Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob 26-12-2020

Snelle levering. Deskundig personeel. Zeer goede klantenservice. Ruime keuze.

Roel Werkman 26-12-2020

Al jaren lang word ik meer dan uitstekend geholpen door de mensen van CameraNu. Of het nu om aankoop of huur gaat, je krijgt alle aandacht van de wereld en dat voelt goed!!

Talitha 26-12-2020

Overzichtelijke website. Makkelijk zoeken en duidelijke info bij t product.
Tijdens t bestellen wordt alles duidelijk aangegeven en weet je waar je aan toe bent.
Duidelijke communicatie over levering.
Het product is met zorg ingepakt.

Top bedrijf!

Kris 26-12-2020

Ik heb meerdere keer besteld bjj deze webshop en ben altijd tevreden. Producten zijn makkelijk te vinden, verzending is heel snel en customer service is heel behulpzaam zowel via email als telefonisch.

Mulders 25-12-2020

Superservoce, waar voor ons geld, snel geleverd ook in de hectische tijd vlak voor kerst 2020.

Gerrit 25-12-2020

Ondanks COVID 19 toch snel een camera geregeld.
Contact via de chat goed.
Telefonisch contact duidelijk en goed,
Daarna afgehaald bij de voordeur van de shop in Groningen. Vriendelijk en goed geholpen ondanks dat ik bij de voordeur stond.
👍🏻Top

Sandra 25-12-2020

Ik heb voor camera nu gekozen omdat de winkel mij is aanbevolen door vrienden. Mijn bestelling is heel snel geleverd en alles was zorgvuldig verpakt. Ik wilde 1 artikel omruilen. Dit werd ook makkelijk en snel geregeld. Ik ben erg tevreden over de service.

Sandra 25-12-2020

Super tevreden van de goede service. Erg snel geleverd.
Savonds besteld om 21u en volgende dag geleverd in Belgie.
Super! Zeker voor herhaling vatbaar, mij zie je zeker terug.

Nic 25-12-2020

Zeer snelle en efficiënte service. In deze drukke eindejaarsperiode werden de artikelen zelfs al de volgende dag geleverd. Top!

Vicente 24-12-2020

De bestelling werd snel (binnen de gestelde termijn) afgeleverd! Plus, ik kon gespreid betalen hetgeen ik zeker ga doen.

Ellie Hulst 24-12-2020

Zeer klant vriendelijk en behulpzaam
Meedenken naar oplossingen en vrij snel met beantwoorden van vragen
TOP👍👍

Kaya 24-12-2020

Gekozen voor deze shop, omdat ze de beste prijs hadden voor het product dat ik wilde aanschaffen en de mogelijkheid boden om achteraf te betalen. Ondanks de drukke decembermaand werd het pakketje de volgende dag al geleverd. Top!

Armand 24-12-2020

Heel tevreden, niet enkel over de kwaliteit maar ook over de supersnelle levering. Nog binnen de 24 hr. geleverd geweest. Ik was verbaasd, 's avonds besteld en de volgende middag al geleverd...

Ton 23-12-2020

Website makkelijk in gebruik en het bestellen en betalen gaat zeer soepel.
S'avonds laat besteld en de volgende dag al in huis.
Bestel altijd graag bij hun. Top!

Patries 23-12-2020

Ik kon heel snel vinden, waar ik naar op zoek was. En ook voor een prima prijs. Snelle levering.
Het ging allemaal heel makkelijk, als mijn papier op is, ga ik het zeker weer bij jullie bestellen.

Anne 23-12-2020

Erg tevreden over het aanbod en de snelle levering. Alleen een bestelling die ik onlangs deed en werd verstuurd via Trunkrs kwam een week te laat. Hier kon Cameranu echter niks aan doen en ik had dit nog niet eerder meegemaakt. Dus al met al een prettig bedrijf!

Catharina 23-12-2020

Super snel geleverd!! andere dag is huis top . al meerdere keren besteld snel en correct geleverd

mar 23-12-2020

Supersnelle en goede service!! snelle antwoorden op mijn vragen en snelle levering.

Kiki 23-12-2020

Ondanks dat mijn pakketje bij het verkeerde adres was bezorgd, ben ik super blij met mijn bestelling bij Cameranu.nl! Snelle levering, vriendelijke klantenservice en goed advies.

Klaas 22-12-2020

Beloofde levertijden, vergeet het maar! Nu al twee keer een dag uitgesteld. Beloof dan geen snelle levering.
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-01-2021

Hoi Klaas,

Vervelend dat ook jouw pakket getroffen werd door de extreme drukte bij de vervoerders. Als het goed is heb je bij het plaatsen van je bestelling gezien dat er vertraging op zou kunnen treden, maar wellicht heb je daar overheen gekeken. Neemt niet weg dat we het vervelend vinden dat je deze ervaring hebt opgedaan. We zouden het graag willen goedmaken met je, maar dan hebben we iets meer gegevens van je nodig. Zou je contact met ons willen opnemen?

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Henk 22-12-2020

Snelle levering van een goed product, goede info op site e nog de goedkoopste ook.

Hans 22-12-2020

Prima shop, maar €4 verzendkosten voor twee kleine schoeljes die ook in een envelop hadden gepast (voor normaal post tarief) vind ik wat hoog.
Tip: kijk of de verpakkingen kleiner kunnen, dan hoedt er niet een berg opvul plastic bij in (kan ook met paier).
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-01-2021

Hoi Hans,

Hartelijk dank voor je feedback. We nemen deze mee in de verbeteringen van ons verzendproces.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Paul 22-12-2020

Al twee keer iets gekocht bij cameraNu en twee keer werd het zeer snel geleverd. Beide keren kwam het product in goede staat aan. Overbodig om te zeggen misschien, maar de spullen werkten zoals de bedoeling was. Ik ben een zeer tevreden klant.

Jan 21-12-2020

Telefonisch goed bereikbaar. Komen gemaakte afspraak na. Wanneer jezelf telefonisch niet te bereiken bent, wordt je gemaild met duidelijke uitleg.

Piotr 21-12-2020

Ik heb een extra lens bij mijn action camera besteld, omdat deze bij CameraNU verkrijgbaar was. Het was niet verkrijgbaar in de andere webwinkel die ik gewoonlijk gebruik. Ik had wat problemen met betalen met een American Express-kaart, wat eerst leek te werken, maar het eindigde met fouten. Ik heb een paar keer de klantenservice van CameraNU gebeld. Tot mijn positieve verrassing hoefde ik niet te wachten en was de hulp supersnel en erg vriendelijk. Ik waardeer het echt. Het is een geweldige en betrouwbare winkel met een geweldige klantenservice. Ik beveel CameraNU ten zeerste aan!