Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ate 10-12-2021

Deze week de winkel in Urk 2x bezocht. 1e keer voor afhalen van een grote (voor mij dan) bestelling: Canon camera, 800mm lens, batterijgrip en een adapter. Alles stond klaar. En hoewel alles al betaald was kreeg ik alsnog wat korting op de aanschaf, want we hebben dit jaar hier al veel meer aankopen gedaan. Mijn vrouw vroeg om de software van haar camera te updaten (3 versies verder), zoals op de website stond aangegeven als mogelijkheid, dit tot verbazing van de adviseur. Dat werd echter zonder gezeur voor haar gedaan en na een kop koffie zagen we in de vitrine de nieuwe canon rf 100-400mm. Mijn vrouw heeft die ter plekke ook nog aangeschaft. Toen waren we (het was er wel behoorlijk druk) inmiddels 3 vriendelijke adviseurs verder. De dag erna teruggegaan om de batterijgrip te ruilen, want ik had de verkeerde besteld en die paste niet. Lag al gereserveerd klaar, want ik had even met de ook zeer vriendelijke en meedenkende klantenservice overlegd. De voor mij 4e adviseur was zeer meelevend. Hij vond het erg vervelend dat het de dag ervoor niet was opgevallen dat de grip niet bij de camera hoorde. Deed z’n best om het goed te maken, terwijl ikzelf toch de bestelfout had gemaakt. Tevens kocht ik ook nog de Canon FR 100-400 mm, die hadden we die ochtend al uitgeprobeerd op de camera van mijn vrouw: zéér fijne lens en ook licht van gewicht!
Totaalindruk: heel fijne winkel met vriendelijke en kundige medewerkers, die zelfs ongevraagd een stapje extra doen voor de klant als dat mogelijk is binnen de bedrijfsvoering van het bedrijf. Dat geeft klantenbinding!

Talitha 10-12-2021

Goede omschrijving van het product. Na het bestellen kreeg ik duidelijk gemaild wanneer ik het pakket kon verwachten. Goede service. Nogmaals dank voor het in goede orde afleveren van het product. Fijne webwinkel! Je krijgt wat je verwacht.

Eelver 10-12-2021

Goede informatie gekregen, ook telefonisch
Ook per mail goed op de hoogte gehouden van het verloop van de levering

Hans Pilon 10-12-2021

Snelle en correcte behandeling van de bestelling. Item kwam aan in perfecte staat.

Monique 10-12-2021

Duidelijk veel reviews en ook voor minder geld goede spullen ik ben super blij met mijn lens!!!!! Snelle geleverd en goed verpakt! Dus aanrader!

Lennard van de Laar 10-12-2021

Fijne webwinkel met prima prijzen! Ze hebben bijna alles op gebied van foto en video.

Mikel Neij 10-12-2021

Deze winkel in Eindhoven heeft een zeer breed assortiment en daarom ook enorm veel kennis en ervaring, om hun kunde over te brengen voor ieder merk en systeem, aan iedere klant, het aanbod in objectieven is zeer ruim en ook de accessoires zijn enorm uitgebreid! Kortom, dit is een hele goede en zeer geschikte winkel voor uw camera's en spulletjes!

Rens 10-12-2021

Bij Cameranu besteld, helemaal tevreden met de bestelling. Snelle levering en bij vragen over uw product krijg je snelle reactie!

Larousse54 10-12-2021

Ik ben bijzonder tevreden met de aankoop van mijn Nikon z6ii bij cameranu in Rotterdam. Ik heb mij uitgebreid kunnen oriënteren op de website, maar natuurlijk was de persoonlijke aanpak van het winkelpersoneel de reden dat ik een hoog cijfer geef. Zij zijn ter zake kundig, Konden mij na aankoop ook verder helpen met de aanschaf van accessoires, die eerst naar de winkel gehaald worden zodat ik goed kon kiezen. Een zaak om terug te komen.

ton 10-12-2021

Snel, correct, netjes verpakt en hij werkt ook nog. Geheel tevreden dus. Geen probleem met installatie.

