Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AnneK 25-06-2022

Ik bestel graag bij camera.nu omdat de site erg overzichtelijk is. bij hulp krijg je een vriendelijke medewerker aan de lijn die alle tijd neemt. kortom, zeer tevreden!

Mostafa 25-06-2022

Ik had eerst een Sony 7R 4 en een dure lens geleased bij Cameranu.nl en alles ging goed en ongeveer 2.5 maand later wou ik hem wisselen voor een 7S lll en dat ging ook moeiteloos en werd goed geregeld en zo ook met de externe spullen bij de lease. De medewerkers waren heel zorgzaam en aardig dus geen enkel negativiteit daarover. De contracten waren geregeld zoals gezegd zo gedaan en binnen korte tijd. Respect naar Wouter voor dit allemaal, ik ben superblij met me nieuwe videocamera het kan alles alleen het een en ander moet worden ingesteld voor de video's en camera licht naast de lens.

Ik ben vanaf de eerste bezoek goed en netjes behandeld en alles verliep goed, tevens de beste camera en lease winkel van heel nederland ik raad het iedereen aan! Ik ben een tevreden klant

Groeten Mostafa
Youtuber, acteur en filmer

Jac Nooijens 25-06-2022

Ik heb een Tenba rugzak gekocht op de Professional Imaging dag en daar ben ik zéér tevreden mee.
Er past precies in wat ik nodig heb en hij is stevig en mooi.

Bert M 25-06-2022

Fijne winkel voor het online en fysiek kopen van foto- en filmproducten. CameraNu.nl geeft keurig per mail aan wanneer producten geleverd kunnen worden mochten die onverwacht niet voorradig zijn. Prima!

Gerard 25-06-2022

CameraNu.nl geeft een goed advies en services bij aankoop. En als over onverhoopt toch is niet in orde is reageren zij attent op vragen en lossen problemen snel een goed op,

Mooie tweedehands lens. 25-06-2022

Het is altijd prettig zaken doen met dit veelzijdige bedrijf, niet alleen door de mooie producten en passend prijsniveau, maar vooral hoe het personeel omgaat met hun klanten!

GVA 24-06-2022

Deskundig geholpen bij de aanschaf van een camera. Verkoper had kennis van zaken en hield goed rekening met mijn wensen

Hans 24-06-2022

De inruil offerte was een goed voorstel en benaderde de werkelijke waarde.
Dus geen beloftes maar recht toe recht aan zaken doen.
Maak je bijna niet meer mee.
Ga vooral zo door. TOP.

FRA 24-06-2022

Op 23 juni heb bij Cameranu.nl een compact camera gekocht, Sony DSC Cybershot W830 Violet voor 159 euro. Hij is snel bezorgd. Wel zag ik op 24 juni op internet dat de camera al in 2014 is uitgebracht en dus al 8 jaar oud is. En helaas staat een dag later deze camera (zwart) voor 134 euro op de site van de winkel.
KLA007 08-07-2022

De zwarte versie van niet leverbaar. Ik begrijp van de medewerker dat compactcamera's steeds moeilijker verkrijgbaar zijn door concurrentie van de smartphone.Ik krijg nu een aardige korting op de camera, heel sympathiek

Hoi FRA,

Dat de W830 een toestel is wat al in 2014 is uitgebracht is correct, maar dat doet toch niets af aan de mogelijkheden of kwaliteit? Het is jammer dat je ons om die reden een onvoldoende beoordeling geeft.
Dat de zware versie iets goedkoper is klopt, maar dat was op 23 juni ook al zo. Als we je kunnen helpen door de violet om te ruilen met een zwarte horen we het graag van je.

Ama 24-06-2022

Zowel in de winkel te Apeldoorn als via de site zeer tevreden over aankopen, service, retour, snelle levering en snelle restitutie. Behouden producten zijn kwalitatief hoogwaardig en naar grote tevredenheid. Kortom; als vaste klant reden genoeg om bij Cameranu te blijven.

