Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 891 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 01-11-2020

Een zoals beloofd een snelle levering en een goede kwaliteit/prijs verhouding. Ben erg tevreden.

Bert Klevringa 31-10-2020

Bij de aanschaf van een verrekijker werden we geholpen door de medewerker die daar het meest van wist.
Hij gaf mij een eerlijke en deskundige uitleg over de diverse modellen in de door mij afgesproken prijsbreedte.
Daarbij liet hij in het midden welke prijs een bepaald model kostte. "Gewoon " zelf uitproberen. Ik kreeg daar alle tijd voor . Er werd geen druk opgelegd. Het moet een model zijn die past bij uw activiteiten, zei hij.
Met het definitieve model wat ik gekozen heb, ben ik zeer tevreden.

S. 31-10-2020

Wat een drama! Online besteld en product is niet wat ik zoek. Dus retour aangevraagd. Hier gaan al ruim 3 dagen overheen voor je een reactie krijgt en dan ook alleen maar omdat je maar eens informeert waarom dit zo lang moet duren. Gevraagd of het retour kan worden gebracht in een vestiging later in de week omdat ik er toch in de buurt moest zijn "geen probleem!" Vervolgens krijg ik weer mailtjes (3) met verschillende RMA nummers. Niks mee gedaan en het product vervolgens op de eerst toegezonden ingeleverd. Je ontvangt geen bewijs of niks. Vervolgens blijkt nu het het hele product kwijt en wordt hier mijn probleem van gemaakt. Voor mij geen cameranu meer! Te vaak problemen gehad. Hier gaat administratief zoveel mis op het kantoor (niet werkende accounts, leveringen, retouren.)
Officiele reactie van CameraNU.nl 02-11-2020

Hoi S.,

Dank voor je review, en we vinden het jammer dat we je zo hebben teleurgesteld. We bieden je daarvoor uiteraard ook onze excuses aan. Het is wel vreemd dat je geen bevestiging van de retouraanvraag hebt ontvangen, want dat is geautomatiseerd. Ook het retourneren in de winkel is in jouw beschrijving anders gelopen dan hoe we het gewend zijn. Het is jammer dat we geen gegevens van je hebben ontvangen om na te kunnen gaan wat hier mis ging. We hopen dat je ons in een reactie nog even kunt laten weten wie je bent, of wat je ordernummer of RMA-nummer is geweest. Alleen dan kunnen we er ook van leren, en dat is wat we het liefste willen doen...

We hopen dat je ons nog een reactie geeft, zodat we het in ieder geval goed kunnen maken met je.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Martin 30-10-2020

Goede snelle levering conform afspraken. Product was goed, 2e hands maar als nieuw.

Johan Schotte 30-10-2020

Mooi geordende site waar alle informatie duidelijk weergegeven wordt.
De prijzen zijn heel scherp in vergelijking met de concurrentie.
Heel snelle levering, ook naar België. Alles netjes en veilig verpakt zoals het hoort. Top!

Carla 30-10-2020

Goede snelle levering. Prima advies over het product. Website geeft goede informatie

Niek 30-10-2020

Prima webshop met snelle levering en goede garantie. Ook al eens op een lokatie geweest, mocht je twijfelen over wat je nodig hebt, dan is dat een aanrader. Destijds goede uitleg gekregen en nog altijd blij met de setup die ik toen kocht!

camille 30-10-2020

Everything went very well on site, my order arrived the next day, and I was then able to go to the store in Amsterdam to complete my purchase. They ordered a lens for me and it arrived two days later. In store they helped me to install it and advised me on other accessories, they also gave me a discount on the lens because I had bought my camera on their site. Thank you very much for your help and support, I recommend.

Esther van Altena 30-10-2020

Echt een top winkel, zowel online als in de winkel zelf. Ze zijn altijd eerlijk, helpen graag en dan ook erg goed. Leggen dingen uit in begrijpelijke taal en nemen alle tijd voor je. Ze hebben een hele snelle service. Of je nou een professionel of een nieuweling bent je bent altijd welkom.

Pim 30-10-2020

Goede aanbieding gevonden bij Cameranu en het was snel verstuurd en in huis. Product was als omschreven en het advies van de verkoper was goed. Al met al erg blij en kan niet wachten tot mijn volgende aankoop in huis is, deze had iets meer voeten in de aarde en vereiste wat meedenken vanuit mijn kant, maar al met al chapeau voor Cameranu om alsnog snel te handelen en te zorgen dat het binnen enkele werkdagen op orde kwam!

