Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E 10-10-2020

Ontzettend snelle en goede service.

Wij hebben een "open box" camera gekocht, maar het polsbandje ontbrak. De volgende dag is er direct een nieuwe kosteloos opgestuurd.

Altijd fijn contact, super fijn bedrijf!

Jim 10-10-2020

In eerste instantie ontving ik een DOA. Na contact perfect opgelost en snel nieuwe scanner ontvangen.

Aram 10-10-2020

Online een Fotorugzak besteld. Omdat ik twijfelde over het formaat heb ik van tevoren telefonisch contact opgenomen met camera nu en verteld wat ik allemaal aan apparatuur in kwijt wilde. De verkoper adviseerde hier goed in dat het gaat passen en dat klopt in praktijk ook perfect.

Corina 10-10-2020

Een overzichtelijke site, alwaar je goed wordt voorgelicht over de eventuele aankoop. Mocht men nog vragen hebben kan je naar de klantenservice bellen waar je ook vriendelijk te woord gestaan wordt en men daar ook geduld heeft en de tijd voor je neemt.

Jolanda aarts 09-10-2020

Grote sortering, veel kennis van zaken en hulp bij het maken van de voor mij beste keus. Nog even met argumenten mijn gedachtenspoor uit balans gebracht zodat ik begon te twijfelen. Dit leidde niet tot een ander besluit maar wel tot een meer en beter overwogen besluit. Met als resultaat een camera waar ik heel erg blij mee ben.

Sasha uit Amsterdam 09-10-2020

Duidelijk communicatie en service. Was heel snel bezorgd, ik was blij verrast. Beveel ik zeker aan!

Henk Veenstra 09-10-2020

goede service en een snelle bezorging en ruime keuze aan producten voor de foto camera

Edwin 09-10-2020

Alle afspraken prima nagekomen en keurig net op tijd geleverd. Duidelijk communicatie wat betreft levertijd en aflevering. Al met al 100 % tevreden en zeker aan te bevelen.

Rednier 09-10-2020

Zeer snel met leveren en een prima website. Ook handig dat ze een echte winkel hebben met aardige lui.

Captainbreezand 09-10-2020

Prima product (geheel volgens verwachting) en supersnelle levering! Ik kom zeker bij jullie terug.

Brian Schmidt 09-10-2020

Ik ben een zeer grote fan van cameranu.nl en heb inmiddels meerdere grote bestellingen bij hun neergelegd. Het aanbod van producten is gevarieerd en groot, de prijzen zijn competitief en het geeft mij een vertrouwde gevoel om producten bij hun te kopen. Ik heb ook nog niet meegemaakt dat iets te laat geleverd is geworden, alles is keurig op tijd verzonden en binnen bij mij. Absoluut aanrader!

Foto Sjop Kiek'es Veghel 09-10-2020

Prettige winkel met goede adviezen en service.
Mooie full frame camera met prachtig objectief van Nikon gekocht.

Marc Visscher 09-10-2020

Ik had een SNELLE sdkaart nodig voor mijn camera. En alle aanduidingen mbt schrijf- en leessnelheid werd me een beetje onduidelijk en wist niet wat ik precies moest hebben. Via internet gezocht maar moeilijk te vinden... In de winkel van Cameranu werd ik goed geholpen met de juiste sdkaart. Inmiddels kaartje getest en alle problemen die ik had door een 'trage' sdkaart zijn verholpen. Ook fijjn dat ik (als de kaart toch niet zou voldoen) het kaartje kan terug brengen.. maar niet nodig! Een topzaak. Ik woon in Weesp maar als ik wat nodig heb rij ik er even heen, goed advies, goede service!

Louis Koster 09-10-2020

Ik had er voor gekozen om mijn camera via CameraNU.nl te bestellen, inclusief accessoires, dit deed ik om 23:30 in de avond! Toen ik vervolgens een mail ontving dat niet alles compleet was en levering niet de volgende dag gedaan kon worden was ik, uiteraard, teleurgesteld. Ik wilde mijn nieuwe "speeltje" namelijk z.s.m. hebben. De volgende ochtend om 10:00 uur gebeld en met alle begrip en vriendelijkheid werd mij aangeboden de camera alsnog dezelfde dag te laten leveren........ Die avond om 18:50 uur werd hij keurig geleverd! Klasse, enorm bedankt!

Henk Hilbolling 08-10-2020

Ik vind cameranu.nl een geweldige winkel op camera gebied, dit geldt zowel voor de webshop als de fysieke winkel (Groningen) De medewerkers van cameranu.nl zijn zeer deskundig en leveren een uitstekende service.