Geert 24-06-2022

Bizar. Je hebt een factuur met 5 jaar garantie voor camera uit juni 2019.
Is voor 2e keer defect qua lens.
Geven niet thuis en sturen mij factuur waarop de expliciete garantietermijn is weggehaald. Stuur weer geel geacteerd dat op mijn factuur toch echt vermeld staat dat er 5 jaar geldt voor de camera. Gelukkig heb ik alles bewaard en heb aan ze gevraagd of ik nu juridische stappen moet ondernemen. Er is sprake van oplichting. Hoe durven ze.

Hoi Geert,

Gelukkig hebben we ondertussen al even telefonisch contact gehad, en berust het op een misverstand. Wij gaan hard aan de slag om te achterhalen hoe het misverstand aan onze kant heeft kunnen ontstaan. En uiteraard is je garantie gewoon geldig, dat maken we verder zo snel mogelijk voor je in orde.

Excuses voor de verwarring!

Ernst Duvert 24-06-2022

Ben al heel lang klant bij CameraNU (in Urk) en blij met de service.
Mijn laatste ervaring was helemaal super. Had een 2-hands objectief in Urk gekocht, maar kon er geen scherpe foto's mee maken. Was wel teleurgesteld. Teruggeven was geen probleem, maar de verkoper nam de tijd om uit te leggen hoe dit technisch zit en dat dit objectief nu eenmaal gemaakt was voor een full-frame camera en niet voor een APS-C sensor. Daarop een 2-hands Canon 5D Mark IV gekocht (en niet een nieuwe 6D Mark II voor bijna hetzelfde geld) .
De verkoper nam de tijd, gaf veel informatie en ik nu ik een beetje gewend ben aan de camera ben ik blij dat ik zo goed geadviseerd ben! Heerlijk! Nou maar sparen voor een mooie portretlens! Heb me ook meteen ingeschreven voor de fotocursus die in Urk in september start. Na bijna 50 jaar foto's maken ligt er toch weer een nieuwe wereld open.

Bart 24-06-2022

Website maakt goede en betrouwbare indruk. Bestelling accuraat, goed verpakt, snel geleverd tegen concurrerende prijs. Al mijn wensen vervuld daarmee.

Dik 24-06-2022

Goed vriendelijk goed advies en goede service, dus al met al een heel goed bedrijf!

Gripp 24-06-2022

Camera Nu communiceert niet goed, met name intern. Mensen hebben geen idee wat er al besproken is waardoor je meerdere keren opnieuw hetzelfde verhaal moet vertellen. Er worden verschillende adviezen gegeven en nadat mij een compleet pakket is beloofd blijken er toch onderdelen te missen om alles goed te laten functioneren. Al een tijdje niet telefonisch bereikbaar wegens 'vakantie'. Via mail uiteindelijk wel dingen opgelost, maar kostte meer energie dan nodig zou moeten zijn. Sommige producten werken goed, andere minder. Twijfel om over te stappen naar een andere winkel.

Goedemorgen,

Dank voor je feedback! We vinden het zelf ook erg vervelend dat we telefonisch lastig bereikbaar zijn. Het past totaal niet bij het niveau van service wat we graag willen bieden, maar doordat ook wij merken dat nieuwe mensen moeilijk te vinden zijn kunnen we helaas niet anders.
We hebben onze systemen zo ingericht dat iedereen altijd kan zien wat er is besproken, dus we vragen ons af wat hier precies mis gegaan zou kunnen zijn. Op basis van je naam kunnen we dat jammer genoeg niet achterhalen. Als je contact met ons zou willen opnemen kunnen we bekijken wat er mis ging, en kunnen we het hopelijk goedmaken. Mochten we telefonisch nog niet bereikbaar zijn kun je ons wel altijd via WhatsApp een bericht sturen.

We hopen dat we je vertrouwen waard blijken, en staan alsnog graag klaar om je vragen te beantwoorden.

Erika 24-06-2022

Alles perfect in orde: van het zoeken en bestellen van de producten, tot aan de betalen en de levering. Doen wat ze beloven. Top!

Stevens 24-06-2022

Mooi ruim assortiment. Veel op voorraad en daardoor snel leverbaar. Soms heb ik last minute iets nodig voor een filmklus en dan is het fijn om op cameranu te kunnen vertrouwen.

Willem van Nunen 24-06-2022

Ben heel goed geholpen en wegwijs gemaakt door verkoopster in de Eindhovense winkel.
Had me vooraf al verdiept in de camera. De koffie smaakte goed. Ben heel tevreden met de camera , Het is een alleskunner ! Zoomt super in.

Franklin 24-06-2022

Defect artikel geleverd gekregen moet nu weken wachten op reparatie dit betekend geen camera mee op vakantie.

Hoi Franklin,

Als je een artikel hebt ontvangen welke meteen bij aankomst al defect bleek te zijn kunnen we deze vaak meteen met je omruilen. Zou je contact met ons willen opnemen, of langs willen gaan in een van onze winkels? Dan kunnen we het ongetwijfeld voor je oplossen.

Peetjeweetje 24-06-2022

Mooie winkel en kundig, vriendelijk personeel. Ik kwam mijn Nikon Z9 ophalen na preordering in november 2021. Voorafgaand op de site opgezocht of de Z 24-70 2.8 S op voorraad was en dat was het geval. Bleek uiteindelijk dat de 24-70 wel op voorraad was, maar al vergeven aan preorders. Best een deceptie, daarom een 7

Hoi Peetjeweetje,

We leveren alle bestellingen uit in volgorde van bestelling. Dus daarom krijgen pre-orders voorrang. Je bent bij ons altijd welkom om zelf ook een pre-order te plaatsen. Het is 100% vrijblijvend, en bij ons hoef je geen aanbetaling te doen. Dus waarom zou je het niet doen?
Als er dan voorraad binnenkomt krijg je van ons bericht, en ligt er daadwerkelijk eentje op je te wachten.

Jevgenij 23-06-2022

OLYMPUS M.ZUIKO DIGITAL ED 8-25MM F4.0 PRO Zeer goede optiek voor landschappen, architectuur, interieurs

Remco 23-06-2022

Tegenwoordig ga ik niet gauw meer naar een fysieke winkel maar, voor CameraNU maak ik zeker een uitzondering. De winkel in Amsterdam levert uitstekende service. De medewerkers hebben veel kennis en kunde in huis wat ondersteund wordt aan de hand van persoonlijke ervaringen/verhalen en enthousiasme voor het vak. Ze nemen ruimschoots de tijd voor de klant en vinden het niet erg als je na de service nog even wil nadenken over de potentiele aankoop. Mocht je normaal gesproken niet zo snel fysiek langs gaan voor advies dan zou ik je zeker willen aanraden om toch een stap binnen deze fijne "snoepwinkel" te zetten.

Ik heb na een aantal vragen en een testronde een tweedehands Canon 5D Mark IV gekocht bij deze winkel. Erg tevreden over de aankoop en de service.

Eric Cornel 23-06-2022

Fijne website, snel gevonden wat ik zoek en bestelling verloopt eenvoudig. Geen gedoe, heerlijk!

TK50 23-06-2022

Hele aantrekkelijke aanbieding van een zoomlens, zou demo exemplaar zijn maar daar was niks van te merken. Kwam snel in originele verpakking zonder één zichtbaar vlekje of krasje.

Peter Bulsing 23-06-2022

Ik heb in mijn leven bij diverse zaken fotografiebenodigdheden gekocht. Maar de service en vakkennis van Camera Nu is van dien aard, dat ik steeds weer bij hen aanklop als ik spullen nodig heb. Een top zaak!