Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Freek 11-11-2022

Snel en goed geleverd. Klantenservice gebeld en netjes te woord gestaan helaas paste het onderdeel niet had de verkeerde besteld retourneren was geen probleem en snelle terugbetaling gehag

Fred M. Martens 11-11-2022

Vestiging Urk. Grote, prachtige en overzichtelijke winkel. Grote voorraad. Vriendelijk en gastvrij personeel.
Afgelopen week een ongelukje gehad met mijn "oude" camera. Bij Camera.nu in Urk werd mij een prachtige tweedehands Nikon D7100 aangeboden voor een mooie prijs. Ik ben daarbij prima geholpen door het personeel.
Ik wil de vestiging in Urk van harte aanbevelen.

Rein Wijnands 10-11-2022

Cameranu.nl vind ik echt super ik heb er nu regelmatig iets gekocht. De klant support en vriendelijkheid is echt top als je naar een van de winkels gaat.

Erwin 10-11-2022

CameraNu heeft zich in de afgelopen jaren bewezen als een uiterst betrouwbare leverancier.
Een zeer breed scala aan producten in hun webshop met snelle levertijden.
Daarbij sluiten ze naadloos aan bij de razendsnelle ontwikkelingen op het gebied van foto en video.
De mederwerkers zijn ter zake kundig, communiceren helder en stellen zich klantgericht op.
Voor mij is CameraNu na al die jaren nog steeds DE winkel als ik iets zoek op foto en video gebied.
Mijn laatste bestelling was een Drone met toebehoren en die kwam, zoals gewend, goed en veilig verpakt aan.
Tot de volgende bestelling ;-)

Olav 10-11-2022

De webshop geeft veel uitleg over de aan te schaffen lenzen,camera’s etc. Duidelijk verhaal over hoe het beste te gebruiken en wat er mee kan. Ook de medewerkers die ik gesproken heb,hebben mij goed geholpen. Ik ben zeer tevreden.

Erik Vaartjes 10-11-2022

Heb jongstleden informatie gevraagd over de aanschaf van een Canon camera, was heel erg aan het twijfelen over welke ik zou aanschaffen. Die dag is in Apeldoorn mijn twijfel weg genomen door zeer degelijke informatie en kennis van de verkoper.Ging met een goed gevoel en geen twijfel meer de deur uit, en een paar dagen daarna mijn Canon Eos R5 aangeschaft met batterij grip en een RF 50 mm f 1.8 lens. Toen ik de items ben gaan ophalen in Apeldoorn, werd mij zelfs aangeboden om rustig de camera te leren kennen en bij vragen, die op te schrijven en terug te komen voor uitleg. Ook nog een opslagkaart gekocht en zeer tevreden naar huis. Kom zeker terug als ik straks meer lenzen ga aanschaffen en een mooie fotorugzak. Dus alleen maar lof voor deze cameranu zaak in Apeldoorn

Robert 10-11-2022

Ben hier persoonlijk binnen geweest.

Was op zoek naar een systeemcamera maar hetgeen ik ermee wilde doen hebben ze me een andere camera geadviseerd die een een stuk gunstiger in prijs lag.

Werd zeer vriendelijk en bekwaam geholpen.
Ze nemen de tijd voor je, om het een en ander toe te lichten over diverse camera's.
Ben uiteindelijk voor een goede compacte camera gegaan.
Tevens hebben ze me geadviseerd welke opslag ik het beste kan gebruiken voor de specifieke camera die had uitgezocht.

Al met al zal ik ik in de toekomst zeker deze winkel bezoeken als ik weer iets benodigd heb.

Helga 10-11-2022

Reflecta x33-scan negatiefscanner, online besteld.
Helaas bleek na wat gepuzzel ( geen nederlandse gebruiksaanwijzing), de camera stuk te zijn.
Gelukkig hadden we gekozen voor een online product waarvan er een winkel in de buurt is.
Dus naar de winkel, en daar zonder problemen om kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar.
Werkt nu wel goed en blijkt makkelijk in gebruik, en prima kwaliteit.

Pieter 10-11-2022

Bij CameraNu heb ik een tweedehands objectief gekocht en tweedehands is altijd een gokje, maar de de beschrijving van de toestand van het product wordt volledig waargemaakt en de lens is inderdaad zo goed als nieuw. En, in tegenstelling tot Marktplaats heb je wel recht op retournering en tevens een jaar garantie.
Ik ben dus tevreden over de werkwijze en over het product.

Willeke de Kruijf 09-11-2022

Ik heb voor Cameranu gekozen omdat zij mijn eerste keuze van camera op voorraad hadden, waar hij bij andere zaken niet op voorraad was. Ze beloven een snelle levering en die komen ze ook na. Ook het feit dat je op je camera 5 jaar garantie krijgt (zonder extra handelingen) heeft mij over de streep getrokken. Vragen gesteld via de Whatsapp worden snel beantwoord. Ik ben nog bezig om aanvullend een goede lens uit te zoeken. Hun vergelijkingsmogelijkheden zijn daarvoor heel behulpzaam zodat ik zometeen een weloverwogen beslissing kan nemen.

