Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

bert.berthart.hart@gmail.com 30-09-2022

prettige winkel met veel voorraad, personeel is behulpzaam en het valt op dat er ook jongere werknemers zijn met minder kennis uiteraard maar wel de kans krijgen om zich te ontwikkelen.

Cardoen Peter 29-09-2022

Mooi en overzichtelijk assortiment, vlot besteld en vlot en pijnloos geleverd. Alles mooi verpakt.

Marrijn 29-09-2022

Deskundig personeel, eerlijk advies, goede afhandeling tussen webshop en winkel (in Eindhoven, in mijn geval) Snelle levering, Snelle terugkoppeling bij inruil van lenzen. Kortom: prima winkel en webshop.

Ronnie Caspers 29-09-2022

Duidelijke webshop met scherpe prijzen. Hele snelle levering en goed geïnformeerd per email over de bestelling en wanneer de producten geleverd worden. Tot nu toe zelfde dag verzonden en binnen 24 uur ontvangen.

ElsbethvBB 29-09-2022

Super snelle levering.
Alles snel geleverd, duidelijke site, ruime keuze!
Kortom, zal zeker weer een aankoop hier overwegen.

Dick 28-09-2022

Eerst informatie ingewonnen omtrent objectief. Kalm, rustig en duidelijk antwoord. Op grond daarvan heb ik de Sigma 70-200mm 2.8 besteld. Woensdag middag besteld, donderdag in huis, prima. Mede besteld omdat ik een uitstekend bod kreeg op een door mij ingeruild objectief. De 9 waardering ipv 10 is dat ik vrij laat een bevestiging kreeg omtrent mijn ingeruild objectief. Over gebeld en oorzaak bleek een personeels tekort. Inmiddels is alles tot grote tevredenheid (toch nog snel) geregeld!

Bram 28-09-2022

Duidelijke informatie over produkt. Was niet op voorraad. Levering keurig op aangegeven datum. Meldingen zijn accuraat en geven juiste informatie.
Verzendmelding is correct en aflevering binnen gestelde tijd.

Verpakking meer dan zorgvuldig

Coumans Fotografie 28-09-2022

het product was op voorraad en ik had het product mooi op tijd in huis voordat ik het nodig had

F.L.Seliers 28-09-2022

Het bestelde na 2 dagen nog niet geleverd door Post.nl, die tot 2 keer toe aflevering uitstelde. Cameranu.nl gebeld, zéér vriendelijke dame is er direct achteraan gegaan.
Post.nl bleek weer eens aan het knoeien te zijn en warrig het pakketje van het ene depot naar het andere heen en weer te sturen.
De vriendelijke dame bood aan om per direct opnieuw het bestelde met een andere bezorgdienst te sturen (parcel.trunkrs), zodat het pakket dezelfde dag (later in de middag) nog bezorgd zou worden.
Uitstekende service en behandeling waar heel veel bedrijven en klachten behandelaars een voorbeeld aan kunnen nemen.

Eva 28-09-2022

Fijne winkel met groot assortiment. Besteld en de volgende dag was het al op locatie.

Erik van der Schaaff 28-09-2022

Snelle en correcte levering tegen een keurige prijs, wat kan ik nog meer wensen?

Lisa 27-09-2022

Ik merk degelijk het verschil in service bij Cameranu in vergelijking met KameraExpress. Sinds ik bij Cameranu mijn apparatuur aanschaf ik het meer het gevoel, dat ik echt wordt geholpen. Daarbij moet ik zeggen dat de medewerkers heel erg klantvriendelijk zijn met hen heb ik vaak ook een gesprek over wat ik doe, hierbij deel de medewerker ook zij/haar ervaringen.

Inmiddels heb ik al meer dan 5 producten aangeschaft bij Cameranu en zie ik dat de medewerkers veel kennis hebben over het assortiment, wat mij ook vertrouwd gevoel bij mij opwekt. Bij Cameranu heb ik totaal niet het gevoel dat de medewerkers alleen maar sales willen maken, maar juist dat zij mij oprecht willen helpen en adviseren over het product dat ik aanschaf.

Goede service en voordelig 27-09-2022

Product besteld en niet de volgende dag geleverd, maar de dag erop omdat ik het ging ophalen in de winkel. Dit duurt meestal een dag langer maar kwam zelfs beter uit voor mij. De prijs was erg voordelig vergeleken met andere aanbieders. Hier zal ik terugkomen.

Stef 27-09-2022

De webshop van CameraNu is zeer gebruikersvriendelijk en geeft goede informatie.
Levering ging zeer snel.
Ik ben ook een keer in de gewone winkel in Urk geweest en was verbaasd over het grote assortiment.

