Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Eeckhout G. 09-05-2022

Gevonden wat ik zocht en zonder probleem de dag erna ontvangen. De vorige aankopen waren eveneens goed verzorgd. Blijft een aanrader.

Youssra 09-05-2022

Ik heb altijd mijn spullen netjes ontvangen, in stevige verpakking zodat het niet zou beschadigen onderweg. Klantenservice heeft me altijd goed geholpen wanneer ik een vraag had, en er werd altijd een directe en volledige antwoord gegeven op mijn vraag.

Francois Lardenoit 09-05-2022

aankoop van een Sony condensor microfoon ECM-VG1. Was eerst niet voorradig doch werd snel op de hoogte gebracht dat deze terug voorradig was. Werd snel geleverd en alles werkt prima

Johan 09-05-2022

Goede en snelle service (kalibreren van mijn telelens en bijbehorende body).
Kon deze de dag na inleveren al ophalen en hij werkt weer perfect.
Goede uitleg over een 2e (nieuwe) aangeschafte body!
Geholpen door mensen die verstand van zaken hebben. Ben dik tevreden.

Marcella 09-05-2022

duidelijke website en snelle levering, en is iets niet goed dan kan je bij vele van hun winkels het omruilen e.o retourneren.
de terugbetaling is ook super snel!

Floor LouLou 09-05-2022

Heldere site, snelle service. De bestelde rol is vrijwel overal uitverkocht, maar ik kreeg m alsnog bezorgd door een eigen koerier. Ookal had ik per ongeluk het verkeerde huis nummer ingevuld. Super service.

Kees Scheurwater 09-05-2022

Heel blij met mijn drone en de reden dat ik die hier besteld heb is de scherpe prijs, de snelle levering en het aangetekend versturen. Alles gewoon top dus.

Sijbe Roosma 09-05-2022

Een duidelijke en zeer gebruiksvriendelijke website. Snelle levering, goed verpakt en een prachtig product (Kowa SVII 10x25 verrekijker). Past perfect in het tasje onder het zadel van mijn racefiets en dat was de bedoeling. Genieten dus.

Remmelt 09-05-2022

Makkelijk besteld en betaald, snel bezorgd en prima product voor een strakke prijs. Top!

Dennis 09-05-2022

Webshop gekozen omdat deze webshop had wat ik nodig had en na bestellen was het netjes de volgende dag geleverd

Autobedrijf Rotterdam 08-05-2022

Een week geleden een camera opgehaald voor de werkplaats om auto's te fotograferen. We zijn er zeer tevreden over. In de winkel (Rotterdam) op een zeer vriendelijke wijze geholpen en ingelicht over verdere nuttige informatie. We zullen in de toekomst zeker nog eens terugkomen.

Vera van Oudheusden 08-05-2022

Fijnste camera-webwinkel van Nederland voor mij.
Tegenwoordig haal ik alleen nog maar mijn producten bij CameraNU. Nooit gedoe, super fijne klantenservice, vriendelijk/behulpzaam personeel als je advies nodig hebt. En geloof me, dat is in 2022 heel wat waard, want klantenservice bij bedrijven zijn tegenwoordig echt om te janken. Behalve hier dus, haha! Erg blij mee.

Piet Luijten 08-05-2022

Geweldig geholpen door zeer deskundig personeel, en een gastvrij ontvangst.

Elbalin 08-05-2022

Keurig op tijd geleverd. Status op de website liep wat achter op de werkelijke levering dus dit was wat verwarrend.

Aad van der Meer 08-05-2022

Lens 100-400 8 jaar geleden gekocht. Diafragma motortje kapot . Wordt helaas niet meer gemaakt door Canon. Erg teleurgesteld

Güney 07-05-2022

Afgelopen week ben ik bij Cameranu.nl wezen kijken voor een lens. Ik heb mijn eerste Sony camera aangeschaft en ik was zoekende naar de juiste lens voor portretfotografie. Ik ben in de winkel ontzettend goed geholpen. Ik mocht meerdere lenzen testen. Ik wilde graag nog twee lenzen testen die toen niet meer op voorraad waren. De twee lenzen zijn besteld en ik kon ze twee dagen later (weekend ertussen) testen. Ik ben erg goed geholpen en heel blij met mijn lens!!

Marja 07-05-2022

De aanbieding van het statief was zeer aantrekkelijk en dus kocbt ik deze. De levering was correct en op tijd. Ik ben zeer te reden.

Erick van der Ende 07-05-2022

Scherpe prijs en snelle levering. De webshop is duidelijk en bestellen gaat dan ook heel eenvoudig.

A. Pereira 07-05-2022

Redelijke prijzen en een goed aanbod, met snelle levering en goede waardering van het aan te leveren materiaal.

Gerard 06-05-2022

Even langs geweest bij cameranu.nl in Urk. Ik had wat vragen over mijn Olympus systeemcamera.
Het was gezellig druk. Er werd me een kopje koffie aangeboden. Hij was nog niet op of ik was al aan de beurt. Mijn vragen werden geduldig aangehoord en ze kwamen met een prima oplossing. Ik heb nu wat in bestelling en als het binnen is mag ik het vrijblijvend proberen. Al met al, kundig vriendelijk en geduldig personeel.

Marygoround 06-05-2022

2 jaar lang had ik me online verdiept in een nieuwe camera. Spiegelreflex of systeem? Welk objectief? Goed voorbereid maar doodnerveus liep ik vanmorgen de winkel in Eindhoven binnen. Ik geef niet elke dag zoveel geld uit.

De ontvangst en de service waren fantastisch! In een 'warm bad' ontspande ik vanzelf. De camera werd rustig en perfect uitgelegd. Ik voelde me geen moment richting aankoop gedwongen. Elk stukje vakkundig advies werd rustig en uitgebreid gegeven tot aan het UV-filter toe.

Dolblij en vol vertrouwen liep ik met de Nikon Z6ii en het lichtsterke 28-75mm objectief terug naar mijn auto.

Internet is mooi om je te oriënteren maar een nieuwe camera koop ik liever bij een fysieke winkel. De verkoper maakte echt het enorme verschil.

Dennis 06-05-2022

Ik heb bij CameraNU een DJI Mini 2 drone gekocht. De informatie bij het artikel klopt. De verzending was keurig en snel.

Het enige minpuntje was dat ik van de optionele verzekering een annulering kreeg. Dit was echter niet het geval, echter is de verzekering een digitaal product. Een toelichting hiervoor was prettig geweest. Maar los van dat is mijn ervaring met CameraNU erg positief.

Geerhard 05-05-2022

Prima service, meedenkende & vriendelijke medewerkers en bij mij in de buurt dus dat is zeer praktisch.

R.vd Wetering 05-05-2022

Cameranu is voor mij vertrouwde zaak geworden.
Nu een manfrotto luminuse 8 besteld was niet gelijk op voorraad.
Een mail vooraf toen het weer op voorraad was en direct geleverd kon worden.
Ben erg tevreden over het verloop van het bestelde artikel.

Melissa 05-05-2022

Prima producten, snelle levering. Nog even kijken of de foto’s ook goed lukken maar ik zal hier sowieso vaker gaan bestellen!