Anoniem 09-11-2022

Prettig, redelijk snel goed antwoord. Bestelde spullen altijd de volgende dag bezorgd. Netjes verpakt en zien er goed uit.

Johanna Varner 09-11-2022

Ik ben ongelovelijk tevreden met de uitstekende klantenservice van Cameranu! Ik koop nergends anders meer camera-onderdelen. Kartelijk bedankt. Johanna varner, fotografe

Patrick 09-11-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe camera en kwam na een Google search eigenlijk gelijk uit bij CameraNU.nl. Naast dat ze vaak deals hebben, is het ook mogelijk occasions van zowel camera's als objectieven aan te schaffen. Desondanks ik het wel riskant vond om voor mijn budget (rond de 2000 euro) een occasion te kopen, heb ik toch de kans gewaagd vanwege de ontzettend scherpe prijs. Daarom heb ik wel gekozen de camera op te halen op locatie in Groningen. Bij het ophalen is de camera nog even dubbel gecheckt door het vriendelijke en kundige personeel. De camera die ik heb gekregen is echt top en heeft totaal geen gebruikerssporen. Voor de snelle verzending en goede service geef ik CameraNU.nl daarom een 10 en zal ik zeker nogmaals terugkomen als ik weer een aankoop wil doen!

Frank van der Teems 09-11-2022

Tweede hands 2 aankopen gedaan. Prima en duidelijke telefonische informatie en ondersteuning bij mijn (andere) vragen. Opvallend snel enkele keren telefonisch contact. Is helaas een uitzondering in deze tijd bij andere bedrijven.
Extra: Reisje gemaakt naar Eindhoven winkel van CameraNu. Aanrader!!!
Zeer persoonlijk en vriendelijk geholpen. Men had alle tijd voor mij.
Koffie smaakte prima :-)

Frank

TjH 08-11-2022

Na een aantal jaren weer Macrofotografie opgepakt. Daarvoor heb ik een handmatig in te stellen lens bij CameraNu gekocht. Al snel merkte ik dat ik toch de voorkeur geef aan een handmatige en automatische in te stellen lens. Bij CameraNu was het zonder problemen mogelijk om de lens om te ruilen. Met deze service ben ik heel erg tevreden.

sander 08-11-2022

De levering is volgens afspraak gedaan en in goede orde ontvangen. In dit geval ging het om een lens.

Eric Bolhoven 07-11-2022

Zeer tevreden over het product, met de chat (informatief en behulpzaam) en levering. Canon 90D is een geweldige camera, dat samenging met een cashback a 200,-/300,- door canon zelf. Ik ben benieuwd of dat écht gaat gebeuren!!!

Aandachtspunt is afhaalpunt Jumbo, mijn canon body was nergens te vinden ondanks dat het computersysteem (Jumbo) aangaf dat het ingescand was.

Jeroen 07-11-2022

Prima webshop; overzichtelijk , goede info. Correcte betalingsverwerking en soepele levering.

C.van den Berg Soemosentono 07-11-2022

De winkel heeft een professionele uitstraling en de mensen die je helpen weten waar ze over praten en nemen echt de tijd voor je.
Ik heb tot nu toe echt geen klagen, ik ga altijd naar de winkel in Apeldoorn en wordt goed geadviseerd over mijn eventuele aankoop en ik krijg ook tips van hoe ik bepaalde dingen beter aan kan pakken. Ik krijg nooit het idee dat ze dingen aan willen smeren. Nee, voor mij is er geen andere zaak waar ik mijn fotografie spullen koop.

Peter 07-11-2022

Duidelijke site, meestal aantrekkelijke prijzen, goed assortiment en wordt altijd snel verzonden.

Frank Lorskens 07-11-2022

Prima voorlichting en service!
Meedenkend en zoekend naar het juiste product.
Medewerker had er zelf ook lol in om de juiste zaken bij elkaar te zoeken.

Marco 07-11-2022

Snel en makkelijk. Goede prijs. Vriendelijk. Deskundig.
Jammer: kocht in de winkel een fotoprinter, ontdekte daarna dat er net een nieuwe versie was uitgebracht, maar was niet verteld. Die kon ik daarna zonder enig probleem meteen omruilen, dus goed opgelost.
Aanrader!

Chris Verberne 06-11-2022

Zeer goede service, alles werd correct en in goede staat geleverd. Ook de medewerkers zijn heel vriendelijk, bereidwillig en hebben een goede kennis.

Ik kan CameraNU.nl zeker aanbevelen.

Froukje 06-11-2022

Super tevreden! Er was een klein probleempje met het zoeken van mij camera in het magazijn maar alsnog heel snel bezorgd en er goed contact over gehad!

Marcel 06-11-2022

Een mooie tussenring gekocht, 10% goedkoper dan bij collegawinkels. De bestelling en levering ging gemakkelijk en goed.