verstand van zaken. Ondanks drukte komen ze na wat ze beloven. Service is perfect . Op site via chat word men netjes en snel geholpe als je vragen hebt.

Nathalie 24-01-2021

Op advies van de videovakvrouw kocht ik via deze webwinkel de Boya microfoon. Professionele website, waarbij ik snel vond wat ik zocht. De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis.