Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolanda 07-08-2020

Op vrijdagmiddag iets besteld, kon zelfs dezelfde dag nog geleverd worden, fantastisch. Ook erg blij dat je het naar een postnl afhaalpunt kon laten bezorgen. Fantastisch geregeld en erg blij met de camera schouderriem

Anke Wit 07-08-2020

Het is een top winkel. De verkopers nemen de tijd, geven enorm goede uitleg. Laten het product zien en geven andere opties die je direct in de winkel kan bekijken/uitproberen zodat je tot een goede keus kan komen.

Arthur 07-08-2020

Snelle levering, goed verpakt, ruim assortiment en scherpe prijs.
Al heel veel producten bij cameranu gekocht nog nooit tegen gevallen.
Top!

Koen 07-08-2020

Zoals altijd werd de bestelling weer snel en goed geleverd. Daarbij had ik dit keer een foutje gemaakt met het bestellen, een telefoontje en een minuut verder en het was opgelost. Kortom hele goede en snelle service.

ANi 07-08-2020

Vriendelijk en vakkundig personeel dat meedenkt is je vraagstelling. Vervolgens levering die goed en supersnel was. Ben erg tevreden over product, service en de snelle levering.

Mark 07-08-2020

Via de website reflectoren en een snoot besteld. Volgens de info op de website zouden deze op mijn studioflitsers moeten passen, maar doen ze niet. De informatie is jammer genoeg niet correct in deze.

jaap 07-08-2020

overzichtelijke shop goed ingedeeld vanwege corona. shop gevonden via internet shop gekozen
omdat wij er van houden dat er persoonlijke aandacht voor de klant is .

Bonnette 07-08-2020

Gisteren voor mijn verjaardag een Selphy gekregen die bij Cameranu.nl was besteld. Alles wat in de bestelling was beloofd werd punctueel uitgevoerd. Zeer tevreden met Webshop, product en levertijd!
De verpakking was zoals je jouw nieuwe spullen verpakt wil zien, super !

Chris Michel 06-08-2020

Duidelijke website met nuttige uitleg. Prijs/ kwaliteit correcte. Snelle levering.

Ronald 06-08-2020

Het bestelde item is de volgende dag bezorgt, precies zoals beloofd. Ook het retour sturen verliep vlekkeloos met een handig uit te printen pakketlabel met antwoordnummer dus geen verzendkosten. En de dag erna al bericht dat het pakket in goede orde ontvangen is en het geld wordt teruggestort. Klasse !

Tom V. 06-08-2020

Systeem camera gekocht bij CameraNu.nl.
Werd als "tweedehands " in de straat 'zo goed als nieuw ' aangeboden.
Heb hem keurig verpakt ontvangen in de originele, smetteloze verpakking.
Hij is werkelijk als nieuw , maar aan een zeer interessante prijs.

Ook de levering naar België gIng razendsnel.

Zeer tevreden over CameraNu. nl .
:-)

Ilona 06-08-2020

Goede website, snelle levering, goed verpakt. Net voor onze vakantie camera kapot. Snel een nieuwe besteld en de volgende dag = op tijd binnen om de vakantie te kunnen vereeuwigen.

Fonger de Vlas 06-08-2020

Camera nu staat voor scherpe prijzen, goede service en snelle levering. Ik koop eigenlijk alles wat ik als professionele fotograaf nodig heb bij camera nu omdat ik weet dat als er toch wat is ze bereikbaar zijn en goede service leveren. Meestal bestel ik gewoon per internet maar zo nu en dan rijd ik even naar Urk. Dit voelt dan meer als een bedrijfsuitje dan een winkelbezoek :-) Fijne winkel!

Ineke 06-08-2020

Het product is van zeer goede kwaliteit. Het bestellen was eenvoudig met een snelle levering.

joke 06-08-2020

ik had een hele mooie camera gehad alleen was de lens die erbij zat niet goed voor mij. ik ben toen naar de winkel in apeldoorn gegaan en ben er super goed geholpen, goede uitleg ,informatie en advies gehad, en ben heel blij met de lens die ik nu heb!
ze geven eerlijk advies en smeren je niks aan om maar te verkopen, als ik weer iets moet hebben ga ik er weer heen.

Erwin Brouwer 06-08-2020

Fantastisch goed en deskundig geholpen in de winkel in Apeldoorn. Ze namen rustig de tijd om de set bij elkaar te zoeken maar ook om verschillen te laten zien om de juiste keuze te maken
Waarom dan een 9 als ik een 10 zou geven kan het alleen maar minder worden

Rob 06-08-2020

Supersnelle levering, goed produkt.
Al veel goede ervaringen met dit bedrijf.

A van den Heuvel 06-08-2020

2x een bestelling gedaan in 1 week. Snelle levering. Alles prima verzorgd. Sneller dan je iets besteld bij de fotowinkel. Top!!!!

M.Mol 06-08-2020

Goede aanbiedingen
Snelle service
Telefonisch goed bereikbaar
Komen afspraken na
Bestelling netjes en veilig verpakt

Otto 05-08-2020

Vakkundig personeel. Jammer dat het artikel niet op voorraad was. Per post werd het nagestuurd. Top geregeld.

Jan Westerik 05-08-2020

Camera nu omdat ze een breed assortiment hebben en deskundige medewerkers. Inmiddels mijn derde Canon Eos camera: na de 300d , de 400d nu de Eos 250d. Fantastische camera met talloze mogelijkheden! Nu mijn camera!

Lilian Suerink 05-08-2020

Ik koop vrijwel nooit iets online, maar ik zoek al jaren naar kettingen voor mijn achtergrond papierrollen om te fotograferen. Ik probeerde het nu maar eens op internet maar ook daar lukte het niet, of ik moest het hele systeem nieuw kopen. Tot ik bij Cameranu.nl terecht kwam, ik kon gewoon opbellen en men deed alle moeite om mij te helpen. De communicatie verliep uitstekend, zowel per mail als per telefoon. Uiteindelijk heeft X een ketting opgestuurd en hoefde ik alleen de verzendkosten 3,95 euro te betalen. De ketting werkt perfect en als ik iets op fotografie gebied nodig heb zal ik dat zeker bij Cameranu.nl bestellen. Mijn hartelijke dank en Hulde! 😊

Erwin 05-08-2020

Ik heb een verrekijker gekocht, nadat ik een mail van Cameranu.nl had ontvangen dat de kijker weer op voorraad was. Prima geregeld!. 's avonds bestelt en de volgende dag keurig op tijd geleverd. Mijn complimenten!

Leys Luc 05-08-2020

Super en snelle service. Men is steeds ook paraat , om vragen mee te helpen op te lossen.

Lisette 05-08-2020

Speciaal naar Urk gereden om informatie in te winnen over een nieuwe camera na veel positieve ervaringen gehoord te hebben uit de kennissenkring, zeer fijn en kundig geadviseerd wat geresulteerd heeft in een mooie systeemcamera met mogelijkheden mijn fotografie kunsten te ontwikkelen.