Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan Verschuur 06-07-2021

Tijdens mijn vakantie op Terschelling ging mijn telelens kapot. Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook al op zoek was naar een andere telelens. Met wat meer mogelijkheden etc. Wat ik vooral erg prettig vond, dat ik met een medewerker van cameranu.nl bijna live WhatsApps aan het versturen was. Zo snel waren de reacties op mijn vragen. Op dinsdagmiddag een nieuwe telelens besteld en op woensdag middag 15.00 uur de nieuwe lens opgehaald bij een post.nl locatie op Terschelling. Super tevreden vakantie kunnen afmaken. Top Geregeld!

Gerda 06-07-2021

Goede voorlichting gekregen over mijn aangeschafte camera Nikon D5700. Deskundige verkoper die ook nog met wat tips kwam. Maakte mij ook attent op wat accessoires voor mijn camera zonder opdringerig te zijn. Kortom goed advies, deskundig en vriendelijk. Ik ging blij en tevreden de winkel uit.

A. Lureman 06-07-2021

Als behoorlijke leek op het gebied van digitale camera's, was ik aangenaam verrast door de deskundigheid, vriendelijkheid en geduld waarmee ik werd benaderd en mijn vragen beantwoord. Daardoor was ik in staat een toestel te kiezen dat bij mijn wensen en mogelijkheden past. Een toptoestel. Ik ben er zeer blij mee.

Nick 06-07-2021

Their shop in Amsterdam which is near de Pijp is easily accessible and easy to find, where I got my new Fujifilm camera. They offer both delivery and in-shop pickup for which I chose the latter since I prefer the camera to be sent in a safer way. It only took one working day before the camera arrived the shop, super fast! and I got to check it in person before making the final decision. The staff was patient and friendly, who knows everything about cameras and helped me a lot when choosing the accessories! The price was also competative. Overall, it was a pleasant purchase experience with them!

Jack L. 06-07-2021

Cameraman.nl is een enorm uitgebreide winkel. Wat een webshop is, maar waar ze ook de traditionele winkels hebben. Hier kun je, je ogen uitkijken en naar hartelust geïnformeerd worden over het artikel waar je interesse in hebt. De website van deze winkel is goed en je kunt er snel je artikel vinden wat je zoekt. Ook online geven ze je advies over het artikel waar je naar op zoek bent. De levering gaat snel, en ze komen hun woord na bij eerdere gemaakte afspraken. Voor mij geen andere site of winkel meer.

Wiliam Wagenaar 05-07-2021

Had eerst zelf een afstandsbediening voor mijn camera uitgekozen, maar niet goed genoeg opgelet. Opgebeld en het juiste kabeltje is tegen lagere prijs nageleverd. Prettig geregeld.

Laura 05-07-2021

Reserveren en afhalen werkt prettig. Meedenkende medewerkers met eerlijk advies.

Kaatje Vantyghem 05-07-2021

Na een klein defect in mijn lens kon ik heel simpel en vlug naar de dichtbijzijnste winkel in Amsterdam. Reeds lange tijd heb ik jullie webshop gebruikt, voor mij was het fantatisch om het een keer in het echt te zien. Ik heb diverse accessoires aangekocht met heel veel behulpzaamheid bediend en uitgelegd, dan ga je als klant tevreden buiten, niet? En het kleine defect aan mijn lens is vanzelf opgelost.

Wendy 05-07-2021

Goede producten, goede omschrijving en snelle service. Duidelijke mails en facturen. Enige minpunt: de doos vond ik een beetje slap, een beetje ingedeukt. Het product was goed ingepakt gelukkig.

J. Oosterhof 05-07-2021

Al een tijd van plan aanvullende fotoapparatuur aan te schaffen, op internet alle mogelijkheden tegen elkaar afgewogen, o.a. mediamarkt, kamera express. Uiteindelijk toch voor cameranu gekozen vanwege onder meer de toegankelijkheid van de website, concurrerende prijzen. Aan de balie vriendelijk en professioneel te woord gestaan en geholpen. Bleek dat ik een verkeerde maat filter had gekocht. Lag helemaal aan mij. Een en ander werd zonder mankeren meteen hersteld door de aardige medewerkers. Heel goede indruk aan overgehouden.