Justin van der Laan 10-12-2021

Gekozen voor CameraNU.nl omdat zij als weinige het product (Aputure MC) wat ik nodig had te koop hadden staan.
De omschrijving van het product komt volledig overeen tijdens het gebruik en de klantvriendelijkheid gecombineerd met de snelheid van bestellen, betalen tot levering is uitstekend.

Sterre 09-12-2021

Ik vind het een super goede en fijne winkel en de medewerkers zijn erg aardig. Ze nemen alle tijd voor je en ze geven je een goed en eerlijk advies.

by willys autoservice 09-12-2021

goede site en snellen levering en netjes verpakt !!!
zou hier zeker nog een x bestellen en iedereen aanraden

Herman 09-12-2021

Goede helpdesk. Het bedrijf levert een snelle, goede, betrouwbare en behulpzame service.

Bert 09-12-2021

Ondanks drukke periode van BlackFriday en Sinterklaas werd mijn camera de volgende dag perfect bezorgd inclusief de bijbestelde accessoires. Dit had ik overigens ook niet anders verwacht gezien eerdere positieve ervaringen met camera.nu

Theo Mulder 08-12-2021

Heb vandaag 8 december de Nikon D 5600 body gekocht in Amsterdam. i.v.m. de reistijd geïnformeerd of de body in de winkel voorradig was. Tevens mijn Nikon D 3500 body ingeruild. Vooraf reeds een inruilprijs naar tevredenheid afgesproken.
Fijn geholpen door *** onder het genot van een heerlijke kop cappuccino.

deboer1 08-12-2021

Bij aanschaf van een tekentablet ben ik niet geattendeerd op het feit dat de 'gratis' software voor slechts 3 maanden gratis was, en dat ik hierna een behoorlijk bedrag moest betalen. Daarnaast ben ik naar de winkel geweest, maar ik kon het product niet bekijken of testen. Het product is dus op de gok gekocht. Ondanks deze service ben ik uiteindelijk wel tevreden over het product.

Cindy 08-12-2021

Wat een fijne winkel is dit toch. Helder advies, snelle levering en scherpe prijzen.

Lieuwe 08-12-2021

Ik kende de shop neit, maar vond op internet dat de shop een aantrekkelijke site heeft.
De bestelde goederen werden op tijd en goed bezorgd. Een aanbeveling.

Frans 08-12-2021

Goede en snelle levering. Had al een nieuwe camera aan willen schaffen, maar gelukkig was de lens nog los verkrijgbaar bij Cameranu.

Mark 08-12-2021

Ik kom al jaren bij (CameraNU) en ben erg tevreden. Doen nooit moeilijk over retouren ef extra bestellingen zelfs als het overduidelijk is dat het mijn eigen vergissing bleek te zijn.

Diana67 08-12-2021

Van tevoren mail gestuurd met wat ik wilde, wat ik al had en wat mijn budget was. Daarop kwam een offerte die ik in de winkel ben gaan bekijken. Elk onderdeel werd uitgelegd. Thuis gekomen gelijk alles uitgepakt en geinstalleerd. Helemaal blij met mijn flitslamp, statieven, paraplu, reflector, reflectorhouder.

Ruud 08-12-2021

Mooie producten tegen een acceptabele prijs. Verzending en aftersales is top. Komt zeer professioneel en betrouwbaar over. Toppartner om mee samen te werken.

Erik van Rosmalen 08-12-2021

Eerder deze maand ben ik even langs geweest bij de vestiging van CameraNu in Eindhoven om een camerasensor te laten reinigen. Dat kan zonder afspraak (weet ik van de vriendelijke supportmedewerker op Whatsapp). Sterker nog, ik hoefde uberhaupt niet te wachten (had de koffie nog niet eens op....). Ik heb meteen ook wat rolletjes Portra meegenomen, want ook qua prijs is dat heel interessant. Prima zaak met vriendelijke service!

PvE 08-12-2021

CameraNU heeft een uitgebreid assortiment voor een goede prijs, zowel via de webshop als in de winkel in Urk. Er zijn ook winkels op in andere plaatsen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Bij de klantenservice werd ik vriendelijk te woord gestaan en mijn probleem werd snel opgelost.
Kortom: een prima winkel!