H.Baksteen 08-10-2020

Service is geweldig en klant gericht, bij aanschaf van een nieuw product,en ook bij inruil van aperatuur en ook bij een helaas defect apperaat.
Deskundig advies en ondersteuning en een zeer vlotte afwikkeling, hulde voor de betrokken medewerkers , een dikke pluim op de hoed.

Leen 07-10-2020

Ik ben een Belgische klant. De dag na bestelling werd het product al geleverd. Prima service dus. Ook zeer gunstige prijs.

Bert M 07-10-2020

Fijne shop, bestellen is eenvoudig. Prettig en eenvoudig om contact te leggen als je aanvullende informatie nodig hebt, ze zijn bijzonder toegewijd en behulpzaam. Daarnaast hebben ze sterk concurrerende prijzen.

ja 07-10-2020

ik vind dat er goed te woord word verstaan word en ze weten gelijk wat je bedoelt

gaby 07-10-2020

zeer vlotte bediening en correct in prijs.
Ik zou het iedereen aanbevelen.
zowel prijs en kwaliteit.

Jaco 07-10-2020

Ik had 2 grote rollen papier en een reflectiescherm gekocht. De dag er na kreeg ik een telefoontje met de vraag wanneer het uitkwam om de spullen af te leveren. Heel fijn dat ze daar rekening mee houden met zulke grote spullen. Ze komen het dus zelf bezorgen en de vriendelijke bezorger heeft me ook nog een geholpen om alles de buitentrap op te dragen. Erg tevreden dus.

MD 07-10-2020

Ik heb voor deze online shop gekozen omdat ze een keurmerk hebben. Vind dat een prettig idee. De communicatie heeft mij aangenaam verrast. Het bestelde artikel - een adapter om zuiko ft lens te bevestigen op zuiko mft camera - beviel niet zo en ik wilde het graag ruilen. Het is na aanmelding van retour meteen gereserveerd, verrekend en een paar dagen later lag het nieuwe artikel in de bus. Deze adapter bevalt heel goed, de prijs is prima. Ook had ik de reviews bij het verkeerde artikel gezet. Dat was al ontdekt door een medewerker, en is ook meteen geregeld. De communicatie krijgt van mij een dikke pluim.

F.A. Klaassen 07-10-2020

Omdat ik een aantal vragen had bij het overstappen van een DSLR naar een systeemcamera, had ik contact opgenomen met CameraNu via WhatsApp.

Ik werd binnen een half uur voorzien van een antwoord. Daarnaast heeft de representative van CameraNu mij ook voorzien van verdere tips en zaken die je moet meenemen in de keus, dit heb ik als zeer professioneel en klantgericht ervaren.

Hierdoor heb ik toch onderbouwd mijn keuze kunnen maken. Vanzelfsprekend heb ik de gewenste camera bij CameraNu besteld en inmiddels ook binnengekregen. Dus heel snel geleverd en bovendien goed verpakt. Dank je wel CameraNu!!

DS 07-10-2020

Lens bij Cameranu.nl besteld, door de snelle service die ze zouden verlenen en ik vrijwel direct een nieuwe lens nodig had. Lens besteld Sony E 18-200mm f/3.5-6.3 OSS LE objectief - Tweedehands, maar deze lens helaas nooit mogen ontvangen. In plaats van de bestelde lens werd de tweedehands Olympus lens 40-150 toe gestuurd. Cameranu.nl heeft mij helaas niet verder kunnen helpen dan de conclusie dat er een fout is gemaakt door een wissel (dit zou terug te zien zijn op camera beelden) en of ik de Olympus lens retour wil sturen. Zodra de Olympus lens is ontvangen zou mijn geld terug worden gestort. Hopelijk gaat dit vlotter dan het toe sturen van de lens. Erg vervelend dat het zo is gelopen, dat ik er zelf nogmaals achteraan moest, er zou met mij contact opgenomen worden maar dit is niet gebeurt. Het kan natuurlijk altijd een keertje mis gaan en dit is geen enkel probleem, maar wat ik het meest jammer vind is dat er niet gezocht wordt naar een oplossing en dat ik er niet van uit kon gaan dat afspraken worden nagekomen.

Y. WILLEMS 07-10-2020

Product netjes op tijd geleverd. Vantevoren werd ik gebeld om te overleggen over de bezorging, erg prettig.
Fijne klantenservice ik bestel de volgende keer hier weer!