Peter-Paul 30-10-2020

Ik heb eerste gebeld voor advies. Ik werd door een kundig iemand teruggebeld en deze persoon heeft mij goede adviezen gegeven en nam de tijd voor me. Ik heb vervolgens een nieuwe systeemcamera gekocht, twee lenzen, fijne tripod (op advies), etc. Echt top! Ook de afhhandeling van een retour gestuurde adapter was zeer voorspoedig en stond binnen 3 dagen weer op de rekening. Complimenten!

Ronald Cop 29-10-2020

Winkel is prima. Prijzen zijn correct. Materiaal is van superieure kwaliteit. Ruime keuze. Veel voorraad. Afhandeling betaling verloopt snel en gemakkelijk. Maar de levering door PostNL is een lachertje! 1ste bericht: wij leveren vandaag voor 12 u. 2de bericht: sorry, het zal even later worden, wij proberen voor 22 u te leveren. Niets meer gehoord, dus hele dag voor niets thuis gewacht. Volgende ochtend: wij leveren vandaag voor 12 uur. 2de bericht: sorry, het zal wat later zijn. Uiteindelijk geleverd rond 16 uur.

Erwin 29-10-2020

Op het laatste moment een kado voor mijn zoon gekocht, dag erna geleverd in België.
Daarbij ook nog eens aan de beste prijs, wat wil een mens nog meer?
Topservice!

LUDYK 29-10-2020

Op advies van fotografieles.nl heb ik een telelens bij cameraNu besteld. Dat verliep allemaal vlotjes. De telelens met macroringen zijn van hoge kwaliteit. Tijdens een herfstwandeling de prachtigste macrofoto's gemaakt. Ik ben heel enthousiast en mijn plezier in mijn hobby is nog meer toegenomen.

Bé Wolters 28-10-2020

CameraNU heeft de modernste technieken in huis, biedt goede service en heeft vele occasions beschikbaar.

Diederik 28-10-2020

Prettige, deskundige mensen in de winkel. Enorm assortiment aan hoogwaardige apparatuur. Ook de amateurfotograaf of spotter kan hier terecht.

Rima 28-10-2020

Bij Cameranu.nl vind je super aanbiedingen en daarnaast ook een goede afwikkeling en snelle verzending.

Zeer aan te bevelen.

Adriaan 27-10-2020

Ik heb de winkel in Alpedoorn bezocht en daar direct een camera gekocht. Super goede hulp en info gekregen. Geen agressieve verkoop maar oprechte behandeling. Ook de online shop komt afspraken na door de beloofde levertijd na te komen.

Evert 27-10-2020

Inmiddels diverse malen verschillende artikels bij Cameranu.nl besteld en nog nooit ontevreden geweest. Prima site die helder is over de producten en de prijzen en snelle levering. Nog één van de weinige webwinkels die inderdaad nog gewoon de volgende dag de producten bezorgd weten te krijgen. Ook over retouren doen zij niet moeilijk en ook hier een supersnelle service. Topwinkel en zeker aan te raden!

Hans 27-10-2020

Onlangs een reportageflitser met een losse trigger aangeschaft. De informatie op de website was erg duidelijk zodat een goede keuze zo gemaakt was.
Het bestellen verloopt erg gemakkelijk en de levering was supersnel.
Wat mij betreft alleen maar positief over Cameranu.nl

Norbert Bolman 27-10-2020

Altijd goede service, als ik iets de volgende dag nodig heb kan ik dit voor 23:30 uur nog bestellen en dan heb ik het de volgende dag nog in huis. Een erg diverse winkel voor zowel (pro)fotografie als (pro)videograaf.
De reden waarom ik hier altijd bestel is omdat ik altijd bestel is omdat CameraNU een grote voorraad heeft en ik altijd voor mijn videoapparatuur hier slaag.

P. Goede 27-10-2020

Snelle levering en als 't per ongeluk fout gaat wat altijd kan gebeuren, wordt er snel gehandeld en opgelost. Top service.

Ben K. 27-10-2020

Alhoewel jullie niet de goedkoopste zijn koop ik toch bij jullie omdat ik er zeker van ben dat bij storingen jullie mij helpen. Heb in het verleden een geweldige camera gekocht en nooit een probleem gehad stellig omdat ik de camera gekocht heb die bij me past, door jullie advies. Waarvoor mijn dank.

David 26-10-2020

Ik heb al vaak iets besteld bij Cameranu.nl. Ze hebben een ruim aanbod, scherpe prijzen en altijd een snelle levering.

frans de Bruin 26-10-2020

Ik ben in de winkel van Cameranu te Urk geweest. De informatie en kennis is ronduit voortreffelijk en het contact is zeer prettig. De mensen daar hebben echt verstand van zaken en dat is echt prettig want goed apparatuur is best prijzig en je wilt weten of je er goed aan doet tot aanschaf over te gaan.