Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bas 22-06-2022

Snelle levering zonder problemen! Als er staat dat er voorraad is, dan is die er dus ook en de bestelling wordt inderdaad direct verwerkt. Zouden ze bij Kamera Express nog goed van kunnen leren, want daar snappen ze dat principe niet is mijn ervaring.

nancy 22-06-2022

voor de eerste keer bestel bij cameranu.
na eerst gechat te hebben met iemand over wat ik nodig had de bestelling geplaatst en netjes geleverd gekregen.
top advies.

AejM 22-06-2022

Bestelling was de volgende dag al in huis. Het harnas draagt prettig vanwege de elasticiteit. Fotocamera hangt op de goede hoogte en is snel bereikbaar. Geen zware camera meer om de nek.

Melissa 22-06-2022

Ik ben erg tevreden met de online shop van CameraNU.nl en de eerlijke prijzen die zij aanbieden. Ik meld mij regelmatig aan voor de “houd mij op de hoogte” e-mails, voor film rolletjes die overal lastig te verkrijgen zijn. Ik krijg altijd netjes een e-mail en kan de producten binnen een aantal dagen meteen ophalen in een CameraNU winkel in de buurt.

De klantenservice reageert behulpzaam op e-mails en in de winkel ben ik goed geholpen door een specialist. Ik heb zelfs extra benodigdheden voor mijn analoge camera aangeschaft.

De enige reden dat ik geen 10 punten geef is, omdat je vooruit dient te betalen voor een reservering zonder duidelijkheid te hebben over een afleverdatum.

Steve 22-06-2022

Ben heel tevreden van jullie diensten
Heb pas non met de dienst naverkoop contact gehad.
En ze hebben me super goed geholpen.
Ik raad cameranu.nl aan iedereen aan goede dienstverlening en komen hun woord zeker na !!

Joop 22-06-2022

Wij hadden via internet vooronderzoek gedaan en kwamen bij het gewenste artikel in deze winkel uit .Daar toch nog vergelijking tussen meerdere modellen .heel goed geholpen door een jonge man met waren kennis. een prettige ervaring en tevreden met de nieuwe aankoop naar buiten.

Frans v.d. B 21-06-2022

Een vriendelijke web site om spullen te zoeken. Als bij een product bent geven ze ook een voorstel voor accessoires bij het betreffende product. Verder goed ingelicht over de levering nadat de bestelling is geplaatst.

Henk van As 21-06-2022

Bij aanschaf van een fototasje die niet aan mijn behoefte voldeed, door onduidelijke omschrijving, wilde ik telefonisch contact leggen. Helaas kreeg ik een bandje dat dit ivm vakantie niet mogelijk was. Heb besloten om het tasje dan maar te retourneren. En jawel hoor, kosten voor de koper (€7,85). Dit en de verzendkosten die eerder door mij betaald was komt dit op ruim €10,-.
Jammer dat dit zo gaat, doet m.i. afbreuk aan, naar verluid, een goede naam!
Officiele reactie van CameraNU.nl 22-06-2022

Hoi Henk,

Jammer dat het tasje niet aan je verwachtingen voldeed. Je kunt bij ons je bestellingen kosteloos retourneren in een van onze winkels. Als je het liever naar ons toestuurt zijn de kosten inderdaad voor je eigen rekening. Zoals je dat van ons mag verwachten krijg je de verzendkosten die je bij je bestelling betaalde uiteraard van ons terug.
Het is jammer dat we je op basis van deze eerste kennismaking niet hebben kunnen laten merken dat we onze goede naam waar maken. We hopen op een herkansing.

Groeten,
CameraNU.nl

Groenendaal Rotterdam 21-06-2022

Goedemiddag, ben een paar keer langs geweest en wat mij goed bevalt is de service. je kunt merken dat er mensen werken die zelf erg veel plezier in hun werk hebben en weten waar ze over praten, ben zelf niet erg ervaren wat betreft fotograferen en de verschillende toestellen en lenzen enz maar bij camera.nu wordt alles goed uitgelegd plus nog extra informatie. Er wordt tijd en geduld aan je besteedt.

