Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald 31-01-2022

Goede en snelle levering, helaas was het product (Microfoon tafel standaard) te hoog en moest ik hem terug sturen. Ook dit is allemaal snel en goed afgehandeld.

Inge Berkhoff 31-01-2022

Super goed geholpen omdat mijn bestelling niet op voorraad was maar er werd gauw naar een gezocht
Binnen enkele dagen was mn bestelling in huis

Melissa 31-01-2022

Een eerste keer besteld op cameranu.nl, de website zag er meteen betrouwbaar en netjes uit! De wegwerpcamera die ik al een lange tijd zocht was helaas niet op voorraad, na het aanmelden voor de “houd me op de hoogte” mailtje kreeg in na korte tijd bericht dat de camera er weer was. Meteen besteld, betaald en netjes verpakt ontvangen. Kleine bestelling, maar ik zal hier zeker vaker bestellen :) De camera werkt super goed en ik kan niet wachten om de mooie momenten die ik heb vastgelegd gauw te digitaliseren.

Angelique 30-01-2022

Professionele (online) winkel met heel veel keuze op het gebied van fotografie en video. Mogelijkheid tot workshops
Scherpe prijzen.

Sander de Koning 30-01-2022

Cameranu is voor mij altijd een beetje thuis waar je keurig wordt geholpen en goede informatie krijgt over datgene waar je interesse in hebt.

Jolanda 30-01-2022

Goede prijskwaliteit verhouding. We hopen veel gebruik te kunnen gaan maken van het greenscreen.

Kfotografie 30-01-2022

Zeer mooie webshop met een ruim aanbod aan kwalitatief materiaal. Zeer snelle levering en goede service.
Zeker niet op aan te merken en ik zal dus ook deze site zeker en vast aanbevelen aan vrienden en familie.

Andre Janssens 30-01-2022

We wilden al lang een DGI drone hebben. Na heel veel op het internet gekeken te hebben kwamen we elke keer weer bij Cameranu.nl uit.
We hebben hem besteld en alles is keurig door jullie verzorgd. We zijn nu met de dronecursus bezig. Als deze af is gaan we er mee aan de slag. We gaan zeker nog vragen krijgen en zullen die zeker bij jullie kunnen gaan stellen.
Ik kan iedereen die iets wil waar een camera op zit aanraden om hier eens te kijken. De sevice is top. Vriendelijk bedankt.

Peter 30-01-2022

Er valt nergens echt over te klagen. De reden dat ik een 9 geef. Is omdat perfectie toch nooit haalbaar is. Al komen jullie erg dichtbij.

Producten zijn goed beschreven, goed verpakt, snel geleverd. En ook zijn de echte winkels echt top. De werknemers komen professioneel over en weten wat ze doen. Ze zijn erg klantvriendelijk.

Christa 30-01-2022

Heel goed geholpen in de winkel in Rotterdam. Er wordt eerlijk advies gegeven en nemen de tijd voor je als klant. De lens waarvoor ik naar de winkel ging werd netjes voor me uitgepakt en op een body gezet zodat ik deze goed kon bekijken en uitproberen. Hetzelfde geldt voor een statief, hiervoor werd ook een alternatief uitgepakt om goed het verschil in stabiliteit te kunnen zien.

Camomille 30-01-2022

Ruime keus aan qualiteitsartikelen, beste prijzen en vriendelijk en doeltreffend service !

CameraNL 30-01-2022

De shop is duidelijk... en betaalbaar. Een lens was niet goed.
Een gesprek gehad met Paul.
Duidelijk uitleg gegeven hoe ik de lens terug kon sturen.

Horia 29-01-2022

When I need something for my hobby, photography, It is available on CameraNU webshop. It is easy to find something and I like that the product descriptions are detailed and accurate. I am satisfied with the delivery system, this is important for me.

Annemieke 29-01-2022

Dit was de eerste kennismaking. Blij verrast door de tijd die voor een klant wordt genomen én het deskundig advies.
Bediening is vriendelijk en met kennis van zaken.
Prijzen zijn concurrerend met andere fotozaken.

Cees Kok 29-01-2022

Na lang zoeken en lezen op internet heb ik besloten een Fujifilm XT-4 met lens en accessoires te kopen bij CameraNU. De (echte) winkel zit vlakbij mijn woonplaats en er zijn kundige & enthousiaste medewerkers die je over alle twijfels heen helpen. Ik voel me gesterkt in mijn keuze en heb de spullen gekocht. Blij ben ik naar huis gereisd om de nieuwe camera grondig te gaan testen. En ik ben nog steeds heel blij !

Erwin 29-01-2022

Ik heb op de site een mooi pakket gekocht voor een mooie prijs. De levering van het toestel vond de volgende dag al plaats!! Supersnel dus. Vanaf het moment van bestellen kun je je bestelling volgen en op de dag van levering krijg je ook nog redelijk nauwkeurig het tijdstip van levering door.

Kortom, super tevreden of zowel product als prijs als levering.

Marianne 29-01-2022

Een super prettige winkel waar je altijd prima wordt geholpen.
Daarom komen wij daar regelmatig terug.

Dilek Kor 29-01-2022

Ben zeer vriendelijk geholpen door Emily :)
Vragen zijn duidelijk en beantwoordt.

Wendy 29-01-2022

supersnel verzonden, beste prijs. Goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Ronnieboy 29-01-2022

Altijd voorraad tegen een concurrerende prijs, goede service en garantie en snelle levering.

Marthe 29-01-2022

Veel keuze in het assortiment. Helaas zijn film rolletjes overal tegenwoordig schaarste. Bij CameraNU kon ik ze nog steeds bestellen. Ze konden zelfs mijn order splitsen zodat wanneer een deel van de bestelling gereed is, deze alvast wordt opgestuurd. Ze houden mij ook maandelijks op de hoogte van de bestelling.

Riky 29-01-2022

Goed en eerlijk advies.
Duidelijk overzicht in de vitrines in de winkel, alles op merk gesorteerd.

Ja die zou ik zeker aanbevelen. 29-01-2022

Omdat ik bij cameranu.nl de juiste fototoestel kon bestellen en die was er eerder als dat ik verwacht had.
dus een hele dikke plus van mij.

Jet 29-01-2022

Netjes en snel geholden, duidelijke uitleg over producten. Hele snelle levering en goede kwaliteit.

HJ 29-01-2022

Locatie Eindhoven: Goed bereikbaar en parkeren voor de deur. Zeer compleet assortiment en deskundige medewerker(s).