Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MdeGoed 26-07-2021

Bij CameraNu.nl een extra accu voor mijn spiegelreflex besteld. Ik had deze de volgende dag nodig. Gekozen voor avond-bezorging tegen dezelfde kosten als de normale bezorging van PostNL. Keurig afgeleverd!
Ik heb al eerder een accu van het merk Jupio besteld. Deze doe(t)n het prima. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

reneetje 26-07-2021

communiceren zou bij jullie iets beter kunnen ik bestel via het net krijg een mail met de tekst de eerst volgende werkdag na 15.00 op halen in de winkel .Ik naar de winkel de volgende dag na 15.00 uur krijg ik te horen bestelling niet aanwezig morgen word gezegd .Volgende dag eerst maar even bellen krijg ik te horen artikel was onderweg naar urk en daarna naar amsterdam dus het kon nog wel even duren . Half uur na telefoon gesprek krijg ik mail het artikel kon ik ophalen in amsterdam ??????????????????????

Tom 26-07-2021

Perfecte service, had nog een vraag na bestelling te hebben geplaatst. Binnen de 10min via whatsapp antwoord!
Woensdag om 17u besteld volgende dag om 10u geleverd.

Michel 25-07-2021

Bij de aankoop van een printer was wat gedoe, doe een verkeerde prijs op de website.
Door de klantenservice perfect opgelost

Tom 25-07-2021

Naar mijn mening één van de beste foto/video winkels van Nederland. Mooi assortiment, goede website en - héél belangrijk - goed bereikbaar. Als je een vraag hebt, krijg je ook antwoord.

Edith 24-07-2021

Voor mij is al jaren city foto en nu voortaan camera nu de fotozaak.
Dus tijd voor een nieuwe camera dan naar de stratumsedijk in Eindhoven,vriendelijk behulpzaam personeel, met een supergoed advies en uitleg

Ronald 24-07-2021

Artikelen komen overeen met de beschrijving, snelle levering en prima verzorgd. Cameranu.nl heeft zeer veel artikelen van goede kwaliteit voor de fotograaf.

Piet G 23-07-2021

Prima service; levering binnen 24h na bestelling. Producten voldoen volledig.

D. Ter Borg 23-07-2021

Ik vond het heel fijn dat ij contact kon nemen via whatsapp met de vragen die ik had. Daar door heb ikeen keuze gemaakt om mij camera en accessoires te bestellen. 1 van de accessoires die paste niet helemaal er op , maar dit is heel netjes van uit hun opgelost. Ik ben een blij mens nu. Top winkel. Zou zeker hier vaker bestellen

Jaap Bot 23-07-2021

Goede uitleg over de oude lenzen en camera.
Waarom we beter iets anders konden kopen, alles al 10 jaar oud.
Willen ook niet de duurdere camera's aan je verkopen, gewoon een die bij jou past.
Goed dus, kom zeker terug

Mandy Lomé 23-07-2021

Heel tevreden. Ene dag besteld en de volgende dag was mijn pakketje er al. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom ik kom graag terug bij jullie!

Bart Bekkering 23-07-2021

Camera met veel mogelijkheden. Mogelijk dat de gebruiksaanwijzing uitgebreider kan. Mis'duidelijker hoe ik panorama foto's kan maken.

Floris 23-07-2021

Service gericht en goede producten. Winkels en en internetsite. Advies op maat.

Maartje Wietske 22-07-2021

Snelle levering en service!
Er ontbrak een schroefdraad in de onderkant van de selfiestick, hierover gebeld en gemaild en kon retour. Ik kreeg een retoursticker zodat ik m via antwoordnummer kon versturen en 2 dagen later alweer een nieuwe ontvangen; deze is wel goed gelukkig ! Blij mee!
Super!

Oké 22-07-2021

Positief; Ze hebben veel keuzes. Negatief; Miste wel beschrijving hoe de heel grote reflectieschermen op te vouwen en hoe de bij geleverde stang te gebruiken. Materiaal niet beoordeeld, omdat dit een kado is.

Mar 22-07-2021

Heeft nagenoeg alles,
Bij online bestellen nooit problemen gehad.
Bij evt vertraging heel netjes een mail dat iets later komt.

Anouk 21-07-2021

Ik was op zoek naar mijn eerste fotocamera. Nadat ik de website van Cameranu.nl had bekeken. Had ik toch nog een paar vragen. Via WhatsApp had ik binnen 15 min antwoord. Omdat ik teveel twijfelde tussen 2 modellen ben ik naar de winkel in Rotterdam gegaan. Daar erg fijn geholpen. Niets was teveel, beide camera's mogen testen, er werd met mijn budget meegedacht en de een lens waar ik voorlopig mee vooruit kan. En wat ik ook fijn vond was dat ik de keus kreeg om er een week over na te denken, ze zouden dat de camera reserveren voor mij. Geen gebruik van gemaakt omdat ik zo enthousiast was dat ik hem direct wilde kopen. Fijne service gerichte zaak, waar persoonlijk de tijd wordt genomen.

Jim de Beauvesier Watson 21-07-2021

Zeer klantvriendelijk en staan paraat.
In december bleek mijn camera vlak na 2 weken gebruik niet meer te werken. Zonder veel problemen heb ik een nieuw model gekregen. Daarom heb ik hier ook in het vervolg mijn drone gehaald, omdat ik zekerheid wil. Daarnaast altijd snelle service en indien afwijkende levertijden wordt je netjes gebeld.

Cameranu is de winkel waar ik als eerste check of ze de producten hebben die ik zoek!

Yvonne 21-07-2021

In Rotterdam is een nieuwe vestiging geopend. Een echte aanwinst voor de stad! Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Ik ben door de beide heren vandaag goed geholpen. En na een eerdere aanschaf wordt er altijd gevraagd of deze goed bevalt. Uitstekende service. Ik kom er echt heel graag!

Peter 21-07-2021

Ik vind de site en de service van Cameranu erg prettig. Ik heb er de laatste tijd veel gekocht, zowel online als in de winkel, altijd naar volle tevredenheid. Er staat veel goeie, duidelijke info op de site en ook in de winkel ben ik goed geholpen en werd er met me meegedacht. (Eindhoven). Een vertraagde zending is erg goed opgelost zodat hij toch nog dezelfde dag geleverd werd. Top!

Nikita 21-07-2021

Erg goede webshop, heel overzichtelijk. Dit geld voor zowel het vinden van de producten als je winkelmandje. Snelle levering en komt in stevige doos waarin alles goed verpakt zit. Kortom: erg tevreden!

Tevreden Klant 21-07-2021

+ Rappe bezorging en product is goedverpakt
+ Competitieve prijzen
+ Duidelijke website
+ Grote plus: Zonder expliciete kosten 5 jaar garantie i.p.v. de gebruikelijke 2 jaar

Paul 21-07-2021

Het was een feilloze transactie.
De prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend.
De aflevering is zonder enig probleem verlopen.
Gewoon top.

Paul 20-07-2021

Vaak mooie aanbiedingen en altijd een goede en snelle antwoorden wanneer je vragen hebt.. Ook wanneer eens blijkt dat levering niet lukt omdat de verwachte levertijd niet wordt gehaald is de afhandeling en restitutie van het betaalde geld goed. Mooi assortiment en een snelle levering met duidelijke factuur. Ik zou nog wel bij voorkeur een keuze willen kunnen maken met betrekking tot de pakket leverancier aangezien postnl niet altijd lekker werkt.

John 20-07-2021

Zoals altijd deze bestelling weer netjes en tijdig geleverd.
Al vele jaren klant bij CameraNU en nog nooit teleurgesteld geweest.