Rohnny 21-06-2022

Deze shop (cameranu.nl) is een echte aanrader zeer snelle verzending
Top materiaal en mooie prijzen
Een voorbeeld voor vele online verkopers
Doe zo verder wij bestellen zeker nog veel

f.walraven 21-06-2022

Ik heb een wildcamera gekocht, met een onduidelijke handleiding. De camera maakte een vreemd tikkend geluid, later leek het erop dat hij niet goed kon beginnen met filmen. Daar heb ik ze over geprobeerd te bellen, kon alleen een whatsapp berichtje sturen en zou binnen een half uur terug gebeld worden. Dat halve uur werden er 5 hele, en van bellen was geen sprake. antwoord op mijn vraag heb ik nooit gekregen. Het was zaterdag. Op maandag hebben ze het 'gesprek' afgesloten.Ik heb het terug gestuurd. In afwachting van de afhandeling geef ik ze nog even het voordeel van de twijfel. Maar mijn 6 kan zomaar een 2 worden.

Patricia 21-06-2022

Prima webshop en mogelijkheid fysieke winkel. En mogelijkheid pasfoto maken.

Artikel niet aanwezig in de winkel, daarom besteld door winkel om het artikel te bezichtigen Geen reactie ontvangen. Gezien as vakantie artikel zelf in de webshop besteld en binnen paar dagen thuis ontvangen.

Carlo ESL 20-06-2022

Ik ben naar deze winkel gegaan die een fysieke locatie heeft omdat ik persoonlijk contact boven online prefereer. Daar ben ik door deskundig personeel geadviseerd en niet eens lang hoeven wachten. Uiteindelijk is er minder uitgegeven maar heb ik een green screen dat beter bij onze behoefte past kunnen aanschaffen. Het was trouwens ook op voorraad. Super nice.

Frans 20-06-2022

gekozen om langs te gaan ivm grote aankoop. Gekeken in winkel en om advies gevraagd
uiteindelijk de winkel verlaten met de fujifilm XT-4, 16x55 lens en 70-300. al met al mooie aankoop en heel erg blij mee. Ging mis met verzekering van 1 lens maar dit is via de klantenservice gecorrigeerd. Al met al top service en heel erg blij met alles

Arne 20-06-2022

Een van de weinige shops die nog de high end canon fototoestellen op stock heeft. Toestel gereserveerd en laten overkomen naar de dichtstbijzijnde winkel. Dit gebeurde op 24u tijd.
In de winkel zelf goed geholpen. Top service!

Annemiek 20-06-2022

Mijn man is vaste klant bij jullie. Goede service, geduld. Als er iets verstuurd moet worden, gaat dat prima. Goed verpakt en snel op de post!

Chantal 20-06-2022

Snelle levering van mijn nieuwe camera (binnen 24 uur). Vervolgens naar de winkel in Amsterdam
Geweest omdat ik menu van Fuji niet kende en wat onzeker was. Jongens hebben alle tijd genomen, alles met geduld uitgelegd. Zo ontzettend fijn!

Brouwer 20-06-2022

Snelle verzending. Goede prijs / kwaliteit.
Fijn schoonmaaksetje voor de lenzen en filters. In een keer klaar en alles mooi in een tasje.

Tevreden klant 20-06-2022

In de webwinkel kon ik de producten razendsnel vinden en bestellen. De producten waren direct uit voorraad leverbaar en had ze de volgende dag al binnen. Echt top!

J 20-06-2022

Bestelling worden snel en goed uitgevoerd. Product was goed verpakt. De levering van producten zijn goed en transparant te volgen.

Sophie S. 19-06-2022

Goede, duidelijke webshop en beschrijving van producten! Aankoop werd snel en zorgvuldig verzonden, mooie powerhub voldoet volledig aan beschrijving!

Theo 19-06-2022

Apparatuur is goed. Eerlijke beschrijving. Levering zeer correct. Bij vragen wordt er snel en netjes antwoord gegeven

Ben 19-06-2022

Goede service vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Vooral het laatste vind ik belangrijk.
Kom je daar als hobby fotograaf zorgen ze dat ook jij tevreden de deur uitgaat met je nieuwe aankoop.
Niet het verkopen maar de service staat voorop

Haco 19-06-2022

Alles was goed de levering is snel ik raad aan en kwaliteit goed werkt 100%

Stef 19-06-2022

Aanrader!
Ik heb laatst een Nikon Z5 met 24-200mm kitlens bij cameranu besteld. Fantastische camera en lens voor die prijs. Ik ben zeer te spreken over de snelle levering en duidelijke website. Bij de concurrent was de Z5 niet leverbaar, maar bij cameranu wel. Ik ga hier zeker ook mijn toekomstige aankopen doen.