Mijn vriendin heeft er ook een camera geleased. Ook altijd uitstekende service.

Donald Cerpentier 27-09-2022

Ik koop al heel wat jaren bijna al mijn fotoapparatuur bij Cameranu.nl. Voor bijna elke koop ga ik naar de winkel in Urk, want dan krijg ik deskundig advies.
Jammer vind ik dat je creditcardkosten moet betalen voor je aankopen. Afgelopen week ontdekte ik dat dit was afgeschaft. Gelukkig maar, want ik wil voor aankopen van apparatuur altijd met mijn creditcard betalen, omdat ik dan een jaar verzekerd ben tegen onder andere verlies en diefstal.

Dat ik geen 9 of 10 geef komt omdat ik recent advies wilde over een gimbal voor mijn smartphone. Ik ging voor niets naar Urk, want de verkoper wist er niets van. We mochten er een meenemen om thuis te proberen. We kozen de verkeerde en moesten hem terugbrengen. Ik wacht nu al 5 dagen op mijn geld. Ook dat kan ik niet waarderen.
Maar toch ga ik een volgende keer weer gewoon naar Cameranu.

Chris 26-09-2022

The delivery is very bad!! I order an item 4 days ago and supposed to be delivered the next day!! After 4 days I got an apologised email for the delay and they promise me I will get the item the same day!! The item never came at the same day and I called the customer support... . the answer was you will get it tomorrow!! P.S At the 4th day the delivery company while I track & trace they said that the Shipment expected, but not yet arrived at XXX company. I will never order online again from cameranu.nl

Sandra van Dijk 26-09-2022

Al verschillende keren iets gekocht bij Camera.nu en elke keer weer een zeer goed service! Aardig personeel en goede uitleg over de producten. Ze denken erg goed mee en durven ook te zeggen wanneer iets niet past bij je. Geweldig!

Rien Konings 26-09-2022

Ik heb al heel wat flitskoppen van Godox bij jullie besteld. Dat zal ik ook blijven doen. Alleen bijv. de instellampen gaan vaak bij de eerst branduren al stuk. Verder gaan jullie woordvoerders niet serieus met klanten om. Ik stel ook sterk mijn vraagtekens bij de selectieprocedure van voornoemde. Als spullen afgeleverd worden waar een handtekening voor nodig is vind ik bijv. mijn laatste qt kop van Godox gewoon in de openbare ingang. Een handtekening heb ik niet gezet, dus had ik ook niet ontvangen kunnen melden, Erg slordig allemaal. Misschien kunnen jullie hier iets aan doen.

Alex de Boer 26-09-2022

Goede betrouwbare zaak. Afhandeling snel, keurig op tijd en volgens afspraak. Erg blij mee.

AAJ P 26-09-2022

Helaas door een foutje in het bestelproces werd de bestelling te laat verwerkt. Maar na een telefoontje werd het recht getrokken en was de bestelling afgelopen zaterdag afgeleverd. Een paar dagen later dan verwacht maar ik had dat wat ik besteld had pas na zaterdag nodig

Aaankoop camera na inruil. 26-09-2022

Een duidelijke website, een grote keus aan camera's ook occasions.
Goede mogelijkheid tot inruil en een eerlijk inruil bedrag.
Duidelijke email correspondentie over inruilen en aankoop.

Sturm 26-09-2022

Site werkt prima . ik heb bij cameranu.nl besteld vanwege mijn ervaring uit het verleden. Het is een prettige winkel met goed advies. Door mijn vertrouwen durfde ik er ook nu tweedehands iets te bestellen. Het tweede hands artikel voldeed aan de beschrijving en was netjes ingepakt. Enige minpuntje was dat het glaswerk heel erg vies was. ik heb het schoon kunnen maken en het was zoals in de beschrijving stond optisch geheel in orde. Maar ik schrok er wel even van.

Dennis 26-09-2022

Erg duidelijke produktomschrijvingen, goede prijs/ kwaliteitverhouding. Snelle levering. Overzichtelijke website

Stijn 25-09-2022

Snelle en overzichtelijke levering. Via de link kun je makkelijk zien waar je bestelling zich bevind. Vervolgens was er een klein foutje met de levering wat daarna uitstekend is opgelost door de klantenservice. Uitstekende service!!

lee belaen 25-09-2022

Door een miskoop ( mijn fout voor alle duidelijkheid ) kon ik het item terugsturen en ruilen voor een ander.
vriendelijk en snel contact per email.