Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MariskaTrimp 30-12-2020

Super service! Iets voor nacht besteld, vlak voor de kerst en het was de volgende middag al in huis. Netjes verpakt en product is in Nieuwstaat.
Ook voor tweedehands spullen echt een aanrader!

Gerda 30-12-2020

Via de website een bestelling gedaan, dit moest op rekening betaald worden en dat was niet echt duidelijk. Na een telefoontje met één van de medewerkers is het toch nog goed gekomen.
Sneller levering, helemaal blij en een echte aanrader die Cameranu.nl.

Noortje 30-12-2020

De webshop heeft een uitgebreid assortiment. Het bestellen gaat makkelijk. In de avond besteld en de volgende dag al in huis ondanks alle drukte. Het is een betrouwbare webshop.

A. de Groote 29-12-2020

Super service! Door een domme fout van mijzelf, iets fout gegaan met het afsturen. Ze hebben het FANTASTISCH snel en goed opgelost

Richard 29-12-2020

De webshop is net en overzichtelijk. Ruime keuze en duidelijke informatie om een goede keuze te kunnen maken.

Hugo Baart 29-12-2020

Uitstekende service. Ik had daar een Canon lens gekocht en niet goed op de vatting gelet. Deze lens paste niet. Ik heb telefonisch contact opgenomen en werd daar vriendelijk te woord gestaan en mij is verzocht de lens te retourneren en als deze correct was binnen gekomen is het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug betaald. Klasse.

Julien 29-12-2020

Order as specified, sent and delivered reallY fast despite the Christmas rush, verry happy

Sam 29-12-2020

Via de site contact gezocht om een aantal objectieven in te ruilen voor een nieuwe camera. Binnen enkele ogenblikken kreeg ik een reactie met waardebepaling. Na het opsturen kreeg ik wederom direct reactie en werd er niet afgedongen op de inruilwaarde. Mijn nieuwe camera ging direct op de post en heb ik de volgende dag ontvangen.

Het snelle mailcontact en levering heb ik als zeer prettig ervaren.

Jan O. 29-12-2020

Goede informatie, snelle reactie op vragen. Ben tevreden over de levering en stemt geheel overeen met de info

aurely 29-12-2020

Ik merkte dat het heel moeilijk was de juiste lens voor mijn camera te vinden en één van de weinige site's die een duidelijke omschrijving had met goede uitleg en beschrijving, was cameranu.nl. Er staat bij wat de pluspunten van het toestel (of lens in mijn geval) zijn en genoeg informatie. De reviews waren ook allemaal in orde.
De prijs was heel erg redelijk en na enkele dagen had ik het pakketje al in huis.
Dit alles zorgt ervoor dat ik vaker eerst op deze site ga kijken om te bestellen, wanneer ik iets nodig heb.

Cris 28-12-2020

Cameranu.nl, Prima site voor maken van je keuze en goede uitleg van product. Daarnaast kan je nog bellen voor meer uitleg en ondersteuning van je aankoop. Aanbeveling.

Lammie 28-12-2020

Een fijne winkel met een veelzijdig aanbod van artikelen. Ook de levering als je via de website bestelt is heel erg vlot. De ene dag bestellen de volgende dag al in huis . Kan niet beter.

J Zijderveld 28-12-2020

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Hierdoor kon ik snel vinden wat ik zocht! Het product is binnen 2 dagen, netjes verpakt, geleverd!

HendrikM 28-12-2020

Winkel gekozen vanwege waarschijnlijkheid gewenste artikel aan te treffen.
Verdere afhandeling zeer duidelijk en correct. Artikel goed ingepakt en na uitpakken in goede staat.
Alles zoals het hoort.

Robin Klaver 27-12-2020

Hele makkelijke website, erg gebruikersvriendelijk. Daarbij kun je ook goede specs achterhalen. Ik vindt wel dat een persoonlijke keuze erbij mag staan. Zo heb ik laatst de dji mini 2 gekocht echter had dit beter de fly more combo kunnen zijn. Als leek zijnde is dan zo’n persoonlijke keuse + onderbouwing erg handig.

Emil 27-12-2020

Competitive price, fast delivery and one of the friendly website. More that that, good description of the product.

Evert 27-12-2020

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding, duidelijke omschrijving van het geleverde.

Thomas 27-12-2020

Makkelijk en overzichtelijke site, makkelijk bestelproces en snelle levering!

Ineke Kalwij 27-12-2020

Goede service, snelle levering ondanks de drukte .
Leuke gadget voor op de telefoon of tablet., prima prijsklasse

J. Ruijter 27-12-2020

Bestelling gemakkelijk kunnen doen op de site, en super snel geleverd ondanks de drukte bij de postbezorgers!
Ik bestelde een Wacom Intuitos M.

De verzenddoos waar het pakket in zat zou wel iets steviger mogen, maar de verpakking van het product was gelukkig niet beschadigd. Kan me voorstellen dat deze wel een deukje had kunnen oplopen.

Alom altijd zeer tevreden over bestellen bij CameraNU!

Christiaan 27-12-2020

Ik heb gekozen om mijn nieuwe camera bij Cameranu te bestellen. Groot assortiment en goede filters op de website om tot de juiste camera te komen. Ook heeft de snelle WhatsApp service mij geholpen om de juiste keuze te maken. De levering verliep op het afgesproken tijdstip. Van mij krijgen jullie een mooie 9.

Sharon 26-12-2020

Ik ben zeer tevreden met het product dat ik heb gekocht en het is ondanks de feestdagen en de lockdown op tijd geleverd. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de status van mijn levering en de productomschrijving op de website was duidelijk en kwam overeen met het product.

Maarten 26-12-2020

Gebruikte camera gekocht (Nikon D810), zou in goede staat verkeren. Bij ontvangst bleek een stuk rubber aan de zijkant los te zitten en met een stukje dubbelzijdige-tape vastgeplakt. Bij vastpakken van de camera liet het gelijk los. Zelfs wanneer de vorige eigenaar dit gedaan zou hebben, dan kan ik mij niet voorstellen dat Cameranu.nl dit niet heeft gezien/gemerkt bij het fotograferen, want het rubber stak zelfs iets uit. Nu is dit onderdeel(tje) zo te bestellen, maar het zegt ook iets over de staat van de camera.

Toch een 2 i.p.v. een 1 omdat ze met Trunkrs bezorgen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-01-2021

Hoi Maarten,

Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn! We zien dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen om de mogelijkheden voor een oplossing te bespreken. We nemen daarom even contact op met jou, en we hopen dat je na ons contact een reden ziet om deze review aan te passen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Coenen 26-12-2020

Ondanks de kerstperiode snel verzonden en snel in huis.

Al vaker wat gekocht, prima artikelen voor een schappelijke prijs!

hans 26-12-2020

prima shop, snel en goed geleverd. ik heb goede ervaringen met deze webshop.