Mark 05-07-2021

Telefonisch contact gehad of een product op voorraad was. Snel geholpen en dezelfde dag nog verzonden vanuit het centrale magazijn. Prima service.

Bettie 05-07-2021

Juiste omschrijving van het product en een snelle levertijd. De artikelen worden ook goed beschermd verzonden.

Imke 05-07-2021

Helemaal top! Ik was op zoek naar een andere lens voor mijn camera en ik ben echt geweldig geholpen! Zelf twijfel ik verschrikkelijk en kon weer eens geen keuze maken. De klantenservice is makkelijk te benaderen via WhatsApp en hebben echt alles voor mij uitgezocht. Heb het ook verder gepraat aan klanten en vrienden, super super tevreden!

Henk 05-07-2021

Ik was op zoek naar een telelens en dan is de keuze reuze! dus wat is nu het beste? tegenwoordig ga je dan het internet op en probeert het juiste te vinden. mijn keus is gevallen op de Nikon 200-500mm en afgelopen weekend uitgeprobeerd op de Markerwadden. wat ben ik blij deze keuze gemaakt te hebben en de snelle levering ( ondanks geen voorraad) maakte mij nog blijer.

Peter Gouweleeuw 04-07-2021

Fraaie winkel met veel producten. Goed overzichtelijk opgesteld waardoor je heel gericht kan zoeken. Zeer kundige adviseurs die je behoeden voor verkeerde keuzes. Mooie en eerlijke adviezen, gaan niet voor de hoogste omzet en snel scoren. Ik ging uiteindelijk met een andere lenzen set de deur uit dan ik in gedachten had. Heeft mij waarschijnlijk veel geld bespaart bij toekomstige keuzes. Echt het gevoel geholpen te zijn!

Heista 04-07-2021

Goede levering, en voor mij al jaren een betrouwbare webwinkel voor al mijn apparatuur.

Jasmijn Scheringa Mijdema 03-07-2021

Deze shop heeft een duidelijke website die er betrouwbaar uit ziet. Daarnaast is de verzending snel en goed verpakt.

J. Van Duijn 02-07-2021

Vrijdag 25 juni een camera besteld, door een fout van mij ging de bestelling niet helemaal correct. Klantenservice gebeld, en binnen 5 minuten had die mevrouw mijn fout hersteld. De camera was de volgende dag al binnen, goed verpakt. Kortom super goede service.

Abiezer 02-07-2021

Pakketjes kwamen optijd en netjes aan, heb alleen zelf de verkeerde lens gekocht🤦🏽‍♂️. Over het algemeem wel tevreden

Bernd 02-07-2021

Vakkundige hulp, veel kennis van de producten. Heel goed geholpen! Erg tevreden met de producten!!

Jonathan 02-07-2021

Ik heb laatst een statief snelkoppelingsplaatje gekocht, en het werkt echt super!! Als de camera op het statief staat zit er geen enkele beweging in en het is er super makkelijk op te klikken!

De website heeft goed vermeld op welke statieven het snelkoppelingsplaatje past en er stond duidelijk bij dat het voor mijn statief bedoelt is.

Dus echt een aanrader!

Prima webshop met snelle levering 02-07-2021

Prima webshop, werkte prettig, levertijd netjes aangehouden en compleet geleverd. Geen klachten.
Ik had wat slechte reviews gezien maar zelf heb ik hier niets van gemerkt. Erg tevreden over CameraNU.nl!

anoniem 02-07-2021

ik vind het een goeie webshop. ik had een vraag gelijk beantwoord. dus goeie service.

Jan de Sterke 02-07-2021

Al jaren een goede relatie met Cameranu , altijd een goed advies ontvangen, de Goede resultaten zijn belangrijker dan de prijs. ondanks dit ben ik nooit te duur uit geweest , een AANRADER.

W.S.Zuniga T. 02-07-2021

Heel goede en mooie lens,daar ben ik erg blij mee, maar heeft lang geduurd voordat ik in huis had,mischien kon niet anders.Toch
ben ik erg blij met de service.